Je zou het bijna denkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2012 vergaat de wereld. Bepaalde mensen op de politiek zien hiervan al op de hoogte en kiezen daarom nu voor de laatste jaren nog voor het gezin.
Hou toch op, als ie straks president van de DNB is 'ie ook nooit thuis. Nee, dit is weglopen en hard ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef Chandler het volgende:meer dan logisch toch? zo laat de politiek ook zien dat het GEZIN erg belangrijk is...
Gewoon Cohen voor Bos invullen en we gaan vrolijk verder.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk eigenlijk dat je Geert Wilders het gras onder zijn fouten een beetje wegmaait, omdat hij vaak Bos persoonlijk aanviel. Dat kan hij nu niet meer doen.
The enemy of my enemy is my friend?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef 9x19 het volgende:
Gaan al die Moslims nog wel PvdA stemmen met een Jood aan het roer?
Waarschijnlijk gaat D66 weer profiteren, net als bij de genocide ontkenning.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef 9x19 het volgende:
Ach, SP was toch al de enige serieuze linkse partij die we nog hadden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Idler het volgende:
Ik twijfelde om PvdA te gaan stemmen, vooral als tegenstem tegen de PVV, maar nu maken ze het wel lastig hoor, met die theeslurper aan het roer.
Haha, op Cohen heeft ie nog veeeel meer te hakken dan op Bos.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef DustPuppy het volgende:
Dat kan hij nu niet meer doen.
Ja dat leverde ze welgeteld 1 zetel extra op. Hoogstens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat D66 weer profiteren, net als bij de genocide ontkenning.
Wallage.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef DonJames het volgende:
En wie gaat Cohen opvolgen hier in Amsterdam?
Daar is ook niks meer van over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ach, SP was toch al de enige serieuze linkse partij die we nog hadden.
34000 voorkeurstemmen. Moslims in NL zijn natuurlijk meer dan alleen de Turken, dus wellicht meer stemmen op 9 juni.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat leverde ze welgeteld 1 zetel extra op. Hoogstens.
Van der Laan? Of misschien wel Plasterk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef DonJames het volgende:
durft Wilders een Jood aan te vallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef 9x19 het volgende:
Cohen is een zak hooi, ruggegraatloos en ongeinspireerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Cohen wel mooi hoor. Doet me denken aan Kok. Ik vind hem ook iets 'strenger' en iets 'harder' overkomen dan Bos.
Ow ja Kok, de man die tekeer ging tegen de zelfverrijkcultuur in het bankwezen en nu hetzelfde doet. Waarom trappen mensen toch altijd in die nepsocilaisten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Cohen wel mooi hoor. Doet me denken aan Kok. Ik vind hem ook iets 'strenger' en iets 'harder' overkomen dan Bos.
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Wokkel het volgende:
Cohen is echt een toonbeeld van oude politiek, het was een mooie kans om daar nu eens vanaf te stappen.
Ja daar kunnen ze over meepraten in onze hoofstadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.
Ja idd Cohen's successen op dat gebied zijn legio iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.
Cohen is een mediator, een rationeel mens en een vader des vaderlands.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cohen is een zak hooi, ruggegraatloos en ongeinspireerd.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Cohen is een mediator, een rationeel mens en een vader des vaderlands.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Ja daar kunnen ze over meepraten in onze hoofstad!!!!
Hij heeft in ieder geval voldoende ervaring met vreemdelingenbeleid en asielzoekers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat zullen ze ook in Amsterdam over hem zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Cohen is een mediator, een rationeel mens en een vader des vaderlands.
Ik denk Wouter Bos.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef DonJames het volgende:
Dat denk ik ook. Wilders is going to have a field day with this one.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een onzin allemaal. Wilders loopt over Cohen heen. Ik verwacht niet dat Cohen verder komt dan voorspelbare onzin over respect, tolerantie, verdraagzaamheid en meer van dat soort onzin.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een onzin allemaal. Wilders loopt over Cohen heen. Ik verwacht niet dat Cohen verder komt dan voorspelbare onzin over respect, tolerantie, verdraagzaamheid en meer van dat soort onzin.
Cohen lijkt me iemand met een antiaanbaklaag. Wilders zal hem aanvallen maar zijn aanvallen glijden van Cohen af als eieren van een teflon pan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik wacht het lekker af, maar Cohen is wel een man van statuur... maar kan ie ook de nieuwe stijl politiek aan met het op de man spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |