Been there, done that ofcourse.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
En PM de TS even dat het topic hier verdergaat iemand
13 euro geboden.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:15 schreef onderjas het volgende:
12,50 Is in totaal geboden. joeykirstenforever moet zijn PM lezen en filmpje posten!
Dude, lees de OP.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:03 schreef kutkabouter het volgende:
link naar het 1e topic, want ik heb iets gemist geloof ik?
Tof!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef joeykirstenforever het volgende:
Even met mijn ouders gepraatHet mag
Dit gaat zeker vet worden.
oepsquote:
Baas!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef joeykirstenforever het volgende:
Mag ik voor een kleine 15 euro mijn pc in de fik zetten in de tuin?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef joeykirstenforever het volgende:
beloofd is beloofdquote:Op maandag 15 maart 2010 00:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog jammerder dat wss niemand gaat betalen.
ja dat mag maar joeykirsten gaat dat al doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Mag ik voor een kleine 15 euro mijn pc in de fik zetten in de tuin?
Doelde meer op de vraag die joey aan zijn ouders stelde ..quote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
ja dat mag maar joeykirsten gaat dat al doen.
zo dat was snel, wou over een paar dagen al een unban voor je aanvragenquote:
Echt? Blijk je toch nog een toffe mod te zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef zquing het volgende:
[..]
zo dat was snel, wou over een paar dagen al een unban voor je aanvragen
Veel fouts had je imho niet gedaan, alleen was 't posten van 't foklogo mischien niet 't meest slimme wat je kon doenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:15 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Echt? Blijk je toch nog een toffe mod te zijn
Naja veel hoefde er niet te gebeuren aangezien ik net een ban achter de rug hadquote:Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Veel fouts had je imho niet gedaan, alleen was 't posten van 't foklogo mischien niet 't meest slimme wat je kon doen
waar?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Veel fouts had je imho niet gedaan, alleen was 't posten van 't foklogo mischien niet 't meest slimme wat je kon doen
Mooi, wie hebben er allemaal betaald?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:27 schreef joeykirstenforever het volgende:
Ik plaats het filmpje donderdagen woensdag gaat de fik erin
Tuurlijk eerst laten betalen oenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:27 schreef joeykirstenforever het volgende:
Ik plaats het filmpje donderdagen woensdag gaat de fik erin
Ik stem voor vuurwerk in de kast.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:10 schreef onderjas het volgende:
Maar joey, je doet toch wel iets van wc papier in de kast zodat het wat langer brand?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:17 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb helemaal geen betaalgegevens ontvangen
Dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:17 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb helemaal geen betaalgegevens ontvangen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef fransbreda het volgende:
Raakt zn processor dan niet overhit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game rig: Wasmachinemann? Ik Jaa?
Game rig: Blaas hem op met je missileshooter uit je signature
Ik: Oja *pakt dat ding* *Blaast PC op*
Ik moest echt ff posten in dit topic.
hij post em morgen pas, moe van het pyromanen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben benieuwd!! Waar blijft dat filmpje?!!!!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef Wasmachinemann het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game rig: Wasmachinemann? Ik Jaa?
Game rig: Blaas hem op met je missileshooter uit je signature
Ik: Oja *pakt dat ding* *Blaast PC op*
Ik moest echt ff posten in dit topic.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef fransbreda het volgende:
Raakt zn processor dan niet overhit?
quote:
Woensdag zou ie 'm plaatsen toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee hij heeft nog 10 uur en 30 minuten.
We hadden eigenlijk 'n counterdeal moeten sluiten. Als ie 't niet zou doen, zou ie 't ingelegde geld dubbel terug moeten betalen ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Waarschijnlijk is het allemaal gelul.Troll or something.
Nouja, bewijs het tegendeel maar zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |