bronquote:Lady Gaga
Born: March, 28, 1986
Years Active: 2000's
Lady GaGa is a theatrical dance-pop singer/songwriter whose commercial debut single, the international chart-topping smash hit "Just Dance," established her as an up-and-coming superstar upon its release in 2008. Born Stefani Germanotta on March 28, 1986, in Yonkers, NY, she attended Convent of the Sacred Heart, a private all-girl Catholic school in Manhattan, before proceeding to study music at New York University's Tisch School of the Arts at age 17. Influenced by flamboyant glam rockers such as David Bowie and Freddie Mercury (indeed, her stage name is drawn from the Queen song "Radio Ga-Ga") as well as '80s dance-poppers such as Madonna and Michael Jackson, she began playing the piano at a young age and later began writing songs and performing as a teenager.
In 2007 she began to make a name for herself on the downtown Manhattan club scene with a performance art show billed as Lady GaGa and the Starlight Revue (co-featuring Lady Starlight; born Colleen Martin, a DJ and makeup professional), and music industry insiders began to take note. While Lady GaGa was initially signed to Def Jam in 2007, nothing came of that association, and ultimately it was pop-rap superstar Akon who took her under his wing, signing her to his vanity label Kon Live in association with Interscope Records. In addition to working for Interscope as a songwriter, Lady GaGa began preparing the launch of her solo career. Her debut single, "Just Dance," was released to radio in April 2008, and her full-length album debut, The Fame, followed in August. Featuring fellow Akon affiliate Colby O'Donis, "Just Dance" took much of 2008 to catch on. The song debuted on the Billboard Hot 100 singles chart in August, at which time it had already become a massive club hit, but it didn't reach number one until January 2009. Internationally, the song proved similarly popular, reaching the Top Ten throughout much of Western Europe and beyond. In the wake of Lady GaGa's international breakthrough success with "Just Dance," the follow-up single, "Poker Face," was an even greater success, topping singles charts across the board, from the U.S. and Western Europe to Australia and New Zealand. Both songs were produced by Akon affiliate RedOne, who, along with Rob Fusari, co-wrote and produced much of The Fame, itself an international success in critical as well as commercial terms. ~ Jason Birchmeier, All Music Guide[
Ja, het viel me op dat ze af was gevallen. Maar het viel nog reuze mee?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Vooral tijdens dat gedans in bikini in de gevangenis.
"Too bad!"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Misschien dat het door de houding + schaduwen komt, ik weet niet...
Anyway, ik vind de video echt gaaf!"I told you she didn't have a dick."
Ik vond Bee er tijdens het dansen in de diner al meer dan een vent dan als Beyonce uit zien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Bij de credits zie je trouwens namen staan bij de "dubbelgangers" van GaGa en Bee in de clip. Hebben ze het zo goed gedaan, of zitten er echt geen dubbelgangers in?
Even kijken of daar al een ps van is, van de credits.
Ja, hier. Dit.
[ afbeelding ]
Oh, ja, ik ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 05:02 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ] Ik krijg een harde van die bril.
Meisjes moeten dan zeggen dat ze van hun bureaustoel afglijjden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ook.
Ook al kan dat helemaal niet.
Ik glij van m'n bed af.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:55 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Meisjes moeten dan zeggen dat ze van hun bureaustoel afglijjden.![]()
Lady Gaga Firefox Pimp http://www.getpersonas.com/en-US/persona/74406
Klopt wel, ze zijn vaak hooghartig en weigeren echt geen enkel woord Engels te spreken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:42 schreef Prego het volgende:
[..]
in Lyon, Bercy is een fijne zaal maar mijn ervaring met het Franse publiek is niet geweldig.. En zo kan ik meteen op familiebezoek en een fijne joint roken
Ik herken hier Amy Winehouse ook wel in.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord. Ze lijkt helemaal niet op Amy Winehouse.
Ik dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik herken hier Amy Winehouse ook wel in.
[ afbeelding ]
quote:Nieuwe videoclip Lady GaGa zorgt voor commotie
print rss - door shiznuts op 13-03-2010 @ 14:01
Verschillende televisiezenders hebben geweigerd de nieuwste clip van Lady GaGa uit te zenden. De clip 'Telephone', waarin ook de muzikale ster Beyoncé een rol speelt, zou als schokkend worden ervaren.
De videobeelden laten een gevangenis zien waar een hoop vrouwen opgesloten zitten. Lady GaGa wordt door twee bewakers naar haar cel begeleid waar ze uitgekleed wordt ingesmeten. Hierop beweert de ene bewaakster dat ze altijd al geweten heeft dat Lady GaGa geen penis had. De ander grapt dat ze dat juist jammer vindt. Hiermee lijkt het alsof Lady GaGa zich voor eens en altijd wil ontdoen van de geruchten over het feit dat ze hermafrodiet zou zijn.
Naast verschillende scènes met een schaars geklede Lady GaGa is het ook Beyoncé die haar aandeel aan de clip levert. Wanneer in een truckerscafé haar afspraakje naar haar borsten staart en hij een andere vrouw op haar kont slaat, besluit ze hem in een onopmerkzaam moment te vergiftigen. Wanneer blijkt dat Lady GaGa al het voedsel in het café vergiftigd heeft bezwijken alle gasten en slaan de twee op de vlucht.
Ondanks het feit dat meerdere zenders weigeren de clip uit te zenden is het inmiddels al een grote hit op het internet. Vannacht en vanochtend samen werden er maar liefst 1,5 miljoen hits geregistreerd. Bekijk de clip en oordeel zelf.
ik hoop dat de videoclip wel wordt uitgezonden in NLquote:
stuk of 5quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:25 schreef Studiotje het volgende:
Heerlijke cliphoeveel awards zullen ze hier voor krijgen?
totaal niet daarom,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt wel, ze zijn vaak hooghartig en weigeren echt geen enkel woord Engels te spreken.
Bezoek eens een Tokio Hotel-concert in Nederland, dat is 3 keer zo erg.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef Prego het volgende:
[..]
totaal niet daarom,
ik word doodziek van dat geduw, getrek en ellebogen-werk. tijdens Madonna heb ik m'n knie gekneusd omdat men het nodig vond om tijdens het wachten op het veld op te staan en zich naar voren te dringen na al 3 uur op elkaar geperst hebben te staan in de wachtrij alvorens het stadion openging met 35 graden... Daarna werd ik uitgescholden omdat men niets zag (tja, ik ben 2m03) dus iedereen die kleiner was dan ik, vond dat ze voor me mochten/ moesten staan, nog meer geduw, getrek en gescheld... wat doen mensen zichzelf toch aan, een concert hoort iets leuks te zijn, en dit hoort er voor mij niet bij..
mijn ervaring is dat in Nederland mensen wat rustiger zijn et wat meer respectvol, maar goed, de uitzondering zal de regel bevestigen en zal mijn ervaring wel een geisoleerd geval zijn..
doe deze eens zonder M:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Maartel het volgende:
Dat was wel een avatar updateje waard![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Smeerkees.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik glij van m'n bed af.![]()
De mijne is mooier.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |