Yup, ander forum.quote:
Ander forum,en dit moet je in Feedback plaatsen.quote:
Neehee, dat is een ander subforum!quote:
Is het technisch niet mogelijk om een topic in meerdere fora weer te geven. Al die dubbele topics dat oogt niet zo mooi.quote:
Hear hear.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het technisch niet mogelijk om een topic in meerdere fora weer te geven. Al die dubbele topics dat oogt niet zo mooi.
Nee, en over zowel Eurlings als Bos lopen ook in beide fora topics.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het technisch niet mogelijk om een topic in meerdere fora weer te geven. Al die dubbele topics dat oogt niet zo mooi.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef Marble het volgende:
spammers
Inderdaad, topics kunnen prima naast elkaar bestaan in POL en VKZ.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, en over zowel Eurlings als Bos lopen ook in beide fora topics.
Maar in wel topic moet ik dan gaan postenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, topics kunnen prima naast elkaar bestaan in POL en VKZ.
Ontopic: jammer dat Bos stopt, maar Cohen lijkt me inderdaad de meest geschikte opvolger.
Denk het niet, de burgemeester wordt aangesteld en hoeft niet persé van dezelfde partij te komen als de vorige, daarbij heeft Markouch zich nog bij lange na niet bewijzen voor een functie als Burgermeester van A'dam.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef fratsman het volgende:
En dan? Markouch als nieuwe burgemeester zeker.
Inderdaad jammer dat Wouter stoptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ontopic: jammer dat Bos stopt, maar Cohen lijkt me inderdaad de meest geschikte opvolger.
Ik denk echt dat Leers minder goed zal scoren dan Balkenende hoor. Zijn Limburgs accent is nog een paar maatjes sterker dan dat van Wilders...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
OT: Cohen oogt een stuk harder qua persoonlijkheid. Om tegenstand tegen Wilders te bieden is dat juist goed. CDA moet dan nog even Leers naar voren schuiven.
Idem hier, al denk ik wel dat er veel vrouwlijke stemmers zullen afvallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad jammer dat Wouter stoptIk wens Dhr Cohen veel succes..
Vrouwen die op Bos stemden vanwege "zijn lekker kontje."quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Idem hier, al denk ik wel dat er veel vrouwlijke stemmers zullen afvallen
typisch rechts. Veel roepen, maar laten zien er weinig van te snappen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef franske19 het volgende:
Typisch links. Passief, pappen en nathouden, theedrinken maar geen actie ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |