quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ja, zo beroemd is ze bij mij niet, maar ik loop achter waarschijnlijk.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Oeps, ik zat net te denken "wat een hoge hakken"! En daar ging ze hoor, plat op haar bek.
hij is ook leukquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even wat te drinken pakken en ....
DAN
Ze gaan scheiden, dus ze heet geen Cole meer straksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Cole-chick van Girls Aloud komt toch ook nog een keertje?
Heeft ook net voor het eerst een solo plaatje uit
Die komt idd optreden. Heeft nu 3 top 10 singles in UK, en als lid van Girls Aloud 7 jaar ervaring en 20 Top 10 hits, dus die stelt opzich wel iets meer voor dan Pixiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
jup... in de liveshowsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Die ken ik dus ook niet. Doe mij maar Lady Gagaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze gaan scheiden, dus ze heet geen Cole meer straks
Cheryl
Daar heb ik vorige week voor het eerst van gehoord, dus ja, die is beroemderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die komt idd optreden. Heeft nu 3 top 10 singles in UK, en als lid van Girls Aloud 7 jaar ervaring en 20 Top 10 hits, dus die stelt opzich wel iets meer voor dan Pixie
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze gaan scheiden, dus ze heet geen Cole meer straks
Cheryl
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik dus ook niet. Doe mij maar Lady Gaga
Geen zorgen, d'r komen waarschijnlijk toch een stuk of 5 replays. Met schokkende gezichten van ouders, drama-slomotions en Gordon die met zijn handjes wappert.quote:
De liedjes ken ik waarschijnlijk wel als ik ze hoor, maar die namen die zeggen me helemaal niets. De radiozender die ik meestal op heb noemt nooit de namen (nee, niet Sky).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft wel betere dingen te doen, die krijg je never geboekt. Had wel gruwelijk tof geweest
Vandaar ook de schattige beginnende artiestjes.
Ik weet nog dat bij Starmaker Nelly Furtado kwam. ook beginnend, maar duidelijk wel talent.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft wel betere dingen te doen, die krijg je never geboekt. Had wel gruwelijk tof geweest
Vandaar ook de schattige beginnende artiestjes.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zonder echt te kunnen zingen 7 jaar succes houden is ook een talent
Ja, en tig wereldhits met een klein niets presterend bandje dat Girl's Aloud heet. En een talentenjacht heeft gewonnen, dus die kan hun inderdaad niets lerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij Starmaker Nelly Furtado kwam. ook beginnend, maar duidelijk wel talent.
Kun je van mevrouw Pxie niet zeggen
Als er genoeg muziek en andere vocals bijzitten kom je een heel eindquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zonder echt te kunnen zingen 7 jaar succes houden is ook een talent
Oei we hebben een fan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en tig wereldhits met een klein niets presterend bandje dat Girl's Aloud heet. En een talentenjacht heeft gewonnen, dus die kan hun inderdaad niets leren
xfactor UK volgens mij..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
en ze zat in de jury van american idol? of een andere erg bekende talentenjacht @ amerikanaast SIMON
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als er genoeg muziek en andere vocals bijzitten kom je een heel eind
ja ik had ook zoiets van wtf?quote:
absoluut sound of the underground en Jump waren zeker wel wereldhits!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb die Girls Aloud even opgezocht op youtube, maar waren dat echt wereldhits? Ik kan niet zeggen dat ik die liedjes echt ken. Vaag misschien, meer niet.
Jump was een cover schat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
absoluut sound of the underground en Jump waren zeker wel wereldhits!
Met een cover van een wereldhit een hit hebben telt niet echt hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
absoluut sound of the underground en Jump waren zeker wel wereldhits!
Spanning, zenuwen, ontoerekeningsvatbaarheid van het moment.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Waarom ging ze nou weer huilen, ze ving het zo goed op.
quote:
quote:
wat een onzin, tuurlijk telt dat wel...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Met een cover van een wereldhit een hit hebben telt niet echt he
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind shy zo irritant
quote:
nou vooruit, wat knap van haarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:55 schreef sbientje het volgende:
[..]
[..]
wat een onzin, tuurlijk telt dat wel...
Zo dom? Zo praten ze daar allemaal hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik snap het niet, zo dom en toch de melodie kunnen volgen
party in the usaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit nummer alleen van al die reality tv talent contestants die het coveren maar het is van Miley Cyrus?Damn ik vind een Miley Cyrus nummer leuk.
ik kom uit hengeloquote:
correctie, een keelstemquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:01 schreef sbientje het volgende:
cheyenne heeft nogal een nasale zangstem...
Die jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ah die sliep dus naast jannaof hoe heet die blower?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef sbientje het volgende:
zij lijkt wel extra bruingeschminckt
jo jo jo jo jo jo joker face ma ma ma mamaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een joker-face gevoel bij deze chick
Zoiets dacht ik ook alquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een joker-face gevoel bij deze chick
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jo jo jo jo jo jo joker face ma ma ma mama
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:04 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt oud nu, want ik vind die hoofdband geen porem.
Maar Miley vind ik leuk.
ze heeft ook het afragtempo eropquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Wat een inspiratieloos gegrom en gekrijs, dit kind.
quote:
Opa look, hij doet me denken aan Hercule Poirot met dat haar zo geplet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik loop achter, I know... maar wtf doet Gordon vandaag dan qua styling??????
quote:
jaquote:
Barbaarquote:
zijn haar bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon wilde Stacey overtreffen met d'r nieuwe look
eens met dubble DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:
Inderdaad, beetje zeikerig. Maar ik vind het wel leuk.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nummer is goedbagger, Romy isheeft een k*t
ze heeft t nummer zelf gekozen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Romy vindt het nummer niks. Maar doet het gewoon uitstekend.
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:08 schreef Vivi het volgende:
Ze klinkt alsof ze geknepen wordt. Ziet er well weer mooi uit.
cockchickquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef electronique het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze nu opeens een 'rockchick' wil zijn
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:08 schreef ClearGreen het volgende:
Kim, Danielle, Sumera, Maaike, Romy moeten door.
Ze vind dat ze veel voorstelt en wil haar veelzijdigheid laten zienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef electronique het volgende:
[..]
welkequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:09 schreef electronique het volgende:
dat ene meisje had echt HUGE okselhaar!
Famkequote:
Ik denk dat ze het erg onderschat heeft als je het nummer eens luider moet zingen. Skin is dan ook echt een toffe zangeres met een stem als een klok, ook op hardere volumesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien viel het haar toch tegen.Of ik zit mis.
Ze zingt ook niet zo heel slechtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ze gaat wel door, want ze hebben iemand nodig die "anders" is dan de rest
Ineens? Ze zit toch in een rockbandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef electronique het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:11 schreef Kimpossible het volgende:
Ik hoop echt dat ze die chykiria er nu is uit mieteren, tis tijd, kom op.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:11 schreef Kimpossible het volgende:
Ik hoop echt dat ze die chykiria er nu is uit mieteren, tis tijd, kom op.
Ik nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben bang dat Kyria door is.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
Wendy zei 'genoten'. Begint ze weer met haar stopwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |