Over 2 uurtjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag of morgen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Zo even een taart besteld voor Twans verjaardag....
LB, je bent druk gweest, fijn dat het ook zo lekker heeft gesmaakt.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft iedereen hier ok al een nektasje gekocht?
Ik maak ook zelf een taart, maar die lust Twan niet... en hij wil graag een Twentetaart.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte die altijd zelf. Waar is die tijd gebleven?
Daarom juistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet? het schijn hip te zijn ofzo jeweetz![]()
Wat gaat er nou boven moeder's (appel)taart?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik maak ook zelf een taart, maar die lust Twan niet... en hij wil graag een Twentetaart.
Wat is nektasje?
zoietsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik maak ook zelf een taart, maar die lust Twan niet... en hij wil graag een Twentetaart.
Wat is nektasje?
Ohja, ik was vergeten waar je woonde. Die dingen zijn hier al een paar jaar "mode" geweest bij de mocros en zijn nu zelfs alweer uit aan het rakenquote:
hier ook wel maar het is hier aan het terugkomen volgens mijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten waar je woonde. Die dingen zijn hier al een paar jaar "mode" geweest bij de mocros en zijn nu zelfs alweer uit aan het raken
Wat ergquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hier ook wel maar het is hier aan het terugkomen volgens mij
Kwarktaart... Twan is erg pietepeuterig met eten en lust alleen slagroomtaart.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat gaat er nou boven moeder's (appel)taart?
Als ik ooit kinderen krijg dat willen ze de hele dag mijn appeltaat en niets anders. Dat zit in de genen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kwarktaart... Twan is erg pietepeuterig met eten en lust alleen slagroomtaart.
Ow die tasjes... verschrikkelijk zijn die.
* Ofyles2 nog refereert naar eerdere kookavonturen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg dat willen ze de hele dag mijn appeltaat en niets anders. Dat zit in de genen.
inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat erg
Die dingen zijn echt gruwelijk.
Ik lust zelf ook geen appeltaart... dus dat kan niet in de genen zitten bij ons.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg dat willen ze de hele dag mijn appeltaat en niets anders. Dat zit in de genen.
Hindoestanen lopen er ook bij bosjes mee, met Gucci of LV eropquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad![]()
heb er al een paar turken mee zien lopen
En Peaceman dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lust zelf ook geen appeltaart... dus dat kan niet in de genen zitten bij ons.
Maar die zijn dunbezaaid in Maassluisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hindoestanen lopen er ook bij bosjes mee, met Gucci of LV erop
Tssssk. Zie hier een voordeel van genetische manipulatiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die vindt appeltaart wel lekker, maar Twan heeft niet zijn genen....
Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom verwacht ik dat soempie of LB ofzo zometeen binnen komt en zegt dat ze zo'n tasje erg handig vind![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik werk dan ook in Den Haag en daar lopen er zat rond. Of ze rijden in hun Hondaatjes met spinnende velgendingen en zakken kerrie masala rondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die zijn dunbezaaid in Maassluis
Ik heb wel eens wat fotos voorbij zien komen van wat taartenmakers hier en dat is knapquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm appeltaartmet goeie zware bodem
Ik snap dat nooit dat kinderen taarten niet lusten! Ik lustte alle taart![]()
Maarja, ik was dan weer niet dol op patat vroeger...
Ik heb voor mn afstuderen een taart besteld bij iemand hier van fok, en ik denk dat ie heel mooi gaat wordenEcht zo eentje met marsepeindecoratie erop!! Als het even lukt zelfs van mijn afstudeeronderwerp
Kerrie masala is niets mis meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik werk dan ook in Den Haag en daar lopen er zat rond. Of ze rijden in hun Hondaatjes met spinnende velgendingen en zakken kerrie masala rond
Valt nog meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Appeltaart![]()
Appeltaart met marsepein is trouwens geen aanrader, bah... heel vies.
Wat gaat dit topic hard trouwens
De bodem vind ik stiekem nog het lekkerst ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
had er zo eentje gratis voor je kunnen meenemen bij ons op school staan ze er toch voor de sierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap dat nooit dat kinderen taarten niet lusten! Ik lustte alle taart![]()
Maarja, ik was dan weer niet dol op patat vroeger...
Ik heb voor mn afstuderen een taart besteld bij iemand hier van fok, en ik denk dat ie heel mooi gaat wordenEcht zo eentje met marsepeindecoratie erop!! Als het even lukt zelfs van mijn afstudeeronderwerp
Heu een nieuwequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Appeltaart![]()
Appeltaart met marsepein is trouwens geen aanrader, bah... heel vies.
Wat gaat dit topic hard trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |