abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80021963
en zo komen we natuurlijk nergens.

*mompelt iets over live and let live enzo..*
pi_80022014
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb niets van internet afgehaald, behalve het filmpje dan. Maar is toch niets mis mee? Je hoeft het niet te lezen hoor.
ik ben ook niet van plan om het allemaal te lezen want het boeit me geen kont waarom jullie elkaars mening niet accepteren
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:58:12 #228
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80022023
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:56 schreef pasopikbijt het volgende:
en zo komen we natuurlijk nergens.

*mompelt iets over live and let live enzo..*
Dat staat buiten kijf, wat je achter de voordeur doet, kan niemand je beletten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:59:41 #229
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80022097
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

ik ben ook niet van plan om het allemaal te lezen want het boeit me geen kont waarom jullie elkaars mening niet accepteren
Het gaat niet om elkaars mening niet accepteren, tenminste niet voor mij.
Weerleggen heet dat en kijken hoe je denkt en waarom je zo denkt, en of je dat kunt staven. Het is helemaal niet zo erg. Er komt vast nog een nieuw deel.
pi_80022125
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat staat buiten kijf, wat je achter de voordeur doet, kan niemand je beletten.
Ik hoop in ieder geval dat dit topic snel vol zit zodat het niet meer in mijn AT lijst staat
pi_80022313
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat niet om elkaars mening niet accepteren, tenminste niet voor mij.
Weerleggen heet dat en kijken hoe je denkt en waarom je zo denkt, en of je dat kunt staven. Het is helemaal niet zo erg. Er komt vast nog een nieuw deel.
en toch vind ik het nog steeds een "ja nee" spelletje waar de hele tijd nieuwe punten bij worden gehaald om het maar te laten lijken dat diegene gelijk heeft.

Je kunt elkaars mening echt niet veranderen hoor, en wat jullie vinden is nu onderhand wel duidelijk..
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:04:30 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80022351
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:00 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik hoop in ieder geval dat dit topic snel vol zit zodat het niet meer in mijn AT lijst staat
Kun je je dan niet bedwingen om te kijken. Lijkt me heel simpel anders hoor.
Een discussie lijkt me geen enkel probleem. Zolang we elkaar niet de tent uit schelden is er toch niets aan de hand. Ik hou wel van een beschaafde discussie. Mag pittig, maar zonder gescheld. Ik heb respect voor mensen die hun zienswijze willen verdedigen omdat ze erin geloven, al ben ik niet met alles eens. Wellicht leer ik er ook iets van. Ik ga er vanuit dat ik nog veel kan leren, ik heb de wijsheid niet in pacht.
Je had toch interesse, ik zou zeggen, doe er je voordeel mee.
Is alleen maar handig.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:06:15 #233
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80022445
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:03 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

en toch vind ik het nog steeds een "ja nee" spelletje waar de hele tijd nieuwe punten bij worden gehaald om het maar te laten lijken dat diegene gelijk heeft.

Je kunt elkaars mening echt niet veranderen hoor, en wat jullie vinden is nu onderhand wel duidelijk..
Met je eens, maar dat hoef niet de insteek te zijn. Waarom zou ik de behoefte hebben om iemands mening te veranderen? Nou, dat probeer ik zelden, want het geeft alleen gedonder. Je kunt beter weten hoe iemand denkt, want alleen zo leer je iemand een beetje kennen. Ik hou van mensen.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:01:31 #234
37769 erodome
Zweefteef
pi_80039961
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kun je nagaan, zelfs dat wat erop gebouwd is om kinderen te baren heeft tijd nodig. Inderdaad, de banden worden week, maar met name de baarmoedermond moet rijp zijn, zodat die zich kan ontsluiten. Dat is ook meestal het pijnlijkste deel van een bevalling. De baarmoedermond is nl dicht, en daar moet het kindeke in principe eerst uit om in het zachte gedeelte van de vagina te komen. Wel moet het bekken meegeven, dus de banden worden soepeler (kan knap ellendig zijn voor sommige vrouwen waar dit vroeg in de zangerschap al begint en ze last krijgen van bandenpijn. Maar goed, genoeg over de bevalling die in principe zelfs vanzelf gaat of je nou wilt of niet.

Een kringspier (niet hetzelfde als de vagina-opening, is strak om ontlasting binnen te kunnen houden.
Het is wel zo dat het daar slapper wordt naarmate er teveel verkeer is daar. De spier heeft constant de neiging om de inhoud binnen te houden, waardoor hij samentrekt. Komt er iets in de buurt van dat stuk voor de anus, dan is het de bedoeling dat de anus zich ontspant om voor de exit te zorgen. Nu is het zo dat dat niet gebeurt, maar het tegenovergestelde, er komt van buitenaf iets in en daar is de peristaltiek van de darm niet op ingericht. Maar goed, alles went, als je je maar over die spasmen van de darm kan zetten en eigenlijk je darm in de maling nemen en het idee geeft dat het allemaal okay is. Sommige mensen lukt dat vast gemakkelijker. En je hebt gelijk, de bekleding van de darm kan aardig toegetakeld worden. Ik heb foto's van achtersten gezien waar je niet vrolijk van wordt.
De vagina kun je dus niet vergelijken met de anus, want de vagina is erop gebouwd om er iets in te krijgen.

Nu even over ontmaagding. Natuurlijk zijn er mensen die denken dat je moord en brand schreeuwt als je ontmaagd wordt, maar er zijn weinig maagden onder ons, dus ik denk dat wel wel weten van de hoed en de rand. Het maagdenvlies kun je zeker niet vergelijken met de anus, want die gaat gewoon kapot, als ie nog in tact is. Als dat gebeurd is, is het leed geleden, of het nou erg pijnlijk was of niet (de een heeft een stugger maagdenvlies, dan de ander), De anus echter, kan ook uitscheuren, maar die hoort zich helemaal te sluiten, maar dat verwacht niemand van het maagdenvlies.
Het probleem dat zich echter kan voordoen, wat je enigszins kunt vergelijken met de anus, is als een vrouw psychisch problemen heeft met sex om wat voor reden dan ook, en zij last krijgt/heeft van vaginisme.
Ze blijft droog, de boel gaat schrijnen, tsja, en dat is natuurlijk geen pretje, want..... het werkt niet zoals het zou moeten. Tsja, dan moet er meestal een beetje tussen de oren gefrot worden om dat te verhelpen.

Ik vind het storend dat je er alles aan doet om aan te kunnen tonen dat een ster min of meer hetzelfde is als een vagina(ingang).
Ik vind het vooral storend dat je allerlei onzin en overdreven gejammer misbruikt om een punt te kunnen zetten terwijl je gewoon had kunnen voldoen met nee niks voor mij.
Zolang je anaal gewoon netjes aanpakt(dus niet door pijn heen en dat soort narigheid) kan het egwoon prima zonder schade te berokkenen en zonder ervan uit te rekken.
De bejaardentehuizen zitten niet vol homo's met luiers om, na al die jaren dat ik anaal doe al is er vnog niets veranderd daar.

Alles wat jij opnoemt aan vervelende dingen van anaal hoort juist bij het er nog niet klaar voor zijn, als je het wil en je pakt het netjes aan dan is al dat gedoe er niet bij, het is niet schraal(lubricatie doet wonderen!), het doet geen pijn, het voelt niet raar, het is dan gewoonecht lekker als in tussen de billen en niet alleen tussen de oren.
Ik vind het vaak jammer dat mensen zulke vooroordelen hebben bij iets, beter gezegd, zo slecht geinformeerd zijn, nu is de andere kant nog erger, mannen die denken dat anaal zo eventjes kan zonder enige voorbereiding of wat dan ook, maar zowel degene die allerlei rampen ziet bij anaal en degene die denkt dat het niks voorsteld zijn slecht geinformeerd.

Het is vooral jammer dat veel mensen nog pijn moeten lijden en zichzelf schade aan doen omdat ze denken dat dat erbij hoort, even doorbijten, daarna gaat het wel beter, dat is gewoon compleet onnodig, zelfs onverstandig!

[ Bericht 15% gewijzigd door erodome op 07-04-2010 13:09:48 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:03:35 #235
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80040036
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind het vooral storend dat je allerlei onzin en overdreven gejammer misbruikt om een punt te kunnen zetten terwijl je gewoon had kunnen voldoen met nee niks voor mij.
Je blijft maar blaten dat het niet echt lekker kan zijn, terwijl dat pertinent niet waar is, dat dat voor jou geld is misschien waar, zeker met zo'n geestelijke tegenstand zit het tussen de oren vrij fout voor dat soort zaken.
Eensch.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 7 april 2010 @ 13:10:51 #236
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_80040284
quote:

[..]

Zolang je anaal gewoon netjes aanpakt(dus niet door pijn heen en dat soort narigheid) kan het egwoon prima zonder schade te berokkenen en zonder ervan uit te rekken.
De bejaardentehuizen zitten niet vol homo's met luiers om, na al die jaren dat ik anaal doe al is er vnog niets veranderd daar.

Alles wat jij opnoemt aan vervelende dingen van anaal hoort juist bij het er nog niet klaar voor zijn, als je het wil en je pakt het netjes aan dan is al dat gedoe er niet bij, het is niet schraal(lubricatie doet wonderen!), het doet geen pijn, het voelt niet raar, het is dan gewoonecht lekker als in tussen de billen en niet alleen tussen de oren.
Ik vind het vaak jammer dat mensen zulke vooroordelen hebben bij iets, beter gezegd, zo slecht geinformeerd zijn, nu is de andere kant nog erger, mannen die denken dat anaal zo eventjes kan zonder enige voorbereiding of wat dan ook, maar zowel degene die allerlei rampen ziet bij anaal en degene die denkt dat het niks voorsteld zijn slecht geinformeerd.

Het is vooral jammer dat veel mensen nog pijn moeten lijden en zichzelf schade aan doen omdat ze denken dat dat erbij hoort, even doorbijten, daarna gaat het wel beter, dat is gewoon compleet onnodig, zelfs onverstandig!
Hulde voor je reactie, denk er precies zo over.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:10:58 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_80040289
quote:

[..]

We hebben geen van beide en allebei gelijk, dat is juist het leuke eraan en in het voorbijgaan komt er best veel info, van verschillende kanten bekeken, dat is best wel grapig hier en daar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_80040401
quote:

[..]

Hulde!
pi_80040452
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat is prima, dat je dat vindt. Don't knock it unit you've tried it, zeg ik altijd, maar als het je zo tegen staat moet je het gewoon niet doen. No hard feelings
Hmm, misschien moeten wij toch eens wat verder praten
  woensdag 7 april 2010 @ 13:39:11 #240
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80041280
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat is prima, dat je dat vindt. Don't knock it unit you've tried it, zeg ik altijd, maar als het je zo tegen staat moet je het gewoon niet doen. No hard feelings
Daar kan ik zo slecht tegen.
Er zijn genoeg dingen waarvan je weet dat je het niet wil proberen en toch kan veroordelen.
Dat 'Je moet alles een keer geprobeerd hebben' achtige motto is echt een nonargument.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_80046558
Ik denk niet dat het normaal aan het worden is want er rust nog wel een groot taboe op.. Maar dat het wel speelt is overduidelijk.

Ik loop stage op een basisschool in groep 8 en laatst vroeg een kind aan mij tijdens de seksuele voorlichting "maar juf, het kan toch ook in de kont? Dat is toch ook heel normaal" en ik zal alle kinderen wild "ja" knikken. Dus ergens denk ik dat jonge kinderen die interesse in seks hebben ook opgroeien met het idee dat anale seks normaal is, dus zal het over 10 jaar misschien de gewoonste zaak van de wereld zijn.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:24:51 #242
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80052353
quote:

[..]

[quote]Ik vind het vooral storend dat je allerlei onzin en overdreven gejammer misbruikt om een punt te kunnen zetten terwijl je gewoon had kunnen voldoen met nee niks voor mij.
------

Jij mag het onzin noemen, dat is je goed recht. Ik vind wat jij zegt geen onzin, maar jouw ervaring en liefhebberij.
Het feit dat je noemt dat je anaal op een bepaalde manier moet aanpakken zegt al dat het niet normaal is.
Misschien is het wel nodig dat er een programma is "neuken doe je zo" want blijkbaar is het niet "cut and dry". Ik heb geen idee hoe het met de homo's in de bejaardentehuizen zit. Simpel biologics. Ik denk dat er vast veel natte scheten in de broekjes zullen zitten. Even een vraagje overigens, want je weet er veel vanaf uit ervaring, als je geil wordt, wordt het daar ook nat (dat beweerde iemand overigens)? Krijg je een geil gevoel in de vagina zoals in de kont? Zomaar een vraag die ik niet aan iedereen kan stellen.
Jij geeft aan dat je er alles aan doet om schade te beperken, waarvoor hulde, als je dat toch doet.

[quote]Alles wat jij opnoemt aan vervelende dingen van anaal hoort juist bij het er nog niet klaar voor zijn, als je het wil en je pakt het netjes aan dan is al dat gedoe er niet bij, het is niet schraal(lubricatie doet wonderen!), het doet geen pijn, het voelt niet raar, het is dan gewoonecht lekker als in tussen de billen en niet alleen tussen de oren.
Wanneer ben je klaar voor anale sex? Dus het feit dat de anus bedoeld is als uitgang en het een tegennatuurlijke handeling is, ga je aan voorbij, alleen maar om de reden dat jij het lekker vindt, begrijp ik dat goed? Ik ben blij ik gewoon sex niet zoveel voorbereiding behoeft, want ik zou er geen zin meer in hebben. Maar dat ben ik dan, niet iedereen is gelijk als het om sex gaat, dat was duidelijk.
quote:
Het feit dat er mensen pijn lijden is geen belletje die gaat rinkelen?
[/quote]

Kijk, je kunt vinden dat het lekker is, dat zal best wel, want anders deed je het niet.
Maar zoals ik al eerder genoemd heb, de een vindt dit lekker en de ander weer dat, maar om nou te zeggen dat het een sexorgaan is, dat betwijfel ik. Ik zeg niet dat het niet mag, hell no, er zijn zoveel dingen die gedaan worden als extra actie bij het sexspel (bondage, sm, dierensex, noem ze maar op) dus waarom zou anale sex dan niet kunnen!
Ik veroordeel de mensen die het doen niet, ik zeg alleen dat het onnatuurlijk is en helemaal niet zo normaal, maar blijkbaar mag dat niet.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:29:07 #243
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80052497
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wanneer ben je klaar voor anale sex? Dus het feit dat de anus bedoeld is als uitgang en het een tegennatuurlijke handeling is, ga je aan voorbij, alleen maar om de reden dat jij het lekker vindt, begrijp ik dat goed? Ik ben blij ik gewoon sex niet zoveel voorbereiding behoeft, want ik zou er geen zin meer in hebben. Maar dat ben ik dan, niet iedereen is gelijk als het om sex gaat, dat was duidelijk.
[..]

Het feit dat er mensen pijn lijden is geen belletje die gaat rinkelen?

Kijk, je kunt vinden dat het lekker is, dat zal best wel, want anders deed je het niet.
Maar zoals ik al eerder genoemd heb, de een vindt dit lekker en de ander weer dat, maar om nou te zeggen dat het een sexorgaan is, dat betwijfel ik. Ik zeg niet dat het niet mag, hell no, er zijn zoveel dingen die gedaan worden als extra actie bij het sexspel (bondage, sm, dierensex, noem ze maar op) dus waarom zou anale sex dan niet kunnen!
Ik veroordeel de mensen die het doen niet, ik zeg alleen dat het onnatuurlijk is en helemaal niet zo normaal, maar blijkbaar mag dat niet.
Je doet het wééér
pi_80052513
quote:

[..]

Zelfs voor een catfight gaat dit nu echt al te lang door
Quinn Dexter
  woensdag 7 april 2010 @ 18:33:52 #245
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80052665
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef Dila_ het volgende:
Ik denk niet dat het normaal aan het worden is want er rust nog wel een groot taboe op.. Maar dat het wel speelt is overduidelijk.

Ik loop stage op een basisschool in groep 8 en laatst vroeg een kind aan mij tijdens de seksuele voorlichting "maar juf, het kan toch ook in de kont? Dat is toch ook heel normaal" en ik zal alle kinderen wild "ja" knikken. Dus ergens denk ik dat jonge kinderen die interesse in seks hebben ook opgroeien met het idee dat anale seks normaal is, dus zal het over 10 jaar misschien de gewoonste zaak van de wereld zijn.
Grappig ja. Ben benieuwd waar dat vandaan komt. Bij mij op de basisschool heb ik er nooit over gehoord.
Bedoel je te zeggen dat de kinderen van nu gevoelsmatig anders geboren worden dan vroeger. Ik snap het niet helemaal. Als dat zo is, dan zal de evolutie wel ervoor zorgen dat de negatieve kantjes zullen verdwijnen.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:37:49 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80052818
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Je doet het wééér
Wat? Mijn mening geven?
Kijk, ik verwacht niet dat mensen op FOK en vooral niet in dit onderdeel van forum niet eerder geneigd zijn om te gaan voor de voorstander.
Je moet wel lef hebben om nog te zeggen dat je het ook niet ziet zitten.

Het proberen om iemand die anders denkt te bashen is begonnen.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:38:47 #247
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80052851
ThunderBitch, wil je anders even rustig gaan liggen of niet?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:39:40 #248
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80052892
quote:
Als je nu had gezegd: "ik zeg alleen maar dat ik het onnatuurlijk vind", ipv het als voldongen feit te presenteren, dan zou de discussie wellicht anders verlopen. Dán zou je anderen niet veroordelen. Druk jezelf dus vooral niet in de slachtofferrol met je opmerking "maar blijkbaar mag dat niet"
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Als dat zo is, dan zal de evolutie wel ervoor zorgen dat de negatieve kantjes zullen verdwijnen.
Idem dito.
pi_80052908
't Schijnt wel te helpen tegen de hik
  woensdag 7 april 2010 @ 18:40:44 #250
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80052921
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef KomtTijd... het volgende:
't Schijnt wel te helpen tegen de hik