abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80052933
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Zelfs voor een catfight gaat dit nu echt al te lang door
we zijn eruit: slotje!
  woensdag 7 april 2010 @ 18:43:49 #252
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80053015
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Als je nu had gezegd: "ik zeg alleen maar dat ik het onnatuurlijk vind", ipv het als voldongen feit te presenteren, dan zou de discussie wellicht anders verlopen. Druk jezelf dus vooral niet in de slachtofferrol met je opmerkingen "maar blijkbaar mag dat niet"
[..]

Idemt dito.
Vreemde gevolgtrekking, ik mezelf in een slachtofferrol drukken. That will be the day.
En niemand maakt voor mij natuurlijk uit wat ik moet zeggen, ik geef mijn mening en ik reageer op propaganda van iets wat gebracht wordt alsof het zo normaal is als wat om anaal te gaan.
Het maakt niet uit hoe een discussie loopt, het gaat zoals het gaat, het enige wat volwassen is, is als met zich houdt aan de regels van een discussie en als je niets te vertellen hebt, je dat dan ook laat.

Maar ik waardeer jouw bijdrage aan de discussie wel.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80053025
Mensen die anale seks vies vinden zijn homos die nog steeds niet toe durven te geven dat dit hun favo standje is en het liefst met een flinke neger lul .

Kortom anaal is heerlijk als er liefdes spel is mijn vriendin vraagt er zelf om dusja .
Interessant he ?
  woensdag 7 april 2010 @ 18:44:41 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80053032
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef Zero17 het volgende:
ThunderBitch, wil je anders even rustig gaan liggen of niet?
Whehehe, het ligt er natuurlijk aan.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:53:22 #255
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80053337
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vreemde gevolgtrekking, ik mezelf in een slachtofferrol drukken. That will be the day.
En niemand maakt voor mij natuurlijk uit wat ik moet zeggen, ik geef mijn mening en ik reageer op propaganda van iets wat gebracht wordt alsof het zo normaal is als wat om anaal te gaan.
Het maakt niet uit hoe een discussie loopt, het gaat zoals het gaat, het enige wat volwassen is, is als met zich houdt aan de regels van een discussie en als je niets te vertellen hebt, je dat dan ook laat.

Maar ik waardeer jouw bijdrage aan de discussie wel.
Misschien is een verheldering mijnerzijds gepast:

Vanzelfsprekend maak je dat zelf uit. Echter, de manier waarop jij je argumenten brengt ervaar ik als storend in de discussie. De reden hiervoor ligt met name in het stellen dat iets feitelijk onnatuurlijk / abnormaal is, in plaats van het geven van je persoonlijke mening of voorkeur. Lijkt mij wel van belang, immers: als een grote groep mensen het wél doet zou je al kunnen zeggen dát het normaal (geworden) is. En wie ben jij om te bepalen of iets al dan niet (on)natuurlijk is?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 7 april 2010 @ 18:53:46 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80053351
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:44 schreef Zwolsboy het volgende:
Mensen die anale seks vies vinden zijn homos die nog steeds niet toe durven te geven dat dit hun favo standje is en het liefst met een flinke neger lul .

Kortom anaal is heerlijk als er liefdes spel is mijn vriendin vraagt er zelf om dusja .
Niet zo in ieder geval.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:56:26 #257
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80053452
Lijkt me pijnlijk om m'n lul in zoiets strak te steken..
  woensdag 7 april 2010 @ 18:57:34 #258
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80053485
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Misschien is een verheldering mijnerzijds gepast:

Vanzelfsprekend maak je dat zelf uit. Echter, de manier waarop jij je argumenten brengt ervaar ik als storend in de discussie. De reden hiervoor ligt met name in het stellen dat iets feitelijk onnatuurlijk / abnormaal is, in plaats van het geven van je persoonlijke mening of voorkeur. Lijkt mij wel van belang, immers: als een grote groep mensen het wél doet zou je al kunnen zeggen dát het normaal (geworden) is. En wie ben jij om te bepalen of iets al dan niet (on)natuurlijk is?
Natuurlijk mag je dat storend vinden. Zulke discussies zijn niet voor watjes die alleen willen horen dat wat ze doen normaal is (let wel, normaal komt van het woord norm).

Verder maak ik zelf wel uit hoe ik het breng, ik onderbouw waarom ik dat vind. Ik snap dat het tegen het zere been is, jammer dan, het is niet de bedoeling om wie dan ook te kwetsen, het leven is soms hard en wel voor iedereen, ook voor mij.

En ja, ik vindt het onnatuurlijk en leg jij dan uit waarom jij vindt dat het natuurlijk is (als je dat vindt).
  woensdag 7 april 2010 @ 18:58:46 #259
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80053522
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Kikopuz het volgende:
Lijkt me pijnlijk om m'n lul in zoiets strak te steken..
Het schijnt te verhelpen te zijn, maar dan moet je wel doorzetten. Sommige mannen vinden strak juist lekker.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:58:48 #260
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80053525
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahahahaha dat geluidje in slowmotion erbij
  woensdag 7 april 2010 @ 19:01:11 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80053618
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:58 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

hahahahahahaha dat geluidje in slowmotion erbij
Dat was met recht "neuken met sterren" die heeft ze vast ook gezien. Een sex-ongevalletje.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:05:20 #262
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80053786
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:

Dat was met recht "neuken met sterren" die heeft ze vast ook gezien. Een sex-ongevalletje.
hahaha. Pijnlijk ongevalletje vind ik. De titel is ook hilarisch:
quote:
"OOPS! Wrong Hole!"
I'd be pretty amazed/disappointed if that didn't at least cause a little internal bleeding. Emphasis on disappointed.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:10:06 #263
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80054002
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dat storend vinden. Zulke discussies zijn niet voor watjes die alleen willen horen dat wat ze doen normaal is (let wel, normaal komt van het woord norm).
Het gaat me er niet om of iemand wil horen of het normaal is of niet. Op het moment dat jij jouw mening als feit en niet als mening in de discussie gooit valt er daardoor juist niet meer normaal over te discussieren.
quote:
Verder maak ik zelf wel uit hoe ik het breng, ik onderbouw waarom ik dat vind.
Nee, dat doe je niet, je zegt dat iets zo is.
quote:
Ik snap dat het tegen het zere been is, jammer dan, het is niet de bedoeling om wie dan ook te kwetsen, het leven is soms hard en wel voor iedereen, ook voor mij.
Allerminst, je kiest er zelf voor om een bepaalde toon aan te slaan.
quote:
En ja, ik vindt het onnatuurlijk en leg jij dan uit waarom jij vindt dat het natuurlijk is (als je dat vindt).
Ik vind het natuurlijk wanneer er een grote groep mensen is die het doet en daarvan geniet. Dat die groep bestaat lijkt mij evident.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 7 april 2010 @ 19:42:52 #264
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80055378
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:24 schreef ThunderBitch het volgende:

gedaan worden als extra actie bij het sexspel (bondage, sm, dierensex, noem ze maar op) dus waarom zou anale sex dan niet kunnen!
Ik veroordeel de mensen die het doen niet, ik zeg alleen dat het onnatuurlijk is en helemaal niet zo normaal, maar blijkbaar mag dat niet.
Dierensex past toch echt niet in het rijtje "moet kunnen" naar mijn mening.
Dat je dat zelf niet inziet vind ik eigenlijk best eng.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 7 april 2010 @ 19:45:41 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80055505
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat? Mijn mening geven?
Kijk, ik verwacht niet dat mensen op FOK en vooral niet in dit onderdeel van forum niet eerder geneigd zijn om te gaan voor de voorstander.
Je moet wel lef hebben om nog te zeggen dat je het ook niet ziet zitten.

Het proberen om iemand die anders denkt te bashen is begonnen.

Onzin, meerdere waaronder ik hebben al aangegeven anaal niks te vinden, maar wij worden niet gebashd omdat we niet met onzinredenaties komen aanzetten.

Ik vind het gewoon geen fijn gevoel, doet geen pijn ofzo maar vind het ook niet prettig.
Mijn man merkt geen verschil tussen anaal en vaginaal dus daarvoor hoeven we het ook niet te doen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_80055518
Even over niet- natuurlijk:

je lichaam is er alleen om je genen door te geven. ALs anale sex indirect de kans groter maakt om vaker en meer genen door te geven, dan is het natuurlijk. En als dat tegenstrijdig klinkt, lees dan maar eens een boek van Richard Dawkins ofzo
Whatever...
  woensdag 7 april 2010 @ 19:48:13 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80055618
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[quote][..]

Het gaat me er niet om of iemand wil horen of het normaal is of niet. Op het moment dat jij jouw mening als feit en niet als mening in de discussie gooit valt er daardoor juist niet meer normaal over te discussieren.
Dat jij wat ik schrijf als een feit ziet, daar ben je vrij in. Ik sta achter wat ik schrijf en anders moet je mijn onderbouwing bestrijden. Wat ik vind, vind ik. Wanneer is iets een feit en wanneer een mening? De lezer voelt zich aangesproken en verzet zich ertegen, zie ik helemaal geen kwaad in, dat is voor mij geen probleem.

[..]
quote:
Nee, dat doe je niet, je zegt dat iets zo is.
Ja, sommige dingen zijn gewoon zo, zoals een anus is niet bedoeld om te neuken, kijk dat mensen het doen, okay, ik belet het ze niet, ze zijn vrij om te doen wat ze willen, maar het blijft zo dat het er niet voor bedoeld is. Simpel.
[..]
quote:
Allerminst, je kiest er zelf voor om een bepaalde toon aan te slaan.
Als dat zo is, is het niet anders, ik probeer me niet anders voor te doen, it's all in the game. No bad feelings.
quote:
[..]

Ik vind het natuurlijk wanneer er een grote groep mensen is die het doet en daarvan geniet. Dat die groep bestaat lijkt mij evident.
Dat haalt niet weg dat het niet voor bedoeld is, wat eigenlijk de kern van mijn betoog is. En hey, ik heb nooit beweerd dat die groep niet bestaat. Er is overal een markt voor.

Op jouw vetgedrukte 'd" zal ik niet verder op ingaan, vind het kinderachtig, maar dat weet je zelf ook wel.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:55:05 #268
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80055966
Je blijft schrijven dat het onnatuurlijk is maar mensen doen al aan anale seks sinds er mensen bestaan.
Pas in de middeleeuwen is het door de kerk als iets onzedelijks en tegennatuurlijk beschreven.
Daarbij zijn er ook verschillende diersoorten die aan anale seks doen, de bizon, apen, schapen, wolven, olifanten enz.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:58:43 #269
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_80056137
ThunderBitch, drink jij melk?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 7 april 2010 @ 20:00:11 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80056195
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
Doe niet zo raar, natuurlijk niet, dat is tegennatuurlijk.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:15:02 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80056946
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef snakelady het volgende:
Je blijft schrijven dat het onnatuurlijk is maar mensen doen al aan anale seks sinds er mensen bestaan.
Pas in de middeleeuwen is het door de kerk als iets onzedelijks en tegennatuurlijk beschreven.
Daarbij zijn er ook verschillende diersoorten die aan anale seks doen, de bizon, apen, schapen, wolven, olifanten enz.
Het schijnt, naar ik heb vernomen ook een manier te zijn om sex te hebben als je maagd wil blijven, dus de groep is nog groter dan alleen de echte liefhebbers.
Ik zeg niet dat het er niet is, en ik zeg niet dat het niet altijd geweest is.
Al wat ik zeg is dat het niet bedoeld is als sex-orgaan. Dat de mensen het wel als zodanig gebruiken, more power to them, maar dat maakt het nog geen sexorgaan. That's all.

Ik weet niet precies hoe het zit met dieren. Ik weet niet hoe het werkt bij dieren, ze weten niet wat ze doen misschien? Nee, ik zou het niet weten. Misschien verkeerd gebakken.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:16:39 #272
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80057017
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
Waarom vraag je dat? Ik drink melk ja. Niet dagelijks, maar het schijnt gezond te zijn, al zijn er mensen die vinden dat het niet gezond is voor de mens. Tsja, die meningen allemaal he, we moeten er maar mee leren leven.
pi_80057207
Nou ik heb deeltje 2 klaar staan
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  woensdag 7 april 2010 @ 20:21:25 #274
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80057252
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het schijnt, naar ik heb vernomen ook een manier te zijn om sex te hebben als je maagd wil blijven, dus de groep is nog groter dan alleen de echte liefhebbers.
Ik zeg niet dat het er niet is, en ik zeg niet dat het niet altijd geweest is.
Al wat ik zeg is dat het niet bedoeld is als sex-orgaan. Dat de mensen het wel als zodanig gebruiken, more power to them, maar dat maakt het nog geen sexorgaan. That's all.

Ik weet niet precies hoe het zit met dieren. Ik weet niet hoe het werkt bij dieren, ze weten niet wat ze doen misschien? Nee, ik zou het niet weten. Misschien verkeerd gebakken.

Is dat nou heel het geeuvel, dat het niet beschreven staat als sexorgaan? Tja, mond ook niet en die wordt toch voor hetzelfde doeleinde gebruikt door de meeste.

Wat betreft dieren weet ik wel weer dankzij mijn opleiding, ook dieren hebben gewoon sex voor de lol.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:22:00 #275
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_80057282
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat? Ik drink melk ja. Niet dagelijks, maar het schijnt gezond te zijn, al zijn er mensen die vinden dat het niet gezond is voor de mens. Tsja, die meningen allemaal he, we moeten er maar mee leren leven.
Nou ja, omdat je precies dezelfde argumenten tegen melk kan aandragen als tegen anale seks... Melk is niet gemaakt om door mensen te worden gedronken, het is tegennatuurlijk (de mens is het enige wezen dat na de zoogperiode nog melk drinkt) en veel mensen levert het behoorlijk wat ongemak op, dus blijkbaar is het menselijk lichaam ook niet gemaakt om melk te ontvangen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')