oja, mijn foutquote:Op zondag 14 maart 2010 18:17 schreef BrandX het volgende:
Lees de OP, nepkleding, horloges enz. zijn verboden als internet aankopen. Gewoon niet doen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef monkeybrain het volgende:
Alarm besteld, begint weer zomer te worden dus leek me wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Deze Rus laat even zien ho het werkt, maar dat zadel trek je er zo af als dief![]()
heb je dr toevallig een SKU van voor me?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef monkeybrain het volgende:
Alarm besteld, begint weer zomer te worden dus leek me wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Deze Rus laat even zien ho het werkt, maar dat zadel trek je er zo af als dief![]()
Dat was ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef Japppo het volgende:
Wie had er ook alweer een filmpje gemaakt van de skipiste met z'n md 80 cam? Hoe heb je die vast gezet?
Probeer hier in Zwiterland al 2 dagen dat ding een beetje redelijk op m'n helm, jas of iets anders te monteren, maar tot nu toe met weinig succes. Heb op een skipiste van een minuut of 15 ongeveer 14:30 min die mooie helderblauwe lucht gefilmd.
27127, staat in de URL van het plaatje.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef makkie88 het volgende:
[..]
[..]
heb je dr toevallig een SKU van voor me?
Kun je terugvinden in de locatie van het plaatje, even linkermuisknop en eigenschappenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef makkie88 het volgende:
[..]
[..]
heb je dr toevallig een SKU van voor me?
Dit gaat volgens die Chinezen elke junk stoppen, het zien van dit apparaat laat ze al afdruipenquote:- Traditional chains, padlocks and U Locks only do half a job and can be pretty easily removed by those who know how, but even the sight of this alarm will have even the most determined of thieves thinking twice.
stom! niet aan gedacht! bedankt!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
27127, staat in de URL van het plaatje.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27127
Op de vorige pagina in deze post staat eenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef First het volgende:
Sorry dat ik nu een domme vraag ga stellenmaar zijn 5mw groene lasers legaal in nederland? en zijn ze veilig?
Ik wil namelijk deze bestellen.
store credit systeem is niet klantvriendelijk. Alles moet via support verlopen. Zie mijn klachten in vorige posts.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:51 schreef lawlhalla het volgende:
Ik krijg net (eindelijk) reactie op mijn mailtje naar dealextreme.
nu heb ik de keuze om wat weken te wachten voor een refund, of store credit krijgen.
store credit kan ik gelijk met mijn volgende order als een soort van korting terug krijgen ? Ik kan er vrij weinig over vinden op DX zelf.
Nergens last van, gebruik het al 1-2 jaar en altijd snelle reacties en geld snel terug gestort gekregen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:28 schreef Qaox het volgende:
Wat is focalprice toch een KUDT chinese sjop...
Ik wacht verdomme al 4 maanden op een refund van 18 dollar
snack? cheque? crack?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik verwacht deze week mijn ... van Jack
Ik mijn ...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik verwacht deze week mijn ... van Jack
?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef De-Hamster het volgende:
Vraagje, is iOffer ook een soort van Chinese webshop, maar dan meer in de eBay, Marktplaats structuur. Daar staan ook heel veel goedkope spullen op. Waarom staat er weinig tot niks over deze site op Fok?
vertel dan niets stelletje kleuters, volgend .... wordt verwijderd, de reeks is nu eindelijk weer leuk heb geen zin in dit soort verkapte zooiquote:
Is dat horloge wat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net weer even deze besteld, mijn 3e alweerDe eerste had wat krasjes dus ik vond het tijd voor een nieuwe, en de 2e is kapotgegaan toen ik in aangeschoten toestand van m'n fiets viel
Leuk, vooral rustig.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vertel dan niets stelletje kleuters, volgend .... wordt verwijderd, de reeks is nu eindelijk weer leuk heb geen zin in dit soort verkapte zooi
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Leuk, vooral rustig.
Iemand nog een leuke gadget tegengekomen die we nog niet kennen?
Hij kost bijna niks, en de laatste heeft het ong. een half jaar volgehouden, dus ik vind het het geld wel waardquote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef stame het volgende:
[..]
Is dat horloge wat?
Ik ben op zoek naar een horloge en kwam toevallig in dit topic terecht. Je hebt m ook in t wit zag ik, maar hoeveel is 't waard voor zo'n prijs?
Ies goetquote:Op maandag 15 maart 2010 20:35 schreef Hpzone het volgende:
-weg, deze fase hebben we nu wel gehad. Veranderen doet het niet, dus mekkeren kan je ergens anders maar niet hier-
Ze hebben daar wel leuke spullen, maar als je dan naar de verzendkosten kijkt dan kan je het beter in de winkel halen...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef De-Hamster het volgende:
Vraagje, is iOffer ook een soort van Chinese webshop, maar dan meer in de eBay, Marktplaats structuur. Daar staan ook heel veel goedkope spullen op. Waarom staat er weinig tot niks over deze site op Fok?
Ah thnx.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat was ik.
Ik heb mijn skibril achterstevoren op mijn helm gezet. Eerste dag vooral piste op de film, tweede dag had ik hem goed staan en prima beelden.
Half jaar is inderdaad nog wel aardig en het kost inderdaad niksquote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij kost bijna niks, en de laatste heeft het ong. een half jaar volgehouden, dus ik vind het het geld wel waard
Als er geen merk op staat wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef stame het volgende:
[..]
Half jaar is inderdaad nog wel aardig en het kost inderdaad niks![]()
Zo'n horloge is gewoon legaal om te importeren naar Nederland?
Misscihen dat ik binnenkort de 8GB versie koopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef Luco het volgende:
The fuck
Transformer Shaped USB 2.0 Flash/Jump Drive Keychain (2GB)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat geen merk op. Geen bekende iig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als er geen merk op staat wel.
Als het nu laser beak wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef Luco het volgende:
The fuck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helemaal gaafquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef Luco het volgende:
The fuck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Do want!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef Luco het volgende:
The fuck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder de mv 5 mocht wel dacht ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:49 schreef ErwinAA het volgende:
is deze laser verboden in nederland? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469
en zo niet zou die gewoon naar nederland kunnen worden verzonden?
Hoe doe je dat? TV kijken via computer? Tenminste dat bedoel je toch. Ik krijg het nooit aan de praat. Welke kabels heb je dan precies nodig?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:18 schreef toimoi het volgende:
Postbode zal wel weer opkijken. Binnen een week tijd zijn er 3 orders van mij overgegaan naar Shipping
Maarja, zijn allemaal wel dingetjes die ik echt kan gebruiken.
Printerkabel en cardreader voor mijn pc, 3,5mm jack kabeltje voor vriendin zodat ze lekker greys anatomy met haar mama kan kijken op de tv.
En dan voor mij weer wat spulletjes voor mijn psp en andere handige dingen
Komt 'ie zeker weer 3 keer in een week langs met zo'n envelop uit HongKong waarvoor getekend moet worden![]()
bij mij duurde het iets meer dan 1,5 week.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:05 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe lang duurt het bij jullie voordat je antwoord van DP hebt? Ik heb eergisteren gemaild maar nog niks terug
DealPerfect neem ik aan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:24 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
bij mij duurde het iets meer dan 1,5 week.
?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Apekoek het volgende:
Waar kom ik goedkoop aan een hoes voor mijn macbook?
http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=HDX+1000&_sacat=See-All-Categoriesquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Is de HDX 1000 nog ergens goedkoop te krijgen?
hierrrr.... Ik heb zelf die zwart/witte -de tweede- maar daar zit ie wel strak in (MAW: oplader kan er niet meer bij)quote:
Ebay had ik nog niet zo aan gedacht, echter jou zoek resultaat op Dealextreme levert niets op, wat ik dus ook al ondervond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=macbook+sleeve&_sacat=See-All-Categories
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.macbook
moeilijk toch.
Ah dat is prima. Heeft focal price overigens niet een speciale wholesale website zoals dealextreme dat heeft met volumerate?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef robbey het volgende:
[..]
hierrrr.... Ik heb zelf die zwart/witte -de tweede- maar daar zit ie wel strak in (MAW: oplader kan er niet meer bij)
http://www.focalprice.com/result_macbook8f6c9bag_1_0.html
Ja heel gek, dat wagentje heeft een bak van 3 meter hoog. Wat verwacht je van die luiquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Filmpje over de pakketafhandeling op vliegveld
Voorlopig maar niet iets breekbaars bestellen dus
http://www.dumpert.nl/med(...)akketje_kapodt_.html
Ik heb de 8 gig besteld, fucking lauwquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef Luco het volgende:
The fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |