In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Disana het volgende:
Wie chat daar onder de naam johanvlemmix? Alsido is het niet want die zit aan de knoppen.
Vergetenquote:
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.
Ze konden hun dansje niet doen met z'n 4en op dat kleine podiumquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, niet onaardig. Nog wat werken aan de performance, maar t klinkt leuk.
Dat bedoel ik, bemoeizuchtige sukkelsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.
Wauwie!!!!quote:
Had Johan een back up voor Suzy moeten regelen? Of Suzy zelf. . .quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.
Fijn hè, zo'n pand vol crew zonder leiding. Iedereen mag nu zelf bepalen wat goed is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Waterkoker belt om uitleg over het gebeurde.
Liesbeth weet ook niet precies wat er gebeurd is, maar ja.. je doet het toch nooit goed, zegt ze
ow, een van die dames. Zitren ze er nog?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
De minst mooie van de 4, kwa kop in elk geval.
Hangt er vanaf op welk moment je op de chat bentquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Stefan het volgende:
Ik ben nog nooit op de chat geweest, is dat leuker dan COS?
Ik ben er nu opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welk moment je op de chat bent
Nonsens. Ze heeft juist een schitterend koppie..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
De minst mooie van de 4, kwa kop in elk geval.
Blijkbaar. Wat een debiele gang van zaken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:26 schreef Maanvis het volgende:
Mediahoer moet zijn naam veranderen in de chat, omdat Suzzy geen concurrentie duldt.
Normaliter post ik niet, maar hier wil ik toch graag even op reageren. De dames gingen Vraag JE Raak doen en Snetje vroeg aan de dames: "Peter_N of Dennis Bax". Hierop reageerde ik 3 x in 10 zinnen "Kies mij". Vervolgens werden al die zinnen verwijderd door Moderator JohanVlemmix2 alias Alsido. Ik vroeg vervolgens nog in de chat waarom haal je mijn zinnen weg Alsido...?? Waarop hij mij vervolgens 'kickte', (Dit houdt in dat ik dus nog weer kan inloggen). Eenmaal ingelogd werd ik gebeld. Niemand minder dan Alsido himself belde mij. Ik mocht niet steeds dezelfde teksten typen in een aantal zinnen aldus Alsido...Huh...???quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.
Hoe kan jij nu gebanned worden als vaste medewerker van SV.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Normaliter post ik niet, maar hier wil ik toch graag even op reageren. De dames gingen Vraag JE Raak doen en Snetje vroeg aan de dames: "Peter_N of Dennis Bax". Hierop reageerde ik 3 x in 10 zinnen "Kies mij". Vervolgens werden al die zinnen verwijderd door Moderator JohanVlemmix2 alias Alsido. Ik vroeg vervolgens nog in de chat waarom haal je mijn zinnen weg Alsido...?? Waarop hij mij vervolgens 'kickte', (Dit houdt in dat ik dus nog weer kan inloggen). Eenmaal ingelogd werd ik gebeld. Niemand minder dan Alsido himself belde mij. Ik mocht niet steeds dezelfde teksten typen in een aantal zinnen aldus Alsido...Huh...???
Waarom stelt men een aantal keren dezelfde vraag tijdens Vraag JE raak?/? Omdat dan soms chat als een ratel tekeer gaat en omdat de vraag waarschijnlijk niet gelezen is door diegene die voor de 'plu' zit, al dan niet in een half decor of in het juiste decor. Eens meelezen tijdens Vraag JE Raak op de chat had bovenstaande verklaarbaar gemaakt.
Er volgde een discussie aan de telefoon waarop ik uit woede de hoorn erop heb gegooid. Resultaat:
Connecting ...
You are banned by [studiovlemmix2].![]()
Maar ik hoor net dat ik unbanned wordt![]()
Tuut tuut....
Game on....![]()
Ninja-edit: Ooooow, ik hoor net Liesbeth aan de telefoon tegen Johan dat ik vervelend was, en de meiden de 'heule tijd' aan het uitnodigen was etcetera, etcetera, etcetera. Hmz, nou aangezien zij zo lekker collegiaal zijn om mij af te vallen onstream en verhalen dusdanig te verdraaien tegen Johan om een wit voetje te halen, en ik mij niet kan verdedigen, maak ik gebruik van de mogelijkheden van Fok! om mijn verhaal toe te lichten.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
, en de meiden de 'heule tijd' aan het uitnodigen was
De grote vraag is natuurlijk waarom ze zich met de chat bemoeien. Ze hebben daar op uitdrukkelijke aanwijzing van Johan helemaal niets te zoeken. In plaats van respect voor Johans wensen op te brengen, gaan ze zelfs onder zijn naam posten en bannen. Het is dus wel duidelijk wie hier precies zijn/haar boekje te buiten ging.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Normaliter post ik niet, maar hier wil ik toch graag even op reageren. De dames gingen Vraag JE Raak doen en Snetje vroeg aan de dames: "Peter_N of Dennis Bax". Hierop reageerde ik 3 x in 10 zinnen "Kies mij". Vervolgens werden al die zinnen verwijderd door Moderator JohanVlemmix2 alias Alsido. Ik vroeg vervolgens nog in de chat waarom haal je mijn zinnen weg Alsido...?? Waarop hij mij vervolgens 'kickte', (Dit houdt in dat ik dus nog weer kan inloggen). Eenmaal ingelogd werd ik gebeld. Niemand minder dan Alsido himself belde mij. Ik mocht niet steeds dezelfde teksten typen in een aantal zinnen aldus Alsido...Huh...???
Waarom stelt men een aantal keren dezelfde vraag tijdens Vraag JE raak?/? Omdat dan soms de chat als een ratel tekeer gaat en omdat de vraag waarschijnlijk niet gelezen is door diegene die voor de 'plu' zit, al dan niet in een half decor of in het juiste decor. Eens meelezen tijdens Vraag JE Raak op de chat had bovenstaande verklaarbaar gemaakt.
Er volgde een discussie aan de telefoon waarop ik uit woede de hoorn erop heb gegooid. Resultaat:
Connecting ...
Tuut tuut....
Game on....![]()
Ninja-edit: Ooooow, ik hoor net Liesbeth aan de telefoon tegen Johan dat ik vervelend was, en de meiden de 'heule tijd' aan het uitnodigen was etcetera, etcetera, etcetera. Hmz, nou aangezien zij zo lekker collegiaal zijn om mij af te vallen onstream en verhalen dusdanig te verdraaien tegen Johan om een wit voetje te halen, en ik mij niet kan verdedigen, maak ik gebruik van de mogelijkheden van Fok! om mijn verhaal toe te lichten.
Dus dat...Cheerriooooo
Ze zijn gebeld dat ze in moesten grijpen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk waarom ze zich met de chat bemoeien. Ze hebben daar op uitdrukkelijke aanwijzing van Johan helemaal niets te zoeken. In plaats van respect voor Johans wensen op te brengen, gaan ze zelfs onder zijn naam posten en bannen. Het is dus wel duidelijk wie hier precies zijn/haar boekje te buiten ging.
Door wie? Door Johan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zijn gebeld dat ze in moesten grijpen.
Nee dit klopt niet. Alsido ging erop omdat er geen mod was. Er is niet gebeld omdat er dingen mis gingen. Er belde iemand met de vraag waarom er al 2 dagen geen 'officiele' mod was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Anke78 het volgende:
Liesbeth nam het stokje over van Alsido als mod op de chat.
En Liesbeth meldde dat 'iemand' gebeld had over dat er ingegrepen moest worden in de chat.
(en dat deed Alsido toen dus)
Beetje vaag, maar met die woorden van Liesbeth moesten we het doen.
Top Peter!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Waarom stelt men een aantal keren dezelfde vraag tijdens Vraag JE raak?/? Omdat dan soms de chat als een ratel tekeer gaat en omdat de vraag waarschijnlijk niet gelezen is door diegene die voor de 'plu' zit, al dan niet in een half decor of in het juiste decor. Eens meelezen tijdens Vraag JE Raak op de chat had bovenstaande verklaarbaar gemaakt.
Connecting ...
Tuut tuut....
Game on....![]()
Dus dat...Cheerriooooo
Nou Peter, je weet nu hoe je "collega's" over je denken. Laat ze toch barsten daar, je hebt er niks meer te zoeken. Ja, je mag gasten begeleiden in de Vetklepshow. Trek je conclusie, net als Leo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Peter.N het volgende:
Connecting ...
Tuut tuut....
Game on....![]()
Dus dat...Cheerriooooo
Dat krijg je er van als je gratis personeel wil, dan krijg je mensen zonder hobby die het geil vinden knopjes te kunnen bedienen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Misselijke naaistreken van je "collega's". Maar ja, dat kennen we. Je weet dat de streamers een heleboel zien.
Oke dan Peter.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nee dit klopt niet. Alsido ging erop omdat er geen mod was. Er is niet gebeld omdat er dingen mis gingen. Er belde iemand met de vraag waarom er al 2 dagen geen 'officiele' mod was.
Dus dat....;-)
Maar waarom die vraag. Er was toch niks aan de hand? Btje wazig. De rest getuigd van een kinderachtigheid niet te filmen...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nee dit klopt niet. Alsido ging erop omdat er geen mod was. Er is niet gebeld omdat er dingen mis gingen. Er belde iemand met de vraag waarom er al 2 dagen geen 'officiele' mod was.
Dus dat....;-)
Witte voetjes halen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:46 schreef Chanel5 het volgende:
En waarom met Johan bellen, die man heeft zijn rust nodig.
Juist, Hansie dus. Hij vroeg op de chat of hij terug mocht komen als mod. Het antwoord van Lies: NEE.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:44 schreef Anke78 het volgende:
En waarom belt in godsnaam iemand op met de vraag waarom er 'al' 2 dagen geen officiële mod is?
En die wie die 'iemand' is, mogen we daar naar raden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |