Dit is wel heeeeeel erg weinig zeg. Zeker je lunch. 2 eitjes kun je toch geen maaltijd noemen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Een lijstje gaat niet lukken vandaag want vanaf 4 uur bij mijn vriendje en geen idee wat er daar voor eten in huis is
Vanavond ook nog naar een receptie maar daar neem ik sowieso niets
(late) O: 3 plakjes roggebrood met pindakaas
T: mandarijntje
L: 2 gekookte eitjes
T: banaan
D: ???
Ik vind het lastig omdat ik op het moment nergens trek in hebquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dit is wel heeeeeel erg weinig zeg. Zeker je lunch. 2 eitjes kun je toch geen maaltijd noemen?
Leuk! Ik ben ook nog iets aan het bedenken voor de volgende mijlpaal. Ah well, eerst maar weer eens serieus afvallenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:31 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik heb besloten dat als ik 80 kilo weeg ik een cadeautje mag. Nu 84,5. En m'n streef heb ik op 75 gezet..Dat vond ik wel genoeg met een lengte van 1.88...
ik moet ook nog even bedenken wat...maar goed, 4,5 kilo duurt nog wel even!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben ook nog iets aan het bedenken voor de volgende mijlpaal. Ah well, eerst maar weer eens serieus afvallen
Ik zit te denken aan zo'n prive-saunadingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moet ook nog even bedenken wat...maar goed, 4,5 kilo duurt nog wel even!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, nee, niet tieren en lelijke dingen zeggen, gewoon overal over zeuren en klagen en heel dramatisch doen als je een beker krijgt waar een stukje af is enzo
Hihi!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
Helaas is dit gedrag voor mij pijnlijk herkenbaar. Ik ben ook zo'n vreselijk figuur die altijd dat ene lepeltje moet bij de koffie, of weer zit te piepen:"Maar ik wil dat mooie wijnglas!" En dan gewoon altijd. Arme meneer
Oh wat een goed idee!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben ook nog iets aan het bedenken voor de volgende mijlpaal. Ah well, eerst maar weer eens serieus afvallen
Ja, maar die heb ik hier al...Ik heb eigenlijk helemaal geen grote wensen. Misschien een leuk boek of een CD ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan zo'n prive-saunading
Hahaha, laat dat hem maar niet horenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:50 schreef Laureline het volgende:
O, en hoi Mark!
Nu hebben we twee stelletjes hier
Dat hem? of hem dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, laat dat hem maar niet horen.
Ik ook!! Ik heb van alles een lievelingsiets!! Kopje, bestek, theeglas, zakdoek, you name it! Laatst kwam iemand theedrinken en was ik even vergeten dat niet iedereen voorkeur heeft voor dat soort dingen. Dus ik wijzend op 2 glazen: "Welke wil jij?" Hij, met verbaasd hoofd: "Uhm, die?" En ik: "Gelukkig, dan hoef ik niet af te wassen!!" Want ik heb van mijn lievelingstheeglas er namelijk 2.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
Helaas is dit gedrag voor mij pijnlijk herkenbaar. Ik ben ook zo'n vreselijk figuur die altijd dat ene lepeltje moet bij de koffie, of weer zit te piepen:"Maar ik wil dat mooie wijnglas!" En dan gewoon altijd. Arme meneer
oh ja, melk uit een glazen glas vind ik ook niet lekker....Als je in een kroeg melk besteld krijg je dat altijd... Broodje kroket met melk..mmmmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:05 schreef neen het volgende:
Ik vind melk uit een glas niet zogewoon uit een mok ofzo
Welkom!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:22 schreef de_nachtwacht het volgende:
N00b meldt zich. Ik heb besloten om ook maar mee te doen, al is het maar zodat ik steeds word geconfronteerd met m'n huidige gewicht en streefgewicht. Gisteren voor de zoveelste keer maar weer begonnen met hardlopen en nu ga ik het echt een keer volhouden!
Oh ja, ik ben een huisgenoot van Viking, dus stiekem een zak chips leeg eten is er voor haar niet meer bij.
Dat was hopelijk een grapje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:50 schreef Laureline het volgende:
O, en hoi Mark!
Nu hebben we twee stelletjes hier
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
hm, mijn tante snapt het wel, die lijnt al sinds ze 16 is continuhet is bij mij meer het probleem van aanbod... ik heb besloten dat ik wel 1 bakje chips mag vandaag
daar heb ik zo'n zin in!
Het zijn inderdaad mini's maar zoveel is er niet meer van over om weg te gevenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:20 schreef P.F het volgende:
Heb je die mini's gekocht? Geef maar aan mij!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, ik mis sigme.
Die schaamsmiley achter 'uitgeslapen tot 6 uur'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:24 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Eerst om 4 uur ben ik terug naar bed gegaan en heb uitgeslapen tot 6 uur.
Ik was gister met de auto opgehaald van een tussenstation en dus stond mijn fiets nu nog bij het station in Assen en daar ben ik vanochtend heengelopen (12km), fiets gehaald, naar de markt geweest en met tegenwind weer teruggefietst.
En nu ga ik een pot sperziebonen opeten.
Goeiemorgen allemaal en welkom Mark Nachtwacht!
OMG. Ik vind mezelf al zielig als ik om half 7 op moet...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:24 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Eerst om 4 uur ben ik terug naar bed gegaan en heb uitgeslapen tot 6 uur.
Wel aardig. Zolang ik bezig ben met dingen, zodat ik er niet aan kan denken, gaat het wel oké. Dat was gisteren ook zo. De hele dag ging het goed, totdat ik thuis kwam en even niets te doen hadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Rituals, hoe gaat het vandaag met je?
Ahh dat vind ik echt leuk om te horen! Je bent de laatste tijd zo druk geweest met school. Heerlijk dat je nu even kunt genieten van deze dag. Schoonmaken is wel een goed idee trouwens. Misschien dat ik dat straks ook even ga doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
aw
ik geniet echt van deze zaterdag, nu al. Het is de eerste zaterdag dit jaar dat we gewoon met z'n tweeën vrij zijn en op de bank kunnen zitten en tv kunnen kijken!zo heerlijk!!!
en we gaan het huis een beetje aan kant maken, wat schoonmaken vooral, zodat we dat ook in een schoon huis kunnen doen
morgen een lange studiedag, maar vandaag even genieten van de vrije zaterdag!
eens kijken wat voor leuke dingen ze op de markt hebben
Volgens mij zijn vrouwen in het algemeen meer bezig met afvallen dan mannen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef Armoed het volgende:
Waarom eigenlijk zo veel vrouwen in dit topic? Lijkt me sterk dat er over het algemeen meer vrouwen op FOK! zitten die af willen vallen dan mannen? Serieuze vraag btw.
Volgens mij is bij vrouwen hun zelfvertrouwen voor een groter deel gelinkt aan hun uiterlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen in het algemeen meer bezig met afvallen dan mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |