Ik kan ook niet tegen zooi, rommel in huis is op de een of andere reden rommel in m'n hoofdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mijn kamer vies is, dus ik maak elke zaterdag schoon en dan ruim ik dus ook op. Als ik veel thuis ben, is het sneller vies en dan stofzuig ik ook woensdag.
We zitten hier ook voor de gezelligheid en niet alle mannen zijn even goed bestand tegen vrouwengekwekquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef Armoed het volgende:
Waarom eigenlijk zo veel vrouwen in dit topic? Lijkt me sterk dat er over het algemeen meer vrouwen op FOK! zitten die af willen vallen dan mannen? Serieuze vraag btw.
Dat heb ik ook! Daarom is het hier meestal wel opgeruimd. Maar een opgeruimd huis is niet gelijk aan een schoon huis bij mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen zooi, rommel in huis is op de een of andere reden rommel in m'n hoofdGeen idee, hoe het werkt, maar als er overal papieren liggen denk ik ook daadwerkelijk dat er nog van alles gedaan moet worden. Als die papieren netjes in een map zitten, is dat gevoel weg. Of de actie nu wel of niet is ondernomen
Vergeet je dan niet de actie daadwerkelijk uit te voeren? Ik vind het juist prettig als overal papieren en post liggen, dan weet ik in ieder geval precies wat er nog moet gebeuren en vergeet ik het ook niet. Ik ruim alleen op als er mensen op bezoek komen en aan het eind van een semester.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen zooi, rommel in huis is op de een of andere reden rommel in m'n hoofdGeen idee, hoe het werkt, maar als er overal papieren liggen denk ik ook daadwerkelijk dat er nog van alles gedaan moet worden. Als die papieren netjes in een map zitten, is dat gevoel weg. Of de actie nu wel of niet is ondernomen
O prachtig, die processie van laborantenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
de trouwringen zijn binnen
en hebben jullie deze al gezien?
ik vind het een briljant filmpje, en een goede actie:
Meestal niet, want eens in de week gaat alles de mappen in en check ik wel of er nog iets moet gebeuren. Komt wel eens voor dat een rekening niet meteen wordt betaald, maar dan sturen ze wel een herinneringquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:04 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de actie daadwerkelijk uit te voeren? Ik vind het juist prettig als overal papieren en post liggen, dan weet ik in ieder geval precies wat er nog moet gebeuren en vergeet ik het ook niet. Ik ruim alleen op als er mensen op bezoek komen en aan het eind van een semester.
... en ik heb ook maar een kleine kamer.
ik ook. Als ik na het studeren de boeken open laat liggen ontspan ik ook niet. De boeken met dicht en op een stapeltje en dan is het okay...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je geen kinderfiets nemen? Die zijn toch vaak ook redelijk groot en goedkoop?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik probeerde een oma fiets te zoeken voor een redelijke prijs.. de goedkoopste die ik vond is 150 euro.
Dank voor de tip, maar met bezorgkosten ben ik alsnog 160,- kwijt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:30 schreef P.F het volgende:
http://www.wehkamp.nl/spe(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
http://link.marktplaats.nl/329715347
Nou nee, ik heb vandaag net gewinkeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:44 schreef P.F het volgende:
kon zijn dat je toevallig nog iets nodig had?
waar slaat die reactie nou weer op? Ze zegt toch normaal dat ze niets nodig heeft?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor, sjonge jonge, graag gedaan!
Ik vond haar reactie raar! En ik geef meer dan 1 suggestie.. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar slaat die reactie nou weer op? Ze zegt toch normaal dat ze niets nodig heeft?
Wat is er raar aan? Ik heb voor de rest niets nodig... omdat ik vandaag gewinkeld heb. En ik heb je toch bedankt? Mijn opmerking was niet naar bedoeld hoor. Sorry als ie zo overkwam.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond haar reactie raar! En ik geef meer dan 1 suggestie.. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ik
Oh, zo ben ik ook hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef P.F het volgende:
Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ik
Sorry, ik las hem echt op zo een verkeerd toontje. Valt idd mee!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? Ik heb voor de rest niets nodig... omdat ik vandaag gewinkeld heb. En ik heb je toch bedankt? Mijn opmerking was niet naar bedoeld hoor. Sorry als ie zo overkwam.
Help ewelina dan eens aan een fiets als je wilquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, zo ben ik ook hoor.![]()
Maar ik vind het nog leuker om anderen te helpen met zoeken.
Ik ben daar ook wel handig in en heb dan ook de vacaturehunt voor manlief gedaan.
Ikzoeken (vanuit de luie stoel).
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry, ik las hem echt op zo een verkeerd toontje. Valt idd mee!!
Da's jammer... alleen, in Amsterdam denk ik niet dat ie over anderhalf jaar nog in mijn bezit is... of niet anderzijds gesloopt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Syrena het volgende:
Eweline, ik heb zo'n goedkope omafiets. Hij heeft nu al roest bij de trappers, ik heb hem nu anderhalf jaar en hij staat nooit buiten. Bij mij staat ie in de berging en op het werk in de overdekte fietsenstallingEn hij was idd ex sloten.
Dan zou ik sowieso een tweedehandse kopen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Da's jammer... alleen, in Amsterdam denk ik niet dat ie over anderhalf jaar nog in mijn bezit is... of niet anderzijds gesloopt...
Vandaar dat ik er niet zo heel veel aan uit wil geven.
Daarom zet ik de mijne dus ook in de berging en de bewaakte fietsenstalling, ben al twee fietsen kwijtgeraakt. Als ik echt in de stad moet zijn ga ik altijd lopen. En naar het station ook. Ze jatten hier echt ongelofelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Da's jammer... alleen, in Amsterdam denk ik niet dat ie over anderhalf jaar nog in mijn bezit is... of niet anderzijds gesloopt...
Vandaar dat ik er niet zo heel veel aan uit wil geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |