quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal de PvdA wel niet erg gelukkig mee zijn, ben benieuwd wie daar nu naar voren geschoven gaat worden.
Dat zou niet verkeerd zijn. Dat is een capabele vrouw. Verder heeft de partij nog Albayrak en Lilianne Ploumen.quote:
Ik mag hopen van niet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Arcee het volgende:
CDA weer de grootste, Balkenende weer premier?
De stabiele factor in de Nederlandse politiekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Arcee het volgende:
Een dergelijke persoonlijkheid zou de PvdA wel goed kunnen gebruiken. Die oogt toch iets harder en dat is zeker nodig nu.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
klinkt als een opzetje naar Cohen
quote:
Nee, Zalm helpt aan een baan bij de bank.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Misan het volgende:
Wat denken jullie? Heeft 'ie achter de schermen een zetje gekregen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef Ringo het volgende:
Ik vermoed dat er meer aan de hand is. Compleet verstoorde politieke verhoudingen. Het Binnenhof is vergiftigd.
Mja, dat zal denk ik wel de reden zijn. als nu Balkenende en Verhagen dit voorbeeld nog volgen zal dat denk ik een hoop schelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef Ringo het volgende:
Ik vermoed dat er meer aan de hand is. Compleet verstoorde politieke verhoudingen. Het Binnenhof is vergiftigd.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Misan het volgende:
Wat denken jullie? Heeft 'ie achter de schermen een zetje gekregen?
Cohen lijkt me een stuk beter.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Zonde, Bos is de enige reden om PvdA te overwegen een stem te geven.
Welnee, die is te druk met de Haagse gemeenteraad. Oh en hij heeft inhoudelijk niks te melden, en Pechtold is er nog, en CDA & VVD zien ook niks in samenwerking met hem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Wilders heeft vrijspel nu jihaaaaaaaaaaa
Hoop je.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welnee, die is te druk met de Haagse gemeenteraad. Oh en hij heeft inhoudelijk niks te melden, en Pechtold is er nog, en CDA & VVD zien ook niks in samenwerking met hem.
Denk je? De PvdA is meer dan Wouter Bos, de PVV is niets zonder Wildersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Wilders heeft vrijspel nu jihaaaaaaaaaaa
Hear hear!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Pool het volgende:
Nou ja, Wouter bedankt in ieder geval! Hard en goed gewerkt als minister tijdens de crisis en ook zeer goed de rug recht gehouden in de kwestie Uruzgan. Een sociaal-democratisch hart, maar niet op de naiėve manier van de SP, maar met oog voor nationale werkgelegenheid en de financiėle huishouding.
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Pool het volgende:
Nou ja, Wouter bedankt in ieder geval! Hard en goed gewerkt als minister tijdens de crisis en ook zeer goed de rug recht gehouden in de kwestie Uruzgan. Een sociaal-democratisch hart, maar niet op de naiėve manier van de SP, maar met oog voor nationale werkgelegenheid en de financiėle huishouding.
Ik ben benieuwd. Wat ik wel moet toegeven is dat Cohen natuurlijk wel meer uitstraling als premier heeft dan Wouter Bos. Dat zou wel veel kiezers kunnen trekken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij juist meer tegenstand kan bieden.
Leers zou echt een goede keuze zijn. Die is ook een stuk harder in vergelijking met Balkenende. Die hardheid is wat veel mensen op het moment missen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wat ik wel moet toegeven is dat Cohen natuurlijk wel meer uitstraling als premier heeft dan Wouter Bos. Dat zou wel veel kiezers kunnen trekken.
CDA zou nu eigenlijk Leers naar voren moeten schuiven als opvolger van JP
Dat lijkt me een goede zet van het CDA. Dan nog Verhagen lozen en dan zijn de kemphanen van het vorige kabinet weg zodat beide partijen met een schone lei kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Urquhart het volgende:
CDA zou nu eigenlijk Leers naar voren moeten schuiven als opvolger van JP
Maar ze zijn Eurlings kwijt, met wie moet Leers de kar gaan trekken dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede zet van het CDA. Dan nog Verhagen lozen en dan zijn de kemphanen van het vorige kabinet weg zodat beide partijen met een schone lei kunnen beginnen.
Ja, 1 persoon is echt een reden om op een partij te stemmen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Zonde, Bos is de enige reden om PvdA te overwegen een stem te geven.
je hebt echt geen enkel verstand van de Nederlandse politiek hč?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef BitjesenMoeren het volgende:
Heerlijk dit, wordt die net een beetje premier materiaal gaat die thee drinker het roer over nemen![]()
Zeg maar dag tegen dat herstel in de peilingen.
Smullen dit.
Aan Cohen kleeft Balkenende niet. Dat scheelt een stuk. Hij zou maar zo premier kunnen worden en dan is Balkenende ook weg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zie Cohen niet zitten.
Precies. Cohen lijkt me veel beter om tegen Wilders op te treden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je hebt echt geen enkel verstand van de Nederlandse politiek hč?Cohen is een zeer gerespecteerde politicus die het prima gedaan heeft in Amsterdam. Dit gaat Wilders eerder stemmen kosten dan opleveren.
Doe normaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef Dos37 het volgende:
Opdonder met die jood
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Arcee het volgende:
Nee, ik denk het toch niet, aan Bos kleefde Balkenende heel erg, aan Cohen niet. Dat scheelt een stuk, Cohen kan een stemmentrekker zijn en premier worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef JanJanJan het volgende:
Laten we het hopen![]()
Kabinet CDA-VVD-D66
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
Doe mij Verhagen maar, dat is de meeste integere cda'er.
Eensch!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Cohen lijkt me veel beter om tegen Wilders op te treden.
Ik kan enkel instemming betuigen. De PvdA zou niet snel mijn partij zijn, maar Wouter Bos is een zeer competent bestuurder, die in lastige tijden een alleszins redelijk resultaat heeft weten neer te zetten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Pool het volgende:
Cohen vind ik een capabele man, alleen heb ik het niet zo op de PVDA.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik denk het toch niet, aan Bos kleefde Balkenende heel erg, aan Cohen niet. Dat scheelt een stuk, Cohen kan een stemmentrekker zijn en premier worden.
Cohen trekt zeker stemmen op basis van zijn premier-uitstraling. Maar Wilders kan beter inhakken op Cohen dan op Bos. Cohen heeft natuurlijk dat theedrink-karikatuur aan zich hangen, en dat kan Wilders tot vervelends toe gaan benadrukken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg het overwegen waard. Dat houdt in dat ik vertrouwen in Bos heb als politicus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, 1 persoon is echt een reden om op een partij te stemmen.
Dat is het grote voordeel.quote:
Nou ik mag het hopen....quote:Dat scheelt een stuk. Hij zou maar zo premier kunnen worden en dan is Balkenende ook weg.
VVD liever niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Maar kabinet PVDA-CDA-VVD vind ik ook prima
Eens met beide.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef JanJanJan het volgende:
Cohen vind ik een capabele man, alleen heb ik het niet zo op de PVDA.
Wat vind je van Maarten van Rossem voorspelt nieuwe coalitie - deel 2. ?quote:Maar kabinet PVDA-CDA-VVD vind ik ook prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |