Been there, done that ofcourse.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
En PM de TS even dat het topic hier verdergaat iemand
13 euro geboden.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:15 schreef onderjas het volgende:
12,50 Is in totaal geboden. joeykirstenforever moet zijn PM lezen en filmpje posten!
Dude, lees de OP.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:03 schreef kutkabouter het volgende:
link naar het 1e topic, want ik heb iets gemist geloof ik?
Tof!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef joeykirstenforever het volgende:
Even met mijn ouders gepraatHet mag
Dit gaat zeker vet worden.
oepsquote:
Baas!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef joeykirstenforever het volgende:
Mag ik voor een kleine 15 euro mijn pc in de fik zetten in de tuin?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef joeykirstenforever het volgende:
beloofd is beloofdquote:Op maandag 15 maart 2010 00:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog jammerder dat wss niemand gaat betalen.
ja dat mag maar joeykirsten gaat dat al doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Mag ik voor een kleine 15 euro mijn pc in de fik zetten in de tuin?
Doelde meer op de vraag die joey aan zijn ouders stelde ..quote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
ja dat mag maar joeykirsten gaat dat al doen.
zo dat was snel, wou over een paar dagen al een unban voor je aanvragenquote:
Echt? Blijk je toch nog een toffe mod te zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef zquing het volgende:
[..]
zo dat was snel, wou over een paar dagen al een unban voor je aanvragen
Veel fouts had je imho niet gedaan, alleen was 't posten van 't foklogo mischien niet 't meest slimme wat je kon doenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:15 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Echt? Blijk je toch nog een toffe mod te zijn
Naja veel hoefde er niet te gebeuren aangezien ik net een ban achter de rug hadquote:Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Veel fouts had je imho niet gedaan, alleen was 't posten van 't foklogo mischien niet 't meest slimme wat je kon doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |