quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:[..]
In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.
Normaliter post ik niet, maar hier wil ik toch graag even op reageren. De dames gingen Vraag JE Raak doen en Snetje vroeg aan de dames: "Peter_N of Dennis Bax". Hierop reageerde ik 3 x in 10 zinnen "Kies mij". Vervolgens werden al die zinnen verwijderd door Moderator JohanVlemmix2 alias Alsido. Ik vroeg vervolgens nog in de chat waarom haal je mijn zinnen weg Alsido...?? Waarop hij mij vervolgens 'kickte', (Dit houdt in dat ik dus nog weer kan inloggen). Eenmaal ingelogd werd ik gebeld. Niemand minder dan Alsido himself belde mij. Ik mocht niet steeds dezelfde teksten typen in een aantal zinnen aldus Alsido...Huh...???
Waarom stelt men een aantal keren dezelfde vraag tijdens Vraag JE raak?/? Omdat dan soms de chat als een ratel tekeer gaat en omdat de vraag waarschijnlijk niet gelezen is door diegene die voor de 'plu' zit, al dan niet in een half decor of in het juiste decor. Eens meelezen tijdens Vraag JE Raak op de chat had bovenstaande verklaarbaar gemaakt.
Er volgde een discussie aan de telefoon waarop ik uit woede de hoorn erop heb gegooid. Resultaat:
Connecting ...
You are banned by [studiovlemmix2].
Maar ik hoor net dat ik unbanned wordt
Tuut tuut....
Game on....
Ninja-edit: Ooooow, ik hoor net Liesbeth aan de telefoon tegen Johan dat ik vervelend was, en de meiden de 'heule tijd' aan het uitnodigen was etcetera, etcetera, etcetera. Hmz, nou aangezien zij zo lekker collegiaal zijn om mij af te vallen onstream en verhalen dusdanig te verdraaien tegen Johan om een wit voetje te halen, en ik mij niet kan verdedigen, maak ik gebruik van de mogelijkheden van Fok! om mijn verhaal toe te lichten.
Dus dat...Cheerriooooo