Waarom? Bos heeft niets te schaften met Mierlo.quote:
Dat denk ik niet. Tenminste, dat zou ik vreemd vinden, dat een PvdA man daar een persconferentie over geeft. De IceSave issue is ook niet meer des Wouters, dus ik ben wel benieuwd... anyone?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal vast over van Mierlo gaan of toch dat niet de lijsstrekker wordt.
Zodra ik de ANP newsflash binnenkrijg horen jullie hetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:34 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenminste, dat zou ik vreemd vinden, dat een PvdA man daar een persconferentie over geeft. De IceSave issue is ook niet meer des Wouters, dus ik ben wel benieuwd... anyone?
Ga jij eens terug in Wilders' aars!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Crutch het volgende:
Ik voorzie een soort rad van fortuin achter Wouter waarmee hij publiekelijk het nieuwe programma een slinger geeft.
quote:
Ik ben hartstikke anti-PVV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ga jij eens terug in Wilders' aars!
Ik hoop, en vooral voor de PvdA, dat hij niet aftreedt. Dat zou toch wel een beetje zonde zijn voor onze politiek. Maar goed, ik ben benieuwd...
Wat blijft er dan nog van de PvdA over. Ik vraag me af wie ze dan uit de hoge hoed gaan toveren daar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef Henkstee het volgende:
Maar dikke kans dat hij de opvolger van Wellink gaat worden
Albayrak lijkt me daarvoor wel capabel, zolang Hamer maar niet meer in beeld gaat komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Wokkel het volgende:
Mijn gok: De PVDA wil een vrouw als lijsttrekker. Bos blijft actief maar op de achtergrond (beetje duo lijsttrekkerschap)
Albayrak hmmm... ze was best een redelijk staatssecretaris, is ze goed in debat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef SevenWonders het volgende:
Ik zeg hij doet het niet (lijsttrekkerschap) en Albayrak gaat de kar ttekken....
Ze is een beest in debatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Albayrak hmmm... ze was best een redelijk staatssecretaris, is ze goed in debat?
Lilianne Ploumen wellicht?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Albayrak lijkt me daarvoor wel capabel, zolang Hamer maar niet meer in beeld gaat komen.
Zag het ook op zijn twitter. Nou da's mooi voor de PvdA.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:51 schreef Felixa het volgende:
Twitter Frits Wester:
Wouter Bos vertrek! Bevestigt PvdA net.
Lijkt me niet,quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:55 schreef Marble het volgende:
Wel logisch en terecht. Zijn positie was behoorlijk onhoudbaar geworden.
Echt, wtf?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:51 schreef Felixa het volgende:
Twitter Frits Wester:
Wouter Bos vertrek! Bevestigt PvdA net.
quote:PvdA-leider Bos is kandidaat-premier van zijn partij. Dat zei hij vanavond in het NOS Journaal. Als lijsttrekker vindt hij het 'logisch' dat hij ook premier wordt als de PvdA de verkiezingen wint.
quote:
Nou wat een genot he, vooral als ie op trilstand staat en je hem in je onderbroek stopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
heerlijk politiek24 op je mobiel.
Correctquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:58 schreef Wokkel het volgende:
Alle ex-ministers zijn ook aanwezig..wellicht om te applaudiseren op het einde?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:58 schreef Wokkel het volgende:
Alle ex-ministers zijn ook aanwezig..wellicht om te applaudiseren op het einde?
2012 vergaat de wereld. Bepaalde mensen op de politiek zien hiervan al op de hoogte en kiezen daarom nu voor de laatste jaren nog voor het gezin.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef 9x19 het volgende:
Waarom gaan die politici nu ineens aan hun gezin denken?
Onzin, hij zal idd wel Wellink opvolgenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:03 schreef goeiemoggel het volgende:
Hij noemt niks ernstigs qua privé, gewoon "meer tijd besteden aan mijn gezin met 3 jonge kinderen".
Femke wint ook en van de pvda blijft geen fuck over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Scorpie het volgende:
Bos eruit -> Wilders wint.
Omdat het ministerie van Jeugd en Gezin kassiewijle is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef 9x19 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2012 vergaat de wereld. Bepaalde mensen op de politiek zien hiervan al op de hoogte en kiezen daarom nu voor de laatste jaren nog voor het gezin.
Inderdaad, echt zonde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:05 schreef Terecht het volgende:
Jammer, een van de meest intelligente politici.
Femke Halsema.......heeft toch ook jonge kinderen!!! De ontaarde moeder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef Montagui het volgende:
Goh, alweer eentje die 'meer tijd aan het gezin wil besteden'.....
Zijn er nog meer gegadigden, ......nu we toch bezig zijn?
Lang leve de emancipatie, de vrouwen willen dat de mannen nu ook meer thuis zijn...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
WEG OM GEZIN
[ afbeelding ]
WEG OM GEZIN
Niemand die zich afvraagt hoe neutraal de pers is.quote:
OMDAT PVDA EN CDA NUL ZETELS ZULLE KRIJGE ALLES GAAT NAAR GEERTJE!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef 9x19 het volgende:
Weg van de Moslims, dat was pas raar geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef goeiemoggel het volgende:
[ afbeelding ]
WEG MET DE MOSLIMS
sorry, die was te makkelijk
Een goede reden om naar politici van rond de 50 te zoeken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
WEG OM GEZIN
[ afbeelding ]
WEG OM GEZIN
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Crutch het volgende:
Ik voorzie een soort rad van fortuin achter Wouter waarmee hij publiekelijk het nieuwe programma een slinger geeft.
Hamer natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef Taurus het volgende:
Shit zeg. Wie dan lijsttrekker??
Dat wordt dus Mr Pickwick MultiCultie vs Grote Mond Wilders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef Hetiszover het volgende:
JOB COHEN VOLGT WOUTER BOS OP
Je zou het bijna denkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2012 vergaat de wereld. Bepaalde mensen op de politiek zien hiervan al op de hoogte en kiezen daarom nu voor de laatste jaren nog voor het gezin.
Hou toch op, als ie straks president van de DNB is 'ie ook nooit thuis. Nee, dit is weglopen en hard ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef Chandler het volgende:meer dan logisch toch? zo laat de politiek ook zien dat het GEZIN erg belangrijk is...
Gewoon Cohen voor Bos invullen en we gaan vrolijk verder.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk eigenlijk dat je Geert Wilders het gras onder zijn fouten een beetje wegmaait, omdat hij vaak Bos persoonlijk aanviel. Dat kan hij nu niet meer doen.
The enemy of my enemy is my friend?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef 9x19 het volgende:
Gaan al die Moslims nog wel PvdA stemmen met een Jood aan het roer?
Waarschijnlijk gaat D66 weer profiteren, net als bij de genocide ontkenning.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef 9x19 het volgende:
Ach, SP was toch al de enige serieuze linkse partij die we nog hadden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Idler het volgende:
Ik twijfelde om PvdA te gaan stemmen, vooral als tegenstem tegen de PVV, maar nu maken ze het wel lastig hoor, met die theeslurper aan het roer.
Haha, op Cohen heeft ie nog veeeel meer te hakken dan op Bos.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef DustPuppy het volgende:
Dat kan hij nu niet meer doen.
Ja dat leverde ze welgeteld 1 zetel extra op. Hoogstens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat D66 weer profiteren, net als bij de genocide ontkenning.
Wallage.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef DonJames het volgende:
En wie gaat Cohen opvolgen hier in Amsterdam?
Daar is ook niks meer van over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ach, SP was toch al de enige serieuze linkse partij die we nog hadden.
34000 voorkeurstemmen. Moslims in NL zijn natuurlijk meer dan alleen de Turken, dus wellicht meer stemmen op 9 juni.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat leverde ze welgeteld 1 zetel extra op. Hoogstens.
Van der Laan? Of misschien wel Plasterk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef DonJames het volgende:
durft Wilders een Jood aan te vallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef 9x19 het volgende:
Cohen is een zak hooi, ruggegraatloos en ongeinspireerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Cohen wel mooi hoor. Doet me denken aan Kok. Ik vind hem ook iets 'strenger' en iets 'harder' overkomen dan Bos.
Ow ja Kok, de man die tekeer ging tegen de zelfverrijkcultuur in het bankwezen en nu hetzelfde doet. Waarom trappen mensen toch altijd in die nepsocilaisten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Cohen wel mooi hoor. Doet me denken aan Kok. Ik vind hem ook iets 'strenger' en iets 'harder' overkomen dan Bos.
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Wokkel het volgende:
Cohen is echt een toonbeeld van oude politiek, het was een mooie kans om daar nu eens vanaf te stappen.
Ja daar kunnen ze over meepraten in onze hoofstadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.
Ja idd Cohen's successen op dat gebied zijn legio iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.
Cohen is een mediator, een rationeel mens en een vader des vaderlands.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cohen is een zak hooi, ruggegraatloos en ongeinspireerd.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Cohen is een mediator, een rationeel mens en een vader des vaderlands.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Ja daar kunnen ze over meepraten in onze hoofstad!!!!
Hij heeft in ieder geval voldoende ervaring met vreemdelingenbeleid en asielzoekers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat zullen ze ook in Amsterdam over hem zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Cohen is een mediator, een rationeel mens en een vader des vaderlands.
Ik denk Wouter Bos.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef DonJames het volgende:
Dat denk ik ook. Wilders is going to have a field day with this one.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een onzin allemaal. Wilders loopt over Cohen heen. Ik verwacht niet dat Cohen verder komt dan voorspelbare onzin over respect, tolerantie, verdraagzaamheid en meer van dat soort onzin.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een onzin allemaal. Wilders loopt over Cohen heen. Ik verwacht niet dat Cohen verder komt dan voorspelbare onzin over respect, tolerantie, verdraagzaamheid en meer van dat soort onzin.
Cohen lijkt me iemand met een antiaanbaklaag. Wilders zal hem aanvallen maar zijn aanvallen glijden van Cohen af als eieren van een teflon pan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik wacht het lekker af, maar Cohen is wel een man van statuur... maar kan ie ook de nieuwe stijl politiek aan met het op de man spelen?
Jullie onderschatten Cohen denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Wilders is going to have a field day with this one.
Cohen is van de Melkert tijd als ik mij niet vergis. Ben benieuwd of er nog oud zeer zit wat naar buiten gaat komen.quote:
Of hij pareert de aanval door in de Joodse slachtofferrol te kruipenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Cohen lijkt me iemand met een antiaanbaklaag. Wilders zal hem aanvallen maar zijn aanvallen glijden van Cohen af als eieren van een teflon pan.
Dat doet hem niets denk ik. Bos trok zich vaak nogal wat aan als Wilders weer eens wat doms lulde. Dan had Wilders hem in z'n macht. Dat gaat bij Cohen niet gebeuren.
Bos vlamde juist bij de debatten rond de gemeenteraadsverkiezingen. Zijn verhaal over hoe iedereen mee moet blijven kunnen doen kwam prima uit de verf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Cohen lijkt me iemand met een antiaanbaklaag. Wilders zal hem aanvallen maar zijn aanvallen glijden van Cohen af als eieren van een teflon pan.
Dat doet hem niets denk ik. Bos trok zich vaak nogal wat aan als Wilders weer eens wat doms lulde. Dan had Wilders hem in z'n macht. Dat gaat bij Cohen niet gebeuren.
Mja, misschien doe ik Bos wat te kortquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bos vlamde juist bij de debatten rond de gemeenteraadsverkiezingen. Zijn verhaal over hoe iedereen mee moet blijven kunnen doen kwam prima uit de verf.
Dat denk ik nu ook en het gevolg is dat Wilders eerder overkomt als een overspannen schreeuwlelijk. Balkenende gaat ook een probleem krijgen met Cohen, want die is meer een staatsman-figuur dan Balkenende.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik las paneert... wat komt door de antiaanbaklaag weer denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Of hij pareert de aanval door in de Joodse slachtofferrol te kruipen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik las paneert... wat komt door de antiaanbaklaag weer denk ik.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik las paneert... wat komt door de antiaanbaklaag weer denk ik.
Wrom haal je je betoging nou weer weg?quote:
wat is het probleem met Cohen dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef deedeetee het volgende:
Mijn eerste reactie op de wissel Bos --->> Cohen was OMG OMG OMG toch niet Cohen hé !!???Maar bij nader inzien kunnen we wrs interessante tijden tegemoet zien.
Dat zal me wat geven met Wilders erbij : 2 onrealistische idioten bij elkaar
Omdat het in het verkeerde topic stond. Dit wordt toch weer zo'n topic over baardmannen en theeclichés vol met figuren die net hun linkerhand van hun rechterhand hebben leren onderscheiden bij het rukken en daar zo vol van zijn dat ze opgewonden raken van het zo vaak mogelijk noemen van de woorden links en rechts. Zo'n topic wil ik niet vereren met een dergelijk betoog.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wrom haal je je betoging nou weer weg?
dank u.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat het in het verkeerde topic stond. Dit wordt toch weer zo'n topic over baardmannen en theeclichés vol met figuren die net hun linkerhand van hun rechterhand hebben leren onderscheiden bij het rukken en daar zo vol van zijn dat ze opgewonden raken van het zo vaak mogelijk noemen van de woorden links en rechts. Zo'n topic wil ik niet vereren met een dergelijk betoog.
Soft? De man die opdracht gaf tot het plegen van misdrijven door de politie omdat moslima's gestalkt moesten worden? De man die Amsterdam heeft laten bezetten en de vrijheid van meningsuiting heeft opgeschort ter ere van een koninklijke bruiloft? De man die nog niet eens excuses wil aanbieden aan een volkomen onschuldige man die twee voortanden werd uitgeslagen omdat politie en justitie in paniek raakten om een Ikea? De man die als minister de grootste rotklussen op zich nam en keihard saneerde?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:35 schreef VeX- het volgende:
Jammer. Wouter Bos was een prima leider. Met Job Cohen heb ik al wat minder. Hij is te soft naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat het in het verkeerde topic stond. Dit wordt toch weer zo'n topic over baardmannen en theeclichés vol met figuren die net hun linkerhand van hun rechterhand hebben leren onderscheiden bij het rukken en daar zo vol van zijn dat ze opgewonden raken van het zo vaak mogelijk noemen van de woorden links en rechts. Zo'n topic wil ik niet vereren met een dergelijk betoog.
welke is?...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb alvast een hoop aandelen gekocht van PickWick.
Gaat goed, eerst Agnes Kant die de SP gehalveerd heeft. Dan Eurlings die miljoenen heeft verkwanseld met zijn leugens en stasikastjes en nu Bos die het zinkend schip verlaat.
En dan die reactie van Wilders..........Echt Wilderiaans............... recht voor z'n raap.
quote:Cohen nieuwe man PvdA. Theedrinken, knuffelen en multiculti-aanbidden. Keuze voor NL glashelder: PVV met oplossingen of PvdA met geklets
En de oplossingen zijn...verbied hoofddoekjes! JA! DAT lost alles op! De triestheid druipt er weer vanafquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef NJ het volgende:
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/10369452920
En ik heb aandelen gekocht van 2003.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ja, door bijvoorbeeld in Almere vast te houden aan een hoofddoekjesverbod -wat op zichzelf al totaal niets oplost- en dus weglopen voor hun bestuurlijke verantwoordelijkheid waardoor ze geen enkele van hun andere oplossingen *kuch* in de praktijk kunnen testen lossen ze inderdaad een hoop problemen op.quote:Cohen nieuwe man PvdA. Theedrinken, knuffelen en multiculti-aanbidden. Keuze voor NL glashelder: PVV met oplossingen of PvdA met geklets
Inderdaad. Sympathiek hoe hij hier Vermeend toespreekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Jojoke het volgende:
Voorbeeldje van hoe Cohen met PVV-ers omgaat.
Ah, dan komen de miljarden verspillingen weer aan bod zoals wat generaal pardonnetjes, illegale oorlogjes en meer van die leuke hobby's.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
En ik heb aandelen gekocht van 2003.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef woid het volgende:
[..]
dat ikkuh snappuh... maar het is precies wat ik jou vraag... (die reactie van Wilders)
Verklaar want ik snap niet waar je op doelt.quote:
Geert en oplossing. Een onmogelijke combinatie. Want wat denkt Wilders precies te bereiken met een hoofddoeken verbod. Wordt de crisi daarmee opgelost of stoppen de crimineeltjes dan met herrie trappen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef NJ het volgende:
[..]
rephrase:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Verklaar want ik snap niet waar je op doelt.
wat was die reactie dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat goed, eerst Agnes Kant die de SP gehalveerd heeft. Dan Eurlings die miljoenen heeft verkwanseld met zijn leugens en stasikastjes en nu Bos die het zinkend schip verlaat.
En dan die reactie van Wilders..........Echt Wilderiaans............... recht voor z'n raap.
die man heeft zeker te weinig knuffels van zn moeder gekregen... hij is jaloersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Dat zou best eens kunnen, met al zijn getrap tegen 'de linkse kerk' en 'de elite'. Zo'n jongen die het net niet gered heeft en daarom maar stenen door de ruiten gaat gooien van mensen die wél verantwoordelijkheid willen dragen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef woid het volgende:
[..]
die man heeft zeker te weinig knuffels van zn moeder gekregen... hij is jaloers
Tja, daar kunnen ze in Amsterdam dan blij om zijn... Maar nu gaan we in het hele land last krijgen van die thee-drinker!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef HiZ het volgende:
Goh, Cohen weg als burgemeester van Amsterdam. Het is bijna een feestje waard.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
MARK RUTTE STOPT EN KIEST VOOR MEER TIJD MET MOEDER
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
MARK RUTTE STOPT EN KIEST VOOR MEER TIJD MET MOEDER
Hij wordt geen minister president, dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Demophon het volgende:
[..]
Tja, daar kunnen ze in Amsterdam dan blij om zijn... Maar nu gaan we in het hele land last krijgen van die thee-drinker!!!!
Hoe zeker weet jij dat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij wordt geen minister president, dus het zal wel meevallen
ik denk dat hij een ramp voorkomen heeft met het fortisdebaclequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef klipper het volgende:
Feest in het land, Woutertje is eindelijk weg.
Hij kon niet ook anders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:10 schreef Henkstee het volgende:
[..]
ik denk dat hij een ramp voorkomen heeft met het fortisdebacle
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn: http://www.politiekebarometer.nl/quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij wordt geen minister president, dus het zal wel meevallen
Wat ik daar zie is dat de PvdA alweer aan het verliezen is t.o.v. de gemeenteraadsverkiezingen en dat de enige coalitie waar de PvdA een regering mee zou kunnen vormen er eentje is met CDA, VVD en D66 waarbij waarschijnlijk dan het CDA nog steeds het grootst is. Ik zou de coalitie sowieso willen omschrijven als een poging tot politieke zelfmoord waar het de PvdA betreft. Maar ook moet ik nog zien dat een van de kleinere partijen in Nederland de premier mag gaan leveren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn: http://www.politiekebarometer.nl/
Inderdaad, iedereen op die plek had dat gedaan.quote:
Ach, het woord "links" is voor velen al genoeg om iemand op alle fronten af te wijzen, zelfs als het enige aan zijn persoon dat links is zijn linkderhand zou zijn...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef HiZ het volgende:
Ik snap al die aggressie tegen Bos trouwens niet. Ik zou niet op de PvdA hebben gestemd, maar volgens mij heeft ie redelijk effectief gefunctioneerd. Zowel als minister als als partijleider.
De 'Bos is een draaikont'-campagne van het CDA heeft gewoon uitstekend gewerkt, ook bij veel niet-CDA'ers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef HiZ het volgende:
Ik snap al die aggressie tegen Bos trouwens niet. Ik zou niet op de PvdA hebben gestemd, maar volgens mij heeft ie redelijk effectief gefunctioneerd. Zowel als minister als als partijleider.
Hoezo agressie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef HiZ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |