Why?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb besloten nog geen kaartjes te kopen
heb hier verder niets over gehoord of gelezen dus het is waarschijnlijk niet ernstig (hopelijk)?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
GaGa moet gewoon even rust hebben..
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan zie je bijna niets. Dat was met Madonna ook en toen zat ik in het midden na het podium toe.
Ja, ik vond het echt tegenvallen. Het was een zo groot stadium. Donatella Versace met bodyguards stonden overigens achter mij.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ojé.. ik heb ook zitplaatsen. Opzich in het verleden wel vaker gehad en goed bevallen..
Hmm ik weet 't niet... o.a. omdat de prijzen zo hoog zijn en ik niet het idee hebt dat het heel snel uitverkocht is. En omdat niemand me pusht om een kaartje te kopenquote:
Volgens mij had ik toen rang 2, vak 220 geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:27 schreef Maartel het volgende:
Hmm, in het Gelredome heb ik het nog niet eerder gedaan. Hoop dat ik de positie een beetje oké heb uitgekozen.. dat plattegrondje suggereerde wel érg veel podium.. maar volgens mij zit ik ter hoogte van het B-podium, zodat ik iig het 'echte podium' niet van opzij hoef te bekijken.
Maar staan was voor mij sowieso geen optie.
Volgens mij scheelt dat wel aanzienlijk hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:38 schreef Maartel het volgende:
Hmm, ik heb vak 121, 4e rij.
122 was ook nog vrij, maar was toch een beetje bang dan alles van opzij te zien.
Volgens mij is dat aan de kant van de snelweg ja. Mijn kant was het openbare vervoer.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik sta bij ingang E. Is dat aan de kant van de snelweg, of wat?
Heel slecht. Ik heb in Arnhem gewoond, maar weet dat niet eens.
Ja, dat dacht ik al.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij is dat aan de kant van de snelweg ja. Mijn kant was het openbare vervoer.
De McDonald's was toen echt bom en bom vol. Neem dus een kleine versnapering voor buiten mee als je moet wachten.
Binnen moet je zo'n kaart kopen om patat enzo te kunnen kopen.
Iets van een vlag meenemen, zodat de pizzajongen jou herkent en voor binnen voor Lady Gaga.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oooh, dat is ook slim, ja! :'D
Maar ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden..
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iets van een vlag meenemen, zodat de pizzajongen jou herkent en voor binnen voor Lady Gaga.
Lachen toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Of een spandoek met: "PIZZAJONGEN, HIERRR!"
Zie het al helemaal voor me.
Ik zag het. Merçiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zie het ook niet..quote:Op zondag 14 maart 2010 22:09 schreef Yannick567 het volgende:
Hoe zit het nou met die dubbelgangers van Lady GaGa en Beyoncé in die videoclip? Ik heb hem een keer goed zitten bekijken maar zie het niet zo snel 1-2-3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |