Alejandroquote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef kanya het volgende:
Zo blijf ik een zwak houden voor Alejandro. Ik las Isetmyfriendsonfire in dat distopic zeggen dat dat de volgende single is die ze uit gaat brengen. Vind ik wel jammer, want dan word je er straks weer mee doodgegooid. Wil het nummer voor mezelf houden
Ja, dat klopt. Alejandro wordt de volgende single. Dat wist ik eigenlijk al heel lang.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef kanya het volgende:
Zo blijf ik een zwak houden voor Alejandro. Ik las Isetmyfriendsonfire in dat distopic zeggen dat dat de volgende single is die ze uit gaat brengen. Vind ik wel jammer, want dan word je er straks weer mee doodgegooid. Wil het nummer voor mezelf houden
Graag optyfen naar een ander topic, dank je wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef InjectedwithaPoison het volgende:
wat een mongool is die lady gaga.
Overigens zijn bijna alle live versies geweldig ( <3 YouTube)quote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Anonymousz het volgende:
wat is jullie favoriete nummers van onze idool?
Ja, ik denk het wel. Zeg het maar als je je kaarten binnen hebt, dan pas ik de OP aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:17 schreef Tegan het volgende:
Yay, ik ga toch naar Lady GaGa. Denken jullie dat ik nog wel een weekje kan wachten met bestellen?
Heeft ze niet..quote:Op zondag 14 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat ze wat rust in haar agenda heeft de komende tijd.
Say what?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef Tegan het volgende:
Tja, allemaal erg enzo. Maar als ik 85 euro betaal dan moet ze maar een goede show geven. Of nu alles al verzetten ofzo.
Nouja, ik hoop het gezien dat filmpje...quote:Op zondag 14 maart 2010 20:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Niet voor GaGa, je krijgt waar voor je geld.
Dan zie je bijna niets. Dat was met Madonna ook en toen zat ik in het midden na het podium toe.quote:
GaGa moet gewoon even rust hebben..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik hoop het gezien dat filmpje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |