Volgens mij ben ik de enige die iets betaald heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef Kinz het volgende:
[..]
We hadden eigenlijk 'n counterdeal moeten sluiten. Als ie 't niet zou doen, zou ie 't ingelegde geld dubbel terug moeten betalen ofzo.
We wachten nog even af
Heb je echt betaald ja?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef onderjas het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die iets betaald heeft.
Hoeveel?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef AapjeAapje het volgende:
hihi jullie zijn opgelicht op internet!
Is ts in de park dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie kunnen altijd Alberto nog bellen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Je kunt een overschrijving toch ongedaan maken?
Alleen in Nigeria.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Je kunt een overschrijving toch ongedaan maken?
Ik denk het ook, het was echt een toffe gast, die zou mensen echt niet oplichten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:04 schreef smegmanus het volgende:
Er is vast iets misgegaan en joeykirstenforever is tot op het bot verbrand
Nice tryquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef CaptainCookie het volgende:
NWS / Man loopt brandwonden op bij verbranding elektronica
Ja, lees het topic maar ff doorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:56 schreef smegmanus het volgende:
Zijn er nu echt mensen die geld hebben overgemaakt?
Ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik had het gedaan als er een filmpje was geweest met mijn username erin.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:09 schreef onderjas het volgende:
Als hij na maandag niks meer van zich laat weten volgen er acties. Ik woon toevallig dicht in de buurt, dus ik vind hem wel.
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
En dit is gewoon rustig aan het doodsterven.
Wat kunnen we er aan doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
En dit is gewoon rustig aan het doodsterven.
10 ja? Ziek.quote:
Foto van de opstelling anders lieg je.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef joeykirstenforever het volgende:
GraagMijn vader wilde het toch niet hebben
en mijn moeder vond het geen probleem.
Zeg toch gewoon dat je hem aan een vriend geeft en zet hem vervolgens daar in de fik.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef joeykirstenforever het volgende:
Heeft iemand wel toestemming van zijn ouders??
anders moet hij naar de stort in someren
zou ik wel proberen ja, anders krijg je straks vergeldingsacties. Maar vorig jaar geslaagd voor je vmbo diploma in lierop?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:54 schreef joeykirstenforever het volgende:
Zal ik proberen, ken er wel een paar die het wel doen![]()
Sorry voor de late reactie, ik zit niet heel vaak op fok.(in het weekend niet vaak, ben veel weg enzo
)
oja, las het verkeerd op googlequote:Op maandag 22 maart 2010 09:57 schreef joeykirstenforever het volgende:
NeeIn helmond. Jan van brabant college.
Ja, dan kun je wel blij gaan doen, we hebben nog steeds geen fikkende computer gezien jong.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:23 schreef Kinz het volgende:
Nu je terug bent is dit topic ineens geen kut meer aan.
Kom maar terug als je die pc in de hens gezet hebt
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef T42 het volgende:
na aperts! ik heb dit al eens gedaanwel mooi 75 euro verdient
quote:had 2 camera's gebruikt maat 1tjes is gesneuveld door het frontje van de cdrom speler
Ja ik wacht nog even, kan wat vertraging hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef T42 het volgende:
[..]
kunde aangifte van doen en dan mag hij de kosten ook nog betalen en dat is niet mis
Brabant?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef T42 het volgende:
[..]
kunde aangifte van doen en dan mag hij de kosten ook nog betalen en dat is niet mis
Dat is dus echt totaal geen Limburgs dialectquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Of Limburg
Anyway, verkopen aan België als er zo gepraat wordt daar...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is dus echt totaal geen Limburgs dialect
Boven-riviers tuig dat denk dat alles daaronder hetzelfde is
Het is ook allemaal één pot nat, alles ten oosten van zeeland en onder de rivieren moet gewoon verkocht worden aan België en Duitslandquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is dus echt totaal geen Limburgs dialect
Boven-riviers tuig dat denk dat alles daaronder hetzelfde is
Al die ongegronde haatquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
[..]
Het is ook allemaal één pot nat, alles ten oosten van zeeland en onder de rivieren moet gewoon verkocht worden aan België en Duitsland
En daar heb je de gierige zeeuwen weer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
[..]
Het is ook allemaal één pot nat, alles ten oosten van zeeland en onder de rivieren moet gewoon verkocht worden aan België en Duitsland
of ge kiekt verder dan uwe neusquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Of Limburg
Anyway, verkopen aan België als er zo gepraat wordt daar...
Teveel werk, laat 'm z'n eigen shit maar oplossen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Monstarr het volgende:
Kan er niet gewoon een Fok! terrein ergens gehuurd worden. Dan zet je die kut pc in het midden en dan danst iedereen eromheen. Wel even denken aan een live feed voor de thuisblijvers.
Vervolgens steek je m in de fik, word er een liedje gezongen en daarna gaat iedereen naar huis.
Opgelost.
Hij heeft het nog niet terug overgemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |