abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79097431
Oh, dan doe ik even verwend: wij ruimen tegenwoordig op donderdagavond even snel het huis op, dan komt op vrijdag de poetsvrouw en dan is het in het weekend lekker schoon Erna weer wat minder, maar allez, 't is zo weer vrijdag
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:18:53 #152
3185 Adelante
To let it go now
pi_79097490
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mijn kamer vies is, dus ik maak elke zaterdag schoon en dan ruim ik dus ook op. Als ik veel thuis ben, is het sneller vies en dan stofzuig ik ook woensdag .
Ik kan ook niet tegen zooi, rommel in huis is op de een of andere reden rommel in m'n hoofd Geen idee, hoe het werkt, maar als er overal papieren liggen denk ik ook daadwerkelijk dat er nog van alles gedaan moet worden. Als die papieren netjes in een map zitten, is dat gevoel weg. Of de actie nu wel of niet is ondernomen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79097864
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef Armoed het volgende:
Waarom eigenlijk zo veel vrouwen in dit topic? Lijkt me sterk dat er over het algemeen meer vrouwen op FOK! zitten die af willen vallen dan mannen? Serieuze vraag btw.
We zitten hier ook voor de gezelligheid en niet alle mannen zijn even goed bestand tegen vrouwengekwek .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:39:14 #154
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79098050
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik kan ook niet tegen zooi, rommel in huis is op de een of andere reden rommel in m'n hoofd Geen idee, hoe het werkt, maar als er overal papieren liggen denk ik ook daadwerkelijk dat er nog van alles gedaan moet worden. Als die papieren netjes in een map zitten, is dat gevoel weg. Of de actie nu wel of niet is ondernomen
Dat heb ik ook! Daarom is het hier meestal wel opgeruimd. Maar een opgeruimd huis is niet gelijk aan een schoon huis bij mij . Net heel grondig gepoetst! Jeej. Misschien zo nog even kijken of er iets uit te ruimen valt qua kasten.
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:39:34 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79098059
Hoi

Wat ben je weer lekker bezig Sigme, knap hoor...

Mo, wat een lekker eetlijstje

Vandaag lekkerder gewerkt dan gisteren iig, mijn god dat was een drama, ik haat bureauwerk en dan nog gezeik enzo... Maar vandaag lekker geen chefjes, zelf tijd indelen, veel beter.

Lijst:
O: Kom yoghurt
T's: boterham rosbief, appel, peer, druifjes, tomaat
L: 2 boterhammen filet americain, grote beker cup a soup kerrie, sinaasappel
T's: boterham met dubbel rosbief, stukje kaas, blokje choco
D: Beetje witte rijst met chicken tonight sate (wil mijn vriend, dat is vet ) en een salade van ijsbergsla,tomaat, augurk, komkommer enzo..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79098859
quote:

[..]

Vergeet je dan niet de actie daadwerkelijk uit te voeren? Ik vind het juist prettig als overal papieren en post liggen, dan weet ik in ieder geval precies wat er nog moet gebeuren en vergeet ik het ook niet. Ik ruim alleen op als er mensen op bezoek komen en aan het eind van een semester.

... en ik heb ook maar een kleine kamer.
pi_79098911
Ik ga ook weer eens goed bezig zijn (voor de 1000e x ). Vandaag 3 kwartier op de crosstrainer gestaan met een domme serie, wie weet neem ik wel geen alcohol vandaag. Onee, straks de mini ophalen bij vrienden, die ontkurken de flessen al direct als wij binnenkomen.

"Toon me uw vrienden..."
pi_79098983
Ik ben deze week 4x uit eten geweest volgens mij, bizar!
pi_79099200
de trouwringen zijn binnen

en hebben jullie deze al gezien?

ik vind het een briljant filmpje, en een goede actie:

Ja doei.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:23:28 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79099388
Helleu

Kwak, dat konijn is zo tof!!!!! En leuk dat je het zelf gaat maken! Nu durf ik ook wel op te biechten dat ik haak Is het moeilijk om te maken? Want dan wil ik het ook wel proberen.

Ik heb vanochtend een vriend geholpen die naar Almere gaat verhuizen en binnen een week ofzo over moet zijn Met mn boormachine alle schroefjes en planken van de muur gehaald, en zn keuken helemaal uitgesopt, dus ik kan weer trots op mezelf zijn voor mn goeie daad

Nu even relaxen en dan vanavond een goed concert ergens in de provincie in een heel schattig kerkje
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:28:41 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79099506
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
de trouwringen zijn binnen

en hebben jullie deze al gezien?

ik vind het een briljant filmpje, en een goede actie:

O prachtig, die processie van laboranten en die ene man met de dweil

Oh, en heb je nu niet de neiging om die ring al om te doen?? Ik zou m steeds 'even passen' denk ik
pi_79099537

maar ze zitten inmiddels weer in het doosje

die laboranten en de dweilman zijn ook mijn favorieten.. ik was echt onder de indruk van dat filmpje vond het echt heel tof
Ja doei.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:36:53 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79099719
Ooooooooooooh,mooie ringen!!! Helemaal goed!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:37:42 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79099739
Leuke foto
pi_79100063
Mooie foto mo!
Er werden zakjes lays uitgedeeld en ik heb er natuurlijk een genomen... Best lekker eigenlijk, maar echt alleen voor soms...
pi_79100115
Mooie ringen ja! En leuke foto

O: Brinta
T: Drie volkoren biscuitjes van verkade
L: Twee sneetjes brood met stroop
T: Eierkoek met chocolade (hij was goor), dropje
T: Schaaltje Griekse vanilleyogurt (jaja paps en mams hebben the good stuff)
D: Erwtensoep en een flink stuk clafoutis (die staat nu in de oven)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:53:40 #167
3185 Adelante
To let it go now
pi_79100159
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:04 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Vergeet je dan niet de actie daadwerkelijk uit te voeren? Ik vind het juist prettig als overal papieren en post liggen, dan weet ik in ieder geval precies wat er nog moet gebeuren en vergeet ik het ook niet. Ik ruim alleen op als er mensen op bezoek komen en aan het eind van een semester.

... en ik heb ook maar een kleine kamer.
Meestal niet, want eens in de week gaat alles de mappen in en check ik wel of er nog iets moet gebeuren. Komt wel eens voor dat een rekening niet meteen wordt betaald, maar dan sturen ze wel een herinnering
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:59:26 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79100335
Ohja, lijstje

O: croissantje met kaas en boterham met jam
T: koffie met volkorenbiscuitje
L: 2 mueslibollen waarvan 1 met kaas
T: schaaltje ijs
T: peer
D: stamppot boerenkool uit de vriezer denk ik

Zonde van dat bakje ijs, ik bedenk me nu dat ik beter die peer met wat kwark had kunnen eten
pi_79101019
Ik probeerde een oma fiets te zoeken voor een redelijke prijs.. de goedkoopste die ik vond is 150 euro.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:24:57 #170
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79101063
Definitieve lijstje:

O1: 2 beschuiten met extra pure hagelslag, dun stukje ontbijtkoek
S: 5 km. hardlopen, 15 minuten op 10 km per uur, 15 minuten interval (8 en 12 km per uur)
T: banaan
O2: yoghurt met muesli, bramen en frambozen
L: restje pizza en rucolasalade
T: 5 engelse dropjes
T: groot glas ananas/mango sap
D: biefstukje met ovenpatat en zelfgemaakte appelmoes (zonder suiker) en 250 gram broccoli
T: biertje of wijntje in de stad.

Best okay, I thought!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:27:16 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79101137
quote:

[..]

ik ook. Als ik na het studeren de boeken open laat liggen ontspan ik ook niet. De boeken met dicht en op een stapeltje en dan is het okay...
pi_79101142
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik probeerde een oma fiets te zoeken voor een redelijke prijs.. de goedkoopste die ik vond is 150 euro.
Kun je geen kinderfiets nemen? Die zijn toch vaak ook redelijk groot en goedkoop?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:35:16 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79101371
oh, en toffe ringen zeg Blootje en Wolve!
pi_79101475
quote:
Dank voor de tip, maar met bezorgkosten ben ik alsnog 160,- kwijt.
pi_79101679
kon zijn dat je toevallig nog iets nodig had?
pi_79101771
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:44 schreef P.F het volgende:
kon zijn dat je toevallig nog iets nodig had?
Nou nee, ik heb vandaag net gewinkeld.
pi_79101818
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor, sjonge jonge, graag gedaan!
pi_79101842
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor, sjonge jonge, graag gedaan!
waar slaat die reactie nou weer op? Ze zegt toch normaal dat ze niets nodig heeft?
Ja doei.
pi_79101854
het naanbrooddeeg staat te rijzen en ik ga zo de kofta maken nom
Ja doei.
pi_79101903
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waar slaat die reactie nou weer op? Ze zegt toch normaal dat ze niets nodig heeft?
Ik vond haar reactie raar! En ik geef meer dan 1 suggestie.. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ik
pi_79101993
Bweeuh wat een nacht, en wat een dag vandaag. Mijn baas doet niet zo lief, dus ik denk dat ik maar een ander baantje moet gaan zoeken. Wel jammer want ik werk hier nu al zo lang...maar ieder weekend verdrietig thuiskomen is ook niet leuk. En zuigt energie. Heb al iets anders op het oog, dus maandag even bellen.

Wat een mooie ringen Mo!

En ik wilde nog op andere dingen reageren maar typen op mijn telefoon kost nu even teveel moeite
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:57:49 #184
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79102069
Shiny . Rot voor je! Wat voor baantje heb je op het oog?
Inderdaad mooie ringen Moblo en Wolve. En naanbrood, lekker! Hoe was het op de markt?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79102124
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vond haar reactie raar! En ik geef meer dan 1 suggestie.. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ik
Wat is er raar aan? Ik heb voor de rest niets nodig... omdat ik vandaag gewinkeld heb. En ik heb je toch bedankt? Mijn opmerking was niet naar bedoeld hoor. Sorry als ie zo overkwam.
pi_79102148
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef P.F het volgende:
Ik zou het persoonlijk fijn vinden als iemand mee helpt zoeken maar dat ben ik
Oh, zo ben ik ook hoor.
Maar ik vind het nog leuker om anderen te helpen met zoeken.
Ik ben daar ook wel handig in en heb dan ook de vacaturehunt voor manlief gedaan.
Ik zoeken (vanuit de luie stoel).
pi_79102222
Mooie ringen Mo!

Maar als je voor later een mooieringenfoto wilt moet je hem misschien nog eens overdoen en iets meer van boven nemen.
Nu lijken jullie allebei wat korte vingers te hebben.
pi_79102501
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat is er raar aan? Ik heb voor de rest niets nodig... omdat ik vandaag gewinkeld heb. En ik heb je toch bedankt? Mijn opmerking was niet naar bedoeld hoor. Sorry als ie zo overkwam.
Sorry, ik las hem echt op zo een verkeerd toontje. Valt idd mee!!
pi_79102559
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, zo ben ik ook hoor.
Maar ik vind het nog leuker om anderen te helpen met zoeken.
Ik ben daar ook wel handig in en heb dan ook de vacaturehunt voor manlief gedaan.
Ik zoeken (vanuit de luie stoel).
Help ewelina dan eens aan een fiets als je wil
pi_79102837
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry, ik las hem echt op zo een verkeerd toontje. Valt idd mee!!

Ik bedenk me trouwens wel net dat ik wel iets nodig heb.... maar kattegrit kun je moeilijk op wehkamp bestellen

Ik ga als ik er toch een hoop geld aan moet uitgeven, maar gewoon naar de fietsenwinkel om de hoek. Die hebben voor 180 euro een fiets, maar dat is wel incl. sloten en als er wat mee is kan ik gewoon ermee terug. En ze hebben fancy kleurtjes en patroontjes.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:23:51 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79102841
oi, ik zag net een leuke vacature, maar de deadline is morgen. Maar hij is ook niet zo heel leuk en ik zou bijna liever een open sollicitatie daar naar toe sturen. Ik heb in ieder geval m'n CV maar eens vertaald naar het Nederlands en morgen maar een brief schrijven...
pi_79103036
Eweline, ik heb zo'n goedkope omafiets. Hij heeft nu al roest bij de trappers, ik heb hem nu anderhalf jaar en hij staat nooit buiten. Bij mij staat ie in de berging en op het werk in de overdekte fietsenstalling En hij was idd ex sloten.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79103058
En ik heb zo'n zin in chips dat ik bijijijina in staat ben om even naar het tankstation te rijden en pringles te kopen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:33:43 #194
331 Merel
Be here now.
pi_79103106
Ik zag net een superleuke vacature maar echt veel te ver weg
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79103133
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Syrena het volgende:
Eweline, ik heb zo'n goedkope omafiets. Hij heeft nu al roest bij de trappers, ik heb hem nu anderhalf jaar en hij staat nooit buiten. Bij mij staat ie in de berging en op het werk in de overdekte fietsenstalling En hij was idd ex sloten.
Da's jammer... alleen, in Amsterdam denk ik niet dat ie over anderhalf jaar nog in mijn bezit is... of niet anderzijds gesloopt...

Vandaar dat ik er niet zo heel veel aan uit wil geven.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:36:22 #196
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79103179
Ik zag hele mooie ringen! Wauw!

ik heb de hele dag gewerkt, ben net thuis en ga zometeen lekker eten! Honger!

Zaterdag 13 maart:
Ontbijt: 1 cracker met coburger, 1 met kipfilet en een kop koffie.
Tussendoor: 1 flesje water en 2x meergranen biscuit
Lunch: 1 kop tomatengroentesoep (vers) en 1 boulogne boterham met slagersachterham. 1 appel en een klein kopje optimel.
Tussendoor: 1 stukje komkommer en een flesje water.
Avondeten: pannekoeken!! Hmm.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:37:32 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79103207
Mijn omafiets kostte 140 euro en had ook binnen een halfjaar een vreselijk roestig stuur en trappers enzo

Volgens mij kun je nog beter een tweedehands Gazelle ofzo proberen te krijgen dat zijn tenminste goeie fietsen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:38:05 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79103225
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Da's jammer... alleen, in Amsterdam denk ik niet dat ie over anderhalf jaar nog in mijn bezit is... of niet anderzijds gesloopt...

Dan zou ik sowieso een tweedehandse kopen!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:38:07 #199
331 Merel
Be here now.
pi_79103226
Waarom haal je niet gewoon een fiets van Markplaats?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79103256
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daarom zet ik de mijne dus ook in de berging en de bewaakte fietsenstalling, ben al twee fietsen kwijtgeraakt. Als ik echt in de stad moet zijn ga ik altijd lopen. En naar het station ook. Ze jatten hier echt ongelofelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')