Hihi... trouwen?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Als je goed geil bent doe je alles, in dat licht sta ik niet afwijzend tegenover anale seks, integendeel. Maar als ik mijn vriendinnen mag geloven ben ik een uitzondering, zij weigeren gewoon. Of dat zeggen ze tegen mij
Ik heb het puur over hoe de vrouw fysiek in elkaar zit gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
zo ervaar ik het ook hoor, dus begrijp je mening wel.
Maar iedereen is anders dus ik ga er niet vanuit dat andere vrouwen liegen puur omdat ik een andere ervaring heb.
Ik probeer niet alles, ik vraag me toch wel af wat de toegevoegde waarde kan zijn in mijn sexbeleving.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Als je goed geil bent doe je alles, in dat licht sta ik niet afwijzend tegenover anale seks, integendeel. Maar als ik mijn vriendinnen mag geloven ben ik een uitzondering, zij weigeren gewoon. Of dat zeggen ze tegen mij
Enge dingen? Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik probeer niet alles, ik vraag me toch wel af wat de toegevoegde waarde kan zijn in mijn sexbeleving.
Hoe meer je probeert, hoe verder je moet gaan voor opwinding.
Ik buit liever eerst de gewone gevoelens uit. Probeer de fantasie eens te ontwikkelen, dan hoef je geen enge dingen te doen.
Ik bedoel, dat mensen steeds verder zouden gaan in het uitproberen en hele bizarre dingen uitproberen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Enge dingen? Waar heb je het over?
Is dat per definitie slecht dan? Ieder zn eigen seksbeleving natuurlijk, er zijn ook dingen waarvan ik nu denk te weten dat ik ze niet wil proberen maar ik weet ook dat je in the heat of the moment héél ver kan gaan, dat zijn wat mij betreft geen 'enge dingen' en dat houdt ook niet in dat seks waarbij er niet allerlei grenzen worden opgezocht niet leuk of lekker kan zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat mensen steeds verder zouden gaan in het uitproberen en hele bizarre dingen uitproberen.
2e keer... trouwen?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is dat per definitie slecht dan? Ieder zn eigen seksbeleving natuurlijk, er zijn ook dingen waarvan ik nu denk te weten dat ik ze niet wil proberen maar ik weet ook dat je in the heat of the moment héél ver kan gaan, dat zijn wat mij betreft geen 'enge dingen' en dat houdt ook niet in dat seks waarbij er niet allerlei grenzen worden opgezocht niet leuk of lekker kan zijn.
Natuurlijk niet, ik doel op het feit dat alles uitproberen kan uitmonden in voor mannen, zoals ik onlangs gelezen heb hier, een pen in je plasbuis stoppen. Ja, er zijn officiele instopdingen voor, weet even niet zo snel hoe het heet (staat een heel topic over ergens). En dan heb ik het niet eens over de andere perverse dingen die ook in een ander topic voorkomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is dat per definitie slecht dan? Ieder zn eigen seksbeleving natuurlijk, er zijn ook dingen waarvan ik nu denk te weten dat ik ze niet wil proberen maar ik weet ook dat je in the heat of the moment héél ver kan gaan, dat zijn wat mij betreft geen 'enge dingen' en dat houdt ook niet in dat seks waarbij er niet allerlei grenzen worden opgezocht niet leuk of lekker kan zijn.
Oh? geen idee wat het dan is hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat anaal voor vrouwen echt lekker is. De gedachte misschien dat je iets above the normal doet, is misschien geil, maar een anus is daar niet op toegerust.
Vrouwen kunnen anaal niet klaarkomen.
Als ik zomaar zonder enige opwinding wat in mijn vagina stop kom ik daar ook niet onmiddelijk van klaar, als ik zou doorgaan en verder opgewonden zou raken dan wel, maar niet zo droog zeg maar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met andere stimulatie of/en de eigen "vunzige" gedachten is het zeker mogelijk.
Ik zou dan ook kunnen klaarkomen als ik naar het toilet moet. Nooit iets van gemerkt hoor. Het is hooguit een opluchting dat het eruit is/mag.
Je hebt wel wat moeite met anders dan recht op en neer of niet soms?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik doel op het feit dat alles uitproberen kan uitmonden in voor mannen, zoals ik onlangs gelezen heb hier, een pen in je plasbuis stoppen. Ja, er zijn officiele instopdingen voor, weet even niet zo snel hoe het heet (staat een heel topic over ergens). En dan heb ik het niet eens over de andere perverse dingen die ook in een ander topic voorkomen.
Als je zo gaat redeneren zou je dus wel geil moeten worden van het wisselen van een tampon.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met andere stimulatie of/en de eigen "vunzige" gedachten is het zeker mogelijk.
Ik zou dan ook kunnen klaarkomen als ik naar het toilet moet. Nooit iets van gemerkt hoor. Het is hooguit een opluchting dat het eruit is/mag.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren zou je dus wel geil moeten worden van het wisselen van een tampon.
Dat is het dus niet.quote:
datquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:14 schreef Spanky78 het volgende:
Voor mij als man heeft het niet echt meerwaarde, ik vind het zegmaar net zo lekker als iets anders. Ik doe het dus vooral als ik merk dat zij dat wel zou willen of er voor in is. Zo niet, dan niet. Mijn doel in sex is meer het samen genieten, spelen, ontdekken, niet om dit of dat standje of gaatje 'gedaan' te hebben. Dus geen ja of nee, maar afhankelijk van omstandigheden en persoon(en)
Bedankt voor je zinvolle bijdrage..quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is het dus niet.
Kringspiermusketier.
Sorry hoor, maar als ik goed geil ben hoef ik nog steeds geen pik in mn poepgatquote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Ach. Een onzinnige post verdient een onzinnige reply.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bedankt voor je zinvolle bijdrage..
Goed puntquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach. Een onzinnige post verdient een onzinnige reply.
Nuancering: als IK goed geil ben, doe IK alles. Jullie familiekwaaltjes hebben verder niets met mijn seksleven te maken gelukkigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik goed geil ben hoef ik nog steeds geen pik in mn poepgat
gatverdamme, moet er echt niet aan denken
ik schijn een erg nauw kontgat te hebben, na het poepen heb ik al pijn. En mijn moeder heeft dat ook ofzo dus zal wel in de familie zitten.
Maar ik snap iets nog niet echt. Als je anale seks gaat doen, spoel je dan eerst de dikke darm uit of wat? Anders komt er vanalles uit lijkt me
And how do you deal with the poo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nuancering: als IK goed geil ben, doe IK alles. Jullie familiekwaaltjes hebben verder niets met mijn seksleven te maken gelukkig
Als je het gevoel hebt dat je moet poepen, begin je sowieso even niet aan seks, toch? Anaal of niet. Er komt heus niet van alles uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
And how do you deal with the poo?
Je bent gewoon een vieze wijf. Ik heb nooit last gehad bij mijn vriendin, ook niet van restjes of vieze geuren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
And how do you deal with the poo?
en toch lijkt het me ontzettend smerig en op geen enkele manier opwindendquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat je moet poepen, begin je sowieso even niet aan seks, toch? Anaal of niet. Er komt heus niet van alles uit
waarom ben ik een vieze wijf? zeg ik ergens dat ik het ooit anaal heb gedaan ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze wijf. Ik heb nooit last gehad bij mijn vriendin, ook niet van restjes of vieze geuren.
Dat is prima, dat je dat vindt. Don't knock it unit you've tried it, zeg ik altijd, maar als het je zo tegen staat moet je het gewoon niet doen. No hard feelingsquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
en toch lijkt het me ontzettend smerig en op geen enkele manier opwindend
Want vrouwen die dat wel doen zijn vieze wijven?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
waarom ben ik een vieze wijf? zeg ik ergens dat ik het ooit anaal heb gedaan ofzo?
Nee, maar hij noemt mij een vies wijf omdat hij ergens vandaan haalt dat ik bij anale seks de boel onderkak, en ik wou even tegen hem zeggen dat ik het nog nooit anaal heb gedaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Want vrouwen die dat wel doen zijn vieze wijven?
Misschien een bezoekje aan de KNO-arts brengen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze wijf. Ik heb nooit last gehad bij mijn vriendin, ook niet van restjes of vieze geuren.
quote:
Hoer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien een bezoekje aan de KNO-arts brengen.
Lekker heh!? Hoerenloper!quote:
Ik volg de biologie van de mens, maar wat er in het hoofd gebeurt, dat weet ik natuurlijk niet. Kan ook heftige reacties geven hoor en dan maakt het in principe niet uit waardoor je klaarkomt.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
zo ervaar ik het ook hoor, dus begrijp je mening wel.
Maar iedereen is anders dus ik ga er niet vanuit dat andere vrouwen liegen puur omdat ik een andere ervaring heb.
Hoezo doe ik dom? Ik geef mijn mening, ik hoop dat het mag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt wel wat moeite met anders dan recht op en neer of niet soms?
Het begint namelijk een beste waslijst te worden zo en alhoewel ik geen ervaring heb met sounding lijkt het me niet nodig om er zo dom over te doen, laat mensen toch lekker.
Nee dat laat ik over aan mensen die dat graag willen uitproberen om te kijken of ze misschien klaarkomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren zou je dus wel geil moeten worden van het wisselen van een tampon.
Ik heb sterk het idee dat jij het ziet als "óf dit, of dát", niet als "en-en"quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee dat laat ik over aan mensen die dat graag willen uitproberen om te kijken of ze misschien klaarkomen.
Je begrijpt het niet. Ik buit eerst zoveel mogelijk de normale orgastische sex uit.
Ik hoef niet zonodig en-en als het of tegennatuurlijk is, of al te pervers, of een beetje ver van mijn bed show.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat jij het ziet als "óf dit, of dát", niet als "en-en"
Heb je dan werkelijk niet dat je gewoon wat doet op dat moment, gewoon omdat het op dat moment op je pad komt en lekker voelt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik volg de biologie van de mens, maar wat er in het hoofd gebeurt, dat weet ik natuurlijk niet. Kan ook heftige reacties geven hoor en dan maakt het in principe niet uit waardoor je klaarkomt.
[..]
Hoezo doe ik dom? Ik geef mijn mening, ik hoop dat het mag.
Enne het valt wel mee hoor, ik doe echt wel meer dan recht op en neer, maar perversiteiten laat ik voor als ik ouder ben en niet meer kan genieten van sex zonder mezelf al teveel geweld aan te doen.
Maak je vooral niet druk, zodra ik vind dat ik geen sensationele sex meer kan beleven, zal ik meer drastischer maatregelen nemen. Ik doseer graag.
[..]
Nee dat laat ik over aan mensen die dat graag willen uitproberen om te kijken of ze misschien klaarkomen.
Je begrijpt het niet. Ik buit eerst zoveel mogelijk de normale orgastische sex uit.
Oh jawel hoor. Ik doe alleen geen dingen die tegennatuurlijk zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 20:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je dan werkelijk niet dat je gewoon wat doet op dat moment, gewoon omdat het op dat moment op je pad komt en lekker voelt?
Je bent nooit nieuwschierig of iets lekker kan voelen, niet nieuwschierig naar hoe je lichaam reageerd?
Anaal is wel zo'n ding dat je "perongelijk" tegen kan komen, een hand die erlangs strijkt en andere oppervlakkige aanrakingen in het voorbijgaan, dan kan het zijn dat je denkt, tja dat voelt best prettig...
Het is niet zo dat jke alles maar uit moet proberen, alsof je een boodschappenlijstje afwerkt ofzo.
Maar het klinkt zo van ik doe alleen dat en en wat ik ken en niets anders.
Je hoeft het niet te willen, als het idee je niet aanstaat moet je het vooral niet doen, zijn nog zat andere dingen over om je te vermaken.
Maar meer dat als je er zo perongelijk achterkomt dat een steelse aanraking wel prettig is of je dan nogsteeds niet zegt van goh laten we eens zien wat daar nog meer mogelijk is?
Ben blij dat jij mijn vriendin niet bent.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik goed geil ben hoef ik nog steeds geen pik in mn poepgat
gatverdamme, moet er echt niet aan denken
Ik denk dat zij nog blijer is.quote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ben blij dat jij mijn vriendin niet bent.
Ik word opgewonden van de vrouw, niet de anus.quote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij nog blijer is.
Ik snap echt niet dat je opgewonden kan raken van een anus.![]()
Right.quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik word opgewonden van de vrouw, niet de anus.
Jij hebt dus nog nooit goede anale sex met je vriendin gehad.quote:
Ooit wel eens aan gedacht dat sommige mannen het niet willen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt dus nog nooit goede anale sex met je vriendin gehad.
Mag je niet?
Dat is prima, maar dat bijna veroordelende jegens mensen die het wél willen kan ik niet zo plaatsen. Live and let live, enzo.quote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat sommige mannen het niet willen?
quote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is prima, maar dat bijna veroordelende jegens mensen die het wél willen kan ik niet zo plaatsen. Live and let live, enzo.
Dan weet ik al wat jij doet.quote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ben blij dat jij mijn vriendin niet bent.
Ik hoop dat je in het algemeen spreekt, want ik veroordeel nergens mensen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is prima, maar dat bijna veroordelende jegens mensen die het wél willen kan ik niet zo plaatsen. Live and let live, enzo.
Maakt toch niet uit. Ik heb er een mening over. Het weerhoudt ze toch niet om het te doen, so what.quote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Pak je haar wel in haar anus dan?quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik word opgewonden van de vrouw, niet de anus.
Het was idd een algemene opmerking.quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het algemeen spreekt, want ik veroordeel nergens mensen.
Hele fijne vergelijkingquote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Ik heb er een mening over. Het weerhoudt ze toch niet om het te doen, so what.
Ik zeg ook dat ik pedo's smerig vindt, terwijl ze er zelf anders over denken.
Wat zeg je dat weer romantisch.quote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pak je haar wel in haar anus dan?
Wat ontwijk jij de vraag weer.quote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik dacht dat het antwoord wel duidelijk was.
Als je ze hoort praten dan moet dat ook kunnen. Ze doen geen vlieg kwaad, menen ze.quote:
Trek die vergelijking maar niet verder door, want je verliest elke vorm van geloofwaardigheid.quote:Op maandag 5 april 2010 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je ze hoort praten dan moet dat ook kunnen. Ze doen geen vlieg kwaad, menen ze.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:58 schreef picardmike het volgende:
Mensen die van anaal houden zijn gewoon luilakken. Het is namelijk dezelfde spier die je stimuleerd, heb je zon slap spiertje dan kan anaal hefiger zijn. Train je gewoon je spier goed dan kom je gewoon klaar over die hele streek en hoef je niks in je reet te duwen.
Zijn ook meestal mensen die vaak zitten die er van houden.
Hoezo? Een pedo vindt dat hij niets verkeerd doet, en vindt dat het moet kunnen. Kan ik toch niets aan doen? Die mogen wat mij betreft uit de maatschappij gehaald worden, want dat is echt het toppunt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Trek die vergelijking maar niet verder door, want je verliest elke vorm van geloofwaardigheid.
Ja, op zich eens, maar wtf heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Een pedo vindt dat hij niets verkeerd doet, en vindt dat het moet kunnen. Kan ik toch niets aan doen? Die mogen wat mij betreft uit de maatschappij gehaald worden, want dat is echt het toppunt.
Wat volwassenen onder elkaar doen, dat is er een, maar geilen op een kinderlijfje is natuurlijk wat anders, maar feit blijft dat ze het doodnormaal vinden.
Ja, zo kun je heel Fok! wel opdoeken vriend.quote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Allemachtig, blijven jullie bezig elkaar, vruchteloos, te overtuigen van jullie standpunten...?
Tis toch eenvoudig....
if u like it, enjoy it![]()
if u don't....well, stick to the pussy
Misschien moeten we dat gewoon eens doenquote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je heel Fok! wel opdoeken vriend.
true..wat een tijd dat zou opleverenquote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je heel Fok! wel opdoeken vriend.
Het heeft in zoverre iets mee te maken, dat zij het ook geen punt vinden. It's a long shot, maar ze voelen zich net zo verongelijkt als menig darmtourist.quote:Op maandag 5 april 2010 23:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, op zich eens, maar wtf heeft dat met dit topic te maken?
quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Zero17 het volgende:
Op zich ben ik het wel met ThunderBitch eens, maar ze redeneert een beetje krom en trekt verkeerde vergelijkingen. Zelf vind ik de gedachte dat ik in iemands anus aan het pompen ben gewoon totaal niet erotisch en zou er niet warm van kunnen worden. Dit zal bij sommige mannen anders zijn, maar ik vind het vreemd dat er af en toe wordt gedaan alsof het goddelijk is, omdat het zo lekker strak zit etc etc. Overigens zijn de mannen die anale seks aanbidden vaak de mannen waarvan hun vriendin een uitgerekte doos heeft.
Dus mensen die aan anale sex doen zijn net zo slecht als pedo's? Wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen?quote:Op maandag 5 april 2010 23:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het heeft in zoverre iets mee te maken, dat zij het ook geen punt vinden. It's a long shot, maar ze voelen zich net zo verongelijkt als menig darmtourist.
Zucht, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat pedo's vinden dat ze niets verkeerd doen, en dat is een uitwas.quote:Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus mensen die aan anale sex doen zijn net zo slecht als pedo's? Wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen?
Nou, een kanibaal in Nederland zal het wel verbergen als hij dat al denkt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
Tja een kannibaal vindt ook dat wat hij doet moet kunnen. Een ijscoboer vindt ook dat ijs verkopen moet kunnen.
Mensen die aan anale seks doen, doen wel "verkeerd"?quote:Op maandag 5 april 2010 23:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, een kanibaal in Nederland zal het wel verbergen als hij dat al denkt.
Die ijscoboer, ach die doet niets verkeerd als hij mijn ijsje wel vrij houdt van sperma, zoals weleens in de shoarmasaus gevonden schijnt te zijn.
Dat moeten ze zelf weten, het is er niet voor bedoeld, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het verkeerd kan vinden. Nogmaals, doen wat je lekker vindt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Mensen die aan anale seks doen, doen wel "verkeerd"?
Maar nu ga je van anaal vies en slecht ineens naar anaal ja, maar niet met een grote piemel.quote:Op maandag 5 april 2010 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik doe alleen geen dingen die tegennatuurlijk zijn.
Ik weet dat de anus evoelig is. Stimulatie rond de anus is geen punt, een vinger of een kleine dildo om de anus te stimuleren okay, maar het kanaal ingaan met een joekel van een ding en het gevoel krijgen dat je moet poepen, dat vind ik niet prettig. Als ik het zou doen, dan is het echt omdat mijn partner het een keer wil, maar dan moet ik wel zeker zijn dat hij geen homoneigingen heeft, want dan probeert hij dat maar bij een ander. Overgave is de mooiste manier om sex te hebben, dan hoef je niet perse alle toeters en bellen uit de kast te halen. Misschien doe ik het later wel meer kinky dingen als de sex niet meer bevredigend is.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar nu ga je van anaal vies en slecht ineens naar anaal ja, maar niet met een grote piemel.
Kortom, beetje vreemd om hier zo anti anaal te gaan zitten doen terwijl je nu zegt wel aan anaal te doen, je alleen niet anaal te laten neuken.
Ik dacht dat je verder bij hoog en laag beweert dat die anus niet voor seks bedoeld is en dat dat niet lekker kan zijn, maar nu zeg je dus dat het wel degelijk lekker is daar wat mee te doen en blijkt dat je het wel als iets ziet dat gebruikt kan worde3n voor genot.
Vertel me nu eens, als je zelf al weet dat stimulatie daar erg prettig kan zijn, waarom vindt je het dan zo vreed dat mensen daar wat verder mee gaan mits die ontdekkingsreis prettig is de hele tijd?
En je blijft maar blaten over alle toeters en bellen en seks die niet meer bevredigend moet zijn, maar wat dat ermee te maken heeft is me een raadsel, anaal is nu niet iets dat je even uit de kast trekt als alles tegen zit, is niet echt een recept voor een leuke ervaring namelijk, dat gaat het beste als je helemaal gek van genot wordt, kortom, bevredigende seks hebt.
In eerste instantie ging het over iemand in de kont nemen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar nu ga je van anaal vies en slecht ineens naar anaal ja, maar niet met een grote piemel.
Kortom, beetje vreemd om hier zo anti anaal te gaan zitten doen terwijl je nu zegt wel aan anaal te doen, je alleen niet anaal te laten neuken.
Ik dacht dat je verder bij hoog en laag beweert dat die anus niet voor seks bedoeld is en dat dat niet lekker kan zijn, maar nu zeg je dus dat het wel degelijk lekker is daar wat mee te doen en blijkt dat je het wel als iets ziet dat gebruikt kan worde3n voor genot.
Vertel me nu eens, als je zelf al weet dat stimulatie daar erg prettig kan zijn, waarom vindt je het dan zo vreed dat mensen daar wat verder mee gaan mits die ontdekkingsreis prettig is de hele tijd?
En je blijft maar blaten over alle toeters en bellen en seks die niet meer bevredigend moet zijn, maar wat dat ermee te maken heeft is me een raadsel, anaal is nu niet iets dat je even uit de kast trekt als alles tegen zit, is niet echt een recept voor een leuke ervaring namelijk, dat gaat het beste als je helemaal gek van genot wordt, kortom, bevredigende seks hebt.
Maar schat, je mond is toch ook niet bedoeld voor seks, die gebruik je toch ook veelvuldig met een hoop genot?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In eerste instantie ging het over iemand in de kont nemen.
Ik weet dat de anus gevoelig is, maar dat heeft niet direct te maken met het feit dat het een uitnodiging is om het dan maar als vagina te gebruiken.
Je gebruikt je hele lichaam, als dat zo uitkomt en iemand vind het lekker dan wil ik best de anus stimuleren (mits goed schoon gewassen enzo), maar ik ga niet verder dan het sterretje enzo.
Ik neem aan dat je het verschil wel weet tussen het gevoel van het stimuleren van de anus (het moet natuurlijk geen hazard zijn om je te ontlasten, vandaar dat de anus opzich niet echt pijnlijk is, zolang je een normale stoelgang hebt). jGa je er echter iets in steken dan krijg je een tegengestelde nijging om het eruit te werken, gewoon omdat het er niet voor bedoeld is, dat is mijn verhaal.
Wel goed resumeren hoor.
Er is geen speld tussen te krijgen.
Je verwart de discussie waar iets voor bedoeld is met de discussie of het lekker is en verder ook of iemand iets wel of niet mag doen als hij of zij het lekker vindt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar schat, je mond is toch ook niet bedoeld voor seks, die gebruik je toch ook veelvuldig met een hoop genot?
Dat iets er niet speciaal voor bedoeld lijkt te zijn maakt dus niet echt uit, alleen onze persoonlijke gedachtegang ergens bij schijnt uit te maken hierin.
Het gaat er puur om dat als je het tegenkomt en het blijkt lekker te zijn, je gaat wat verder en ook dat blijkt lekker te zijn dat dan jouw punt een beetje wegvalt, het is namelijk dan niet raar of naar, het is superlekker, zo voelt het namelijk als alles goed gaat, iig als ontvangende partij vanuit mijn eigen ervaring.
Het wordt niet gedaan omdat vaginaal niet goed genoeg is, het wordt niet gedaan bij gebrek aan andere dingen of interresse, het wordt enkel en alleen gedaan omdat ik het meer dan lekker vind.
Wat jij ervan vindt moet je uiteindelijk helemaal zelf weten, als jij het niks vindt dan moet je het vooral niet doen, dat lijkt me vrij duidelijk, maar dat stomme anti gedoe vind ik dan persoonlijk weer onnodig, zeker als je vlak daarna met droge ogen zit te vertellen dat je wel degelijk anaal speelt al, alleen niet verder gaat ermee.
Mijn vriendin is er dol op en vraagt ook vaak of ze het mag doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
a. De mond gebruik je om te zoenen, en pijpen is niet lekker voor de persoon die het doet, maar dat is voor de ander prettig omdat het blijkbaar lekker zacht aanvoelt.
Waarom zoen je dan? De mond is primair gemaakt om te eten en te drinken hoor.quote:b. Ik geniet zo van uitgebreide vaginale sex dat ik geen behoefte heb om mijn anus te wennen aan een onnatuurlijke aktie waardoor ik lekker kinky bezig ben en daardoor denk dat ik dat nodig heb.
Ik geniet zo verschrikkelijk goed dat het niet nodig is voor mij althans om uitstapjes te maken.
Vind het eerder kinky om klaar te komen als iemand alleen je tepels masseert. DAT noem ik nou een uitdaging die van begin tot eind fijn is.
Waarom heb je dat sex voor plezier/genot? Sex is primair bedoelt voor voortplanting. Wat een gelul met 'het is daar niet voor bedoelt'. Zo zijn er tig dingen die ergens niet voor bedoelt zijn maar wat we toch gewoon met z'n allen doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:53 schreef laforest het volgende:
Waarom zoen je dan? De mond is primair gemaakt om te eten en te drinken hoor.
Onzin, een vrouw heeft bijvoorbeeld een clitoris en die heeft geen enkele andere functiequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat sex voor plezier/genot? Sex is primair bedoelt voor voortplanting. Wat een gelul met 'het is daar niet voor bedoelt'. Zo zijn er tig dingen die ergens niet voor bedoelt zijn maar wat we toch gewoon met z'n allen doen.
De mond is ook om te zoenen, en pijpen is ook geen must, maar als je goed leest wat ik erover geschreven heb hierboven, snap je het misschien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er dol op en vraagt ook vaak of ze het mag doen.
Vaker zelfs dan dat ik er om vraag.
[..]
Waarom zoen je dan? De mond is primair gemaakt om te eten en te drinken hoor.
Wat doe jij wel in bed dan als er geen pijpen of anaal aan te pas komt?
Zoenen en vaginale penetratie?
O, o, o, de klit is om de vrouw te stimuleren om sex te willen hebben, een slim plannetje van de natuur om voortplanting te bevorderen/garanderen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Onzin, een vrouw heeft bijvoorbeeld een clitoris en die heeft geen enkele andere functie
Ik zou zeggen, geniet ervan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:35 schreef erodome het volgende:
Maar wie zegt dat andere dingen er niet voor bedoeld zijn?
Ten slotte is zo'n beetje het hele lichaam een erogene zone en als het fijn voelt, bijdraagt aan het algehele genot wie zegt dan dat het daar niet ook voor bedoeld is?
Aan je oorlel geknabbeld worden kan ook een meer dan prettig onderdeel van een vrijpartij zijn, maar als je er wat nuttigs aan wil hangen lukt je dat ook niet behalve dan een vergroten van genot.
Je oorlel is niet bedoeld om aan te knabbelen, je heiligbeen zit er niet in omdat zachte strelingen daar en massage's meer dan lekker kunnen zijn, je sleutelbeenderen zitten daar ook al niet voor het genot en zo kunnen we nog wel even verder gaan.
Maar toch halen we er een hoop plezier uit om die dingen wel in de seks te betrekken, ze voegen veel toe aan het totale genot.
Bij al deze dingen geld dat het ene mens het ene super vindt en het volgende helemaal niets, zo doe je mij absoluut geen plezier met een tong in mijn oor, oorlelletje enzo prima, maar niet verder dan dat.
Anderen vinden dat juist weer helemaal geweldig, rillingen van genot en alles.
Ik zie anaal niet als iets anders als die vele andere dingen, ok het heeft een andere functie, maar dient hier ook meer dan goed, voor mij dan iig.
Maar je blijft maar praten over pijn enzo en dat is nu juist niet de bedoeling ervan, het hoort geen pijn te doen, pijn betekend hierin gewoon genoeg, stoppen nu, als je dan doorgaat kan je schade veroorzaken ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geniet ervan.
Ik kan je betoog voor een groot gedeelte volgen en ga dus heel ver in mee, maar het onderscheid tussen je anus 'misbruiken' als je anus zegt "nietdoen" en je poepneigingen krijgt, dan is dat een veeg teken dat je over de top gaat. Dat mag wel, maar dat het een 'normaal' sexorgaan is om te penetreren gaat mij te ver.
Ze moeten ook niet in mijn plasbuis penetreren, maar het randje kan je partner ook lekker masseren als je lekker gevingerd wordt of orale sex hebt. Kijk dat is gebruik maken van het feit dat het lekker voelt (voor mij althans) en niet doorgaan omdat ik dat misschien na de pijn wel zo kinky vind dat ik misschien in mijn hoofd wellicht heftiger klaarkom. Ik ben iemand van de oppervlakte, daar bevinden zich de meeste zenuwuiteinden en kun je naar hartelust van genieten zonder je lichaam geweld aan te doen. Mijn kont is bijvoorbeeld ook niet uitgerekt en dat wil ik graag zo houden. Ik hou het liever als afvoerdinges voor afval, bateriegevalletjes e.d., dingen die zelfs mijn darm niet meer in zich wil houden.
Ga vooral je gang hoor, ik heb meer met subtiele stimulatie, want hoe heftiger je iets stimuleert, hoemeer stimulans je nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken. Remember, it's all in the mind.
Nogmaals, ik ben zeker geen puritein en ook geen moraalridder. Ik wil het in ieder geval niet zijn, whatever makes you horney, indulge and enjoy, en blijf jezelf. Ik respecteer mensen die staan achter wat ze doen, of het nou mijn ding is of niet.
Nou, ik heb genoeg mensen gehoord over pijn aan de poeperd omdat ze het via de anus deden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar je blijft maar praten over pijn enzo en dat is nu juist niet de bedoeling ervan, het hoort geen pijn te doen, pijn betekend hierin gewoon genoeg, stoppen nu, als je dan doorgaat kan je schade veroorzaken ja.
Ik hoef niet voorbij pijn te gaan en te denken dat het oh zo kinky is om ervan te genieten, het doet geen pijn, het voelt niet raar, het is meer dan lekker, van begin tot eind is het lekker.
In de anus bevinden zich enorm veel zenuwuiteinden, het heeft op veel vlakken een perfecte verbinding met vrij belangerijke hotspots in het lichaam, het zit niet zozeer tussen de oren hierin, het zit tussen de billen
En hoe kom je erbij dat je kont zal uitrekken ervan, heb je ook een echoput ipv een vagina gekregen van het hebben van seks dan?
Jouw huisje is een beetje te saai voor mij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, o, o, de klit is om de vrouw te stimuleren om sex te willen hebben, een slim plannetje van de natuur om voortplanting te bevorderen/garanderen.
Knibbel knabbel knuisje, wie snoept er van mijn huisje.
Tsja, ik weet wat ik mis, en ik vind het niet erg...... ik hou van echte mannen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Jouw huisje is een beetje te saai voor mij.
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |