Over 2 uurtjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag of morgen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Zo even een taart besteld voor Twans verjaardag....
LB, je bent druk gweest, fijn dat het ook zo lekker heeft gesmaakt.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft iedereen hier ok al een nektasje gekocht?
Ik maak ook zelf een taart, maar die lust Twan niet... en hij wil graag een Twentetaart.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte die altijd zelf. Waar is die tijd gebleven?
Daarom juistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet? het schijn hip te zijn ofzo jeweetz![]()
Wat gaat er nou boven moeder's (appel)taart?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik maak ook zelf een taart, maar die lust Twan niet... en hij wil graag een Twentetaart.
Wat is nektasje?
zoietsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik maak ook zelf een taart, maar die lust Twan niet... en hij wil graag een Twentetaart.
Wat is nektasje?
Ohja, ik was vergeten waar je woonde. Die dingen zijn hier al een paar jaar "mode" geweest bij de mocros en zijn nu zelfs alweer uit aan het rakenquote:
hier ook wel maar het is hier aan het terugkomen volgens mijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten waar je woonde. Die dingen zijn hier al een paar jaar "mode" geweest bij de mocros en zijn nu zelfs alweer uit aan het raken
Wat ergquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hier ook wel maar het is hier aan het terugkomen volgens mij
Kwarktaart... Twan is erg pietepeuterig met eten en lust alleen slagroomtaart.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat gaat er nou boven moeder's (appel)taart?
Als ik ooit kinderen krijg dat willen ze de hele dag mijn appeltaat en niets anders. Dat zit in de genen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kwarktaart... Twan is erg pietepeuterig met eten en lust alleen slagroomtaart.
Ow die tasjes... verschrikkelijk zijn die.
* Ofyles2 nog refereert naar eerdere kookavonturen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg dat willen ze de hele dag mijn appeltaat en niets anders. Dat zit in de genen.
inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat erg
Die dingen zijn echt gruwelijk.
Ik lust zelf ook geen appeltaart... dus dat kan niet in de genen zitten bij ons.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg dat willen ze de hele dag mijn appeltaat en niets anders. Dat zit in de genen.
Hindoestanen lopen er ook bij bosjes mee, met Gucci of LV eropquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad![]()
heb er al een paar turken mee zien lopen
En Peaceman dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lust zelf ook geen appeltaart... dus dat kan niet in de genen zitten bij ons.
Maar die zijn dunbezaaid in Maassluisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hindoestanen lopen er ook bij bosjes mee, met Gucci of LV erop
Tssssk. Zie hier een voordeel van genetische manipulatiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die vindt appeltaart wel lekker, maar Twan heeft niet zijn genen....
Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom verwacht ik dat soempie of LB ofzo zometeen binnen komt en zegt dat ze zo'n tasje erg handig vind![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik werk dan ook in Den Haag en daar lopen er zat rond. Of ze rijden in hun Hondaatjes met spinnende velgendingen en zakken kerrie masala rondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die zijn dunbezaaid in Maassluis
Ik heb wel eens wat fotos voorbij zien komen van wat taartenmakers hier en dat is knapquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm appeltaartmet goeie zware bodem
Ik snap dat nooit dat kinderen taarten niet lusten! Ik lustte alle taart![]()
Maarja, ik was dan weer niet dol op patat vroeger...
Ik heb voor mn afstuderen een taart besteld bij iemand hier van fok, en ik denk dat ie heel mooi gaat wordenEcht zo eentje met marsepeindecoratie erop!! Als het even lukt zelfs van mijn afstudeeronderwerp
Kerrie masala is niets mis meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik werk dan ook in Den Haag en daar lopen er zat rond. Of ze rijden in hun Hondaatjes met spinnende velgendingen en zakken kerrie masala rond
Valt nog meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Appeltaart![]()
Appeltaart met marsepein is trouwens geen aanrader, bah... heel vies.
Wat gaat dit topic hard trouwens
De bodem vind ik stiekem nog het lekkerst ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
had er zo eentje gratis voor je kunnen meenemen bij ons op school staan ze er toch voor de sierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap dat nooit dat kinderen taarten niet lusten! Ik lustte alle taart![]()
Maarja, ik was dan weer niet dol op patat vroeger...
Ik heb voor mn afstuderen een taart besteld bij iemand hier van fok, en ik denk dat ie heel mooi gaat wordenEcht zo eentje met marsepeindecoratie erop!! Als het even lukt zelfs van mijn afstudeeronderwerp
Heu een nieuwequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Appeltaart![]()
Appeltaart met marsepein is trouwens geen aanrader, bah... heel vies.
Wat gaat dit topic hard trouwens
Als je dr adres moet hebben laat maar wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Jullie weten dat ik wil trouwens op All Stars, toch? Het lijkt me ook wel tof om een cupcaketaart als bruidstaart te hebben
Daar staat mijn naam niet opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had er zo eentje gratis voor je kunnen meenemen bij ons op school staan ze er toch voor de sier
Ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De bodem vind ik stiekem nog het lekkerst ook
*maakt mental notequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je dr adres moet hebben laat maar wetenze woont in Groningen
Ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens...ik ben 100% tegen rozijnen in appeltaart.
Mwoah, de laatste nieuweling...quote:
Als die erin moesten had het wel een rozijnentaart gehetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens...ik ben 100% tegen rozijnen in appeltaart.
Zeker niks mis mee, bojo (of hoe je het ook schrijft) daarentegen is niet te vreten. Cocoscake met rozijnen, cassave en een shitload aan suiker. Blikje Fernandes erbij en je hebt een instant recipe voor diabetusquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als die erin moesten had het wel een rozijnentaart geheten
Ik stalk Nem zo af en toequote:
Wat dacht je van cappuccino met cacao erop gestrooid waardoor je schukm naar de Gallemiezen gaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus.
"Wil je een lekker stukje appeltaart?"
-"Ja graag, mevrouw!"
[me=krijgt appeltaart met rozijnen[/me]
-"Pardon mevrouw, U had het over een lékker stukje appeltaart"
ik voorspel een topic
Dat lijkt me dan ook helemaal nietsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee, bojo (of hoe je het ook schrijft) daarentegen is niet te vreten. Cocoscake met rozijnen, cassave en een shitload aan suiker. Blikje Fernandes erbij en je hebt een instant recipe voor diabetus
Ik heb vaak patiënten die ermee komen aanzetten, ik kieper het altijd weg als ze de deur uit zijn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tssssk. Zie hier een voordeel van genetische manipulatie
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mwoah, de laatste nieuweling...![]()
Maar goed, welkom nieuweling
Dan zal het wel loslopenquote:
Dat vind ik dan weer niet ergquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat dacht je van cappuccino met cacao erop gestrooid waardoor je schukm naar de Gallemiezen gaat
Nee ik ook niet, kokosbrood vroeger, brrr. Alleen een Rafaelloding vind ik op zijn tijd wel lekker, maar da's meer omdat het in combi met de amandel erin wel lekker is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook helemaal niets
Maar dat is hoofdzakelijk vanwege het feit dat ik niet zo van kokos hou
Zeker wel een jaar of 5 in ieder geval, gaat dat hard zegquote:
Ja dat snap ik toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heel simpel, gewoon een andere vader.
Hazelnootgebakjesquote:Ik ben ook niet gek op taart trouwens, slagroom- en kwarktaart vind ik wel lekker. Enne bananengebakjes.
* ril*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Berehappen met ananas zijn ook zoiets
Gadverdamme!
Wij noemen dat berenklauwen, die zijn ook erg lekker, zelfs met ananas. Een berenhap is bij ons een snack.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Berehappen met ananas zijn ook zoiets
Gadverdamme!
Ik verneuk meteen de layout met mijn plaatje...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mwoah, de laatste nieuweling...![]()
Maar goed, welkom nieuweling
daar is het niet best mee afgelopen......quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik verneuk meteen de layout met mijn plaatje...![]()
Maaruh, wat was er met de laatste nieuweling?
Ow die lust ik ook... hmm ik lust toch veel meer dan ik dacht. Zwiterse room is ook erg lekker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van de week weer eens rijstevlaai gehad. Lang geleden en ontzettend lekker
Ik had een Fokleven vóór de AKQ hoorquote:
Is dat vrouwenlogica?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Pechtold wil niet met Job Cohen aan tafel zitten bij P&W omdat hij het niet over de dagelijkse politiek wil hebben uit respect voor Hans van Mierlo, dat hoeft toch ook helemaal niet!!Ik denk dat Job Cohen dat ook wel snapt.
Oe, vertel vertel! Smeuïge verhalenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar is het niet best mee afgelopen......
Is er een tijd geweest zonder Fok/AKQ dan? Dat is er toch altijd geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had een Fokleven vóór de AKQ hoor
Ik ken BBQ-Kip langer dan wie dan ook van hier
Ik ben geboren in de serverruimte.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is er een tijd geweest zonder Fok/AKQ dan? Dat is er toch altijd geweest
Nee, maar ik vond het wel een beetje overdreven... misschien is het meer naïviteit van mij...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat vrouwenlogica?
Je denkt toch niet dat Cohen alleen maar aan tafel zit om thee te drinken?
Die is maar voor 1 ding uitgenodigd: politiek.
Hier ook een rozijnen in appeltaart liefhebberquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
ben ik trouwens de enige die rozijnen in de appeltaart niet erg vind?
Fruitig typejequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe lang AKQ-en jullie allemaal al dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had een Fokleven vóór de AKQ hoor
Ik ken BBQ-Kip langer dan wie dan ook van hier
Deze newbie houdt er ook wel van. Krenten dan weer niet, taaie krengen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Nattevingerwerk: ik sinds 2006.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe lang AKQ-en jullie allemaal al dan?
Hmm volgens mij moet de AHXL in de Koningshoek die wel hebben hoorquote:Ik weet de nachtelijke baggertopics nog wel die we af en toe openden toen ik nog studeerde
Ik ben eindelijk weer een beetje in de kook-mood, zo lekker chocolademousse maken voor morgen. Wilde eigenlijk banoffeepie maken maar kon geen gecondenseerde melk vinden hier in de AH.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Het is zeker wel heel gek dat ik net ongemerkt een compleet kerstnummer uit heb zitten luisteren?
Een berehap is toch een gefrituurde gehaktbal met ui en pindasaus?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij noemen dat berenklauwen, die zijn ook erg lekker, zelfs met ananas. Een berenhap is bij ons een snack.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een berehap is toch een gefrituurde gehaktbal met ui en pindasaus?
Yeps, maar ik eet hem zonder pindasaus, want dat lust ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een berehap is toch een gefrituurde gehaktbal met ui en pindasaus?
Nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik verneuk meteen de layout met mijn plaatje...![]()
Maaruh, wat was er met de laatste nieuweling?
Nee hoor, lekker toch! Drankje erbij en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Het is zeker wel heel gek dat ik net ongemerkt een compleet kerstnummer uit heb zitten luisteren?
Ja, dat zit er nog in van vroeger. Bessen verzamelen enz. Dan had je een tas nodigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het ging toch over handtassen hier?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-handtassen.dhtml
Ik ben ook wel een beetje geobsedeerd door handtassen, maar niet zulke duren... daarvoor wil ik te vaak veranderen van tas. Ik vind ze trouwens ook niet mooi. Ik hou van stoere tassen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het ging toch over handtassen hier?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-handtassen.dhtml
Als kind luste ik dat ook niet. Tegenwoordig kan ik me dat niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, maar ik eet hem zonder pindasaus, want dat lust ik niet.
Ik was om 5 voor 9 in de AH bij Palet, dus ik had niet zoveel tijd om te zoekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nattevingerwerk: ik sinds 2006.
[..]
Hmm volgens mij moet de AHXL in de Koningshoek die wel hebben hoor
En anders de turk bij Palet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |