quote:Op zondag 14 maart 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen om 20:00 zijn alle punten uitgedeeld en de teams weer vrijgegeven.
Tja, is het team verplciht daar uberhaupt een verklaring voor te geven?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Waffle het volgende:
[..]
Was het overigens wel een probleem of was Trulli gewoon helemaal kapot?
Dat begreep ik zo ookquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Roadtoad het volgende:
Je kan toch onmogelijk dat chassis minpunten geven? Voor zover bekend, viel die niet uit maar heeft hij zijn auto uit voorzorg maar gewoon geparkeerd omdat hij niet verder moest om in de uitslag voor te komen.
Overigens zeg ik dit niet uit zelf belang, ik heb Trulli(?) niet maar de regel is gewoon raar.quote:
Eens, ik heb Trulli zelf wel, maar als hij geklasseerd staat bij FIA wie is FOK! dan om anders te beslissenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef Desunoto het volgende:
Ik zou ook gewoon voor de FIA uitslag gaan. Om mensen met Trulli nu strafpunten te geven omdat 'ie volgens FOK! uitgevallen is, slaat natuurlijk nergens op. Bij de FIA uitslag staat 'ie geklasseerd. Daar zou je dus vanuit moeten gaan.
ik heb Lotus, dus wellicht zelfbelang, maar hij stopte imho echt omdat ie klaar was.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:06 schreef Roadtoad het volgende:
[..]
Overigens zeg ik dit niet uit zelf belang, ik heb Trulli(?) niet maar de regel is gewoon raar.
Trulli zelf krijgt geen minpunten, alleen het Lotus-chassis, omdat hij door hydraulische problemen de finishvlag niet gezien heeft. Overigens krijgt het chassis ook de punten voor de 17e plaats.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens, ik heb Trulli zelf wel, maar als hij geklasseerd staat bij FIA wie is FOK! dan om anders te beslissen
Maar het is niet door die problemen dat ie de vlag niet zag, het is doordat ie stopte omdat zijn race erop zat en hij de auto niet verder wilde belastenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Trulli zelf krijgt geen minpunten, alleen het Lotus-chassis, omdat hij door hydraulische problemen de finishvlag niet gezien heeft. Overigens krijgt het chassis ook de punten voor de 17e plaats.
Klopt. Daar houden we ook rekening mee.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef Roadtoad het volgende:
Trouwens, mag ik er nog even op wijzen dat de officiele stand van Chandok een ongeluk is? Heeft niks met een fout in het chassis of motor te maken..
Uh-huh. Ze krijgen punten omdat ze gefinished zijn, maar ze krijgen minpunten omdat ze niet gefinished zijn...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Trulli zelf krijgt geen minpunten, alleen het Lotus-chassis, omdat hij door hydraulische problemen de finishvlag niet gezien heeft. Overigens krijgt het chassis ook de punten voor de 17e plaats.
Klopt. Hij viel met 2 ronden te gaan stilquote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef k_man het volgende:
Buemi schijnt trouwens ook niet langs de vlag geweest te zijn, lees ik.
had ik eerst ook maar toch aangepastquote:Op zondag 14 maart 2010 15:06 schreef Ermanon het volgende:
Ik heb ~138 punten, weet niet of dat een beetje goed isWel blij met mijn combi van Luizzi en Force India Chassis, Glock en Lotus was wat minder
Het is in lijn met wat de FIA over de uitslag meldt: http://fia.com/en-GB/medi(...)e-classification.pdfquote:Op zondag 14 maart 2010 23:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh. Ze krijgen punten omdat ze gefinished zijn, maar ze krijgen minpunten omdat ze niet gefinished zijn...
Maar ben je het er nou niet mee eens, voor alle simpelheid. Dat je onderscheid had moeten maken tussen wel en niet in de classificatie? En niet daarbinnen nog kijken naar uitval of niet? Is toch simpeler, overzichtelijker voor iedereen of ben ik nou gek?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is in lijn met wat de FIA over de uitslag meldt: http://fia.com/en-GB/medi(...)e-classification.pdf
Wel geklasseerd, niet gefinisht.
Trouwens, het wordt nog steeds niet begrepen. Als je 20 ronden achterstand hebt en nog steeds rijdt, kan je natuurlijk ook ophouden met rijden. Je hoeft niet als enige nog even 20 ronden te maken als iedereen weg is. Dus besluit je de auto er gewoon aan de kant te zetten en uit te stappen, gebeurd vrij regelmatig...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is in lijn met wat de FIA over de uitslag meldt: http://fia.com/en-GB/medi(...)e-classification.pdf
Wel geklasseerd, niet gefinisht.
quote:17 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 46 Hydraulics 20
Ret 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 28 Hydraulics 14
Ret 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 17 Mechanical 23
Ret 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 16 Gearbox 19
Ret 12 Vitaly Petrov Renault 13 Suspension 17
Ret 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 11 Hydraulics 16
Ret 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 2 Hydraulics 22
Ret 20 Karun Chandhok HRT-Cosworth 1 Accident 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |