quote:De jeugdige Hugo de Groot ging al op elfjarige leeftijd studeren aan de universiteit van Leiden, [..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:00 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja echt bieren op donderdagavond zat er waarschijnlijk niet in
"Hoe oud ben jij jochie?"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:00 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja echt bieren op donderdagavond zat er waarschijnlijk niet in
Leuk, kernvak strafrecht! Wat krijg je nu, materieel of strafproces?quote:Op maandag 29 maart 2010 00:17 schreef dreamzk het volgende:
Ik dacht al, waar is dit topic in mijn AT gebleven, was ik vergeten te tvpen
Vanaf deze week volle bak in de bieb gaan zitten voor kernvak SR en IER volgende week.
Materieelquote:Op maandag 29 maart 2010 00:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Leuk, kernvak strafrecht! Wat krijg je nu, materieel of strafproces?
Ah, leuk! Wel even zorgen dat je dat wederrechtelijkheidsgebeuren goed doorhebt. Colleges gehad van Chrisje Brants?quote:
Weet ik niet eigenlijk, ik ben dit blok niet naar heel veel colleges geweest en in de namen van docenten ben ik sowieso al slechtquote:Op maandag 29 maart 2010 00:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, leuk! Wel even zorgen dat je dat wederrechtelijkheidsgebeuren goed doorhebt. Colleges gehad van Chrisje Brants?
quote:Op maandag 29 maart 2010 01:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, ik ben dit blok niet naar heel veel colleges geweest en in de namen van docenten ben ik sowieso al slecht
Hehquote:Op maandag 29 maart 2010 01:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]![]()
Zorg dat je bij strafproces naar de colleges gaat, die krijg je waarschijnlijk van Stijn Franken en dat is een baas
Oh Kristenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
HehWe hebben nu van ene Kristen, die ontzettend saai vertelt, maargoed ik ga toch maar
En bij IER hebben we van Dotinga, dat is echt een baas
Dreamzk ik zou er maar voor zorgen dat je morgen naar IER gaat want hij gaat vertellen wat je allemaal wel en niet moet weten
En ScottTracy, welk wederrechtelijkheidsgebeuren bedoel je? Dat van bestanddeel/element?
Dat heb ik wel redelijk in de gaten, moet alleen nog uitvogelen wat dat facetwederrechtelijkheid (wat een achterlijk lang woord) precies is, maar dat lukt wel. Heb nog geen letter van het boek gelezenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oh KristenSaaie gast is dat indd. Ja wederrechtelijkheid als bestanddeel of element en facetwederrechtelijkheid e.d. Dat vond ik toen heel lastig.
Kben dezelfde samenvatting waarschijnlijk nu aan het uitprinten. Je bedoelt de samenvatting van florette neem ik aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Dat heb ik wel redelijk in de gaten, moet alleen nog uitvogelen wat dat facetwederrechtelijkheid (wat een achterlijk lang woord) precies is, maar dat lukt wel. Heb nog geen letter van het boek gelezen(maar heb al wel een samenvatting
)
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben dezelfde samenvatting waarschijnlijk nu aan het uitprinten. Je bedoelt de samenvatting van florette neem ik aan?
Ohja ik heb dat toen wel gelezen, bedankt voor het opzoeken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Corstens, blz 730.
Ook: [SC] WO Rechten # 33 - Het einde van het jaar weer in zicht
Corstens... een van de weinige boeken waar je als je bij bladzijde 730 bent nog steeds 3,5 hoofdstukken moet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Corstens, blz 730.
Ook: [SC] WO Rechten # 33 - Het einde van het jaar weer in zicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |