Oehoeeee!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:donderdag wordt het 14 graden!!!!!!!!!!!!
lente lente lente lente lente lente
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef P.F het volgende:
"give head" is toch een vunzige term, of heb ik een dirty mind?
Als je pijpen vunzig vindt dan wel ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef P.F het volgende:
Orale sex http://en.wiktionary.org/wiki/give_headquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef P.F het volgende:
'trusten uniekhoornquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Slapen
Tot morgen 4.45 uur Sigme... niet meer zo lang slapen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
'trusten uniekhoorn.
Morgen ga ik naar Oeffelt, naar het Nederlands KampioenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
'trusten uniekhoorn.
Morgen ga ik naar Oeffelt, naar het Nederlands KampioenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien kun je even peilen of ze nog mentale begeleiding nodig hebben
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Beter dan andersom toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:06 schreef Rituals het volgende:
Ik ben helemaal in de war met de dagen! Ik kwam er net achter dat het morgen pas zondag is ipv maandag.
Jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef Adelante het volgende:
Heggenvlechten? Ben ik de enige die veel vrouwen op een rij elkaars schaamhaar zie vlechten tot één massieve haag!?!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:19 schreef sigme het volgende:
In welke stijl moeten we nog even uitvlechten.
Ik heb een give head feest vandaar....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je pijpen vunzig vindt dan wel ja.
Que? Daar kan PF nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef Adelante het volgende:
Heggenvlechten? Ben ik de enige die veel vrouwen op een rij elkaars schaamhaar zie vlechten tot één massieve haag!?!
Ja! Heerlijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beter dan andersom toch?.
Ik vind het altijd zo fijn als ik vroeg wakker word en denk dat ik bijna uit bed moet, maar dan blijkt het nog midden in de nacht te zijn.
Zeg je dat tegen je vriendin? 'Schatje, het wordt tijd om de heg weer eens te snoeien'?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef Adelante het volgende:
Drink je dan 'savonds ook expres extra veel zodat je er snachts uit moet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Heerlijk!Ik moet soms 's nachts naar de wc en dan vind ik het ook altijd een heerlijk gevoel om daarna weer te mogen slapen.
Kun jij 's zomers eigenlijk wel slapen, dan? of is je slaapkamer geblindeerd?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:33 schreef sigme het volgende:
Ik word soms midden in de nacht wakker om te piesen en dan is het nog geen tien uur.
Schattig kamertje PFquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef P.F het volgende:
Ik wil mijn koelkast + lelijke gele deur verven + een muur
en ik twijfel tussen roze en leem. En ik wil de muur bij mijn bankje leuker maken en de lamp beter uit laten komen...
Ik vind rood, roze en leem grijs mooie kleuren.
Ik snap picasa niet helemaal, maar hier mijn kamer hoe ie nu is, heeft iemand mischien tips?
Nee, het moeten opstaan is namelijk weer wat minder leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Drink je dan 'savonds ook expres extra veel zodat je er snachts uit moet?
28 gram, uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand bevestigen of ontkennen dat een oz. iets minder dan 30 gram is? Als dat zo is moet er idioot veel chocola in m'n recept.
Nu ben ik heel benieuwd hoe jij woont...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef sigme het volgende:
Dat heggenvlechten doen ze met meidoornen. Het doel is dat het het vee binnenhoudt, en dan is meidoorn handig vanwege die doornen. Wij hebben hier een meidoornhaag en een sleedoornhaag staan, die we misschien gaan vlechten. Maar eerst volgende week een nieuwe haag planten, van allerlei bosplantsoen.
's Zomers slaap ik ook best prima, ColfFeet. Ik heb geen slaapkamer, maar redelijk goede gordijnen en de ramen zonder gordijnen zitten vanuit het bed gezien achter de kachelkolos. In m'n stadshuisje hebben we wel verduistergordijntjes voor de dakramen.
Een pied à terre in de stad en een hutje op de heiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd hoe jij woont...
Heb je 2 huizen? Is 1 een studio oid?
Echt? Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Een pied à terre in de stad en een hutje op de hei
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Echt? Zoiets als dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool.quote:
Dat houdt ze netjes bij hoor, heb nog nooit de gardena in bed hoeven leggen als subtiele hintquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen je vriendin? 'Schatje, het wordt tijd om de heg weer eens te snoeien'?
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat meende ik al, dank je!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Ooh Ewelina, dat is zo romantisch![]()
Zucht....
Trustenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:57 schreef sigme het volgende:
Wel, ik ga het bed maar weer eens proberen.!
Nu niks, want ik heb lang niet genoeg chocola in huis, maar binnenkort ga ik chocolade-chinese five spices-cupcakes maken. Ik ben zo dol op five spices.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ga je maken?
Sigme, zoete dromen
Waar haal jij je fivespice? De smaak verschilt in mijn ervaring heel erg bij verschillende merken/leveranciers.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu niks, want ik heb lang niet genoeg chocola in huis, maar binnenkort ga ik chocolade-chinese five spices-cupcakes maken. Ik ben zo dol op five spices.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |