Dat is prima, maar dat bijna veroordelende jegens mensen die het wél willen kan ik niet zo plaatsen. Live and let live, enzo.quote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat sommige mannen het niet willen?
quote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is prima, maar dat bijna veroordelende jegens mensen die het wél willen kan ik niet zo plaatsen. Live and let live, enzo.
Dan weet ik al wat jij doet.quote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ben blij dat jij mijn vriendin niet bent.
Ik hoop dat je in het algemeen spreekt, want ik veroordeel nergens mensen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is prima, maar dat bijna veroordelende jegens mensen die het wél willen kan ik niet zo plaatsen. Live and let live, enzo.
Maakt toch niet uit. Ik heb er een mening over. Het weerhoudt ze toch niet om het te doen, so what.quote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Pak je haar wel in haar anus dan?quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik word opgewonden van de vrouw, niet de anus.
Het was idd een algemene opmerking.quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het algemeen spreekt, want ik veroordeel nergens mensen.
Hele fijne vergelijkingquote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Ik heb er een mening over. Het weerhoudt ze toch niet om het te doen, so what.
Ik zeg ook dat ik pedo's smerig vindt, terwijl ze er zelf anders over denken.
Wat zeg je dat weer romantisch.quote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pak je haar wel in haar anus dan?
Wat ontwijk jij de vraag weer.quote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik dacht dat het antwoord wel duidelijk was.
Als je ze hoort praten dan moet dat ook kunnen. Ze doen geen vlieg kwaad, menen ze.quote:
Trek die vergelijking maar niet verder door, want je verliest elke vorm van geloofwaardigheid.quote:Op maandag 5 april 2010 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je ze hoort praten dan moet dat ook kunnen. Ze doen geen vlieg kwaad, menen ze.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:58 schreef picardmike het volgende:
Mensen die van anaal houden zijn gewoon luilakken. Het is namelijk dezelfde spier die je stimuleerd, heb je zon slap spiertje dan kan anaal hefiger zijn. Train je gewoon je spier goed dan kom je gewoon klaar over die hele streek en hoef je niks in je reet te duwen.
Zijn ook meestal mensen die vaak zitten die er van houden.
Hoezo? Een pedo vindt dat hij niets verkeerd doet, en vindt dat het moet kunnen. Kan ik toch niets aan doen? Die mogen wat mij betreft uit de maatschappij gehaald worden, want dat is echt het toppunt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Trek die vergelijking maar niet verder door, want je verliest elke vorm van geloofwaardigheid.
Ja, op zich eens, maar wtf heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Een pedo vindt dat hij niets verkeerd doet, en vindt dat het moet kunnen. Kan ik toch niets aan doen? Die mogen wat mij betreft uit de maatschappij gehaald worden, want dat is echt het toppunt.
Wat volwassenen onder elkaar doen, dat is er een, maar geilen op een kinderlijfje is natuurlijk wat anders, maar feit blijft dat ze het doodnormaal vinden.
Ja, zo kun je heel Fok! wel opdoeken vriend.quote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Allemachtig, blijven jullie bezig elkaar, vruchteloos, te overtuigen van jullie standpunten...?
Tis toch eenvoudig....
if u like it, enjoy it![]()
if u don't....well, stick to the pussy
Misschien moeten we dat gewoon eens doenquote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je heel Fok! wel opdoeken vriend.
true..wat een tijd dat zou opleverenquote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je heel Fok! wel opdoeken vriend.
Het heeft in zoverre iets mee te maken, dat zij het ook geen punt vinden. It's a long shot, maar ze voelen zich net zo verongelijkt als menig darmtourist.quote:Op maandag 5 april 2010 23:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, op zich eens, maar wtf heeft dat met dit topic te maken?
quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Zero17 het volgende:
Op zich ben ik het wel met ThunderBitch eens, maar ze redeneert een beetje krom en trekt verkeerde vergelijkingen. Zelf vind ik de gedachte dat ik in iemands anus aan het pompen ben gewoon totaal niet erotisch en zou er niet warm van kunnen worden. Dit zal bij sommige mannen anders zijn, maar ik vind het vreemd dat er af en toe wordt gedaan alsof het goddelijk is, omdat het zo lekker strak zit etc etc. Overigens zijn de mannen die anale seks aanbidden vaak de mannen waarvan hun vriendin een uitgerekte doos heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |