die behoren tot de 1e groepquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Je vergeet de langerokdragende grefo-meisjes die hun bovenlip niet harsen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergeet:
De Moslimchickies
Naast de bekende hoofddoek-dragende moslima bestaat er ook nog een andere groep, namelijk de moslimchickies. Deze meisjes doen er, in tegenstelling tot de in hoofddoek gehulde moslima's, alles aan om sexy voor de dag te komen. Make-up, vrouwelijke kleding, hoge hakken enz. Deze verspreiden zich over verschillende groepen, ze zijn vertegenwoordigd onder de HBO-ers, maar ook onder de kampers en plamuurmeisjes. Belangrijk om te weten is dat deze meisjes vaak bescherming genieten van hun broer, neef of vader, dus westerse kaasjongens kunnen niks meer dan kijken.
Toegevoegd in de OP, bedankt voor uw bijdragequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergeet:
De Moslimchickies
Naast de bekende hoofddoek-dragende moslima bestaat er ook nog een andere groep, namelijk de moslimchickies. Deze meisjes doen er, in tegenstelling tot de in hoofddoek gehulde moslima's, alles aan om sexy voor de dag te komen. Make-up, vrouwelijke kleding, hoge hakken enz. Deze verspreiden zich over verschillende groepen, ze zijn vertegenwoordigd onder de HBO-ers, maar ook onder de kampers en plamuurmeisjes. Belangrijk om te weten is dat deze meisjes vaak bescherming genieten van hun broer, neef of vader, dus westerse kaasjongens kunnen niks meer dan kijken.
verbeterd, wat is een tomboy dan.........quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[q]Ik ben een echte vrouwen-kijker en verdeel de vrouwen in deze 4 categorieen:[q/]
Er staan 5 categorieën.![]()
OT: Je hebt ook nog de tomboy
antwoordquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
verbeterd, wat is een tomboy dan.........![]()
De Alto/ Gothick/ Hippie/ Emo/ feminist:quote:
bedankt schatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De Alto/ Gothick/ Hippie/ Emo/ feminist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normale chick/ mbo-Hbo meisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Moslimchickies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het sletje/ Breezer/ plammuur/ kampster:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De beeldschone vrouw/ met klasse en stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergeet:
De Moslimchickies
En dan kan ik maar aan 1 persoon denken in Nederland:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Opkloter het volgende:
Dit is meestal een vrij onbereikbare groep en hebben sommige mannen het geluk hun leven met zo'n chick te delen. Ze hebben maar weinig make-up of andere aanpassingen nodig om er hemels uit te zien. Meestal zijn ze vrij inteligent en maken ze een diva'achtige indruk. Mannen die dit soort vrouwen aan de haak slaan mogen zich in de hemel prijzen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kus
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef smegmanus het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit, als het maar een kut heeft.
Levend of dood.
1e groep, want je trekt een gekke bek (fobo)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:09 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik vraag me af waar ik bij hoor dan.
dat is zo vervelend als je in ov zitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:36 schreef Furdinand het volgende:
De half geïntegreerde vrouw die zeer luid in een vreemde taal aan het telefoneren is.
Zegt:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef Opkloter het volgende:
[..]
1e groep, want je trekt een gekke bek (fobo)
HOAX! Kan nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
En als ik nou een beeldschone, intelligente buitenlandse gothic, met slechte taalbeheersing en te veel make-up ben?
Ik ben niet TS en ik vind de vrouwen die ik bij beeldschone vrouw met klasse en stijl gezet heb al erg mooi, en weet niet welke dames daar boven vallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
VeerEli
een klasse apart. Hoort bij de De beeldschone vrouw met klasse en stijl maar dan nog een treetje hoger op de ladder van perfectie
zet in de OP aub.
jij staat bij de opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben niet TS en ik vind de vrouwen die ik bij beeldschone vrouw met klasse en stijl gezet heb al erg mooi, en weet niet welke dames daar boven vallen
Waar reken jij je toe danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
kusjes voor ts
mag ik nu ook in de op
het was dan ook om te slijmenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben niet TS en ik vind de vrouwen die ik bij beeldschone vrouw met klasse en stijl gezet heb al erg mooi, en weet niet welke dames daar boven vallen
kan ik in je fobo niet herkennenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik hoor bij de beeldschone vrouw uiteraard.
Meisje bedoel je. no-offencequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik hoor bij de beeldschone vrouw uiteraard.
wolvendagen hoort in de categorie veer-eliquote:
jij staat nog boven veer-eli en wolvendagenquote:
wijVen, zelfs ik weet dat en mijn nederlands is baggerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:03 schreef Wells.p het volgende:
aso wijfen
aso wijfen schreeuwen constant, praten hard en gebruiken een telefoon als stereo
zijn er in verschillende soorten elk cultuur heeft er mee te maken.
OV betalen ze niet voor en stele in de pauzes bij de supermarkt
vormen vaak in groepen en dragen daarbij jongens mee:
bontkraag en nek tas
matje met petje en 2 kleurig nike jassie
jouw baggerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
wijVen, zelfs ik weet dat en mijn nederlands is bagger
Nau waifie tog...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
wijVen, zelfs ik weet dat en mijn nederlands is bagger
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
FOK! vrouwen.
Ze is altijd mooi, een beest in bed, perfecte huisvrouw, minstens D-cup en non stop nat. Heeft gelukkig ook altijd een gewillig zusje maar pics krijgen we nooit te zien![]()
De mannen die ze aantrekt zijn geweldig. Altijd goed gekleed, geweldige baan, een salaris geschikt voor de forbes 500 en rijdt in een Lexus.
We hopen allemaal dat ze bestaan maar eigenlijk weten we wel beter. Herkenbaar aan het nerdie uiterlijk, onverzorgd baardje en bierbuik(je).
Baardje? Ja! Deze categorie wordt namelijk gedomineerd door eenzame FOK!kers met een volle zak die iets te fappen nodig hebben en dus een fictieve schone creëren
Ontken het eensquote:
FOK! vrouwen.
Ze is altijd mooi, een beest in bed, perfecte huisvrouw, minstens D-cup en non stop nat. Heeft gelukkig ook altijd een gewillig zusje maar pics krijgen we nooit te zien![]()
De mannen die ze aantrekt zijn geweldig. Altijd goed gekleed, geweldige baan, een salaris geschikt voor de forbes 500 en rijdt in een Lexus.
We hopen allemaal dat ze bestaan maar eigenlijk weten we wel beter. Herkenbaar aan het nerdie uiterlijk, onverzorgd baardje en bierbuik(je).
Baardje? Ja! Deze categorie wordt namelijk gedomineerd door eenzame FOK!kers met een volle zak die iets te fappen nodig hebben en dus een fictieve schone creëren
FOK! vrouwen.
Mij ook niet.quote:
FOK! vrouwen.
nu wel, schatjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
wanneer komt de FOK! vrouw in de OP?
Je weet dat ik eigenlijk een nerd met onverzorgd baardje en bierbuik ben hequote:
Yes, dat is een Fetish van mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik eigenlijk een nerd met onverzorgd baardje en bierbuik ben he
Okquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef Opkloter het volgende:
[..]
aan je uiterlijk te zien hoor je bij de moslim achtige
En wat voor tekst hoort daarbij?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:29 schreef Opkloter het volgende:
[..]
jij hoort bij de categorie bitchy
(je ziet er bitchier uit dan veereli)
ja, maar voor een deel klopt het wel (getint enzo)quote:Op zondag 14 maart 2010 17:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]_!
Ik draag geen strakke kleding, en bijna nooit hakken.
Leuk voor tijdens het uitgaan of een 1 night stand.......maar dan houd het ook op (zie het breezer-topic)quote:
En vooral de beschermende broer/vader, westerlingen die geen kans maken terwijl ik alleen maar Ariers heb gehad...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:21 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ja, maar voor een deel klopt het wel (getint enzo)
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
.. terwijl ik alleen maar Ariers heb gehad...
Dan heb ik ruzie met een arier.quote:
Ok, ich begreife es.quote:
Ik kan geen Duits.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ok, ich begreife es.
Ordnung müs sein.
Die bestaan nietquote:
Jij kwam daar toch aardig bij in de buurt?quote:
quote:
Dat houdt wel op bij Hitleruitspraken.quote:
Beweer jij nou dat ik een nerd met onverzorgd baardje en bierbuik benquote:Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij kwam daar toch aardig bij in de buurt?
Hoax.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:02 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Leuk voor tijdens het uitgaan of een 1 night stand.......maar dan houd het ook op (zie het breezer-topic)
Thanks.
Hahahaha, jij snapt hetquote:Op zondag 14 maart 2010 20:02 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Leuk voor tijdens het uitgaan of een 1 night stand.......maar dan houd het ook op (zie het breezer-topic)
Thanks.
ja, maar dat ben ik ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat ik een nerd met onverzorgd baardje en bierbuik ben
ja eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
dat dit topic even is kwijt geraakt hij blijf geniaal!
Doe ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Opkloter het volgende:
Dit is meestal een vrij onbereikbare groep en hebben sommige mannen het geluk hun leven met zo'n chick te delen. Ze hebben maar weinig make-up of andere aanpassingen nodig om er hemels uit te zien. Meestal zijn ze vrij inteligent en maken ze een diva'achtige indruk. Mannen die dit soort vrouwen aan de haak slaan mogen zich in de hemel prijzen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die types lijken helemaal niet op elkaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Opkloter het volgende:
Ik ben een echte spoorknor en bevind me dagelijks zo'n 2 uur in het OV, en dan zie je veel mensen, vooral veel vrouwen aangezien er meer vrouwen dan mannen met het ov reizen (denk ik).
Ik ben een echte vrouwen-kijker en verdeel de vrouwen in deze 8 categorieen:
De Alto/ Gothick/ Hippie/ Emo/ feminist:
Meestal zijn deze vrouwen nogal stil en wekken ze bij mij weinig interesse, ze dragen naar mijn mening lelijke kleren en hebben vaak niet zoveel kennis van de maatschappij. Ze doen niets fout, maar ze vallen ook niet op want het is een vrij kleine groep mensen.![]()
Bazenpostquote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:00 schreef pagadder het volgende:
De 'Lekker Gek' Vrouw:
Iedereen kent in zijn naaste omgeving wel één of meerdere exemplaren van deze soort. Meestal behorend tot de Babyboomers. Doorgaans hebben deze soort vrouwen een rijpere leeftijd en zijn de 40 vlotjes gepasseerd, maar er zijn ook al jongere exemplaren gespot. De meesten zijn ofwel huismoeder of werken in één of ander duf kantoor. De partner heet meestal Kees, Henk, Ben, of een andere oer-Nederlandse naam en de kinderen zijn al wat ouder of zelfs het huis al uit.
Doordat de habitat van de vrouw zich beperkt tot het huis en de daarbijhorende omgeving, beseft de vrouw dat er 'iets' ontbreekt in haar leven, of dat ze ooit iets gemist heeft. Dat gaat ze compenseren door -naar haar gevoel- leuke dingen te doen. Voorbeelden zijn dakpannen beschilderen, macramé of een heksencursus. De vrouwen menen zelfbewust in het leven te staan en dat is te zien aan hun uiterlijk; vaak gaat deze versie gepaard met kleurige, kledij, een kort kapsel met piekjes dat vaak nog felrood of oranje is geverfd. De vrouwen omschrijven dit als een kort, vlot, pittig kapsel, maar op mensen die niet tot deze soort behoren heeft het een averechts effect. Een soort hedendaagse basilisk dus.
Deze vrouw omschrijft haar gedrag als 'lekker gek'. Deze term dient bekeken te worden met de nodige korrels zout. Het gedrag is meestal beperkt tot met andere soortgenoten enkele glazen wijn te nuttigen en gezellig rummikub te spelen. Als men dit gedrag wilt vastleggen voor het nageslacht, begint het gezicht van de vrouw zich lichtjes spastisch te vervormen.
Enkele vrouwen zijn ver van hun eigen habitat gesignaleerd. Ze verplaatsen zich dan meestal in groep, vergezeld van andere wijfjes, niet vergezeld van hun partner. De verplaatsing geschiedt vaak per spoor, waar de vrouwen weinig of geen ervaring mee hebben. De meer wereldwijzere partner heeft opgezocht welke treinen genomen moeten worden, op welk uur, op welk spoor, in welk station etc. Deze planning dient minitueus gevolgd te worden, want bij de minste afwijking slaat de kudde in paniek. Deze verplaatsingen zijn vaak regelmatig en zijn te voorspellen aan de hand van de duur van de huishoudbeurs.
De soort is al langer bekend, maar wordt sinds kort pas echt onderzocht op dit forum. Er zijn op een zéér korte tijd al veel exemplaren vastgelegd en gedocumenteerd:
vrouwen die 'lekker gek' zijn, deel 4
Txquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Die types lijken helemaal niet op elkaar.
De meest klachtwaardigen:
De wereldvreemde manga meisjes (yaoi fangirls)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kringloopwinkel feminist met een obsessie voor de derde wereld:
[ afbeelding ]
De LARP/fantasy zeug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |