Nee, ik was KRO Hints aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:56 schreef AKnynke het volgende:
was iedereen bang om hem dicht te gooien?
En ik luister al de hele avond naar Telemann, en nu ben ik redelijk zen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
ik wel hoor!
Ik ga zo nog een half uurtje yoga doen denk ik, en dan in bed met m'n boek. Morgen vroeg op en naar de sportschool, en dan nog een dagje bikkelen en dan is het weekend!
Ik ga The Office kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, met een boek in bed, dat klinkt fijn.Alleen zou ik straks met het vriendje Dexter gaan kijken. Iets zegt me dat ik straks in Amerika veel meer boeken ga lezen dan nu.
Ja!! En wat waren die twee jongens van Shouf Shouf slecht!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik heb ook naar Hints gekeken.
Rituals, heb jij dat ook als ze daar staan, dat je gemakkelijk uit te beelden woorden weet waar het woord in kwestie op rijmt en dat je dan tegen de tv loopt te schreeuwen "klinkt als < insert woord > klinkt als < insert woord > kom óp nou!!"?
Jullie hebben fauteuils in de ub!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hmmmm krijg er trek van. t is mooi geweest, ik ga nu lekker naar huis! weekend
kijk nou hoe treurig leeg het hier is nu...
[ afbeelding ]
En hoe smaakte de risotto? Mijne was heerlijk, met gorgonzola en peerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:00 schreef conleche het volgende:
Risotto is aan het pruttelen. Met ui, zoete paprika, rauwkost (die nu niet meer rauw is) en snijboontjes. Zo nog even wat kaas erdoor en wat peterselie. Zonder recept gedaan, dus ik hoop dat het wat is, want ik geloof dat ik 1x eerder risotto heb gemaakt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Komende week heb ik het niet zo druk (ga vooral leren voor het tentamen denk ik en evt opdrachten inhalen), maar ik wil ook een boek lezen. Wie weet nog een leuk boek voor mij?.
Twéé jongens van Shouf Shouf?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja!! En wat waren die twee jongens van Shouf Shouf slecht!
Goed excuus om daar even langs te gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Twéé jongens van Shouf Shouf?. Ik kan me er maar één herinneren.
"Haar naam was Sarah" is wel een goeie, Ade, maar die ligt bij m'n ouders nu.
Ja toch? In Shouf Shouf de serie. Die blonde had toen alleen dreadlocks en later was hij kaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Twéé jongens van Shouf Shouf?. Ik kan me er maar één herinneren.
"Haar naam was Sarah" is wel een goeie, Ade, maar die ligt bij m'n ouders nu.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En ik luister al de hele avond naar Telemann, en nu ben ik redelijk zen!
ja, das onderdeel van de leeshoekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jullie hebben fauteuils in de ub!![]()
En wat klink je positief over je therapieecht fijn dat het zo'n openbaring blijkt
Vorig weekend ben ik daar al geweest en morgen moet ik het huis poetsen en dan wil ik gewoon op m'n gat zitten. Met een boek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goed excuus om daar even langs te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dit gaat niet over school, hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik dat gemist, Vik? Aanvaring gehad? Of ging dat over het invallen?
Niet te snel zijn met excuses aanvaarden, eventuele volgende keer; het had allicht geholpen als jij je even had uitgesproken over hoe jij het hebt ervaren.
Ohhh, wachtquote:
Oh, ik hield me minder in, Meneer zette het op een gegeven moment in z'n mobiel-agendaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan best een trut zijn door die hormonen, maar dat weet ik dan wel altijd en ik doe dan altijd erg m'n best om me in te houden. En wat CF zegt.
Nou ja, nee, niet tieren en lelijke dingen zeggen, gewoon overal over zeuren en klagen en heel dramatisch doen als je een beker krijgt waar een stukje af is enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat met die hormonen heb ik ook nooit zo erg, ik kan wel chagrijnig zijn maar niet zo erg dat ik echt dingen zeg waar ik spijt van krijg. Je hoort natuurlijk wel van die verhalen, maar ik heb ook weleens het idee dat sommige vrouwen het als excuus gebruiken.
Dat ook ja, op gegeven moment denk je "welke dag is het ook alweer" en dan realiseer je je waar het door komt en dat er eigenlijk helemaal niks aan de hand is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Kimpossible het volgende:
Ik had er vroeger nooit last van, maar heb nu altijd aan het einde van de week before zoiets van 'oh dus daarom was ik zo hormonaal.' Begin er nu ook wel rekening mee te houden dus..
Wie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik kan ook best eens tegen m'n vriend zeggen dat 'ie me verdomme met rust moet laten of niet zo dom moet doen of zo, maar ik wilde vorig week ook heel veel mensen hier uitschelden en dat heb ik níet gedaan. *trots*.
Hier, ons? Iedereen is hier altijd zo lief en aardig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik kan ook best eens tegen m'n vriend zeggen dat 'ie me verdomme met rust moet laten of niet zo dom moet doen of zo, maar ik wilde vorig week ook heel veel mensen hier uitschelden en dat heb ik níet gedaan. *trots*.
Daarom heb ik 't ook niet gedaan, want het zou niet eerlijk zijn!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier, ons? Iedereen is hier altijd zo lief en aardig!
Zulke dingen kan ik ook nog weleens zeggen ja.Eigenlijk gisteren nog, nu ik er zo over nadenk.
Nu snap ik waar dat vandaan kwam.
Oh, ik zou het eigenlijk wel verfrissend hebben gevonden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daarom heb ik 't ook niet gedaan, want het zou niet eerlijk zijn!
Ik ben een trut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |