Ik mijn ...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik verwacht deze week mijn ... van Jack

?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef De-Hamster het volgende:
Vraagje, is iOffer ook een soort van Chinese webshop, maar dan meer in de eBay, Marktplaats structuur. Daar staan ook heel veel goedkope spullen op. Waarom staat er weinig tot niks over deze site op Fok?

vertel dan niets stelletje kleuters, volgend .... wordt verwijderd, de reeks is nu eindelijk weer leuk heb geen zin in dit soort verkapte zooiquote:

Is dat horloge wat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net weer even deze besteld, mijn 3e alweerDe eerste had wat krasjes dus ik vond het tijd voor een nieuwe, en de 2e is kapotgegaan toen ik in aangeschoten toestand van m'n fiets viel

Leuk, vooral rustig.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vertel dan niets stelletje kleuters, volgend .... wordt verwijderd, de reeks is nu eindelijk weer leuk heb geen zin in dit soort verkapte zooi

quote:Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Leuk, vooral rustig.
Iemand nog een leuke gadget tegengekomen die we nog niet kennen?

Hij kost bijna niks, en de laatste heeft het ong. een half jaar volgehouden, dus ik vind het het geld wel waardquote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef stame het volgende:
[..]
Is dat horloge wat?
Ik ben op zoek naar een horloge en kwam toevallig in dit topic terecht. Je hebt m ook in t wit zag ik, maar hoeveel is 't waard voor zo'n prijs?

Ies goetquote:Op maandag 15 maart 2010 20:35 schreef Hpzone het volgende:
-weg, deze fase hebben we nu wel gehad. Veranderen doet het niet, dus mekkeren kan je ergens anders maar niet hier-

Ze hebben daar wel leuke spullen, maar als je dan naar de verzendkosten kijkt dan kan je het beter in de winkel halen...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef De-Hamster het volgende:
Vraagje, is iOffer ook een soort van Chinese webshop, maar dan meer in de eBay, Marktplaats structuur. Daar staan ook heel veel goedkope spullen op. Waarom staat er weinig tot niks over deze site op Fok?

Ah thnx.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat was ik.
Ik heb mijn skibril achterstevoren op mijn helm gezet. Eerste dag vooral piste op de film, tweede dag had ik hem goed staan en prima beelden.

Half jaar is inderdaad nog wel aardig en het kost inderdaad niksquote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij kost bijna niks, en de laatste heeft het ong. een half jaar volgehouden, dus ik vind het het geld wel waard

Als er geen merk op staat wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef stame het volgende:
[..]
Half jaar is inderdaad nog wel aardig en het kost inderdaad niks![]()
Zo'n horloge is gewoon legaal om te importeren naar Nederland?

Misscihen dat ik binnenkort de 8GB versie koopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef Luco het volgende:
The fuck
Transformer Shaped USB 2.0 Flash/Jump Drive Keychain (2GB)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Er staat geen merk op. Geen bekende iig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als er geen merk op staat wel.

Als het nu laser beak wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef Luco het volgende:
The fuck
Transformer Shaped USB 2.0 Flash/Jump Drive Keychain (2GB)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |