In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Disana het volgende:
Wie chat daar onder de naam johanvlemmix? Alsido is het niet want die zit aan de knoppen.
Vergetenquote:
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.
Ze konden hun dansje niet doen met z'n 4en op dat kleine podiumquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, niet onaardig. Nog wat werken aan de performance, maar t klinkt leuk.
Dat bedoel ik, bemoeizuchtige sukkelsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.
Wauwie!!!!quote:
Had Johan een back up voor Suzy moeten regelen? Of Suzy zelf. . .quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.
Fijn hè, zo'n pand vol crew zonder leiding. Iedereen mag nu zelf bepalen wat goed is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Waterkoker belt om uitleg over het gebeurde.
Liesbeth weet ook niet precies wat er gebeurd is, maar ja.. je doet het toch nooit goed, zegt ze
ow, een van die dames. Zitren ze er nog?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
De minst mooie van de 4, kwa kop in elk geval.
Hangt er vanaf op welk moment je op de chat bentquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Stefan het volgende:
Ik ben nog nooit op de chat geweest, is dat leuker dan COS?
Ik ben er nu opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welk moment je op de chat bent
Nonsens. Ze heeft juist een schitterend koppie..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
De minst mooie van de 4, kwa kop in elk geval.
Blijkbaar. Wat een debiele gang van zaken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:26 schreef Maanvis het volgende:
Mediahoer moet zijn naam veranderen in de chat, omdat Suzzy geen concurrentie duldt.
Normaliter post ik niet, maar hier wil ik toch graag even op reageren. De dames gingen Vraag JE Raak doen en Snetje vroeg aan de dames: "Peter_N of Dennis Bax". Hierop reageerde ik 3 x in 10 zinnen "Kies mij". Vervolgens werden al die zinnen verwijderd door Moderator JohanVlemmix2 alias Alsido. Ik vroeg vervolgens nog in de chat waarom haal je mijn zinnen weg Alsido...?? Waarop hij mij vervolgens 'kickte', (Dit houdt in dat ik dus nog weer kan inloggen). Eenmaal ingelogd werd ik gebeld. Niemand minder dan Alsido himself belde mij. Ik mocht niet steeds dezelfde teksten typen in een aantal zinnen aldus Alsido...Huh...???quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.
Hoe kan jij nu gebanned worden als vaste medewerker van SV.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Normaliter post ik niet, maar hier wil ik toch graag even op reageren. De dames gingen Vraag JE Raak doen en Snetje vroeg aan de dames: "Peter_N of Dennis Bax". Hierop reageerde ik 3 x in 10 zinnen "Kies mij". Vervolgens werden al die zinnen verwijderd door Moderator JohanVlemmix2 alias Alsido. Ik vroeg vervolgens nog in de chat waarom haal je mijn zinnen weg Alsido...?? Waarop hij mij vervolgens 'kickte', (Dit houdt in dat ik dus nog weer kan inloggen). Eenmaal ingelogd werd ik gebeld. Niemand minder dan Alsido himself belde mij. Ik mocht niet steeds dezelfde teksten typen in een aantal zinnen aldus Alsido...Huh...???
Waarom stelt men een aantal keren dezelfde vraag tijdens Vraag JE raak?/? Omdat dan soms chat als een ratel tekeer gaat en omdat de vraag waarschijnlijk niet gelezen is door diegene die voor de 'plu' zit, al dan niet in een half decor of in het juiste decor. Eens meelezen tijdens Vraag JE Raak op de chat had bovenstaande verklaarbaar gemaakt.
Er volgde een discussie aan de telefoon waarop ik uit woede de hoorn erop heb gegooid. Resultaat:
Connecting ...
You are banned by [studiovlemmix2].![]()
Maar ik hoor net dat ik unbanned wordt![]()
Tuut tuut....
Game on....![]()
Ninja-edit: Ooooow, ik hoor net Liesbeth aan de telefoon tegen Johan dat ik vervelend was, en de meiden de 'heule tijd' aan het uitnodigen was etcetera, etcetera, etcetera. Hmz, nou aangezien zij zo lekker collegiaal zijn om mij af te vallen onstream en verhalen dusdanig te verdraaien tegen Johan om een wit voetje te halen, en ik mij niet kan verdedigen, maak ik gebruik van de mogelijkheden van Fok! om mijn verhaal toe te lichten.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
, en de meiden de 'heule tijd' aan het uitnodigen was
De grote vraag is natuurlijk waarom ze zich met de chat bemoeien. Ze hebben daar op uitdrukkelijke aanwijzing van Johan helemaal niets te zoeken. In plaats van respect voor Johans wensen op te brengen, gaan ze zelfs onder zijn naam posten en bannen. Het is dus wel duidelijk wie hier precies zijn/haar boekje te buiten ging.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Normaliter post ik niet, maar hier wil ik toch graag even op reageren. De dames gingen Vraag JE Raak doen en Snetje vroeg aan de dames: "Peter_N of Dennis Bax". Hierop reageerde ik 3 x in 10 zinnen "Kies mij". Vervolgens werden al die zinnen verwijderd door Moderator JohanVlemmix2 alias Alsido. Ik vroeg vervolgens nog in de chat waarom haal je mijn zinnen weg Alsido...?? Waarop hij mij vervolgens 'kickte', (Dit houdt in dat ik dus nog weer kan inloggen). Eenmaal ingelogd werd ik gebeld. Niemand minder dan Alsido himself belde mij. Ik mocht niet steeds dezelfde teksten typen in een aantal zinnen aldus Alsido...Huh...???
Waarom stelt men een aantal keren dezelfde vraag tijdens Vraag JE raak?/? Omdat dan soms de chat als een ratel tekeer gaat en omdat de vraag waarschijnlijk niet gelezen is door diegene die voor de 'plu' zit, al dan niet in een half decor of in het juiste decor. Eens meelezen tijdens Vraag JE Raak op de chat had bovenstaande verklaarbaar gemaakt.
Er volgde een discussie aan de telefoon waarop ik uit woede de hoorn erop heb gegooid. Resultaat:
Connecting ...
Tuut tuut....
Game on....![]()
Ninja-edit: Ooooow, ik hoor net Liesbeth aan de telefoon tegen Johan dat ik vervelend was, en de meiden de 'heule tijd' aan het uitnodigen was etcetera, etcetera, etcetera. Hmz, nou aangezien zij zo lekker collegiaal zijn om mij af te vallen onstream en verhalen dusdanig te verdraaien tegen Johan om een wit voetje te halen, en ik mij niet kan verdedigen, maak ik gebruik van de mogelijkheden van Fok! om mijn verhaal toe te lichten.
Dus dat...Cheerriooooo
Ze zijn gebeld dat ze in moesten grijpen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk waarom ze zich met de chat bemoeien. Ze hebben daar op uitdrukkelijke aanwijzing van Johan helemaal niets te zoeken. In plaats van respect voor Johans wensen op te brengen, gaan ze zelfs onder zijn naam posten en bannen. Het is dus wel duidelijk wie hier precies zijn/haar boekje te buiten ging.
Door wie? Door Johan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zijn gebeld dat ze in moesten grijpen.
Nee dit klopt niet. Alsido ging erop omdat er geen mod was. Er is niet gebeld omdat er dingen mis gingen. Er belde iemand met de vraag waarom er al 2 dagen geen 'officiele' mod was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Anke78 het volgende:
Liesbeth nam het stokje over van Alsido als mod op de chat.
En Liesbeth meldde dat 'iemand' gebeld had over dat er ingegrepen moest worden in de chat.
(en dat deed Alsido toen dus)
Beetje vaag, maar met die woorden van Liesbeth moesten we het doen.
Top Peter!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Waarom stelt men een aantal keren dezelfde vraag tijdens Vraag JE raak?/? Omdat dan soms de chat als een ratel tekeer gaat en omdat de vraag waarschijnlijk niet gelezen is door diegene die voor de 'plu' zit, al dan niet in een half decor of in het juiste decor. Eens meelezen tijdens Vraag JE Raak op de chat had bovenstaande verklaarbaar gemaakt.
Connecting ...
Tuut tuut....
Game on....![]()
Dus dat...Cheerriooooo
Nou Peter, je weet nu hoe je "collega's" over je denken. Laat ze toch barsten daar, je hebt er niks meer te zoeken. Ja, je mag gasten begeleiden in de Vetklepshow. Trek je conclusie, net als Leo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
Connecting ...
Tuut tuut....
Game on....![]()
Dus dat...Cheerriooooo
Dat krijg je er van als je gratis personeel wil, dan krijg je mensen zonder hobby die het geil vinden knopjes te kunnen bedienen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Misselijke naaistreken van je "collega's". Maar ja, dat kennen we. Je weet dat de streamers een heleboel zien.
Oke dan Peter.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nee dit klopt niet. Alsido ging erop omdat er geen mod was. Er is niet gebeld omdat er dingen mis gingen. Er belde iemand met de vraag waarom er al 2 dagen geen 'officiele' mod was.
Dus dat....;-)
Maar waarom die vraag. Er was toch niks aan de hand? Btje wazig. De rest getuigd van een kinderachtigheid niet te filmen...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nee dit klopt niet. Alsido ging erop omdat er geen mod was. Er is niet gebeld omdat er dingen mis gingen. Er belde iemand met de vraag waarom er al 2 dagen geen 'officiele' mod was.
Dus dat....;-)
Witte voetjes halen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:46 schreef Chanel5 het volgende:
En waarom met Johan bellen, die man heeft zijn rust nodig.
Juist, Hansie dus. Hij vroeg op de chat of hij terug mocht komen als mod. Het antwoord van Lies: NEE.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:44 schreef Anke78 het volgende:
En waarom belt in godsnaam iemand op met de vraag waarom er 'al' 2 dagen geen officiële mod is?
En die wie die 'iemand' is, mogen we daar naar raden?
Ingrijpen waarom? Ging de chat kapot, zat er een terrorist met een bom op?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zijn gebeld dat ze in moesten grijpen.
Wat verlaagd die man zichzelf en wat een kapsones heeft die Lies. Ze hebben niks te vertellen over de chat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist, Hansie dus. Hij vroeg op de chat of hij terug mocht komen als mod. Het antwoord van Lies: NEE.
Dus dat Pb.
Lies en Alsido frusteren de boel al vanaf dag 1. Ze hebben geen woonruimte dus komt SV ze erg goed uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef Stefan het volgende:
Echt geweldige soap nu, Johan is nog geen 2 dagen dood weg en allerlei randdebielen proberen de macht over te nemen
Sja, Johan wil gratis personeel, dus daarom woont Alsido er al sinds zijn scheiding. Johan wil ook jaknikkers, dus hij trekt dat soort mensen zelf aan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lies en Alsdido frusteren de boel al vanaf dag 1. Ze hebben geen woonruimte dus komt SV ze erg goed uit.
Gewoon uitvreters zonder talent. Ik hoop dat Johan dat binnenkort een keertje inziet.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Connecting ...
Tuut tuut....
Game on....![]()
Dus dat...Cheerriooooo
If you pay peanuts, you get monkeys.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je gratis personeel wil, dan krijg je mensen zonder hobby die het geil vinden knopjes te kunnen bedienen.
Ik hoorde Alsido gisteren zeggen dat, als Suzzy er niet is, hij de moderatie overneemt. Met groot succes dus. NOT.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:52 schreef Chanel5 het volgende:
Wat verlaagd die man zichzelf en wat een kapsones heeft die Lies. Ze hebben niks te vertellen over de chat.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
If you pay peanuts, you get monkeys.
Hmmm, typisch. Alsido danst al een jaar naar Johans pijpen en nu issie ineens de baas van de toko?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Alsido gisteren zeggen dat, als Lies er niet is, hij de moderatie overneemt. Met groot succes dus. NOT.
Ik schreef het al eerder....gewoon een machtswellusteling.
Wat een teringherrie weer. Gaat hij nou ook nog zingen?
Erger nog je krijgt Alsido en Liesbethquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
If you pay peanuts, you get monkeys.
We hebben een S, we hebben een L , We hebben een Y...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:44 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Oke dan Peter.
Maar zo schreef Liesbeth het wel in de chat (zoals ik het hier schreef)
Niemand begreep dan ook wat ze nou precies bedoelde.
En waarom belt in godsnaam iemand op met de vraag waarom er 'al' 2 dagen geen officiële mod is?
En die wie die 'iemand' is, mogen we daar naar raden?
(ik neem tenminste aan dat Johan het niet was, omdat die andere dingen heeft om zich druk over te maken)
Het is een rare ongezonde gang van zaken in PS2. Ze wonen daar, hebben geen eigen ruimtes maar het loopt allemaal door elkaar heen en men wil allemaal de macht.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Erger nog je krijgt Alsido en Liesbeth
Ik denk dat Johan die niksnut carte blanche heeft gegeven en daar maakt hij nu dankbaar gebruik van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Stefan het volgende:
Hmmm, typisch. Alsido danst al een jaar naar Johans pijpen en nu issie ineens de baas van de toko?
Waarom staat het beeld al anderhalf uur op een lege bar. Het concept is toch dat je 24 uur per dag alles kan zien en horen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan die niksnut carte blanche heeft gegeven en daar maakt hij nu dankbaar gebruik van.
Het is weer streamers pesten. Dáár is hij nl wel heel goed in die lamlul.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef willem-jozef het volgende:
ze (disana, cc, stefan, beekween en blurk) maken johan kapot met al die kritiek!!
Johan Vlemmix op de hartbewaking
kan de moderatie hier wat an doen (ipv elkaar aflikken, meeten en meets cancellen)?
bedankt.
Ik denk dat jij nooit meer mag raden PB.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben een S, we hebben een L , We hebben een Y...
Plofkop, plofkop, plof kop kop.!!
Zeg dat!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
ha!....een tvp is wel weer op zn plaats hier
Nee, daarom zit je vent verkleedt als wijf in een blijf van m'n lijf huis..quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, daarom zit je vent verkleedt als wijf in een blijf van m'n lijf huis..
Houd toch op, ik weet alles van je.
Het zijn ook niet de chatters die daar verantwoordelijk voor zouden he, als iemand dat niet trekt moet ie niet meelezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:46 schreef Stefan het volgende:
Ik kan in ieder geval niet beschuldigd worden dat ik als chatter Johan een hartverlamming heb bezorgd, ik heb sinds de komst van SV precies drie minuten op de chat gezeten waarna ik ben gebanned omdat ik volgens zo'n trutje de verkeerde naam had gekozen
Snif snif... Ik ruik iets mufs. De lucht van mensen die te dicht op elkaar in een klein hokje zitten en de buitenlucht niet opzoeken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruiken jullie dat ook? Het ruikt hier opeens heel onfris.
Volgens sommigen hier, waaronder PietjePuk zijn het de zeikende chatters die verantwoordelijk zijn, dus sja. Ik ben het eens met jou, hij moet a: geen chat willen, en b: gewoon niet lezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de chatters die daar verantwoordelijk voor zouden he, als iemand dat niet trekt moet ie niet meelezen.
Ik dacht even dat Harry Loco het riool weer aan puin had gereden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Snif snif... Ik ruik iets mufs. De lucht van mensen die te dicht op elkaar in een klein hokje zitten en de buitenlucht niet opzoeken.
Hmmmm.
Zwaktebod, zo'n smiley. Beetje voor de echte zieligerd zonder tekst of mening.quote:
Ga je dan daar lekker weer aftrekken op de kwaliteitsreacties van je volgelingen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef sly-nl het volgende:
Hoef je op mijn forum niet mee aan te komen.
Je kan ineens volzinnen typen zonder spelfouten.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zwaktebod, zo'n smiley. Beetje voor de echte zieligerd zonder tekst of mening.![]()
Gezellige zaterdag nog, Gerda.
Ik laat me aftrekken op m'n eigen kwaliteitsreacties, fat boy.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ga je dan daar lekker weer aftrekken op de kwaliteitsreacties van je volgelingen.
Toch fijn voor je dat er in de zwakzinnigenzorg ook hulpverleners zijn die geen moeite hebben met het aftrekken van patientenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik laat me aftrekken op m'n eigen kwaliteitsreacties, fat boy.
Die trekt hem af ofzo?quote:
Nee, het is toch echt meer een lijflucht. De geur van een lokaaltje waar de ramen nooit opengaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Harry Loco het riool weer aan puin had gereden.
Ooh Jezus, heb je het ook weer...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
Echt, die gast verziekt alles. Blijf lekker op je zielige forumpje man en hang daar de dictator uit.
Het is maar net waar je voor kiest als je maanden achter elkaar (mwoah, valt ook wel weer mee) wordt afgezeken. We hebben het niet over JPB he, en landsbelangenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, je bent wel eens maanden achtereen ieder uur van de aag afgezeken? Ik geloof er geen barst van, en die zelfingenomenheid icm het ontbreken van iedere vorm van zelfkritiek bij de chatters maakt 't dat ze vinden dat ze ook 't komende jaar gewoon door mogen gaan met ieder uur gezeik.
Omdat 't kan.
Zolderkamertjes zijn vrij moeilijk te ventileren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
Nee, het is toch echt meer een lijflucht. De geur van een lokaaltje waar de ramen nooit opengaan.
Dat klopt. Jouw users denken dan dat er een stickertje van een grappig mannetje op hun monitor geplakt is en proberen de rest van de dag om die er af te peuteren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef sly-nl het volgende:
Eau de cologne onder de neus doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolderkamertjes zijn vrij moeilijk te ventileren.
Nergeren lijkt mij het beste.
ah ok, ja, de grote mensen wereld is niet voor iedereen even leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier, waaronder PietjePuk zijn het de zeikende chatters die verantwoordelijk zijn, dus sja. Ik ben het eens met jou, hij moet a: geen chat willen, en b: gewoon niet lezen.
Spreek je uit ervaring, of heb je een onderzoek gedaan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klopt. Jouw users denken dan dat er een stickertje van een grappig mannetje op hun monitor geplakt is en proberen de rest van de dag om die er af te peuteren.
Nergeren en preoriteiten stellenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolderkamertjes zijn vrij moeilijk te ventileren.
Nergeren lijkt mij het beste.
Ik ga voor Sun van Jill Sander.quote:
Het kan de echte sly natuurlijk niet zijn. Die zou wel zo consequent zijn niet in discussie te treden met mensen die hij bij voorkeur het spreken op zijn eigen forum onmogelijk maakt middels een ban.quote:
Dat is het resultaat uit veldonderzoek op de SV-chat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring, of heb je een onderzoek gedaan?
Deze communiteit leg hem gewoon niet.quote:
Het was toch een steekproef en ja toevallig net Pimytje en Duhconnnnnn, nou dan weet je het wel dat kon nooit goed aflopen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het resultaat uit veldonderzoek op de SV-chat.
Jij hebt jarenlang op mijn forum gezeten en meegegluurd na je ban, je kent me inderdaad goed genoeg. Dus zul je wel gelijk hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan de echte sly natuurlijk niet zijn. Die zou wel zo consequent zijn niet in discussie te treden met mensen die hij bij voorkeur het spreken op zijn eigen forum onmogelijk maakt middels een ban.
Check zijn posthistory. Volgens Yvonne dus wel. Ik kan me vergissen hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Het kan de echte sly natuurlijk niet zijn. Die zou wel zo consequent zijn niet in discussie te treden met mensen die hij bij voorkeur het spreken op zijn eigen forum onmogelijk maakt middels een ban.
Meegegluurd na mijn ban? Ik gluurde zelfs niet mee toen het nog kon.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij hebt jarenlang op mijn forum gezeten en meegegluurd na je ban, je kent me inderdaad goed genoeg. Dus zul je wel gelijk hebben
Nah... de echte sly houdt zich aan zijn meningen die hij uitdrukt in bans. Als hij je niet moet komt hij je ook niet opzoeken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check zijn posthistory. Volgens Yvonne dus wel. Ik kan me vergissen hoor.
Zul......betrapt.![]()
4711?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
ik denk trouwens dat alleen dat ene geurtje werkt...jullie weten wel...die van vroeger...uit oma's tijd....
Niet? en we zijn zo lief hierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Marrije het volgende:
Mag het op de chat niet meer over NL versus Fok gaan ofzo?
Waar mag t wel over gaan? je mag niet eens je eigen nick kiezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Marrije het volgende:
Mag het op de chat niet meer over NL versus Fok gaan ofzo?
Ik lees het Disana. Verder maak ik geen woord meer vuil aan wie het dan ook is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:35 schreef Disana het volgende:
Nah... de echte sly houdt zich aan zijn meningen die hij uitdrukt in bans. Als hij je niet moet komt hij je ook niet opzoeken.
lees het sarcasme bq
Ik vind dit een peuleschil in vergelijking tot de discussie die ik de halve middag heb zitten voeren over evangelisatie en zendelingenwerkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees het Disana. Verder maak ik geen woord meer vuil aan wie het dan ook is.
Het had ook Maja kunnen zijn. Dat gebruikte mijn oma altijd.quote:
Oh, in NWS of heb je een linkje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef Disana het volgende:
Ik vind dit een peuleschil in vergelijking tot de discussie die ik de halve middag heb zitten voeren over evangelisatie en zendelingenwerk
Alsof er een kans bestaat dat jij van de 100 uitspraken die je doet op fora er random een keer niet gelogen wordtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Meegegluurd na mijn ban? Ik gluurde zelfs niet mee toen het nog kon.
Nu weet ik zeker dat je sly niet bent
Dus datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmmm dit is hem niet, zie het taalgebruik.
Ik heb me bescheurd..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus dat![]()
ik vond het eik wel vermakelijk
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Visluchtjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruiken jullie dat ook? Het ruikt hier opeens heel onfris.
Wahahaha.. Sly en foutloos schrijven.. Nog even..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zwaktebod, zo'n smiley. Beetje voor de echte zieligerd zonder tekst of mening.![]()
Gezellige zaterdag nog, Gerda.
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan ineens volzinnen typen zonder spelfouten.....![]()
sly weet niet wat dat is. hij denkt waarschijnlijk dat dat het Ustream-nummer is waar hij je vandaag mee stalkte.quote:
Kunnen ze samen geilen op de macht die ze hebben. Maar ik weet nog steeds niet wie die sloerie van en Suzzie is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:35 schreef tonja het volgende:
Alsido en Liesbeth op de chat nu. Tenminste ik ga er vanuit dat Alsido onder johanvlemmix post. Liesbeth zit er op haar eigen account.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef mootie het volgende:
En Alsido, Peter en Liesbeth doen weer gezellie tegen elkaar op de chat. Snapt iemand het?
Ik had Johan even gebeld dat ze onaardig tegen elkaar deden, denk dat ze een standje van Johan hebben gekregen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef mootie het volgende:
En Alsido, Peter en Liesbeth doen weer gezellie tegen elkaar op de chat. Snapt iemand het?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef mootie het volgende:
En over twee weken is ze weer depressief door die stomme chatters.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:12 schreef mootie het volgende:
Liesbeth wil een feestje bouwen op de chat.... mijn hele wereldbeeld gaat zo naar de kloten.
Ik mis de zeikchatroom...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:28 schreef tonja het volgende:
We krijgen binnenkort verschillende rooms op de chat. Een interactieve chat, een gezellige chat en een mens erger je niet chat.
Aldus Alsido.
http://www.volkskrant.nl/(...)s_onwel_in_Duitslandquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
John de Mol. Jan-Peter Balkenende. Job Cohen. Rita Verdonk. Geert Wilders. Paul de Leeuw.
En een aparte chat voor JanBakker waar niemand in magquote:Op zondag 14 maart 2010 00:28 schreef tonja het volgende:
We krijgen binnenkort verschillende rooms op de chat. Een interactieve chat, een gezellige chat en een mens erger je niet chat.
Aldus Alsido.
En dan in elke chat hooguit vijf mensen want zoveel chatters zijn er al niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:28 schreef tonja het volgende:
Aldus Alsido.
De Mosselroomquote:Op zondag 14 maart 2010 09:19 schreef Marrije het volgende:
Haha!
Maar dat lijkt me wel wat. Aparte rooms. Ook één voor NL'ers?
Johan neemt ze zelf aan, omdat ze gratis zijn en zolang hij er bij is diep in zn reet kruipen. Heb geen medelijden.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:41 schreef Dementor het volgende:
Uitvreters zonder talent die nogal machtsbelust te werk gaan.
Zeker niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan neemt ze zelf aan, omdat ze gratis zijn en zolang hij er bij is diep in zn reet kruipen. Heb geen medelijden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:46 schreef Toverheks het volgende:
De zeik maar end weg Room![]()
De klaag maar raak Room![]()
De Loveroom![]()
De Mossel Room![]()
De Bingo Room![]()
De kruip maar in elkaars reet Room![]()
De Schop de chatter eruit Room
De Loveroom![]()
De Mossel Room![]()
De Bingo Room![]()
De Loveroom![]()
De Mossel Room![]()
De Bingo Room![]()
Dan heeft hij ook wat te doenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:09 schreef Stefan het volgende:
Slecht plan van Alsido, waarom zou je chatters gaan verdelen. Plus dat je natuurlijk al die kanalen moet gaan modereren.
hou je mond kweequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zolang Johan weg is is hij toch al de King of PS2?quote:
Maar meer dan dat zijn is het ook niet, hij moet ook wat om handen hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang Johan weg is is hij toch al de King of PS2?
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:03 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Whahaha nu nog de "laat me met rust room" en hij is compleet
hahahaquote:Op zondag 14 maart 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
Er zijn hedenmiddag nog een paar Rooms geopend voor de liefhebber.
De Darkroom, om lekker te voelen en kroelen.
de Meet de FOKKERS room, om de Fokker eens van nader en dichtbij te bekijken.
Is er ook a room with a view?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
Er zijn hedenmiddag nog een paar Rooms geopend voor de liefhebber.
De Darkroom, om lekker te voelen en kroelen.
de Meet de FOKKERS room, om de Fokker eens van nader en dichtbij te bekijken.
De R.E.S.P.E.C.T. Room, speciaal voor S.L.Y en zijn aanhangers. Hij heeft namelijk een heel stuk op NL staan over respect, weliswaar overgenomen uit Wikipedia, en hij heeft daar zelf nog iets aan toegevoegd. Nu blijkt iedereen ineens respect te moeten hebben voor de mening van een ander volgens hem.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Op verzoek:
De laat me met Rust room, voor als je in je eentje tegen jezelf wil chatten
Haha. En als je gewoon de waarheid vertelt, namelijk dat je smerige pm's op de chat krijgt als hij er ook is, dan is het ineens over met het respect want dan krijg je gewoon een ouderwetse ban.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
De R.E.S.P.E.C.T. Room, speciaal voor S.L.Y en zijn aanhangers. Hij heeft namelijk een heel stuk op NL staan over respect, weliswaar overgenomen uit Wikipedia, en hij heeft daar zelf nog iets aan toegevoegd. Nu blijkt iedereen ineens respect te moeten hebben voor de mening van een ander volgens hem.
ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef whiper het volgende:
kan iemand dat stuk wat sly geschreven heet over repect ...hier neer zetten...kan ik het ook lezen
er mag hier niet geplakt en geknipt wordenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef whiper het volgende:
kan iemand dat stuk wat sly geschreven heet over repect ...hier neer zetten...kan ik het ook lezen
Niet van de chat. De rest mag gewoon.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er mag hier niet geplakt en geknipt worden
Je kunt t beter vragen of iemand je t PM'tquote:
Nee joh, wij hebben daar Pearlbitch voor, hè Toverheks?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kunt t beter vragen of iemand je t PM't
Erg hè? En dan zat jij er nog niet eens tegen etenstijd als de recepten worden uitgewisseldquote:Op zondag 14 maart 2010 16:08 schreef Stefan het volgende:
Dat jullie wijs worden uit de chat, heb t gisteren 5 minuten gedaan en het was niet te volgen.
Het gaat ook meestal nergens over. Ja, wat eten we vandaag, ziektes, kinderen, breipatronen en meer van dat geneuzel.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:08 schreef Stefan het volgende:
Dat jullie wijs worden uit de chat, heb t gisteren 5 minuten gedaan en het was niet te volgen.
Ik kijk naar de kater die hier gisteren is binnengelopen en doet alsof hij hier woont. Heb ik weer natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat ook meestal nergens over. Ja, wat eten we vandaag, ziektes, kinderen, breipatronen en meer van dat geneuzel.
Vooral als er, zoals nu, niks on stream is. En dat is vrij vaak.
Disana.![]()
Ik kijk op dit moment de slechtvalken stream. Ook niet echt spannend, maar er zit wel een slechtvalk op het nest.
Oh jee.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:17 schreef Disana het volgende:
Ik kijk naar de kater die hier gisteren is binnengelopen en doet alsof hij hier woont. Heb ik weer natuurlijk.
Oh, ze hebben er niet eens muziek op gezet. Ben nog steeds verbaasd dat die twee zomaar onder Johans naam gaan zitten modereren. En dan Liesbeth maar tegenover Marijke klagen over de chat. Stelletje onder-de-maatpresteerders.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee.Maar wel lief dat je hem onderdak verschaft. As usual.
![]()
On Topic: Ik kijk naar een dode hoek. Stream uit.
Nope, een oorverdovende stilte. De favo dj Hansie zal zijn middagdutje wel doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:21 schreef Disana het volgende:
Oh, ze hebben er niet eens muziek op gezet. Ben nog steeds verbaasd dat die twee zomaar onder Johans naam gaan zitten modereren. En dan Liesbeth maar tegenover Marijke klagen over de chat. Stelletje onder-de-maatpresteerders.
Ik ken die hele kat niet en heb hem al als gevonden gemeld
Ik zeg alvast sorry.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ze hebben er niet eens muziek op gezet.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er mag hier niet geplakt en geknipt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:45 schreef spuitje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar mag hij dan zelf wel mee gaan beginnen.
Dat zeker, maar vond met name zijn eigen tekst zo leukquote:Op zondag 14 maart 2010 16:46 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
daar mag hij dan zelf wel mee gaan beginnen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:45 schreef spuitje het volgende:
[..]hahahahahahah hij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zeker, maar vond met name zijn eigen tekst zo leuk
OT: iemand al ontdekt waar Johan ondergedoken zit? Want alweer volgens hetzelfde NL is hij vrijdagmiddag al uit het ziekenhuis ontslagen.
Missschien is 'ie toch maar die voetreis om de Wereld aan het afmaken?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ja hij is de volgende middag al ontslagen uit het ziekenhuis,volgens ,peter en sbs6,waar hij zit is een raadsel
Dan heeft hij dus op zeker geen hartaanval gehad.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ja hij is de volgende middag al ontslagen uit het ziekenhuis,volgens ,peter en sbs6,waar hij zit is een raadsel
Was hij daar al aan begonnen dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Missschien is 'ie toch maar die voetreis om de Wereld aan het afmaken?
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken, krengquote:Op zondag 14 maart 2010 17:07 schreef Disana het volgende:
Wel even in Vlemmix stijl blijven hè... het levenslied!
nee dat zeiden wij hier ook al.watr er is ook niet gedotterd,ik denk eerder hyperventilatie of iets in die geest.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus op zeker geen hartaanval gehad.
Ohhw..? was dat niet PieePieePieeP-HallooMétJhannn...PieePieeP....JahJahah alles "klopt" Nog hoor?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:07 schreef Disana het volgende:
Wel even in Vlemmix stijl blijven hè... het levenslied!
Waar héb je het overquote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw..? was dat niet PieePieePieeP-HallooMétJhannn...PieePieeP....JahJahah alles "klopt" Nog hoor?
Nee, ik denk het niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken zijn werk![]()
Ken jij de documentaire over mijn zingende kindertjes?
PieeP..hartbewaking?? maar ja nou is de lol eraf...quote:Op zondag 14 maart 2010 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet.
5th, ik snapte hem niet
Hij zit nu bij Maxima denk ik,quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Huissenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
nee we zijn in de hoek gezet vandaag omdat de chatters gisteren stout warenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:12 schreef spuitje het volgende:
Wat denken jullie? Krijgen we op SV vandaag nog iets anders te zien dan dat donkere hoekje?
Ja, we worden verwend, een filmpje én radio het kan niet op. De chat is ook 3x niks...vandaag een paar keer gekeken maar nee...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef beequeen het volgende:
Ik schakel net even in. Het is niet te geloven....we zien beelden waar niemand van weet waar het over gaat en 2 verschillende muziekjes. Dj Hans in slaap gevallen en Lui en Lui hebben niks in de gaten ofzo?
Ik lach wel maar eik is het om te huilen. En die filmpjes zijn van een kut met peren kwaliteit. Zou er nog een VMR komen?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, we worden verwend, een filmpje én radio het kan niet op. De chat is ook 3x niks...vandaag een paar keer gekeken maar nee...
Ik ging net kijken, zag een filmpje maar hoorde het nieuws?? Echt hoor, dit is zo triest..quote:Op zondag 14 maart 2010 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach wel maar eik is het om te huilen. En die filmpjes zijn van een kut met peren kwaliteit. Zou er nog een VMR komen?
Het is nu 19.04 dus reken er maar niet op. Met alsido en lies in tha house kun je het wel vergeten.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach wel maar eik is het om te huilen. En die filmpjes zijn van een kut met peren kwaliteit. Zou er nog een VMR komen?
Idd. maar volgens mij heeft iemand Hansie wakker geschud nu.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ging net kijken, zag een filmpje maar hoorde het nieuws?? Echt hoor, dit is zo triest..
Ah, nee, klinkt als een interessante film maar ik ken hem niet.quote:
Het is van trekken en kutje dat soort taalgebruik zie ik steeds tussendoor, vind het wel oke maar niet de hele dag dat dubbelzinnige.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, we worden verwend, een filmpje én radio het kan niet op. De chat is ook 3x niks...vandaag een paar keer gekeken maar nee...
Door Alsido?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben morgen om 10.00 uur in ieder geval weer SV Actueel!!!
Nee, Neef Harrie doet SV!!quote:
We hoeven er nu tenminste niet meer aan te twijfelen dat het uitvreters zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
En weer een herhaling op SV. Johan had tegen Peter gezegd dat alles gewoon door moest gaan in SV.
Ja Johan dat moet je dan vooral aan Aksido en Liesbeth overlaten. Die hebben het weekend van hun leven.
Deden we dat dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
We hoeven er nu tenminste niet meer aan te twijfelen dat het uitvreters zijn.
Een herhaling van een herhaling van een herhaling.............wat een armoede zeg! En nergens even een update hoe het nu met Johan is? Dat is blijkbaar onbelangrijk? Waar hebben ze nu in gods-mohammeds-de paus- en weet ik veel welke goddelijkheden nog meer die website voor???quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
En weer een herhaling op SV. Johan had tegen Peter gezegd dat alles gewoon door moest gaan in SV.
Ja Johan dat moet je dan vooral aan Alsido en Liesbeth overlaten. Die hebben het weekend van hun leven.
Nee wij niet, maar Johan bleef maar zeggen dat het geweldige krachten zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deden we dat dan?![]()
En dat er iemand is, is wel duidelijk, ze moeten zich ergens van losrukken om het volgende filmpje in te starten.
Mohammed was een profeet hoor, geen Godquote:Op zondag 14 maart 2010 21:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Een herhaling van een herhaling van een herhaling.............wat een armoede zeg! En nergens even een update hoe het nu met Johan is? Dat is blijkbaar onbelangrijk? Waar hebben ze nu in gods-mohammeds-de paus- en weet ik veel welke goddelijkheden nog meer die website voor???
Ja want wij kutstreamers willen heus wel weten hoe het met hem is, toch? Ik wel. Ook al heeft hij het zelf in de hand gehad, dit gun je niemand maar dit soort van workaholics beginnen pas na te denken wanneer ze een serieuze waarschuwing krijgen en dan nog...quote:Op zondag 14 maart 2010 21:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Een herhaling van een herhaling van een herhaling.............wat een armoede zeg! En nergens even een update hoe het nu met Johan is? Dat is blijkbaar onbelangrijk? Waar hebben ze nu in gods-mohammeds-de paus- en weet ik veel welke goddelijkheden nog meer die website voor???
Vraag me niet hoe ik het weet, maar het gaat redelijk/goed met Johan, hij is lekker aan het bijkomen.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja want wij kutstreamers willen heus wel weten hoe het met hem is, toch? Ik wel. Ook al heeft hij het zelf in de hand gehad, dit gun je niemand maar dit soort van workaholics beginnen pas na te denken wanneer ze een serieuze waarschuwing krijgen en dan nog...
Het zal ook schelen wanneer hij de juiste mensen om zich heen heeft, ben alleen bang dat dat wat moeilijker wordt om dat aan zijn verstand te peuteren.
Alsido en Lies zijn nono's het bewijs is weer eens geleverd.
Peter daarentegen zal altijd zijn best doen er iets van te maken, die weet hoe het werkt.
Peter was ook degene met wie Johan kontakt opnam. Peter gaf de laatste stand van zaken door.
Peter kreeg eergister onterecht een ban van Alsido....daar zit rancune of wat dan ook, kan niet anders.
Jemig wat zit ik te peterenwie had dat ooit gedacht. Ik in ieder geval niet.
Ik hou niet van geheimzinnigheden, leuk dat je weet hoe het met hem gaat. Ik denk dat anderen dit ook graag zouden weten.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe ik het weet, maar het gaat redelijk/goed met Johan, hij is lekker aan het bijkomen.
Is ook niks geheimzinnigs aan,(daarom post ik het) maar het gaat redelijk/goed met hem en hoop dat hij er weer helemaal bovenop krabbelt.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hou niet van geheimzinnigheden, leuk dat je weet hoe het met hem gaat. Ik denk dat anderen dit ook graag zouden weten.
Mijn idee. Hoeveel moeite kost het nu om af en toe even een berichttje op die website te zetten?? Maak desnoods even een apart topic daar: "de stand van zaken rond Johans gezondheid" Vind hij, mediageil als hij is, vast geweldig!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hou niet van geheimzinnigheden, leuk dat je weet hoe het met hem gaat. Ik denk dat anderen dit ook graag zouden weten.
dan vraag ik het dus wel: hoe weet jij dat????quote:Op zondag 14 maart 2010 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe ik het weet, maar het gaat redelijk/goed met Johan, hij is lekker aan het bijkomen.
Vind ik van wel, waarom zou de ene gemiddelde chatter meer weten over de gezondheid van Johan dan de andere.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is ook niks geheimzinnigs aan,(daarom post ik het) maar het gaat redelijk/goed met hem en hoop dat hij er weer helemaal bovenop krabbelt.
Omdat deze chatter wel eens met iemand anders comunisseerd(schrijf je het zo?) ppfftt meisjes maak jullie niet zo druk, ik denk zal even netjes posten hoe het met hem is meer niet. en meer dan wat ik poste net weet ik ook niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vind ik van wel, waarom zou de ene gemiddelde chatter meer weten over de gezondheid van Johan dan de andere.
Nee zo schrijf je het niet. En voor de rest...laat maarquote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat deze chatter wel eens met iemand anders comunisseerd(schrijf je het zo?) ppfftt meisjes maak jullie niet zo druk, ik denk zal even netjes posten hoe het met hem is meer niet. en meer dan wat ik poste net weet ik ook niet.
Denk het niet, morgen doet Harrie SV actueel. Ik zit ook niet te wachten op Johan, hij doet er verstandig aan voorlopig rustig aan te doen.quote:
Paar taalfoutjes, maar zeiksok die daar op let toch? En jij hebt dus bronnen, althans je suggereert die te hebben, die wij armzalige streamers niet hebben. Zo is het toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat deze chatter wel eens met iemand anders comunisseerd(schrijf je het zo?) ppfftt meisjes maak jullie niet zo druk, ik denk zal even netjes posten hoe het met hem is meer niet. en meer dan wat ik poste net weet ik ook niet.
Ik wil gewoon Johan terug. Stotterend en hakkelend en af en toe geen idee hebbend wat hij leest. Dat vond ik nou humor.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het niet, morgen doet Harrie SV actueel. Ik zit ook niet te wachten op Johan, hij doet er verstandig aan voorlopig rustig aan te doen.
Hoop dat dat lukt met al die imbecielen die bellen en smsen.
Ik denk dat NH het ook heel leuk doet hoor!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Johan terug. Stotterend en hakkelend en af en toe geen idee hebbend wat hij leest. Dat vond ik nou humor.
Liesbeth gaf aan dat de homepage flink geupdated was.... en dat is tiequote:Op maandag 15 maart 2010 00:21 schreef Disana het volgende:
Ik zie dat Liesbeth op de chat zit. Ze zegt dat de nieuwe chat op Java en Ajax gaat lopen. Iemand zegt dat HiDiHo had gezegd dat een Ajax chat wel iets voor SV zou zijn en Liesbeth gaat eens aan Heidi vragen hoe die embedded kan worden. Verder vraagt ze of de chatters ook spelletjes willen kunnen spelen.
En dan Johan bellen en er mee lastig vallen terwijl die rust moet hebben.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja want wij kutstreamers willen heus wel weten hoe het met hem is, toch? Ik wel. Ook al heeft hij het zelf in de hand gehad, dit gun je niemand maar dit soort van workaholics beginnen pas na te denken wanneer ze een serieuze waarschuwing krijgen en dan nog...
Het zal ook schelen wanneer hij de juiste mensen om zich heen heeft, ben alleen bang dat dat wat moeilijker wordt om dat aan zijn verstand te peuteren.
Alsido en Lies zijn nono's het bewijs is weer eens geleverd.
Peter daarentegen zal altijd zijn best doen er iets van te maken, die weet hoe het werkt.
Peter was ook degene met wie Johan kontakt opnam. Peter gaf de laatste stand van zaken door.
Peter kreeg eergister onterecht een ban van Alsido....daar zit rancune of wat dan ook, kan niet anders.
Jemig wat zit ik te peterenwie had dat ooit gedacht. Ik in ieder geval niet.
Nee hoor. We gaan de nieuwe week met frisse moed beginnen. NH trapt zo af met SV Actueel!!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
Johan heeft het gelukkig overleefd, maar SV lijkt nog meer dood en begraven dan voorheen.
lekker ontspannend, vind het een rustige man, mag vaker het nieuws doenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:56 schreef Goofy16 het volgende:
ik hoor net dat johan om 11 uur een soort intervieuw geeft op de streams
quote:
Wat zou het fijn zijn als Liesbeth gewoon even een update gaf hè? Maar nee, wel ingelogd staan op de chat om vage opmerkingen te maken, maar niet even gewoon vertellen wat iedereen wil weten.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:39 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dus ook niet,nou beschouw deze berichten maar als niet geplaatst,ik weet het ff niet meer,ik wacht wel af hahahhaahah
dat is het enige middel dat ze op dit moment heeft om de aandacht vast te houdenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zou het fijn zijn als Liesbeth gewoon even een update gaf hè? Maar nee, wel ingelogd staan op de chat om vage opmerkingen te maken, maar niet even gewoon vertellen wat iedereen wil weten.
Dat heet schijt aan de streamer hebben, heb al op de chat ff me gal gespuwd, ze kan toch ff gewoon vertellen of ze vandaag al wat gehoord heeft en wat de plannen zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zou het fijn zijn als Liesbeth gewoon even een update gaf hè? Maar nee, wel ingelogd staan op de chat om vage opmerkingen te maken, maar niet even gewoon vertellen wat iedereen wil weten.
Dat zie ik mezelf nergens zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Jullie doen net alsof jullie verrast zijn vergast te worden op weer een dag barkijken.
Ik ook niet, mezelf daarentegen wel.quote:
Ik denk dat ik het alweer moet missenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
Haaa, vanavond weer een herhaling van de voetreis naar Rome, de 12e keer schat ik, we krijgen er geen genoeg van
Ik zit er weer klaar voor, weet jij toevallig ook hoe laat??quote:Op maandag 15 maart 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
Haaa, vanavond weer een herhaling van de voetreis naar Rome, de 12e keer schat ik, we krijgen er geen genoeg van
19.30 uur , dus om die tijd, koffie klaar, koekje erbij en smullen maar, ik denk dat ik vrienden uitnodig, kijken wel lekker met z'n allenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zit er weer klaar voor, weet jij toevallig ook hoe laat??
juist daarom,ze hullen zich in stilzwijgen,we mogen alleen maar in de hoek,of stomme filmpjes kijken,die 2 zijn echt erg,maar ik denk dat we gewoon alles moeten afwachten,want las netw eer dat hij niet tot ons gaat spreken maar met de KNVBquote:Op maandag 15 maart 2010 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie was die 'jullie' dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet, mezelf daarentegen wel.
Primeur ! VlemmixTV nieuwe shirtsponsor van het Nederlands Elftalquote:Op maandag 15 maart 2010 11:16 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
want las netw eer dat hij niet tot ons gaat spreken maar met de KNVB
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie was die 'jullie' dan?
Pearlbitch, ik denk dat je gelijk hebt. Op de een of andere manier kan met name Alsido Peter niet luchten of zien, dat is al meermaals gebleken. Ik vind het ook nog steeds raar dat Peter zei dat hij, met instemming van Johan, in zou komen vallen, terwijl hij er daarna helemaal niet meer is geweest.
Goofy, ja dat van die KNVB las ik ook maar ik snap niet wat dat inhoudt.
Oh dat wordt lachen... alsof die in zijn keldertje gaan zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:19 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ik hoorde dat de KNVB een lokatie zocht(vraag me niet waarvoor)en daar gaat hij over in onderhandeling.
een grote droom van johan gaat in vervullingquote:Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Primeur ! VlemmixTV nieuwe shirtsponsor van het Nederlands Elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |