Meer dan afwachten kan je niet doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb niet zo'n geweldig voorgevoel
Laten we dat maar hopenquote:
Die zenuwen voor een klinkende overwinning kunnen onprettig aanvoelen inderdaad. Denk dan ook dat PSV heel wat beter tegen de druk opgewassen is dan Ajax. Dat komt dus goed!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom wint FC Groningen wel gewoon met 3-0 bij NAC ?
PSV komt langs en meteen gaan ze goed spelenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV was eigenlijk wel de te kloppen ploeg.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
FC Groningen staat laag, dus die denken ze wel ff te pakken. Bij PSV staat er meer op het spel (Brabantse derby bv.) Toch vind ik het jammer om te zien dat NAC tegen Groningen hard op z'n bek gaat. Niet dat ik het de Groningers niet gun overigensquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Me neither. Ik voorspelde volgens mij al een 3-1 nederlaag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:29 schreef DeParo het volgende:
Onze tweede thuisbasis de Arena dus waar zijn we bang voor vraag ik me af.
Standaard. Roda altijd hetzelfde. Spelen ze goede wedstrijd tegen ons, verliezen ze thuis van Spartaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef de_boswachter het volgende:
Nog mensen morgen bij me in de trein?
Commercie, al snap ik niets meer van die tijden tegenwoordigquote:Op zondag 14 maart 2010 08:58 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben er klaar voor. Maareh half 5, wat is dat voor een tijd voor een topper...
?quote:Op zondag 14 maart 2010 04:54 schreef Karzai het volgende:
Nemen jullie wel een lunchpakketje mee, want je krijgt niks te vreten
ach, in de arena verkopen ze toch wel jodenkoekenquote:
Tuurlijk niet. Alleen als ze van zowel Twente als Ajax verliezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:08 schreef Zapper het volgende:
Denk dat het seizoen na vanmiddag voorbij is voor PSV.
Als je vanmiddag verliest, verlies je volgende week ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:14 schreef Rucebo het volgende:
Tuurlijk niet. Alleen als ze van zowel Twente als Ajax verliezen.
Als ze van Ajax verliezen en van Twente winnen, staan ze nog steeds maar 2 punten achter.
PSV
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als je vanmiddag verliest, verlies je volgende week ook.
Dat denk ik. Verlies bij NAC hakte er flink in, onderuit gaan bij Ajax is sloop.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als je vanmiddag verliest, verlies je volgende week ook.
Nooit verkeerd om de waarheid te quotenquote:
Je gaat nu op bezoek bij 50.000 tegenstanders en een tot op het bot gemotiveerde Amsterdamse ploeg. Volgende week moet je tegen een niet overtuigend team met iets meer supporters achter je kont. Hoe kun jij nu in godsnaam weten hoe wij het volgende week doen?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nooit verkeerd om de waarheid te quoten
Die verliest zo snel erg veel respect, erg jammer dit. Zou het bijna een landverrader noemen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Van Nistelrooy wil loopbaan afsluiten bij HSV
Hoeven we het daar ook niet meer over te hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:28 schreef Sj0rSz het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die verliest zo snel erg veel respect, erg jammer dit. Zou het bijna een landverrader noemen.
dat was in het vorige topic ook al bekendquote:Op zondag 14 maart 2010 12:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Ruud spelend bij PSV: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"quote:Op zondag 14 maart 2010 12:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Draaikont.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ruud spelend bij PSV: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"
Ruud spelend bij Manchester United: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"
Ruud spelend bij Real Madrid: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"
Ruud spelend bij HSV: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"
en volgend jaar vertrekkenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ruud spelend bij PSV: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"
Ruud spelend bij Manchester United: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"
Ruud spelend bij Real Madrid: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"
Ruud spelend bij HSV: "Hier wil ik mijn carrière afsluiten"
1 hierquote:Op zondag 14 maart 2010 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Treintje 2 hier
Nee ik denk dat je er als enige in zit. Weet je wel hoe je zo'n ding moet besturen?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef de_boswachter het volgende:
Nog mensen morgen bij me in de trein?
Inderdaad. Recordaantal trainingbezoekers. Hulde.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef rubbereend het volgende:
mooie beelden van de training, spelers pakken het goed op. Ik zeg dat het kan straks. Vol erin!
Krijg altijd plaatsvervangende schaamte als PSV'ers stats gaan gebruiken. Heel hard schreeuwen dat ze de laatste 10 jaar de voetbalhoofdstad van NL zijn, maar als de korte termijnstats in het nadeel spreken, pakken ze de lange termijnstats. Mag ik je even herinneren aan vorig jaar?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:46 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[..]
Standaard. Roda altijd hetzelfde. Spelen ze goede wedstrijd tegen ons, verliezen ze thuis van Sparta![]()
[..]
![]()
Waar beginnen we aan he?hele dag naar de klote, maar als we winnen is het je dagje wel.
[..]
Commercie, al snap ik niets meer van die tijden tegenwoordig
Sowieso via www.eredivisie.nl voor ¤6,-.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef psv-gomes het volgende:
waar kan ik via internet ( vanuit het buitenland) naar de wedstrijd kijken?
Klinkt meer zoals ajax supporters naar mijn ideequote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Krijg altijd plaatsvervangende schaamte als PSV'ers stats gaan gebruiken. Heel hard schreeuwen dat ze de laatste 10 jaar de voetbalhoofdstad van NL zijn, maar als de korte termijnstats in het nadeel spreken, pakken ze de lange termijnstats. Mag ik je even herinneren aan vorig jaar?![]()
Wij gaan winnen trouwens![]()
van uit het buitenland vroeg ikquote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Sowieso via www.eredivisie.nl voor ¤6,-.
Zul je zien dat het ook nog een monsterscore gaat wordenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:32 schreef Morrigun99 het volgende:
Wel jammer dat we duidelijk de betere zijn, maar aanvallend gewoon als een stel oude wijven staan te spelen.
En nu Ramos er in. Joy.
Maakt niks uit. Des te harder krijgen ze het deksel op de neus als Twente of toch wij weer met de schaal eruit naaien.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zul je zien dat het ook nog een monsterscore gaat worden![]()
Nu doe je net alsof je deze nederlaag niet een ook maar een klein beetje zag aankomen. Het is vanaf de winterstop al hard bergafwaarts gegaan toen er geen vervanger voor Reis werd aangetrokken, maar dat was ook totaal niet nodig volgens velen van jullie. Want we waren immers toch al kampioen.... Maar omdat er toen alleen tegen mindere tegenstanders werd gespeeld viel het niet op...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nee inderdaad. Weg kampioenschap en als we niet uitkijken komen we door die schijt RVC ook nog eens in financiële problemen. Investeren? Nee joh dat is niet nodig. Geen CL, slecht financieël jaar doordat er bizar weinig geld in de europa league zit. Fantastisch weer. Vernederd door de goddenloze door het vertrek van verader lazovic en de komst van ajax fan mandy.
Laat het anders maar mooi gebeuren! Volgens mij moeten ze eerst wakker wordenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nee inderdaad. Weg kampioenschap en als we niet uitkijken komen we door die schijt RVC ook nog eens in financiële problemen. Investeren? Nee joh dat is niet nodig. Geen CL, slecht financieël jaar doordat er bizar weinig geld in de europa league zit. Fantastisch weer. Vernederd door de goddenloze door het vertrek van verader lazovic en de komst van ajax fan mandy.
Die gedachte had ik ook al, maar men wil niet investeren en laat belangrijke speler de deur uitlopen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof je deze nederlaag niet een ook maar een klein beetje zag aankomen. Het is vanaf de winterstop al hard bergafwaarts gegaan toen er geen vervanger voor Reis werd aangetrokken, maar dat was ook totaal niet nodig volgens velen van jullie. Want we waren immers toch al kampioen.... Maar omdat er toen alleen tegen mindere tegenstanders werd gespeeld viel het niet op...
En ik denk dat het vertrek van Lazovic de definitieve nekslag is geweest voor de kampioensschapskansen, er zijn gewoon niet genoeg bruikbare aanvallers.
Doedelquote:Op zondag 14 maart 2010 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Benieuwd wat ze deze zomer gaan doen, ben eerder bang dan er meer vertrekken dan dat er komen richting eindhoven
Die angst heb ik dus ook. Ze willen een mooier financiëel plaatje, wat betekent dat er geen stevige investeringen komen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Benieuwd wat ze deze zomer gaan doen, ben eerder bang dan er meer vertrekken dan dat er komen richting eindhoven
Als ze slim zijn halen ze dan die Mexicaan.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Doedel
Swafellay
weg en veel centjes op de Rabo-telespaarrekening
en die tsjechische knaap en Nijland terug.
2e helft van de competitie bedoel jequote:Op zondag 14 maart 2010 18:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit gaat een mislukt seizoen worden.
gewoon het seizoen verprutstquote:
Wat maakt die eerste seizoenshelft nu uit als je op het einde van de rit geen kampioen bent.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2e helft van de competitie bedoel je
Geen flikker. Maar misschien kun je daaruit conclusies trekken? Reis, Lazovic, niks bijkopen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat maakt die eerste seizoenshelft nu uit als je op het einde van de rit geen kampioen bent.
Ik verwacht dat we tegen twente ook niet winnen en dan staan we 3e... en ik zie Ajax niet veel meer weggeven.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef ganzenherder het volgende:
2e plaats halen wordt cruciaal nu. Als die niet gehaald wordt is het zacht gezegd toch wel het begin van het einde...
van der Meyde tochquote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Geen flikker. Maar misschien kun je daaruit conclusies trekken? Reis, Lazovic, niks bijkopen.
en ook dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef ganzenherder het volgende:
2e plaats halen wordt cruciaal nu. Als die niet gehaald wordt is het zacht gezegd toch wel het begin van het einde...
ik hoop dat jullie winnen. ik heb liever niet dat zo'n 1 seizoens vlieg als twente wint (net zoals AZ toen)quote:Op zondag 14 maart 2010 18:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we tegen twente ook niet winnen en dan staan we 3e... en ik zie Ajax niet veel meer weggeven.
het zou wel verdient zijn overigens... dat was wel donker donker rood. overigens was enoh? of emanuelson of weet ik wie het was ook niet zo'n lieverdje. maar dit was een soort van zidane actiequote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Alleen pieters dus zeker geschorst. Kon erger.
Ibrahim zal wel voor 3 wedstrijden geschorst worden ktjb kennende.
Geef Reker maar weer de schuld van alles. De krenterige RVC die al jarenlang het financiele aspect boven alles verkiest is wat mij betreft de hoofschuldige. Ze willen voor een dubbeletje op de 1e rij zitten, met minimale investeringen CL proberen te halen. En dat kan gewoon niet altijd goed gaan zo blijkt.quote:
Je hebt gelijk, maar Reker is ook niet zo'n held geweest!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Geef Reker maar weer de schuld van alles. De krenterige RVC die al jarenlang het financiele aspect boven alles verkiest is wat mij betreft de hoofschuldige. Ze willen voor een dubbeletje op de 1e rij zitten, met minimale investeringen CL proberen te halen. En dat kan gewoon niet altijd goed gaan zo blijkt.
1 dikke moddervette AMENquote:Op zondag 14 maart 2010 18:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Geef Reker maar weer de schuld van alles. De krenterige RVC die al jarenlang het financiele aspect boven alles verkiest is wat mij betreft de hoofschuldige. Ze willen voor een dubbeletje op de 1e rij zitten, met minimale investeringen CL proberen te halen. En dat kan gewoon niet altijd goed gaan zo blijkt.
Reker weg, die financiele gast weg, Reis weg (niemands schuld maar ook niemand als vervanger aangetrokken) en Lazovic weg. Dit is de schuld van de raad want zo kan je bijna onmogelijk de rust bewaren binnen het team. Misschien hadden Reker en Rutten meer moeten aandringen maar dit is gewoon te zwak. En dan stellen ze als vervanger van Reker ook nog een eigen vriendje aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het wordt wel spannend zo, als PSV volgende week niet van Twente wint worden de kansen wel kleiner op de titel. Maar ik zie Twente verder nog wel punten verspelen gezien hun spel verre van goed is. Dus spannend tot de laatste dag wellichtquote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef DeParo het volgende:
Als we volgende week winnen van Twente staan we alsnog maar op 2 punten. Desalniettemin moeten we nog tegen Feyenoord, AZ, Heerenveen, en Groningen, en als we niet oppassen dan gaat VVV ook nog lastig worden want die spelen thuis. Ik zie het somber in. Twente zal wel kampioen worden die gaan niet meer al te veel punten verspelen wij worden triest 3e en weer geen CL-inkomsten verdomme.
Dat dusquote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat waren dat 2 dure punten in de laatste minuut tegen sparta.
ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Heeft niks met ouwe koeien te maken.quote:
zo kan iedereen toch wel denken. damn als psv nou niet zo lucky was thuis tegen ajax wat dan ??quote:
precies. ajax thuis tegen sparta 0-0 en had 8-0 kunnen zijn. werd alleen gewoon 0-0. klaar dusquote:Op zondag 14 maart 2010 19:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
zo kan iedereen toch wel denken. damn als psv nou niet zo lucky was thuis tegen ajax wat dan ??
lekker boeiend het staat nu zoals het staat.
amén je wint of je wint nietquote:Op zondag 14 maart 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. ajax thuis tegen sparta 0-0 en had 8-0 kunnen zijn. werd alleen gewoon 0-0. klaar dus
Sportmensen en bekende nederlanders als voorbeeld zien is zo 19e eeuwquote:Op zondag 14 maart 2010 19:44 schreef pberends het volgende:
Afellay weer... wat een voorbeeld-Marokkaan is het toch.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:06 schreef Frey het volgende:
Winnen van Twente en alles ligt weer open. Niet winnen van Twente en het wordt vechten voor de 2e plek.
De eerste wedstrijd van het seizoen thuis tegen VVV hetzelfdequote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef Tallie1982 het volgende:
ga anders je topscorer uitscheldenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef Tallie1982 het volgende:
We zitten opgescheept met die prutser van een Toivonen die elke week de kansen weer mist en Nijland blijft gewoon scoren bij Willem II
2e helft ging helemaal niet gelijk opquote:Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef panjaboy het volgende:
onterecht verloren.
klein foutje scheidsrechter door hoekschop ipv doeltrap te geven word afgestrafd..
daarna prachtige goal van Urby![]()
Maar psv speelde eerste helft veeeeuuuul beter, tweede helft ging gelijk op en toch zon uitslag![]()
![]()
![]()
Volgende week twente pakken en zelf nog kampioen worden, of twente kampioen want ajax mag dus nooooooiit kampioen worden..
wat hebben we nou aan CL, alle NL'se clubs die dit jaar na CL gaan worden allemaal 4e in poulfase..quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef DeParo het volgende:
Als we volgende week winnen van Twente staan we alsnog maar op 2 punten. Desalniettemin moeten we nog tegen Feyenoord, AZ, Heerenveen, en Groningen, en als we niet oppassen dan gaat VVV ook nog lastig worden want die spelen thuis. Ik zie het somber in. Twente zal wel kampioen worden die gaan niet meer al te veel punten verspelen wij worden triest 3e en weer geen CL-inkomsten verdomme.
Inderdaad! Balasz is zijn ritme ook een beetje kwijt en komt absoluut niet in de wedstrijd. Tegen NAC al niet en ook vandaag weer niet. Zo zonde!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach kom op... laatste wedstrijden presteert hij totaal niet meer. Naja dat vind ik ook van Balazs trouwens.
Ik zou het stiekem ook niet erg vinden als Twente zou winnen hoor, 10000x liever Twente dan Ajax...quote:Op zondag 14 maart 2010 21:37 schreef Zapper het volgende:
Mocht je zaterdag per ongeluk winnen van FC Twente, dan maak je daar Ajax kampioen mee vrees ik. PSV zal nog veel punten verspelen en Ajax niet, dus eigenlijk moet FC Twente nog zoveel mogelijk punten pakken.
Als PSV wint tegen twente en twente morst nog een keer punten ergens, en PSV wint verder alles, dan zijn we alsnog kampioen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:37 schreef Zapper het volgende:
Mocht je zaterdag per ongeluk winnen van FC Twente, dan maak je daar Ajax kampioen mee vrees ik. PSV zal nog veel punten verspelen en Ajax niet, dus eigenlijk moet FC Twente nog zoveel mogelijk punten pakken.
NOT!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
en PSV wint verder alles, dan zijn we alsnog kampioen.
Kun je dan beter niet tot de conclusie komen dat PSV gewoon ordinair uit vorm is.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach kom op... laatste wedstrijden presteert hij totaal niet meer. Naja dat vind ik ook van Balazs trouwens.
Nou ze hebben inderdaar verdient gewonnen maar de uitslag is geflatteerd 2-1 was op zijn plaats geweest en enkel omdat AJAX de kansen afmaakt en PSV nietquote:Op zondag 14 maart 2010 21:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
2e helft ging helemaal niet gelijk opeerste helft was psv wel beter maarja als je aanval er niks van bakt dan kan je ook niet scoren. dus ook niet onterecht verloren. het is nooit onterecht bij een stand als 4 - 1
Oh nee die lul al he-le-maal niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:58 schreef ganzenherder het volgende:
Die Jol gun ik trouwens de titel echt totaal niet
Vorige keer toen er ook een oproep was om naar training te komen verloren we ook van Ajax. Toen met 1-5, thuis nog wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef rubbereend het volgende:
mooie beelden van de training, spelers pakken het goed op. Ik zeg dat het kan straks. Vol erin!
Idd, plus Vitesse uit had je ook moeten winnen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
De eerste wedstrijd van het seizoen thuis tegen VVV hetzelfde
Inderdaadquote:
Denk dat het mede komt omdat psv nog niet over een verlenging wil praten met Balasz! Of hij heeft al iets besproken met een andere club en is niet meer gemotiveerdquote:Op zondag 14 maart 2010 21:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad! Balasz is zijn ritme ook een beetje kwijt en komt absoluut niet in de wedstrijd. Tegen NAC al niet en ook vandaag weer niet. Zo zonde!
Ja Pantelic is duidelijk uit de kast gekomen tijdens de wedstrijd, ging er meteen vrij diep inquote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand Studio Voetbal aan het kijken?
Na de 1-0 zijn de Ajaxcieden aan het juichen en zit Pantelic Suarez in zijn hol te dabben
Kan niemand dit effe printscreenen ofzoWTF
Vanmiddag maar even doenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand Studio Voetbal aan het kijken?
Na de 1-0 zijn de Ajaxcieden aan het juichen en zit Pantelic Suarez in zijn hol te dabben
Kan niemand dit effe printscreenen ofzoWTF
He maar wél met de 5 miljoen van Lazovicquote:Op maandag 15 maart 2010 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
Volgend jaar meer weer naar Banik Ostrava en Zenith Sint Kutjesbroek. De keiharde realiteit.
Joh al winnen ze dadelijk van FC Twente, dan laten ze het in de weken erop wel weer liggen. Er staat gewoon een kutelftal.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:35 schreef Rucebo het volgende:
Als PSV verliest van Twente zaterdag (wat ik niet zie gebeuren), is het seizoen echt over.
Onzin. HSV thuis was een briljante wedstrijd, met name door de strijd die werd geleverd. Ik mis sinds die wedstrijd echter ieder gevoel van overtuiging/bluf/weerbaarheid enz.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Joh al winnen ze dadelijk van FC Twente, dan laten ze het in de weken erop wel weer liggen. Er staat gewoon een kutelftal.
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:03 schreef DoimeN het volgende:
Heeft psv gister nog een beetje lekker gevoetbald?
Ach dat hou je tochquote:
Van mij mogen ze.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:49 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zouden ze dan Cassio gaan proberen te lozen?
Hij is een held bij bayern, kan daar prijzen winnen, serieus meespelen om de eindwinst in de Championsleague, veel meer geld verdienen dan bij PSV, etc.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:35 schreef DeParo het volgende:
We hebben voor de verandering eens een gedurfde aankoop niet nodig. Niet alleen jong of gratis. Ik weet dat PSV niet ff een heel nieuw elftal kan kopen. Maar probeer er bv alles aan te doen om Mark terug te halen.
PSV heeft een spits nodig die de ballen er makkelijk in schiet. Die ballen die Toivonen miste en daardoor Ajax in de wedstrijd kon komen. Dat heeft gewoon prioriteit 1. Daarna zien we wel of er nog geld over is voor een centrale verdediger.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:35 schreef DeParo het volgende:
We hebben voor de verandering eens een gedurfde aankoop niet nodig. Niet alleen jong of gratis. Ik weet dat PSV niet ff een heel nieuw elftal kan kopen. Maar probeer er bv alles aan te doen om Mark terug te halen.
Kansloos gisteren, echt serieus.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef MMUFC het volgende:
Ach dat hou je tochAls PSV had gewonnen waren er ongetwijfeld ook een paar PSV supporters die in het Ajax topic waren gaan kloten...
Ik vond het overigens super stom dat ondanks de waarschuwingen(er kon geen betere waarschuwing zijn dan Ajax-FC Utrecht) er toch supporters waren die bij het uitkomen van de trein Joden-verwensingen riepen...
Dan vraag je er haast om, om terug gestuurd te worden...
Daar stoor ik mezelf ook altijd aan. Moedig gewoon je eigen club aan in plaats van je altijd druk te maken over Ajax.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:21 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Kansloos gisteren, echt serieus.
Voor ons stond er een gast die echt serieus zonder overdrijven heel de wedstrijd bezig was met het Ajax publiek aan de rechterkant. Gastje van 15 jaar ofzo.![]()
De haat tegen Ajax is groter dan de liefde voor de club heb ik het idee? Hoewel Ajax ook bezig was gisteren hoor, maar reageer daar niet op als je achter staat.
Nee, wat wordt er dan gezongen? Een of andere mafkees heeft een liedje bedacht na een 4-1 nederlaag.
Wij staan boven de joden![]()
Weer een nieuw Anti Ajax liedje erbij![]()
![]()
Nou ik vond gister meer het probleem bij het niet creëren van kansen zit.. Die bal van Toivonen wordt gewoon goed gepakt door Stekelenburg, en verder zat vooral het probleem in de balletjes breed die finaal de mist in gingen(balletje veel te zacht naar links, terwijl Afellay er rechts beter voor stond) en Amrabat die af moet geven op Toivonen, die dan een 100% kans heeft..quote:Op maandag 15 maart 2010 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)et_alles_winnen.html
Prik ze der eerst zelf maar in Toivoinen
ja dat was eigenlijk ook waar ik aan dacht! Dat ie eerst naar zich zelf moet kijken en dan pas oordelen over een anderquote:Op maandag 15 maart 2010 20:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nou ik vond gister meer het probleem bij het niet creëren van kansen zit.. Die bal van Toivonen wordt gewoon goed gepakt door Stekelenburg, en verder zat vooral het probleem in de balletjes breed die finaal de mist in gingen(balletje veel te zacht naar links, terwijl Afellay er rechts beter voor stond) en Amrabat die af moet geven op Toivonen, die dan een 100% kans heeft..
Maar inderdaad eerst naar jezelf kijken en zelf alles winnen!
Ga je met de auto? Ik hoop dat ze nog een alternatief geven voor het omwisselenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is 'de neus'
VuhVuhVuh kaarten geboekt hier
Ik denk dat Brands wel weet hoe de contractjes van Lens en Schaars in elkaar zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef rubbereend het volgende:
Nou gek ideetje: Dzsudzsak en Afellay verkopen, pak je als het mee zit 20 miljoen en dan ga daar maar mee shoppen.
Dan vind ik Vlaar blijvoorbeeld een goede optie, die moet toch voor een redelijk bedrag op te halen zijn aangezien Feyenoord om elke cent zit te springen.
Wat zou Schaars moeten kosten? Ook AZ zit verlegen om geld. Of als Lens beschikbaar mocht komen zou het helemaal ideaal zijn voor op de vleugel.
Verder is de vraag wat Stoch moet kosten.
Dat klinkt nog niet eens zo heel raarquote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef rubbereend het volgende:
Nou gek ideetje: Dzsudzsak en Afellay verkopen, pak je als het mee zit 20 miljoen en dan ga daar maar mee shoppen.
Dan vind ik Vlaar blijvoorbeeld een goede optie, die moet toch voor een redelijk bedrag op te halen zijn aangezien Feyenoord om elke cent zit te springen.
Wat zou Schaars moeten kosten? Ook AZ zit verlegen om geld. Of als Lens beschikbaar mocht komen zou het helemaal ideaal zijn voor op de vleugel.
Of Salcido.. Ik vond beiden gister tegenvallen.. met dat verschil dat het bij Salcido redelijk structureel lijktquote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Verder is het misschien een idee om Patrick van Aanholt proberen te huren van Chelsea. Als je mee kan bij jong Chelsea ben je vast beter dan Pieters
Amrabat zal je er toch minimaal voor de breedte bij moeten houden.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat klinkt nog niet eens zo heel raarKan je toch een aardige ploeg mee opbouwen.
Ohh, Amrabat mag in dat geval ook wel wieberen.
Zoals al eerder gezegd zie ik liever Salcido,Pieters en Amrabat ook vervangen worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk dat Brands wel weet hoe de contractjes van Lens en Schaars in elkaar zitten.
Verder vind ik het idd geen gek plannetje wat he daar smeedt eendje.
Isaksson
Manolev Vlaar Salcido Pieters
Amrabat Schaars Engelaar Stoch
Bakkal/ToiToi
Lens
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef rubbereend het volgende:
Ja lekker dan, minstens 200.000 - 500.000 per jaar opstrijken en dan een mentaliteit hebben van " dan laat maar "quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:42 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Rutten er goed aan doet om nu aan te kondigen de bezem door de selectie te willen halen. Ik bedoel: het kán spelers extra motiveren, maar het kan daarentegen ook juist demotiverend werken (zo van: "dan laat maar").
Ik vind dat Pieters dit seizoen erg gegroeid is. Die zou ik niet weg doen hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd zie ik liever Salcido,Pieters en Amrabat ook vervangen worden.
Ja dan presteer je niet meer omdat je toch weg moet.. gevolg.. niemand wilt je hebben...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:42 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Rutten er goed aan doet om nu aan te kondigen de bezem door de selectie te willen halen. Ik bedoel: het kán spelers extra motiveren, maar het kan daarentegen ook juist demotiverend werken (zo van: "dan laat maar").
Als hij zo doorgroeit is hij op zijn 32ste bij het PSV niveauquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik vind dat Pieters dit seizoen erg gegroeid is. Die zou ik niet weg doen hoor.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als hij zo doorgroeit is hij op zijn 32ste bij het PSV niveau
Als ik zie dat Lee ook gewoon haalbaar was geweest..... en nu zit je met Pieters. Hij wordt gewoon te vaak simpel gedold en maakt vaak domme overtredingen. Die vrije trap waaruit de zogenaamde corner komt waaruit de goal komt werd volgens mij door hem veroorzaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:51 schreef Rucebo het volgende:
[..].
Ik vind 't wel meevallen hoor. Die Vukovic hoeven ze ook niet te halen in ieder geval.
20 miljoenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef rubbereend het volgende:
Altijd van die lage clausules in de contracten ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Iets klopt er niet op het gebied van transfers in Eendhoven...
Nee daar stond dan weer geen camera opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
En enoh? Niks natuurlijk.
Ach dit had je zien aankomen.
Niet alleen zondagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon niet accepteren en in beroep gaan, we hebben hem zondag hard nodig
Waarom denk je dat ze zo snel zijn. Als we in beroep gaan dan kan die uitslag er ook al vóór zaterdag zijn. Hij is dan ook sowieso geschorst tegen twente, met zijn kut-uilenerg holmaten daaroquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:46 schreef Zapper het volgende:
Ze zijn er wel erg snel mee.
Ik heb zojuist 10 euro gezet op winst FC Twente, vette odd. Winst PSV is me wel 10 euro waard.
Lekker belachelijk weer ja. De schorsing zelf is wel terecht maar Enoh verdient ook zeker een (kortere) schorsing. Lekker consequent weer zeg, maar ik ben niet beter gewend dit seizoenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
En enoh? Niks natuurlijk.
Ach dit had je zien aankomen.
Er zijn toch geen bewijzen van Enoh? Ja, hij gaat even op zijn teen staan. Maar dat gebeurt zo vaak in een wedstrijd en kan per ongeluk gebeuren. Een elleboog plant je niet per ongeluk in iemand zijn gezicht, zeker niet twee keer in één minuut.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lekker belachelijk weer ja. De schorsing zelf is wel terecht maar Enoh verdient ook zeker een (kortere) schorsing. Lekker consequent weer zeg, maar ik ben niet beter gewend dit seizoen![]()
![]()
Hij geeft 'm ook nog een elleboog in de maag. Maar goed Afellay verdient ook een schorsing. Hopelijk kunnen ze 'm komend weekend nog opstellen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen bewijzen van Enoh? Ja, hij gaat even op zijn teen staan. Maar dat gebeurt zo vaak in een wedstrijd en kan per ongeluk gebeuren. Een elleboog plant je niet per ongeluk in iemand zijn gezicht, zeker niet twee keer in één minuut.
Daar waren toch niet echt beelden van? Lijkt me zowieso niet dat het een elleboog in zijn maag was, misschien eerder een arm of hand.. Maar goed, Enoh komt er goed vanaf en Afellay krijgt een verdiende schorsing, laten we het daarbij houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij geeft 'm ook nog een elleboog in de maag. Maar goed Afellay verdient ook een schorsing. Hopelijk kunnen ze 'm komend weekend nog opstellen...
Ik vind de beelden duidelijk genoeg...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar waren toch niet echt beelden van? Lijkt me zowieso niet dat het een elleboog in zijn maag was, misschien eerder een arm of hand.. Maar goed, Enoh komt er goed vanaf en Afellay krijgt een verdiende schorsing, laten we het daarbij houden.
Vind ik trouwens wel heel vreemd hoor, van de praktijken van Afellay hebben ze een overvloed aan beelden. Maar van Enoh zijn (waarschijnlijke) provoceergedrag hebben ze helemaal niks?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen bewijzen van Enoh? Ja, hij gaat even op zijn teen staan. Maar dat gebeurt zo vaak in een wedstrijd en kan per ongeluk gebeuren. Een elleboog plant je niet per ongeluk in iemand zijn gezicht, zeker niet twee keer in één minuut.
Hij gaat op zijn voet staan. So what, voetbal is een contactsport.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik vind de beelden duidelijk genoeg...
Ten eerste zoekt hij hem op terwijl er dus geen bal in de buurt is, over het algemeen is in het voetbal het contact in duels. En verder kun je wel redelijk goed concluderen dat er wat meer gebeurdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij gaat op zijn voet staan. So what, voetbal is een contactsport.
En haalt uit richting zijn maag.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij gaat op zijn voet staan. So what, voetbal is een contactsport.
Hij stapt gewoon even uit.. Geen reden tot schorsing lijkt me. Misschien wel wat hij in zijn maag doet, maar daar is geen duidelijk beeld van. Twee ellebogen en een hand in het gezicht van Enoh duwen lijkt me stukken erger.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ten eerste zoekt hij hem op terwijl er dus geen bal in de buurt is, over het algemeen is in het voetbal het contact in duels. En verder kun je wel redelijk goed concluderen dat er wat meer gebeurd
Ellebogen vallen lijkt me niet onder 'contactsport'.. Dan moet je maar gaan ijshockeyen, en zelfs daar krijg je nog een tijdstraf voor 2 minuten ervoor. Wat ik al zei, wat hij in zijn maag doet staat niet op beeld. Geluk voor Enoh dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
En haalt uit richting zijn maag.
En die elleboogjes zijn nou ook bepaald niet hard, valt dat ook onder de noemer contactsport?
Gewoon allebei schorsen.
Als er zoals jij stelt dat er geen beeld van is, waar je gelijk in hebt, kan je natuurlijk nooit concluderen dat de elleboogjes erger warenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij stapt gewoon even uit.. Geen reden tot schorsing lijkt me. Misschien wel wat hij in zijn maag doet, maar daar is geen duidelijk beeld van. Twee ellebogen en een hand in het gezicht van Enoh duwen lijkt me stukken erger.
Het is ook erger, en daarom verdient Afellay ook een zwaardere straf. Maar zulk provoceergedrag moet ook gestraft worden. Er wordt zo een totaal verkeerd signaal afgegevenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij stapt gewoon even uit.. Geen reden tot schorsing lijkt me. Misschien wel wat hij in zijn maag doet, maar daar is geen duidelijk beeld van. Twee ellebogen en een hand in het gezicht van Enoh duwen lijkt me stukken erger.
Is ook zo, maar dan moeten er wel duidelijke beelden van dat provoceergedrag zijn. En die zijn er niet volgens mij. Daarnaast moet je zoiets gewoon negeren en er boven staan. Tuurlijk is dat moeilijk, maar van een aanvoerder van een topclub mag je wel enige wijsheid verwachten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is ook erger, en daarom verdient Afellay ook een zwaardere straf. Maar zulk provoceergedrag moet ook gestraft worden. Er wordt zo een totaal verkeerd signaal afgegeven
Als er duidelijke beelden waren zou Enoh ook een kleine schorsing mogen krijgen, ben ik met je eens. Maar het was natuurlijk een keer te verwachten dat Afellay tegen een dergelijke schorsing zou oplopen. Is nou niet de eerste keer dat meneer zich op een verkeerde manier wil laten gelden in een dergelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan moeten er wel duidelijke beelden van dat provoceergedrag zijn. En die zijn er niet volgens mij. Daarnaast moet je zoiets gewoon negeren en er boven staan. Tuurlijk is dat moeilijk, maar van een aanvoerder van een topclub mag je wel enige wijsheid verwachten.
Zaterdag. Als PSV het schikkingsvoorstel niet accepteert is de kans aanwezig dat we hem nog meer wedstrijden kwijt zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon niet accepteren en in beroep gaan, we hebben hem zondag hard nodig
Nee maar wat mij betreft is het wel duidelijk dat hij provoceert.. Waarom denk je anders dat hij dichterbij komt, op zijn tenen gaat staan, iets een een klein beetje door beeld ziet zwaaien en vervolgens weg ziet rennen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar waren toch niet echt beelden van? Lijkt me zowieso niet dat het een elleboog in zijn maag was, misschien eerder een arm of hand.. Maar goed, Enoh komt er goed vanaf en Afellay krijgt een verdiende schorsing, laten we het daarbij houden.
Hier kan ik zo godverdomd kwaad over worden he. Je wilt beweren dat Enoh zo onschuldig is als de rest van die godeloze daar, en geen vlieg kwaad doet? Nee want owee Ibi is de enige die zo smerig is. Pleur toch op man met je roze bril.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij stapt gewoon even uit.. Geen reden tot schorsing lijkt me.
Geen verrassing.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef jpg97 het volgende:
Afellay waarschijnlijk 3 duels schorsing + 1 voorwaardelijk
Hadouir had dan ook gewoon 10 wedstrijden moeten krijgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Rucebo het volgende:
Terecht dat Afellay geschorst wordt, maar ik blijf me verbazen over de strafverhouding bij de KNVB. Die Hadouir verkoopt een enorme doodschop en die krijgt bijna hetzelfde.
Vind ik ook, maar de KNVB geeft 't nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hadouir had dan ook gewoon 10 wedstrijden moeten krijgen.
GVD, je kunt iemand zijn loopbaan beëindigen door zo'n actie...
Ach joh, hij bood zelfs zijn excuses aan. Wat een voorbeeldige sportman!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar de KNVB geeft 't niet.
quote:PSV accepteert schorsing Afellay
16 maart 2010 RvN PSV.nl
PSV meldt dat de club het schikkingsvoorstel van drie duels schorsing voor Ibrahim Afellay heeft geaccepteerd. Hierdoor mist Afellay de competitiewedstrijden tegen achtereenvolgens FC Twente (thuis), VVV-Venlo (uit) en Willem II (uit). De PSV-aanvoerder wordt schuldig bevonden aan ‘ten minste eenmaal een elleboog dan wel slaande beweging’ in de wedstrijd van zondag tegen Ajax. PSV komt woensdag pas met een weloverwogen reactie op dit KNVB-besluit.
ja want wat enoh deed en wat afellay deed is echt te vergelijken. 1 keer op iemands tenen staan tegenover 2 keer iemand in zijn gezicht slaan en 2 eleboogjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hier kan ik zo godverdomd kwaad over worden he. Je wilt beweren dat Enoh zo onschuldig is als de rest van die godeloze daar, en geen vlieg kwaad doet? Nee want owee Ibi is de enige die zo smerig is. Pleur toch op man met je roze bril.
Dat ongedierte zit gewoon op 1 lijn met die duitsers en dat clubje uit noord holland.
Hij probeert Afellay uit de tent te lokken door tegen hem aan te lopen ipv er om heen(bij de 1e slaande beweging) en later op de tenen trappen en aan hoe Enoh en Afellay bewegen zie je duidelijk dat het niet per ongelijk op de tenen gaan staan..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja want wat enoh deed en wat afellay deed is echt te vergelijken. 1 keer op iemands tenen staan tegenover 2 keer iemand in zijn gezicht slaan en 2 eleboogjes.
ja en jij word maar lekker kwaad. wel kut overigens dat er zoveel psvers geschorst zijn aangezien ik liever heb dat ze winnen/gelijkspelen tegen twente. maarja we zullen zien.
succes.
denk eerder Engelaar of Koefquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Wie zou er aanvoerder worden al Simons niet gaat spelen? Manolev of Maza?
Amen. Hij gaat echt niet alleen maar op zijn tenen staan, maar ach er zijn geen beelden dus geen straf toch? gtfo met dat domme gedoe, want enoh moet gewoon 1 duel geschorst worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hij probeert Afellay uit de tent te lokken door tegen hem aan te lopen ipv er om heen(bij de 1e slaande beweging) en later op de tenen trappen en aan hoe Enoh en Afellay bewegen zie je duidelijk dat het niet per ongelijk op de tenen gaan staan..
Dit is moedwillig, aangezien hij ook meteen wegrent na het gedaan te hebben..
Dus ik ben het er ook niet mee eens dat Enoh hier zomaar mee weg komt..
Lijkt me een 'simpele' jongen, met een hartje van goud. Niks mis mee toch? Zie Engelaar trouwens het liefste als aanvoeder (eigenlijk wel treurig dat je bij zo iemand uit moet komenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef BeamofLight het volgende:
Koef al helemaal niet. Flapkees dat t is. Ken hem persoonlijk/prive een beetje.
Salcido was toch reserveaanvoerder vorig seizoen? Die dan denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Wie zou er aanvoerder worden al Simons niet gaat spelen? Manolev of Maza?
Salcido aanvoerder, hmm.... Ik zie iedereen al een omhaal maken in de eigen 16 meter omdat Salcido dat beveeltquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Salcido was toch reserveaanvoerder vorig seizoen? Die dan denk ik.
Anders Engelaar.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef ganzenherder het volgende:
Salcido aanvoerder, hmm.... Ik zie iedereen al een omhaal maken in de eigen 16 meter omdat Salcido dat beveelt
En als de bal te laag is voor een omhaal, dan terug spelen op Isaksson.. en doe je dat met een rollertje over de grond, krijg je op je lazer omdat het op knie hoogte moetquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Salcido aanvoerder, hmm.... Ik zie iedereen al een omhaal maken in de eigen 16 meter omdat Salcido dat beveelt
ik zeg ook niet dat enoh geen wedstrijd schorsing moest hebben, maar geen 3 zoals affelay, en de reactie van die gast die ik quote zat ook niet echt op 1 lijn met de ergte van de overtredingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hij probeert Afellay uit de tent te lokken door tegen hem aan te lopen ipv er om heen(bij de 1e slaande beweging) en later op de tenen trappen en aan hoe Enoh en Afellay bewegen zie je duidelijk dat het niet per ongelijk op de tenen gaan staan..
Dit is moedwillig, aangezien hij ook meteen wegrent na het gedaan te hebben..
Dus ik ben het er ook niet mee eens dat Enoh hier zomaar mee weg komt..
Ik denk dat hij bedoelde dat Enoh 1 duel had moeten krijgen en dat het ongelofelijk is dat Afellay 3 duels krijgt en dat dat bijna evenveel(alleen het duel voorwaardelijk verschilt) met de straf die Hadouir kreeg voor die rotschop die hij uitdeelde...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat enoh geen wedstrijd schorsing moest hebben, maar geen 3 zoals affelay, en de reactie van die gast die ik quote zat ook niet echt op 1 lijn met de ergte van de overtreding
Wederom een logische keuze. Hij is aan de top van zijn kunnen en past precies in het systeem van Van Gaal. Ik gun het Van Bommel wel.quote:
True, maar ik had ook wel een beetje verwacht dat hij zou bijtekenen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:24 schreef Zapper het volgende:
Niet echt, maar het is wel verdomd jammer.
Komt vanzelf als Bayern goed presteertquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Één jaar is opzich al positief, er was ook sprake van twee jaar.
Hij is inmiddels al bijna wegquote:
Waar lees je dat?quote:
Het kan nog steedsquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Aangezien jullie de CL waarschijnlijk niet halen zal hij bijna weg zijn
Maakt niet uit of het genadeloos, moeizaam of onterecht is.. als er maar gewonnen wordt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb zo'n goed gevoel over de wedstrijd van zaterdag
Twente speelt al weken waardeloos voetbal en wint met de kleinste marges.. Dat moet PSV toch genadeloos af kunnen straffen
je moet niet vergeten dat bij psv er 3 basisspelers geschorst zijn (toch? affelay en nog 2 andere tegen ajax)quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb zo'n goed gevoel over de wedstrijd van zaterdag
Twente speelt al weken waardeloos voetbal en wint met de kleinste marges.. Dat moet PSV toch genadeloos af kunnen straffen
Twente had het ontzettend moeilijk tegen ADO met alle respect. Als PSV in een B-elftal speelt hoort PSV nog beter te zijn. Toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat bij psv er 3 basisspelers geschorst zijn (toch? affelay en nog 2 andere tegen ajax)
en twente wel gewoon hun normale opstelling heeft, dus dat word wel lastig als ruiz een beetje in vorm is
Sowieso om 1e/2e te worden, plus als je de voorronde haalt moeten ook wij tegen sterkere tegenstanders?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef Sj0rSz het volgende:
Het kan nog steedsCL behalen dus. Het wordt wel verrekte moeilijk
Ach, dan halen ze toch nog iemand a la Van der Meyde. Schijnen ze goed in te zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Sowieso om 1e/2e te worden, plus als je de voorronde haalt moeten ook wij tegen sterkere tegenstanders?
Dan is het niet te hopen dat als we uitgeschakeld worden dat Dzsudzsak dan eind Augustus pas vertrekt, zit je weer met gezeik en gehannes en moet je last minute weer onderhandelen in het vliegtuig
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Ach, dan halen ze toch nog iemand a la Van der Meyde. Schijnen ze goed in te zijn
Alleen Afellay en Pieters.. Salcido en Vukevic stonden niet op scherpquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat bij psv er 3 basisspelers geschorst zijn (toch? affelay en nog 2 andere tegen ajax)
en twente wel gewoon hun normale opstelling heeft, dus dat word wel lastig als ruiz een beetje in vorm is
tja maar je moet niet vergeten hoe ze de rest van het jaar hebben gespeeld. de laatste tijd speelde ze kut, maar hebben ze ook niet echt tegen topclubs gespeeld. je weet nooit wat er gebeurt in zo'n belangrijke wedstrijd als tegen psvquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente had het ontzettend moeilijk tegen ADO met alle respect. Als PSV in een B-elftal speelt hoort PSV nog beter te zijn. Toch?
ahh oké, ik wist het ook niet meer zeker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen Afellay en Pieters.. Salcido en Vukevic stonden niet op scherp
Lekker vertrekken dan! Of zit ie met ze kop al bij een ander team?quote:
En mijn tien euro dan??quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik schat een ruime overwinning. En dat meen ik echt
Die is nogal overrated in FM.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb Biseswar gehaald bij PSV als vervanger van Dzudszak
Niet dat dat nog veel uitmaakte, maar die corner waar de goal uit kwam was ook al geen corner, een 4e official die vanalles roeptquote:Commissie: Vertonghen had rood moeten krijgen
De technische commissie van de scheidsrechters heeft gisteren tijdens scheidsrechtersbijeenkomst de handsbal van Jan Vertonghen tot voorbeeld gebruikt voor waar de scheidsrechters extra op moeten letten de komende tijd. Vertonghen had rood moeten krijgen in plaats van geel omdat hij volgens de letter van de spelregels een scoringskans ontnam.
Net als die week ervoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef rubbereend het volgende:
Niet dat dat nog veel uitmaakte, maar die corner waar de goal uit kwam was ook al geen corner, een 4e official die vanalles roeptja het scheidsrechterskorps was weer in vorm
Die ziet er in elk geval niet uit alsof hij elke week naar de MacDonalds gaat.quote:
Overigens wel knap dat je (als Vertonghen zijnde) 2 duels op rij geel krijgt terwijl je rood moet krijgen... Want tegen Sparta kreeg hij voor het neerhalen van een doorgebroken speler geel, terwijl daar rood voor staat...quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:23 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Net als die week ervoor.
Maar goed, niet de calimero uithangen en verder kijken. We hebben het natuurlijk grotendeels aan onszelf te danken. Genoeg kansen gekregen.... alleen maak je het niet af.
Geen geweldige vervangingen. Amrabat valt dan wel enigzins tegen, maar waarom zou Labyad het plotseling veel beter doen. Ik vind dit geen wedstrijd om zo'n jongen de kans te geven. Ik zie liever Salcido naar linksback en Marcellis centraal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:51 schreef MMUFC het volgende:
Volgens VI Watcher zal zaterdag Amrabat op de bank zitten en zal Zakaria Labyad op zijn plaats staan..
Vukovic zou op de plaats van Pieters komen..
Amrabat nu alweer gepasseerd, en wel door een 17-jarig jochie dat eigenlijk niet eens rechtsbuiten is. Dat zou wel een heel treurig moment voor Amrabat zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:51 schreef MMUFC het volgende:
Volgens VI Watcher zal zaterdag Amrabat op de bank zitten en zal Zakaria Labyad op zijn plaats staan..
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:51 schreef MMUFC het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen? Het scheidsrechterskorps heeft toch nooit enige vorm gekend?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet dat dat nog veel uitmaakte, maar die corner waar de goal uit kwam was ook al geen corner, een 4e official die vanalles roeptja het scheidsrechterskorps was weer in vorm
Het zou vooral gaan om het feit dat bijna geen enkele voorzet van Amrabat voor het doel komt. en dat bijna alle voorzetten van Labyad wel voor het doel komen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Amrabat nu alweer gepasseerd, en wel door een 17-jarig jochie dat eigenlijk niet eens rechtsbuiten is. Dat zou wel een heel treurig moment voor Amrabat zijn.
Lijkt me geen goede zet trouwens. Tegen RKC speelde Labyad aardig, maar tegen HSV vond ik hem te veel balverlies lijden. En ook tegen RKC liep hij steeds uit positie waardoor er rechtsvoor steeds een enorm gat was waar niemand aangespeeld kon worden. Heeft wel een erg goede voorzet, maar dit is zeker geen wedstrijd om hem voor de leeuwen te gooien. En Vukovic is voor mij al twee wedstrijden door het ijs gezakt. Ik zie ook liever Salcido linksback en Marcellis centraal. Ik vond Marcellis best oké invallen tegen ajax namelijk.
En dan weer struikelen en een overtreding claimen? Simons is nog betrouwbaarder achterinquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Geen geweldige vervangingen. Amrabat valt dan wel enigzins tegen, maar waarom zou Labyad het plotseling veel beter doen. Ik vind dit geen wedstrijd om zo'n jongen de kans te geven. Ik zie liever Salcido naar linksback en Marcellis centraal.
Het klopt wel. Er komt wel dreiging van Amrabat af, maar hij gaat vaak zelf op het doel af of trekt naar binnen en is vervolgens véél te slordig in de laatste pass...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het zou vooral gaan om het feit dat bijna geen enkele voorzet van Amrabat voor het doel komt. en dat bijna alle voorzetten van Labyad wel voor het doel komen...
Als hij nou ook eens wat laat zien op dat niveauquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel leuk interview met Afellay in de spits
Hij kan leren van wedstrijden van Barcelona en Arsenal
Dat is een incident. Als je daar over bezig blijft hoef je 'm nooit meer op te stellen. Marcellis is en blijft een groot talent en ik zou 'm gewoon het vertrouwen geven tegen Twente.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dan weer struikelen en een overtreding claimen? Simons is nog betrouwbaarder achterin
Inderdaad.. het gebeurt een keer.. maar dat betekent toch niet dat het ieder duel gebeurt..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat is een incident. Als je daar over bezig blijft hoef je 'm nooit meer op te stellen. Marcellis is en blijft een groot talent en ik zou 'm gewoon het vertrouwen geven tegen Twente.
Schilder gaf in VI toe dat hij Marcellis aantikte. Als verdediger op snelheid is het vrij makkelijk om daardoor pas iets later je evenwicht alsnog te verliezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dan weer struikelen en een overtreding claimen? Simons is nog betrouwbaarder achterin
En HOE spreek je dat uit?quote:'PSV volgt Gylfi Þór Sigurðsson'
19 maart 2010
Volgens het IJslandse Fótbolti.net volgt PSV de ontwikkeling van Gylfi Þór Sigurðsson. Sinds begin van 2010 zouden scouts van PSV de aanvallende middenvelder al drie keer hebben bekeken. De IJslander speelt voor Reading waar hij dit seizoen topscorer is met negen doelpunten. Mede door zijn rol in de FA Cup wedstrijden tegen Liverpool, Burnley en West Bromwich Albion trekt hij ook de interesse van diverse Premier League clubs.
Dus dan is het eigenlijk niet eens een foutje... Want als net je voet aangetikt wordt dan kan je er niet echt iets aan doen dat je ene voet op je hiel van de andere voet terecht komt..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Schilder gaf in VI toe dat hij Marcellis aantikte. Als verdediger op snelheid is het vrij makkelijk om daardoor pas iets later je evenwicht alsnog te verliezen.
[..]
En HOE spreek je dat uit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |