Bedankt voor je zinvolle bijdrage..quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is het dus niet.
Kringspiermusketier.
Sorry hoor, maar als ik goed geil ben hoef ik nog steeds geen pik in mn poepgatquote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Als je goed geil bent doe je alles, in dat licht sta ik niet afwijzend tegenover anale seks, integendeel. Maar als ik mijn vriendinnen mag geloven ben ik een uitzondering, zij weigeren gewoon. Of dat zeggen ze tegen mij
Ach. Een onzinnige post verdient een onzinnige reply.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bedankt voor je zinvolle bijdrage..
Goed puntquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach. Een onzinnige post verdient een onzinnige reply.
Nuancering: als IK goed geil ben, doe IK alles. Jullie familiekwaaltjes hebben verder niets met mijn seksleven te maken gelukkigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik goed geil ben hoef ik nog steeds geen pik in mn poepgat
gatverdamme, moet er echt niet aan denken
ik schijn een erg nauw kontgat te hebben, na het poepen heb ik al pijn. En mijn moeder heeft dat ook ofzo dus zal wel in de familie zitten.
Maar ik snap iets nog niet echt. Als je anale seks gaat doen, spoel je dan eerst de dikke darm uit of wat? Anders komt er vanalles uit lijkt me
And how do you deal with the poo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nuancering: als IK goed geil ben, doe IK alles. Jullie familiekwaaltjes hebben verder niets met mijn seksleven te maken gelukkig
Als je het gevoel hebt dat je moet poepen, begin je sowieso even niet aan seks, toch? Anaal of niet. Er komt heus niet van alles uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
And how do you deal with the poo?
Je bent gewoon een vieze wijf. Ik heb nooit last gehad bij mijn vriendin, ook niet van restjes of vieze geuren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
And how do you deal with the poo?
en toch lijkt het me ontzettend smerig en op geen enkele manier opwindendquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat je moet poepen, begin je sowieso even niet aan seks, toch? Anaal of niet. Er komt heus niet van alles uit
waarom ben ik een vieze wijf? zeg ik ergens dat ik het ooit anaal heb gedaan ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze wijf. Ik heb nooit last gehad bij mijn vriendin, ook niet van restjes of vieze geuren.
Dat is prima, dat je dat vindt. Don't knock it unit you've tried it, zeg ik altijd, maar als het je zo tegen staat moet je het gewoon niet doen. No hard feelingsquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
en toch lijkt het me ontzettend smerig en op geen enkele manier opwindend
Want vrouwen die dat wel doen zijn vieze wijven?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
waarom ben ik een vieze wijf? zeg ik ergens dat ik het ooit anaal heb gedaan ofzo?
Nee, maar hij noemt mij een vies wijf omdat hij ergens vandaan haalt dat ik bij anale seks de boel onderkak, en ik wou even tegen hem zeggen dat ik het nog nooit anaal heb gedaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Want vrouwen die dat wel doen zijn vieze wijven?
Misschien een bezoekje aan de KNO-arts brengen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze wijf. Ik heb nooit last gehad bij mijn vriendin, ook niet van restjes of vieze geuren.
quote:
Hoer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien een bezoekje aan de KNO-arts brengen.
Lekker heh!? Hoerenloper!quote:
Ik volg de biologie van de mens, maar wat er in het hoofd gebeurt, dat weet ik natuurlijk niet. Kan ook heftige reacties geven hoor en dan maakt het in principe niet uit waardoor je klaarkomt.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
zo ervaar ik het ook hoor, dus begrijp je mening wel.
Maar iedereen is anders dus ik ga er niet vanuit dat andere vrouwen liegen puur omdat ik een andere ervaring heb.
Hoezo doe ik dom? Ik geef mijn mening, ik hoop dat het mag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt wel wat moeite met anders dan recht op en neer of niet soms?
Het begint namelijk een beste waslijst te worden zo en alhoewel ik geen ervaring heb met sounding lijkt het me niet nodig om er zo dom over te doen, laat mensen toch lekker.
Nee dat laat ik over aan mensen die dat graag willen uitproberen om te kijken of ze misschien klaarkomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren zou je dus wel geil moeten worden van het wisselen van een tampon.
Ik heb sterk het idee dat jij het ziet als "óf dit, of dát", niet als "en-en"quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee dat laat ik over aan mensen die dat graag willen uitproberen om te kijken of ze misschien klaarkomen.
Je begrijpt het niet. Ik buit eerst zoveel mogelijk de normale orgastische sex uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |