Ik ook! Wel jammer dat er nog steeds in overvloed kaarten beschikbaar zijn. Er is nog geen enkele rang uitverkocht. Had wel een week in bed kunnen blijven liggen ipv speciaal de wekker te zetten en met een kater te zitten F5-en om 10:00 uurquote:
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef kanya het volgende:
Er staat bij bij helemaal geen vak bij. Alleen 'ingang L' en 'staanplaats'.
Misschien heb je wel een VIP ticketquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.
Nou, iedereen die ik ken die gaat staat bij ingang L.
Endlichhh!quote:The highly anticipated new music video for Lady Gaga’s hit single “Telephone” featuring Beyoncé is coming out tonight!
The 9-minute mini movie, directed by Jonas Åkerlund, will premiere during E! News (starts at 11:30 PM EST / 4:30 AM GMT) and will be released to VEVO / YouTube immediately after its TV debut.
Exciting!
P.S. Be sure to purchase the song on iTunes!
Woon je in Frankrijk? Waarom heb je niet gekozen voor het intiemere Bercy?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:36 schreef Prego het volgende:
In Frankrijk waren alle kaarten binnen no time uitverkocht.
Onze kaarten waren gisteren aangekomen in Frankrijk, snelle service!
in Lyon, Bercy is een fijne zaal maar mijn ervaring met het Franse publiek is niet geweldig.. En zo kan ik meteen op familiebezoek en een fijne joint rokenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Woon je in Frankrijk? Waarom heb je niet gekozen voor het intiemere Bercy?
Ik ben daar met concerten van Madonna en Mylène Farmer geweest en je hoefde nog geen eens zo laat in de rij te staan om vlak bij het podium te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |