Hihi... trouwen?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Als je goed geil bent doe je alles, in dat licht sta ik niet afwijzend tegenover anale seks, integendeel. Maar als ik mijn vriendinnen mag geloven ben ik een uitzondering, zij weigeren gewoon. Of dat zeggen ze tegen mij
Ik heb het puur over hoe de vrouw fysiek in elkaar zit gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
zo ervaar ik het ook hoor, dus begrijp je mening wel.
Maar iedereen is anders dus ik ga er niet vanuit dat andere vrouwen liegen puur omdat ik een andere ervaring heb.
Ik probeer niet alles, ik vraag me toch wel af wat de toegevoegde waarde kan zijn in mijn sexbeleving.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Als je goed geil bent doe je alles, in dat licht sta ik niet afwijzend tegenover anale seks, integendeel. Maar als ik mijn vriendinnen mag geloven ben ik een uitzondering, zij weigeren gewoon. Of dat zeggen ze tegen mij
Enge dingen? Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik probeer niet alles, ik vraag me toch wel af wat de toegevoegde waarde kan zijn in mijn sexbeleving.
Hoe meer je probeert, hoe verder je moet gaan voor opwinding.
Ik buit liever eerst de gewone gevoelens uit. Probeer de fantasie eens te ontwikkelen, dan hoef je geen enge dingen te doen.
Ik bedoel, dat mensen steeds verder zouden gaan in het uitproberen en hele bizarre dingen uitproberen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Enge dingen? Waar heb je het over?
Is dat per definitie slecht dan? Ieder zn eigen seksbeleving natuurlijk, er zijn ook dingen waarvan ik nu denk te weten dat ik ze niet wil proberen maar ik weet ook dat je in the heat of the moment héél ver kan gaan, dat zijn wat mij betreft geen 'enge dingen' en dat houdt ook niet in dat seks waarbij er niet allerlei grenzen worden opgezocht niet leuk of lekker kan zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat mensen steeds verder zouden gaan in het uitproberen en hele bizarre dingen uitproberen.
2e keer... trouwen?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is dat per definitie slecht dan? Ieder zn eigen seksbeleving natuurlijk, er zijn ook dingen waarvan ik nu denk te weten dat ik ze niet wil proberen maar ik weet ook dat je in the heat of the moment héél ver kan gaan, dat zijn wat mij betreft geen 'enge dingen' en dat houdt ook niet in dat seks waarbij er niet allerlei grenzen worden opgezocht niet leuk of lekker kan zijn.
Natuurlijk niet, ik doel op het feit dat alles uitproberen kan uitmonden in voor mannen, zoals ik onlangs gelezen heb hier, een pen in je plasbuis stoppen. Ja, er zijn officiele instopdingen voor, weet even niet zo snel hoe het heet (staat een heel topic over ergens). En dan heb ik het niet eens over de andere perverse dingen die ook in een ander topic voorkomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is dat per definitie slecht dan? Ieder zn eigen seksbeleving natuurlijk, er zijn ook dingen waarvan ik nu denk te weten dat ik ze niet wil proberen maar ik weet ook dat je in the heat of the moment héél ver kan gaan, dat zijn wat mij betreft geen 'enge dingen' en dat houdt ook niet in dat seks waarbij er niet allerlei grenzen worden opgezocht niet leuk of lekker kan zijn.
Oh? geen idee wat het dan is hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat anaal voor vrouwen echt lekker is. De gedachte misschien dat je iets above the normal doet, is misschien geil, maar een anus is daar niet op toegerust.
Vrouwen kunnen anaal niet klaarkomen.
Als ik zomaar zonder enige opwinding wat in mijn vagina stop kom ik daar ook niet onmiddelijk van klaar, als ik zou doorgaan en verder opgewonden zou raken dan wel, maar niet zo droog zeg maar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met andere stimulatie of/en de eigen "vunzige" gedachten is het zeker mogelijk.
Ik zou dan ook kunnen klaarkomen als ik naar het toilet moet. Nooit iets van gemerkt hoor. Het is hooguit een opluchting dat het eruit is/mag.
Je hebt wel wat moeite met anders dan recht op en neer of niet soms?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik doel op het feit dat alles uitproberen kan uitmonden in voor mannen, zoals ik onlangs gelezen heb hier, een pen in je plasbuis stoppen. Ja, er zijn officiele instopdingen voor, weet even niet zo snel hoe het heet (staat een heel topic over ergens). En dan heb ik het niet eens over de andere perverse dingen die ook in een ander topic voorkomen.
Als je zo gaat redeneren zou je dus wel geil moeten worden van het wisselen van een tampon.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met andere stimulatie of/en de eigen "vunzige" gedachten is het zeker mogelijk.
Ik zou dan ook kunnen klaarkomen als ik naar het toilet moet. Nooit iets van gemerkt hoor. Het is hooguit een opluchting dat het eruit is/mag.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren zou je dus wel geil moeten worden van het wisselen van een tampon.
Dat is het dus niet.quote:
datquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:14 schreef Spanky78 het volgende:
Voor mij als man heeft het niet echt meerwaarde, ik vind het zegmaar net zo lekker als iets anders. Ik doe het dus vooral als ik merk dat zij dat wel zou willen of er voor in is. Zo niet, dan niet. Mijn doel in sex is meer het samen genieten, spelen, ontdekken, niet om dit of dat standje of gaatje 'gedaan' te hebben. Dus geen ja of nee, maar afhankelijk van omstandigheden en persoon(en)
Bedankt voor je zinvolle bijdrage..quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is het dus niet.
Kringspiermusketier.
Sorry hoor, maar als ik goed geil ben hoef ik nog steeds geen pik in mn poepgatquote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Ach. Een onzinnige post verdient een onzinnige reply.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bedankt voor je zinvolle bijdrage..
Goed puntquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach. Een onzinnige post verdient een onzinnige reply.
Nuancering: als IK goed geil ben, doe IK alles. Jullie familiekwaaltjes hebben verder niets met mijn seksleven te maken gelukkigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik goed geil ben hoef ik nog steeds geen pik in mn poepgat
gatverdamme, moet er echt niet aan denken
ik schijn een erg nauw kontgat te hebben, na het poepen heb ik al pijn. En mijn moeder heeft dat ook ofzo dus zal wel in de familie zitten.
Maar ik snap iets nog niet echt. Als je anale seks gaat doen, spoel je dan eerst de dikke darm uit of wat? Anders komt er vanalles uit lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |