Nee, ik was KRO Hints aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:56 schreef AKnynke het volgende:
was iedereen bang om hem dicht te gooien?
En ik luister al de hele avond naar Telemann, en nu ben ik redelijk zen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
ik wel hoor!
Ik ga zo nog een half uurtje yoga doen denk ik, en dan in bed met m'n boek. Morgen vroeg op en naar de sportschool, en dan nog een dagje bikkelen en dan is het weekend!
Ik ga The Office kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, met een boek in bed, dat klinkt fijn.Alleen zou ik straks met het vriendje Dexter gaan kijken. Iets zegt me dat ik straks in Amerika veel meer boeken ga lezen dan nu.
Ja!! En wat waren die twee jongens van Shouf Shouf slecht!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik heb ook naar Hints gekeken.
Rituals, heb jij dat ook als ze daar staan, dat je gemakkelijk uit te beelden woorden weet waar het woord in kwestie op rijmt en dat je dan tegen de tv loopt te schreeuwen "klinkt als < insert woord > klinkt als < insert woord > kom óp nou!!"?
Jullie hebben fauteuils in de ub!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hmmmm krijg er trek van. t is mooi geweest, ik ga nu lekker naar huis! weekend
kijk nou hoe treurig leeg het hier is nu...
[ afbeelding ]
En hoe smaakte de risotto? Mijne was heerlijk, met gorgonzola en peerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:00 schreef conleche het volgende:
Risotto is aan het pruttelen. Met ui, zoete paprika, rauwkost (die nu niet meer rauw is) en snijboontjes. Zo nog even wat kaas erdoor en wat peterselie. Zonder recept gedaan, dus ik hoop dat het wat is, want ik geloof dat ik 1x eerder risotto heb gemaakt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Komende week heb ik het niet zo druk (ga vooral leren voor het tentamen denk ik en evt opdrachten inhalen), maar ik wil ook een boek lezen. Wie weet nog een leuk boek voor mij?.
Twéé jongens van Shouf Shouf?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja!! En wat waren die twee jongens van Shouf Shouf slecht!
Goed excuus om daar even langs te gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Twéé jongens van Shouf Shouf?. Ik kan me er maar één herinneren.
"Haar naam was Sarah" is wel een goeie, Ade, maar die ligt bij m'n ouders nu.
Ja toch? In Shouf Shouf de serie. Die blonde had toen alleen dreadlocks en later was hij kaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Twéé jongens van Shouf Shouf?. Ik kan me er maar één herinneren.
"Haar naam was Sarah" is wel een goeie, Ade, maar die ligt bij m'n ouders nu.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En ik luister al de hele avond naar Telemann, en nu ben ik redelijk zen!
ja, das onderdeel van de leeshoekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jullie hebben fauteuils in de ub!![]()
En wat klink je positief over je therapieecht fijn dat het zo'n openbaring blijkt
Vorig weekend ben ik daar al geweest en morgen moet ik het huis poetsen en dan wil ik gewoon op m'n gat zitten. Met een boek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goed excuus om daar even langs te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dit gaat niet over school, hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik dat gemist, Vik? Aanvaring gehad? Of ging dat over het invallen?
Niet te snel zijn met excuses aanvaarden, eventuele volgende keer; het had allicht geholpen als jij je even had uitgesproken over hoe jij het hebt ervaren.
Ohhh, wachtquote:
Oh, ik hield me minder in, Meneer zette het op een gegeven moment in z'n mobiel-agendaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan best een trut zijn door die hormonen, maar dat weet ik dan wel altijd en ik doe dan altijd erg m'n best om me in te houden. En wat CF zegt.
Nou ja, nee, niet tieren en lelijke dingen zeggen, gewoon overal over zeuren en klagen en heel dramatisch doen als je een beker krijgt waar een stukje af is enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat met die hormonen heb ik ook nooit zo erg, ik kan wel chagrijnig zijn maar niet zo erg dat ik echt dingen zeg waar ik spijt van krijg. Je hoort natuurlijk wel van die verhalen, maar ik heb ook weleens het idee dat sommige vrouwen het als excuus gebruiken.
Dat ook ja, op gegeven moment denk je "welke dag is het ook alweer" en dan realiseer je je waar het door komt en dat er eigenlijk helemaal niks aan de hand is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Kimpossible het volgende:
Ik had er vroeger nooit last van, maar heb nu altijd aan het einde van de week before zoiets van 'oh dus daarom was ik zo hormonaal.' Begin er nu ook wel rekening mee te houden dus..
Wie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik kan ook best eens tegen m'n vriend zeggen dat 'ie me verdomme met rust moet laten of niet zo dom moet doen of zo, maar ik wilde vorig week ook heel veel mensen hier uitschelden en dat heb ik níet gedaan. *trots*.
Hier, ons? Iedereen is hier altijd zo lief en aardig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik kan ook best eens tegen m'n vriend zeggen dat 'ie me verdomme met rust moet laten of niet zo dom moet doen of zo, maar ik wilde vorig week ook heel veel mensen hier uitschelden en dat heb ik níet gedaan. *trots*.
Daarom heb ik 't ook niet gedaan, want het zou niet eerlijk zijn!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier, ons? Iedereen is hier altijd zo lief en aardig!
Zulke dingen kan ik ook nog weleens zeggen ja.Eigenlijk gisteren nog, nu ik er zo over nadenk.
Nu snap ik waar dat vandaan kwam.
Oh, ik zou het eigenlijk wel verfrissend hebben gevonden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daarom heb ik 't ook niet gedaan, want het zou niet eerlijk zijn!
Ik ben een trut..
Maar we zijn toch allemaal heel lief?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat schrijven ze toe aan een latent vitamine b6-gebrek geloof ik. OP www.anti-conceptieonline.nl ofzo en dan onder kopje 'deskundigen' => bijwerkingen pil staat het geloof ik ergens.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:01 schreef Merel het volgende:
Oooh Kwak die is lief!! Ik zag je mail trouwens net maar heb net een biertje te veel op om nog te weten wat erin stond, dus ik reageer morgen even
Over hormonale buien: ik doe net iets chagrijniger dan normaal tegen mensen, maar wat ik vooral merk is dat ik me zélf zo diep ongelukkig voel als ik in de stopweek van m'n pil zit. Dat laat ik dan niet aan mensen merken, maar ik voel me dan zo rot. Maar zolang ik gewoon elke dag de pil slik ben ik heel stabiel en voel ik me oké. Dat was bij vorige pillen wel anders, dat was de hele maand door een emotionele achtbaan, dus die deprimerende stopweek bij deze pil neem ik gewoon voor lief, want voor de rest voel ik me er prima bij.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lady, yikes![]()
Oh jongens. Ik heb net mijn werkkleding gepast. Een tuinbroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb hem afgelopen jaar juist een beetje vetgemestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:44 schreef kwakz0r het volgende:
dat is dus aan de andere kant ook wel stom van m... heeft hij geen bierbuikje waar jij over kan terugklagen?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Meneer de vriend wil keihard slapen en ik ben natuurlijk al wakker! Misschien zo toch maar Evy gaan doen, dan hoef ik ook niet zo stil te zijn voor hem.
Oh en hij helpt me met lijnen, want gister wilde ik nog nootjes maar hij zei dat ik al genoeg op had met die 4 pitabroodjes! Dat is wel lief.Dat je dat echt lief vindt, ik zou het een kutopmerking vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over onredelijkheid gesproken, in dit soort situaties ben ik dus altijd lekker onredelijk. Maar das niet cyclus gebonden
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Zn bedoeling is goed voor mij en voor hem, zachte heelmeesters enzo. Al kan ik me indenken dat in een slechte bui ik juist demonstratief de hele zak had leeggegeten. Maar tegenwoordig ben ik vrij zen wat dat soort dingen betreft. Ook amper chagrijnig meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat je dat echt lief vindt, ik zou het een kutopmerking vindenover onredelijkheid gesproken, in dit soort situaties ben ik dus altijd lekker onredelijk. Maar das niet cyclus gebonden
Het is natuurlijk ook de manier waarop hij het zegt. Als het er als een botte boer uitkomt van `dát zou ik maar niet doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zn bedoeling is goed voor mij en voor hem, zachte heelmeesters enzo. Al kan ik me indenken dat in een slechte bui ik juist demonstratief de hele zak had leeggegeten. Maar tegenwoordig ben ik vrij zen wat dat soort dingen betreft. Ook amper chagrijnig meer, zelfs niet menstrueel!
Welkom Nachtwacht!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:22 schreef de_nachtwacht het volgende:
N00b meldt zich. Ik heb besloten om ook maar mee te doen, al is het maar zodat ik steeds word geconfronteerd met m'n huidige gewicht en streefgewicht. Gisteren voor de zoveelste keer maar weer begonnen met hardlopen en nu ga ik het echt een keer volhouden!
Oh ja, ik ben een huisgenoot van Viking, dus stiekem een zak chips leeg eten is er voor haar niet meer bij.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zn bedoeling is goed voor mij en voor hem, zachte heelmeesters enzo. Al kan ik me indenken dat in een slechte bui ik juist demonstratief de hele zak had leeggegeten. Maar tegenwoordig ben ik vrij zen wat dat soort dingen betreft. Ook amper chagrijnig meer, zelfs niet menstrueel!
Nou het gaat niet vanzelf, ik heb er wat hulpmiddeltjes bij, die ook op zulk soort vlakken effect hebben. Maar wel fijn natuurlijk.quote:
Is dat een strikvraag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Welkom Nachtwacht!
Lust je Broccoli?
In ieder geval 8,5 kg, dan zit ik weer op een bmi van 23.5.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Haai Mark!Welkom. Hoeveel moet eraf?
Nee, dat is waar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ga jezelf nou niet zitten frustreren door de hele avond niets te eten, SarabiLogisch dat je niet vol aan de bitterballen gaat, maar je kunt overdrijven
Ik vind wat kwak voorstelt wel zinnig, maar allez, je weet natuurlijk niet wat er op tafel komt.
Ik zou vandaag visite krijgen, maar dat ging niet door. Ga ik ook niets bakkenIk denk dat ik mijn middag eens ga spenderen aan het maken van gevulde wijnbladeren
He, die ligt hier ook op tafelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond dit een goed boek.
Dit is wel heeeeeel erg weinig zeg. Zeker je lunch. 2 eitjes kun je toch geen maaltijd noemen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Een lijstje gaat niet lukken vandaag want vanaf 4 uur bij mijn vriendje en geen idee wat er daar voor eten in huis is
Vanavond ook nog naar een receptie maar daar neem ik sowieso niets
(late) O: 3 plakjes roggebrood met pindakaas
T: mandarijntje
L: 2 gekookte eitjes
T: banaan
D: ???
Ik vind het lastig omdat ik op het moment nergens trek in hebquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dit is wel heeeeeel erg weinig zeg. Zeker je lunch. 2 eitjes kun je toch geen maaltijd noemen?
Leuk! Ik ben ook nog iets aan het bedenken voor de volgende mijlpaal. Ah well, eerst maar weer eens serieus afvallenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:31 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik heb besloten dat als ik 80 kilo weeg ik een cadeautje mag. Nu 84,5. En m'n streef heb ik op 75 gezet..Dat vond ik wel genoeg met een lengte van 1.88...
ik moet ook nog even bedenken wat...maar goed, 4,5 kilo duurt nog wel even!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben ook nog iets aan het bedenken voor de volgende mijlpaal. Ah well, eerst maar weer eens serieus afvallen
Ik zit te denken aan zo'n prive-saunadingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moet ook nog even bedenken wat...maar goed, 4,5 kilo duurt nog wel even!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, nee, niet tieren en lelijke dingen zeggen, gewoon overal over zeuren en klagen en heel dramatisch doen als je een beker krijgt waar een stukje af is enzo
Hihi!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
Helaas is dit gedrag voor mij pijnlijk herkenbaar. Ik ben ook zo'n vreselijk figuur die altijd dat ene lepeltje moet bij de koffie, of weer zit te piepen:"Maar ik wil dat mooie wijnglas!" En dan gewoon altijd. Arme meneer
Oh wat een goed idee!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben ook nog iets aan het bedenken voor de volgende mijlpaal. Ah well, eerst maar weer eens serieus afvallen
Ja, maar die heb ik hier al...Ik heb eigenlijk helemaal geen grote wensen. Misschien een leuk boek of een CD ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan zo'n prive-saunading
Hahaha, laat dat hem maar niet horenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:50 schreef Laureline het volgende:
O, en hoi Mark!
Nu hebben we twee stelletjes hier
Dat hem? of hem dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, laat dat hem maar niet horen.
Ik ook!! Ik heb van alles een lievelingsiets!! Kopje, bestek, theeglas, zakdoek, you name it! Laatst kwam iemand theedrinken en was ik even vergeten dat niet iedereen voorkeur heeft voor dat soort dingen. Dus ik wijzend op 2 glazen: "Welke wil jij?" Hij, met verbaasd hoofd: "Uhm, die?" En ik: "Gelukkig, dan hoef ik niet af te wassen!!" Want ik heb van mijn lievelingstheeglas er namelijk 2.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
Helaas is dit gedrag voor mij pijnlijk herkenbaar. Ik ben ook zo'n vreselijk figuur die altijd dat ene lepeltje moet bij de koffie, of weer zit te piepen:"Maar ik wil dat mooie wijnglas!" En dan gewoon altijd. Arme meneer
oh ja, melk uit een glazen glas vind ik ook niet lekker....Als je in een kroeg melk besteld krijg je dat altijd... Broodje kroket met melk..mmmmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:05 schreef neen het volgende:
Ik vind melk uit een glas niet zogewoon uit een mok ofzo
Welkom!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:22 schreef de_nachtwacht het volgende:
N00b meldt zich. Ik heb besloten om ook maar mee te doen, al is het maar zodat ik steeds word geconfronteerd met m'n huidige gewicht en streefgewicht. Gisteren voor de zoveelste keer maar weer begonnen met hardlopen en nu ga ik het echt een keer volhouden!
Oh ja, ik ben een huisgenoot van Viking, dus stiekem een zak chips leeg eten is er voor haar niet meer bij.
Dat was hopelijk een grapje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:50 schreef Laureline het volgende:
O, en hoi Mark!
Nu hebben we twee stelletjes hier
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
hm, mijn tante snapt het wel, die lijnt al sinds ze 16 is continuhet is bij mij meer het probleem van aanbod... ik heb besloten dat ik wel 1 bakje chips mag vandaag
daar heb ik zo'n zin in!
Het zijn inderdaad mini's maar zoveel is er niet meer van over om weg te gevenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:20 schreef P.F het volgende:
Heb je die mini's gekocht? Geef maar aan mij!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, ik mis sigme.
Die schaamsmiley achter 'uitgeslapen tot 6 uur'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:24 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Eerst om 4 uur ben ik terug naar bed gegaan en heb uitgeslapen tot 6 uur.
Ik was gister met de auto opgehaald van een tussenstation en dus stond mijn fiets nu nog bij het station in Assen en daar ben ik vanochtend heengelopen (12km), fiets gehaald, naar de markt geweest en met tegenwind weer teruggefietst.
En nu ga ik een pot sperziebonen opeten.
Goeiemorgen allemaal en welkom Mark Nachtwacht!
OMG. Ik vind mezelf al zielig als ik om half 7 op moet...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:24 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Eerst om 4 uur ben ik terug naar bed gegaan en heb uitgeslapen tot 6 uur.
Wel aardig. Zolang ik bezig ben met dingen, zodat ik er niet aan kan denken, gaat het wel oké. Dat was gisteren ook zo. De hele dag ging het goed, totdat ik thuis kwam en even niets te doen hadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Rituals, hoe gaat het vandaag met je?
Ahh dat vind ik echt leuk om te horen! Je bent de laatste tijd zo druk geweest met school. Heerlijk dat je nu even kunt genieten van deze dag. Schoonmaken is wel een goed idee trouwens. Misschien dat ik dat straks ook even ga doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
aw
ik geniet echt van deze zaterdag, nu al. Het is de eerste zaterdag dit jaar dat we gewoon met z'n tweeën vrij zijn en op de bank kunnen zitten en tv kunnen kijken!zo heerlijk!!!
en we gaan het huis een beetje aan kant maken, wat schoonmaken vooral, zodat we dat ook in een schoon huis kunnen doen
morgen een lange studiedag, maar vandaag even genieten van de vrije zaterdag!
eens kijken wat voor leuke dingen ze op de markt hebben
Volgens mij zijn vrouwen in het algemeen meer bezig met afvallen dan mannen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef Armoed het volgende:
Waarom eigenlijk zo veel vrouwen in dit topic? Lijkt me sterk dat er over het algemeen meer vrouwen op FOK! zitten die af willen vallen dan mannen? Serieuze vraag btw.
Volgens mij is bij vrouwen hun zelfvertrouwen voor een groter deel gelinkt aan hun uiterlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen in het algemeen meer bezig met afvallen dan mannen.
Ik kan ook niet tegen zooi, rommel in huis is op de een of andere reden rommel in m'n hoofdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mijn kamer vies is, dus ik maak elke zaterdag schoon en dan ruim ik dus ook op. Als ik veel thuis ben, is het sneller vies en dan stofzuig ik ook woensdag.
We zitten hier ook voor de gezelligheid en niet alle mannen zijn even goed bestand tegen vrouwengekwekquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef Armoed het volgende:
Waarom eigenlijk zo veel vrouwen in dit topic? Lijkt me sterk dat er over het algemeen meer vrouwen op FOK! zitten die af willen vallen dan mannen? Serieuze vraag btw.
Dat heb ik ook! Daarom is het hier meestal wel opgeruimd. Maar een opgeruimd huis is niet gelijk aan een schoon huis bij mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen zooi, rommel in huis is op de een of andere reden rommel in m'n hoofdGeen idee, hoe het werkt, maar als er overal papieren liggen denk ik ook daadwerkelijk dat er nog van alles gedaan moet worden. Als die papieren netjes in een map zitten, is dat gevoel weg. Of de actie nu wel of niet is ondernomen
Vergeet je dan niet de actie daadwerkelijk uit te voeren? Ik vind het juist prettig als overal papieren en post liggen, dan weet ik in ieder geval precies wat er nog moet gebeuren en vergeet ik het ook niet. Ik ruim alleen op als er mensen op bezoek komen en aan het eind van een semester.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen zooi, rommel in huis is op de een of andere reden rommel in m'n hoofdGeen idee, hoe het werkt, maar als er overal papieren liggen denk ik ook daadwerkelijk dat er nog van alles gedaan moet worden. Als die papieren netjes in een map zitten, is dat gevoel weg. Of de actie nu wel of niet is ondernomen
O prachtig, die processie van laborantenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
de trouwringen zijn binnen
en hebben jullie deze al gezien?
ik vind het een briljant filmpje, en een goede actie:
Meestal niet, want eens in de week gaat alles de mappen in en check ik wel of er nog iets moet gebeuren. Komt wel eens voor dat een rekening niet meteen wordt betaald, maar dan sturen ze wel een herinneringquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:04 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de actie daadwerkelijk uit te voeren? Ik vind het juist prettig als overal papieren en post liggen, dan weet ik in ieder geval precies wat er nog moet gebeuren en vergeet ik het ook niet. Ik ruim alleen op als er mensen op bezoek komen en aan het eind van een semester.
... en ik heb ook maar een kleine kamer.
ik ook. Als ik na het studeren de boeken open laat liggen ontspan ik ook niet. De boeken met dicht en op een stapeltje en dan is het okay...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je geen kinderfiets nemen? Die zijn toch vaak ook redelijk groot en goedkoop?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik probeerde een oma fiets te zoeken voor een redelijke prijs.. de goedkoopste die ik vond is 150 euro.
Dank voor de tip, maar met bezorgkosten ben ik alsnog 160,- kwijt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:30 schreef P.F het volgende:
http://www.wehkamp.nl/spe(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
http://link.marktplaats.nl/329715347
Nou nee, ik heb vandaag net gewinkeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:44 schreef P.F het volgende:
kon zijn dat je toevallig nog iets nodig had?
waar slaat die reactie nou weer op? Ze zegt toch normaal dat ze niets nodig heeft?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor, sjonge jonge, graag gedaan!
Ik vond haar reactie raar! En ik geef meer dan 1 suggestie.. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar slaat die reactie nou weer op? Ze zegt toch normaal dat ze niets nodig heeft?
Wat is er raar aan? Ik heb voor de rest niets nodig... omdat ik vandaag gewinkeld heb. En ik heb je toch bedankt? Mijn opmerking was niet naar bedoeld hoor. Sorry als ie zo overkwam.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond haar reactie raar! En ik geef meer dan 1 suggestie.. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ik
Oh, zo ben ik ook hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef P.F het volgende:
Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ik
Sorry, ik las hem echt op zo een verkeerd toontje. Valt idd mee!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? Ik heb voor de rest niets nodig... omdat ik vandaag gewinkeld heb. En ik heb je toch bedankt? Mijn opmerking was niet naar bedoeld hoor. Sorry als ie zo overkwam.
Help ewelina dan eens aan een fiets als je wilquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, zo ben ik ook hoor.![]()
Maar ik vind het nog leuker om anderen te helpen met zoeken.
Ik ben daar ook wel handig in en heb dan ook de vacaturehunt voor manlief gedaan.
Ikzoeken (vanuit de luie stoel).
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry, ik las hem echt op zo een verkeerd toontje. Valt idd mee!!
Da's jammer... alleen, in Amsterdam denk ik niet dat ie over anderhalf jaar nog in mijn bezit is... of niet anderzijds gesloopt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Syrena het volgende:
Eweline, ik heb zo'n goedkope omafiets. Hij heeft nu al roest bij de trappers, ik heb hem nu anderhalf jaar en hij staat nooit buiten. Bij mij staat ie in de berging en op het werk in de overdekte fietsenstallingEn hij was idd ex sloten.
Dan zou ik sowieso een tweedehandse kopen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Da's jammer... alleen, in Amsterdam denk ik niet dat ie over anderhalf jaar nog in mijn bezit is... of niet anderzijds gesloopt...
Vandaar dat ik er niet zo heel veel aan uit wil geven.
Daarom zet ik de mijne dus ook in de berging en de bewaakte fietsenstalling, ben al twee fietsen kwijtgeraakt. Als ik echt in de stad moet zijn ga ik altijd lopen. En naar het station ook. Ze jatten hier echt ongelofelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Da's jammer... alleen, in Amsterdam denk ik niet dat ie over anderhalf jaar nog in mijn bezit is... of niet anderzijds gesloopt...
Een legale vind ik bij de fietsenhandels voor niet minder dan 150!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso een tweedehandse kopen!
Via ASVA? Weet je wel, ik ben er lid van, dus het mag wel via mij, Kost 55 euro.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben niet in de gelegenheid om de donderdagmiddag een fiets te halen (ik werk altijd van 8:30-17:00), anders had ik het zo gedaan...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Via ASVA? Weet je wel, ik ben er lid van, dus het mag wel via mij, Kost 55 euro.
http://www.asva.nl/Fietsen/tabid/113/Default.aspx
Echt elke week? Hmmmm..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben niet in de gelegenheid om de donderdagmiddag een fiets te halen (ik werk altijd van 8:30-17:00), anders had ik het zo gedaan...Lief dat je het aanbiedt!
Ja, ik ben echt heel onflexibel wat dat betreft....quote:
RIPquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:46 schreef P.F het volgende:
Ik ben een fiets van mij kwijt trouwens, de sleutel brak af in het slot en dat was voor dat het zo verschrikkelijk begon te sneeuwen...... En nu ik weer keek stond ie er niet meerwas toch een heeel oud ragding, maar toch
Hahahaha omg!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstad
misschien is dit wel niet zo'n leuke vacature, maar hopelijk wel met doorgroei mogelijkheden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:33 schreef Merel het volgende:
Ik zag net een superleuke vacature maar echt veel te ver weg
oh, en ik zal wel geen kans maken, ze willen al dat je per 1 april begint. No way, 1 juni is al vrij irreeel. 1 juli klinkt al beter!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien is dit wel niet zo'n leuke vacature, maar hopelijk wel met doorgroei mogelijkheden.
Ik heb al zo lang niet meer in het nederlands geschreven, behalve hier op Fok!, dat ik niet eens weet of ik dat nog kan, een sollicitatiebrief in het Nederlands schrijven..
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
Hihiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij niet...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:52 schreef P.F het volgende:
Ooo nice! Ik moet nog een fietspomp lenen dan kan ik mijn eigen band proberen te plakken! Of kan dat ook zonder fietspomp
!
Lange dag gehad?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja. Koken.
Een administratief baantje, gewoon simpel kantoorwerk. Een vriendin van mij werkt daar en die verdient altijd best veel met weinig werk. Alleen wilde ik dat dus nooit doen omdat werken in de horeca gewoon leuker is. Maargoed geld is geld hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Rituals het volgende:
Shiny. Rot voor je! Wat voor baantje heb je op het oog?
Inderdaad mooie ringen Moblo en Wolve. En naanbrood, lekker!Hoe was het op de markt?
Valt mee, van 12 tot 6, maar ik ben wel vreselijk moe. Ik zou zo graag eens een zaterdag vrij willen zijn en dat ik dan ook echt níets heb, maar dat laat m'n arbeidsethos niet toe.quote:
Kan Do2 niet zelf koken?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Valt mee, van 12 tot 6, maar ik ben wel vreselijk moe. Ik zou zo graag eens een zaterdag vrij willen zijn en dat ik dan ook echt níets heb, maar dat laat m'n arbeidsethos niet toe..
Nu echt eerst maar eens koken voor Do2 begint te klagen dat ik 'm laat verhongeren..
Gewoon, geen honger. Nog steeds niet trouwens. Maar zal zo wel iets te eten halen hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel,hoe kan nou vergeten te eten??
De leukste Donald-Duckgrap in die categorie is nog altijd Harry Muesli en De ontdekking van de zemelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Marco Snorbato en Jennifer Loopneus. Geniaal.
We eten risotto, het is voor iedereen beter als ik kook.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Gewoon, geen honger. Nog steeds niet trouwens. Maar zal zo wel iets te eten halen hoor.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De leukste Donald-Duckgrap in die categorie is nog altijd Harry Muesli en De ontdekking van de zemel
Tweedehands Gazelle-opoefietsen kun je trouwens echt schudden; zelfs voor een rammelend exemplaar betaal je nog 200 euro. Zijn wel echt onverwoestbaar; mijn zus heeft bijna 15 jaar met haar tweedehandsexemplaar gedaanmaar die worden toch sowieso direct gejat in Amsterdam?
Hey jij mag niks zeggen over mij, jouw lijstje is net zo erg!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Rituals het volgende:
Niet meer vergeten!
Mijn lijstje is ook nog niet zo mooi.
L: Sappige peer met yoghurt
D: 3 knäckebröd kipfilet
T: Vitaminebruistablet
Ik heb al twee eetmomenten gehad, jij pas éénquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Hey jij mag niks zeggen over mij, jouw lijstje is net zo erg!
Mijn beste vriend woont al jaren in Amsterdam en zijn fiets is nog nooit gejat. Er hangt dan ook een belachelijk duur slot aan dat barrel, maar dat werkt dus wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Ewelina het volgende:
Pfff.... fietsen worden sowieso gejat in Amsterdam, de kans dat je fiets tijdens je studententijd gejat wordt is 100%.... Maakt niet uit of het een barrel is of een gloednieuw exemplaar.
Zelf met meerdere axa sloten is de mijne gejat!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn beste vriend woont al jaren in Amsterdam en zijn fiets is nog nooit gejat. Er hangt dan ook een belachelijk duur slot aan dat barrel, maar dat werkt dus wel.
Wat voor noot? Kan je die ook eten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei, mn vriendinnetjes zijn weer naar huis (ze wonen ver weg in het zuuden) en het was tofLouis Theroux, The Hunchback of Notre Dame en Enchanted gekeken! En vriendje was heel hulpvaardig met schoonmaken en boodschappen halen toen ik in tijdnoot kwam
![]()
![]()
ChicoJullie kat is maf!
Naan was lekker!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Rituals het volgende:
Shiny. Rot voor je! Wat voor baantje heb je op het oog?
Inderdaad mooie ringen Moblo en Wolve. En naanbrood, lekker!Hoe was het op de markt?
Oehoeeee!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:donderdag wordt het 14 graden!!!!!!!!!!!!
lente lente lente lente lente lente
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef P.F het volgende:
"give head" is toch een vunzige term, of heb ik een dirty mind?
Als je pijpen vunzig vindt dan wel ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef P.F het volgende:
Orale sex http://en.wiktionary.org/wiki/give_headquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef P.F het volgende:
'trusten uniekhoornquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Slapen
Tot morgen 4.45 uur Sigme... niet meer zo lang slapen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
'trusten uniekhoorn.
Morgen ga ik naar Oeffelt, naar het Nederlands KampioenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
'trusten uniekhoorn.
Morgen ga ik naar Oeffelt, naar het Nederlands KampioenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien kun je even peilen of ze nog mentale begeleiding nodig hebben
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Beter dan andersom toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:06 schreef Rituals het volgende:
Ik ben helemaal in de war met de dagen! Ik kwam er net achter dat het morgen pas zondag is ipv maandag.
Jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef Adelante het volgende:
Heggenvlechten? Ben ik de enige die veel vrouwen op een rij elkaars schaamhaar zie vlechten tot één massieve haag!?!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:19 schreef sigme het volgende:
In welke stijl moeten we nog even uitvlechten.
Ik heb een give head feest vandaar....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je pijpen vunzig vindt dan wel ja.
Que? Daar kan PF nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef Adelante het volgende:
Heggenvlechten? Ben ik de enige die veel vrouwen op een rij elkaars schaamhaar zie vlechten tot één massieve haag!?!
Ja! Heerlijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beter dan andersom toch?.
Ik vind het altijd zo fijn als ik vroeg wakker word en denk dat ik bijna uit bed moet, maar dan blijkt het nog midden in de nacht te zijn.
Zeg je dat tegen je vriendin? 'Schatje, het wordt tijd om de heg weer eens te snoeien'?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef Adelante het volgende:
Drink je dan 'savonds ook expres extra veel zodat je er snachts uit moet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Heerlijk!Ik moet soms 's nachts naar de wc en dan vind ik het ook altijd een heerlijk gevoel om daarna weer te mogen slapen.
Kun jij 's zomers eigenlijk wel slapen, dan? of is je slaapkamer geblindeerd?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:33 schreef sigme het volgende:
Ik word soms midden in de nacht wakker om te piesen en dan is het nog geen tien uur.
Schattig kamertje PFquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef P.F het volgende:
Ik wil mijn koelkast + lelijke gele deur verven + een muur
en ik twijfel tussen roze en leem. En ik wil de muur bij mijn bankje leuker maken en de lamp beter uit laten komen...
Ik vind rood, roze en leem grijs mooie kleuren.
Ik snap picasa niet helemaal, maar hier mijn kamer hoe ie nu is, heeft iemand mischien tips?
Nee, het moeten opstaan is namelijk weer wat minder leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Drink je dan 'savonds ook expres extra veel zodat je er snachts uit moet?
28 gram, uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand bevestigen of ontkennen dat een oz. iets minder dan 30 gram is? Als dat zo is moet er idioot veel chocola in m'n recept.
Nu ben ik heel benieuwd hoe jij woont...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef sigme het volgende:
Dat heggenvlechten doen ze met meidoornen. Het doel is dat het het vee binnenhoudt, en dan is meidoorn handig vanwege die doornen. Wij hebben hier een meidoornhaag en een sleedoornhaag staan, die we misschien gaan vlechten. Maar eerst volgende week een nieuwe haag planten, van allerlei bosplantsoen.
's Zomers slaap ik ook best prima, ColfFeet. Ik heb geen slaapkamer, maar redelijk goede gordijnen en de ramen zonder gordijnen zitten vanuit het bed gezien achter de kachelkolos. In m'n stadshuisje hebben we wel verduistergordijntjes voor de dakramen.
Een pied à terre in de stad en een hutje op de heiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd hoe jij woont...
Heb je 2 huizen? Is 1 een studio oid?
Echt? Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Een pied à terre in de stad en een hutje op de hei
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Echt? Zoiets als dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool.quote:
Dat houdt ze netjes bij hoor, heb nog nooit de gardena in bed hoeven leggen als subtiele hintquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen je vriendin? 'Schatje, het wordt tijd om de heg weer eens te snoeien'?
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat meende ik al, dank je!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Ooh Ewelina, dat is zo romantisch![]()
Zucht....
Trustenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:57 schreef sigme het volgende:
Wel, ik ga het bed maar weer eens proberen.!
Nu niks, want ik heb lang niet genoeg chocola in huis, maar binnenkort ga ik chocolade-chinese five spices-cupcakes maken. Ik ben zo dol op five spices.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ga je maken?
Sigme, zoete dromen
Waar haal jij je fivespice? De smaak verschilt in mijn ervaring heel erg bij verschillende merken/leveranciers.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu niks, want ik heb lang niet genoeg chocola in huis, maar binnenkort ga ik chocolade-chinese five spices-cupcakes maken. Ik ben zo dol op five spices.
Komt vanzelf, iedereen wil toch geile neucksex op de vloer van een knapperende open haard van een hutje in het bosquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Alleen is er hier niet echt romantiek meer aanwezig...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |