Zn bedoeling is goed voor mij en voor hem, zachte heelmeesters enzo. Al kan ik me indenken dat in een slechte bui ik juist demonstratief de hele zak had leeggegeten. Maar tegenwoordig ben ik vrij zen wat dat soort dingen betreft. Ook amper chagrijnig meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat je dat echt lief vindt, ik zou het een kutopmerking vindenover onredelijkheid gesproken, in dit soort situaties ben ik dus altijd lekker onredelijk. Maar das niet cyclus gebonden
Het is natuurlijk ook de manier waarop hij het zegt. Als het er als een botte boer uitkomt van `dát zou ik maar niet doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zn bedoeling is goed voor mij en voor hem, zachte heelmeesters enzo. Al kan ik me indenken dat in een slechte bui ik juist demonstratief de hele zak had leeggegeten. Maar tegenwoordig ben ik vrij zen wat dat soort dingen betreft. Ook amper chagrijnig meer, zelfs niet menstrueel!
Welkom Nachtwacht!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:22 schreef de_nachtwacht het volgende:
N00b meldt zich. Ik heb besloten om ook maar mee te doen, al is het maar zodat ik steeds word geconfronteerd met m'n huidige gewicht en streefgewicht. Gisteren voor de zoveelste keer maar weer begonnen met hardlopen en nu ga ik het echt een keer volhouden!
Oh ja, ik ben een huisgenoot van Viking, dus stiekem een zak chips leeg eten is er voor haar niet meer bij.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zn bedoeling is goed voor mij en voor hem, zachte heelmeesters enzo. Al kan ik me indenken dat in een slechte bui ik juist demonstratief de hele zak had leeggegeten. Maar tegenwoordig ben ik vrij zen wat dat soort dingen betreft. Ook amper chagrijnig meer, zelfs niet menstrueel!
Nou het gaat niet vanzelf, ik heb er wat hulpmiddeltjes bij, die ook op zulk soort vlakken effect hebben. Maar wel fijn natuurlijk.quote:
Is dat een strikvraag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Welkom Nachtwacht!
Lust je Broccoli?
In ieder geval 8,5 kg, dan zit ik weer op een bmi van 23.5.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Haai Mark!Welkom. Hoeveel moet eraf?
Nee, dat is waar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ga jezelf nou niet zitten frustreren door de hele avond niets te eten, SarabiLogisch dat je niet vol aan de bitterballen gaat, maar je kunt overdrijven
Ik vind wat kwak voorstelt wel zinnig, maar allez, je weet natuurlijk niet wat er op tafel komt.
Ik zou vandaag visite krijgen, maar dat ging niet door. Ga ik ook niets bakkenIk denk dat ik mijn middag eens ga spenderen aan het maken van gevulde wijnbladeren
He, die ligt hier ook op tafelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond dit een goed boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |