Why?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb besloten nog geen kaartjes te kopen
heb hier verder niets over gehoord of gelezen dus het is waarschijnlijk niet ernstig (hopelijk)?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
GaGa moet gewoon even rust hebben..
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan zie je bijna niets. Dat was met Madonna ook en toen zat ik in het midden na het podium toe.
Ja, ik vond het echt tegenvallen. Het was een zo groot stadium. Donatella Versace met bodyguards stonden overigens achter mij.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ojé.. ik heb ook zitplaatsen. Opzich in het verleden wel vaker gehad en goed bevallen..
Hmm ik weet 't niet... o.a. omdat de prijzen zo hoog zijn en ik niet het idee hebt dat het heel snel uitverkocht is. En omdat niemand me pusht om een kaartje te kopenquote:
Volgens mij had ik toen rang 2, vak 220 geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:27 schreef Maartel het volgende:
Hmm, in het Gelredome heb ik het nog niet eerder gedaan. Hoop dat ik de positie een beetje oké heb uitgekozen.. dat plattegrondje suggereerde wel érg veel podium.. maar volgens mij zit ik ter hoogte van het B-podium, zodat ik iig het 'echte podium' niet van opzij hoef te bekijken.
Maar staan was voor mij sowieso geen optie.
Volgens mij scheelt dat wel aanzienlijk hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:38 schreef Maartel het volgende:
Hmm, ik heb vak 121, 4e rij.
122 was ook nog vrij, maar was toch een beetje bang dan alles van opzij te zien.
Volgens mij is dat aan de kant van de snelweg ja. Mijn kant was het openbare vervoer.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik sta bij ingang E. Is dat aan de kant van de snelweg, of wat?
Heel slecht. Ik heb in Arnhem gewoond, maar weet dat niet eens.
Ja, dat dacht ik al.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij is dat aan de kant van de snelweg ja. Mijn kant was het openbare vervoer.
De McDonald's was toen echt bom en bom vol. Neem dus een kleine versnapering voor buiten mee als je moet wachten.
Binnen moet je zo'n kaart kopen om patat enzo te kunnen kopen.
Iets van een vlag meenemen, zodat de pizzajongen jou herkent en voor binnen voor Lady Gaga.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oooh, dat is ook slim, ja! :'D
Maar ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden..
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iets van een vlag meenemen, zodat de pizzajongen jou herkent en voor binnen voor Lady Gaga.
Lachen toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Of een spandoek met: "PIZZAJONGEN, HIERRR!"
Zie het al helemaal voor me.
Ik zag het. Merçiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zie het ook niet..quote:Op zondag 14 maart 2010 22:09 schreef Yannick567 het volgende:
Hoe zit het nou met die dubbelgangers van Lady GaGa en Beyoncé in die videoclip? Ik heb hem een keer goed zitten bekijken maar zie het niet zo snel 1-2-3
Dan moet je A4'tjes uitprinten met op ieder A4'tje een letter en samen spellen ze Paar Pizza. En tijdens het concert rangschik je ze opnieuw en staat er Paparazzi.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je A4'tjes uitprinten met op ieder A4'tje een letter en samen spellen ze Paar Pizza. En tijdens het concert rangschik je ze opnieuw en staat er Paparazzi.
Jij bent geweldig. Respect. Props. Wow.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je A4'tjes uitprinten met op ieder A4'tje een letter en samen spellen ze Paar Pizza. En tijdens het concert rangschik je ze opnieuw en staat er Paparazzi.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als iemand mij trouwens herkent daar, moet diegene wel even hoi zeggen, hoor.Waar zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd trouwens als die dubbelgangers 'meespelen' waarom dat gedaan is.
Ik sta.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ben wel benieuwd trouwens als die dubbelgangers 'meespelen' waarom dat gedaan is.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik sta.
En ik wacht bij ingang E.
Als iemand mij trouwens herkent daar, moet diegene wel even hoi zeggen, hoor.ik zal m'n Pokerface-kostuum aantrekken dat je meteen wie ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je stelt me trouwens gerust dat het de airo was en niet Gaga zelf, phew!
Net zoals 7485394 anders fans.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:27 schreef Prego het volgende:
[..]
ik zal m'n Pokerface-kostuum aantrekken dat je meteen wie ik ben![]()
Oke dan kom ik in mn gewone kledingquote:Op zondag 14 maart 2010 22:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Net zoals 7485394 anders fans.
met reptiel-stekels en groene LEDs? Oh nee toch het zal toch nietquote:Op zondag 14 maart 2010 22:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Net zoals 7485394 anders fans.
Oooooooh, die PokerFaceoutfit. Doe die maar aan, ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef Prego het volgende:
[..]
met reptiel-stekels en groene LEDs? Oh nee toch het zal toch niet
de verleiding is erg grootquote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oooooooh, die PokerFaceoutfit. Doe die maar aan, ja.
Herkenbaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Prego het volgende:
[..]
de verleiding is erg groot![]()
Oh men ik wil helemaal niet wachten tot 15 mei
Als iemand mij trouwens herkent daar, moet diegene wel even hoi zeggen, hoor.Sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
Stand ins worden gebruikt om tijdens een repetitie te kunnen bepalen of het licht goed is en zo. Je kunt daarvoor Lady Gaga en Beyonce gebruiken, maar die hebben daar waarschijnlijk niet zo heel veel zin inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Bij de credits zie je trouwens namen staan bij de "dubbelgangers" van GaGa en Bee in de clip. Hebben ze het zo goed gedaan, of zitten er echt geen dubbelgangers in?
Even kijken of daar al een ps van is, van de credits.
Ja, hier. Dit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:08 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Sure.JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. De airco was kapot. Daarom werd het daar bloedheet en het werd licht in haar hoofd. Maar ze wilde dus het concert afmaken.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:19 schreef Rechterbal het volgende:
100% zeker dat ze daar drugs gebruikte.
Oh, okay.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stand ins worden gebruikt om tijdens een repetitie te kunnen bepalen of het licht goed is en zo. Je kunt daarvoor Lady Gaga en Beyonce gebruiken, maar die hebben daar waarschijnlijk niet zo heel veel zin in
(plus dat Beyonce gewoon te duur is om een hele middag in een diner te moeten zitten en te wachten tot het licht goed is, de camera z'n juiste positie heeft gevonden etc)
quote:Op maandag 15 maart 2010 07:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
JAOMG OMG OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
Dansers leken alleen wel nergens last van te hebben? [Niet dat ik je niet geloof hoor]quote:Op maandag 15 maart 2010 07:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. De airco was kapot. Daarom werd het daar bloedheet en het werd licht in haar hoofd. Maar ze wilde dus het concert afmaken.
Gister, tijdens dat concert, zijn er ook 100'en mensen flauwgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |