abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79089187
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat je dat echt lief vindt, ik zou het een kutopmerking vinden over onredelijkheid gesproken, in dit soort situaties ben ik dus altijd lekker onredelijk. Maar das niet cyclus gebonden
Zn bedoeling is goed voor mij en voor hem, zachte heelmeesters enzo. Al kan ik me indenken dat in een slechte bui ik juist demonstratief de hele zak had leeggegeten. Maar tegenwoordig ben ik vrij zen wat dat soort dingen betreft. Ook amper chagrijnig meer , zelfs niet menstrueel!
pi_79089253
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zn bedoeling is goed voor mij en voor hem, zachte heelmeesters enzo. Al kan ik me indenken dat in een slechte bui ik juist demonstratief de hele zak had leeggegeten. Maar tegenwoordig ben ik vrij zen wat dat soort dingen betreft. Ook amper chagrijnig meer , zelfs niet menstrueel!
Het is natuurlijk ook de manier waarop hij het zegt. Als het er als een botte boer uitkomt van `dát zou ik maar niet doen als ik jou was ` dan zou ik het echt niet oké vinden. Maar als hij het gewoon lief bedoelt om je te helpen, mooi toch?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:28:58 #78
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79089258
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:22 schreef de_nachtwacht het volgende:
N00b meldt zich. Ik heb besloten om ook maar mee te doen, al is het maar zodat ik steeds word geconfronteerd met m'n huidige gewicht en streefgewicht. Gisteren voor de zoveelste keer maar weer begonnen met hardlopen en nu ga ik het echt een keer volhouden!

Oh ja, ik ben een huisgenoot van Viking, dus stiekem een zak chips leeg eten is er voor haar niet meer bij.
Welkom Nachtwacht!
Lust je Broccoli?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:29:24 #79
277802 _Calimero_
pi_79089266
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

pi_79089268
hoi "huisgenoot van viking" die we hier doorgaans altijd gewoon bij zn voornaam noemden voor ie mee kwam posten

welkom!
Kwak
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:32:26 #81
277802 _Calimero_
pi_79089295
Zo, lijstje voor vandaag dan maar!

O: yoghurt met muesli, 2 crackers met jam
L: 2x krentebol
S: wielrennen, 2.5 uur (2 reepjes mee)
T: chocolademelk, 2 crackers houmous
D: bij een vriendinnetje

Hm misschien dat ik er nog iets bijfrot na mijn D, het lijkt wat weinig in totaal
pi_79089336
Welkom nachtwacht! Doe je ook evy of ga je 'gewoon' rennen?
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nou het gaat niet vanzelf, ik heb er wat hulpmiddeltjes bij, die ook op zulk soort vlakken effect hebben. Maar wel fijn natuurlijk.
pi_79089346
Goedemorgen en welkom Mark. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79089453
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Welkom Nachtwacht!
Lust je Broccoli?
Is dat een strikvraag?

@ MevrouwPuff: Ik ga inderdaad 'gewoon' hardlopen, maar dan wel met een schema voor blessuregevoelige types. Met muziek hardlopen heb ik nooit echt prettig gevonden, zeker niet als ik 's avonds laat door het Stadspark ren.

@ iedereen: bedankt
pi_79089458
Goedemorgen.

Welkom Mark!
pi_79089521
Haai Mark! Welkom. Hoeveel moet eraf?

Kwak, vind ook echt dat je goed gaat. Sowieso ook 4,5 kg in amper 2 maanden toch? Jeej!

Lijssie gisteren:

O: havermout
L: bagel gerookte kip met sla en avocado
T: glas jus
D: 2 x bordje met groenten (paprika, broccoli, champignons enz) en gamba's en ossehaas
T: glas cola light
T: bolletje ijs, slagroomsoesje
T: verse munt thee
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:50:01 #87
331 Merel
Be here now.
pi_79089522
"Een huisgenoot van Viking", alsof we dan niet weten om wie het gaat!

Wat zijn jullie weer vroeg op! Ik kan niet meer slapen maar ben wel heel moe, dus ik voorzie een middagdutje straks.

Loveli, ik zal eens kijken naar dat vitamineB6-gebeuren!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:02:42 #88
277802 _Calimero_
pi_79089725
Ik heb eindelijk de juiste instelling gevonden zodat ik van iedereen de figuurtjes bij zijn naam kan zien
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:03:21 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79089735
Welkom de_nachtwacht, waren de kaastosties lekker? .

Loveli heeft straks een paar leuke vragen voor je .
Niet meer actief op Fok!
pi_79089883
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Haai Mark! Welkom. Hoeveel moet eraf?
In ieder geval 8,5 kg, dan zit ik weer op een bmi van 23.5.

@ Viking: Ik heb geen tosti's gehad, onze Duitse vriendin deed per ongeluk de stekker erin.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:17:31 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79089938
Ik ga ook eens wat nuttigs doen. Doei! .
Niet meer actief op Fok!
pi_79090016
Nachtwacht! Welkom en succes met de kilo's! Rosebier en smeerpate zijn alvast geen goed idee

Bwaaah, ik heb last van m'n buik.
pi_79090020
Een lijstje gaat niet lukken vandaag want vanaf 4 uur bij mijn vriendje en geen idee wat er daar voor eten in huis is
Vanavond ook nog naar een receptie maar daar neem ik sowieso niets

(late) O: 3 plakjes roggebrood met pindakaas
T: mandarijntje
L: 2 gekookte eitjes
T: banaan
D: ???
pi_79090084
Hey, ik mis sigme.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79090093
Ga jezelf nou niet zitten frustreren door de hele avond niets te eten, Sarabi Logisch dat je niet vol aan de bitterballen gaat, maar je kunt overdrijven Ik vind wat kwak voorstelt wel zinnig, maar allez, je weet natuurlijk niet wat er op tafel komt.

Ik zou vandaag visite krijgen, maar dat ging niet door. Ga ik ook niets bakken Ik denk dat ik mijn middag eens ga spenderen aan het maken van gevulde wijnbladeren
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:30:27 #96
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79090109
5 km. hardgelopen, waarvan 15 minuten op 10 km. per uur, en na een korte pauze nog een keer 15 minuten interval, om de minuut 8 km. per uur en 12 km. per uur. Nu moe.

en het dooit hier overdag, en 's nachts vriest het. Dat betekend dat 's morgens de wegen een grote ijslaag zijn, fietsen is echt een pretje nu!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:31:33 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79090125
oh, en ik heb besloten dat als ik 80 kilo weeg ik een cadeautje mag. Nu 84,5. En m'n streef heb ik op 75 gezet..Dat vond ik wel genoeg met een lengte van 1.88...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79090135
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ga jezelf nou niet zitten frustreren door de hele avond niets te eten, Sarabi Logisch dat je niet vol aan de bitterballen gaat, maar je kunt overdrijven Ik vind wat kwak voorstelt wel zinnig, maar allez, je weet natuurlijk niet wat er op tafel komt.

Ik zou vandaag visite krijgen, maar dat ging niet door. Ga ik ook niets bakken Ik denk dat ik mijn middag eens ga spenderen aan het maken van gevulde wijnbladeren
Nee, dat is waar.
Maar ik heb een beetje het tegenovergestelde als wat ik normaal heb in mijn stopweek.
Ik heb helemaal geen trek
En ik vind chips en snacks eigenlijk ook gewoon niet lekker he
Waarschijnlijk neem ik wel een wijntje
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:32:42 #99
236335 neen
schone schijn
pi_79090145
Donald Duck kon ik niet vinden m'n zusje zal die wel gepakt hebben gisteravond ofzo en die ligt nog in bed Dus nu heb ik me verveeld in bad.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vond dit een goed boek.
He, die ligt hier ook op tafel
Hoe zit het met jou nu eigenlijk dan? Kun je alweer sporten enzo of nog niet.
het lijkt niet wat het is
pi_79090155
Hooi Ik zie een nieuweling die we al kennen *zwaait*

Ik heb de strijk al gedaan, haar in de krullers, ontbijt zit erin. Alleen nog aankleden en dan naar de winkel. Hoop dat mijn ex vandaag thuisblijft
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')