Daar hadden de Chinezen de Tamagotchi (of hoe de hel je het ook maar spelt) voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef trovey het volgende:
Ach sommige mensen zijn allergisch voor huisdieren en ze zijn toch eenzaam....dan maar een pratende stofzuiger
Upskirtquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef Glcx het volgende:
Aight, goed apparaat om je babysitter ermee te begluren.
Praatte dat ding dan? (was al te oud voor die ragequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar hadden de Chinezen de Tamagotchi (of hoe de hel je het ook maar spelt) voor uitgevonden.
Mwah, in de trant van 'bliep bliep'en 'tudu tuu tuu', de Furby daarentegen kon wel 'soort van' praten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Praatte dat ding dan? (was al te oud voor die rage)
Die rage heb ik ook overgeslagenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah, in de trant van 'bliep bliep'en 'tudu tuu tuu', de Furby daarentegen kon wel 'soort van' praten.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef Glcx het volgende:
Aight, goed apparaat om je babysitter ermee te begluren.
Mijn zusje had altijd van dat soort troep.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Die rage heb ik ook overgeslagen....ik praat wel tegen mensen
Had je meer met haar moeten praten destijds......quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mijn zusje had altijd van dat soort troep.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Had je meer met haar moeten praten destijds......
en nu is ze rijp voor een pratende stofzuigerquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Dat was not done. Zusjes waren toen om je op af te reageren, dus verder dan trut en hoer (nostalgische scheldwoorden) kwam je eigenlijk niet qua verbale communicatie.
Haha, nee ze is nu een sterke vrouw die van zich af weet te bijten. Ahhhh, jeugdquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
en nu is ze rijp voor een pratende stofzuiger
Alleen tegen mensen die op FOK! zitten.....anonimiteit en zo...maar iedereen bleef zeuren om een foto...nou een foto hebben ze gekregenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, nee ze is nu een sterke vrouw die van zich af weet te bijten. Ahhhh, jeugd![]()
Maar ehhh....jij praat met mensen met een zak over je hoofd?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:37 schreef DennisMoore het volgende:
Schopje R&P dan maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |