quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:39 schreef Rauzer het volgende:
En wat zijn de speeches van JM toch altijd heerlijk nikszeggend![]()
!
Ja precies.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:42 schreef amaranta het volgende:
Ik vond de plek waar ze de was op zat te vouwen ook erg onlogisch. Op de vloer, in de overloop![]()
Ga dan in de kinderkamer zitten. Was op de commode en de kindjes kunnen spelen.
Hij had flinke inhammen aan de voorkant (vond ik)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
Wat zag Nicolas er oud uit. Volgens mij is hij kalend. Weet niet, vond zn kapsel maar raar. Beetje Gerard Joling achtig.
Dat viel me een tijdje geleden ook al op....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:52 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Hij had flinke inhammen aan de voorkant (vond ik)
Ik vind het ook vermakelijk, en maak me er verder niet al te druk over. Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel best irritant dat 9 van de 10 berichten hier altijd zo negatief zijnIedereen weet of doet het altijd 1000x beter dan [vul Pfaff-naam in], of vindt [vul Pfaff-naam in] lelijk, kaal, homo, vadsig...
Anyway, ik vind het een leuke serie om te volgen
het ligt in ieders aard om altijd negatieve punten aan te halen. Of positieve dingen hoor je mensen minder snel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel best irritant dat 9 van de 10 berichten hier altijd zo negatief zijnIedereen weet of doet het altijd 1000x beter dan [vul Pfaff-naam in], of vindt [vul Pfaff-naam in] lelijk, kaal, homo, vadsig...
Anyway, ik vind het een leuke serie om te volgen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
het ligt in ieders aard om altijd negatieve punten aan te halen. Of positieve dingen hoor je mensen minder snel.
Dat is toch ook 'in het echte leven zo'. OF loop jij de ganze dag complimenten uit te delen?
Ik merk dat op mijn werk ook, als iets goed gaat hoor je niemand, maar zodra er iets niet gaat zoals het hoort hoor je dat direct.
ook dat natuurlijk, het is leuk om je ergernissen hier te delenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dat zie ik dan weer anders, dit is een forum en het gaat over een realitysoap, niks meer niks minder.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ook dat natuurlijk, het is leuk om je ergernissen hier te delen![]()
Het is tohc ook makkelijker om kritiek te geven dan om alle mooie dingen te benoemen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja staat van mij volledig los van hoe ik in het dagelijks leven wel of niet complimentjes uitdeel.
Mooi voorbeeld vind ik dat Lindsey mekkert en jammert over de kritiek. Meid je verdient bakken met geld en zoekt met je héle familie jarenlang de aandacht op, en dan klagen, dan krijg je toch kritiek
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is tohc ook makkelijker om kritiek te geven dan om alle mooie dingen te benoemen.
En nu hou ik er over op
Ik wil best aan je deur komen staan als je ooit weer gaat baren hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb amper raakvlakken met de Pfafs, daarom ook veel te mekkeren
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil best aan je deur komen staan als je ooit weer gaat baren hoor.
Neem ik de andere topicgangers ook mee. Zorgen we voor een paar flessen champagne. En dan gaan we helemaal met onze oren tegen de deur.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neem ik de andere topicgangers ook mee. Zorgen we voor een paar flessen champagne. En dan gaan we helemaal met onze oren tegen de deur.
Misschien roepen we zelfs go go go!
Ik zie een hoop reacties, is op zich niet mijn bedoeling om met mijn opmerking dit topic te 'bevuilen' maar hier wil ik nog wel even op reageren: bij mij is dat in het echte leven juist niet zo. Ik vind het godsgruwelijk irritant om me tussen mensen te begeven die alleen maar negatief lopen te doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
het ligt in ieders aard om altijd negatieve punten aan te halen. Of positieve dingen hoor je mensen minder snel.
Dat is toch ook 'in het echte leven zo'. OF loop jij de ganze dag complimenten uit te delen?
Ik merk dat op mijn werk ook, als iets goed gaat hoor je niemand, maar zodra er iets niet gaat zoals het hoort hoor je dat direct.
Precies!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het ook vermakelijk, en maak me er verder niet al te druk over. Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |