abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79050038
Ik ben een echte spoorknor en bevind me dagelijks zo'n 2 uur in het OV, en dan zie je veel mensen, vooral veel vrouwen aangezien er meer vrouwen dan mannen met het ov reizen (denk ik).

Ik ben een echte vrouwen-kijker en verdeel de vrouwen in deze 8 categorieen:

De Alto/ Gothick/ Hippie/ Emo/ feminist:
Meestal zijn deze vrouwen nogal stil en wekken ze bij mij weinig interesse, ze dragen naar mijn mening lelijke kleren en hebben vaak niet zoveel kennis van de maatschappij. Ze doen niets fout, maar ze vallen ook niet op want het is een vrij kleine groep mensen.

Normale chick/ mbo-Hbo meisje:
Verruit de grootste groep, veelal van Nederlandse origine en gedragen zich in het openbaar in het algemeen volgens de regels. Qua uiterlijk is het ook heel breed, sommige zijn ontzettend dik, andere heel dun,,,,,eigenlijk gewoon alle maten. Meestal krijgen ze verkering met een normale Nederlandse jongen en is huisje boompje beestje meestal de uitkomst.

FOK! vrouwen.
Ze is altijd mooi, een beest in bed, perfecte huisvrouw, minstens D-cup en non stop nat. Heeft gelukkig ook altijd een gewillig zusje maar pics krijgen we nooit te zien
De mannen die ze aantrekt zijn geweldig. Altijd goed gekleed, geweldige baan, een salaris geschikt voor de forbes 500 en rijdt in een Lexus.
We hopen allemaal dat ze bestaan maar eigenlijk weten we wel beter. Herkenbaar aan het nerdie uiterlijk, onverzorgd baardje en bierbuik(je).
Baardje? Ja! Deze categorie wordt namelijk gedomineerd door eenzame FOK!kers met een volle zak die iets te fappen nodig hebben en dus een fictieve schone creėren

De Moslimchickies
Naast de bekende hoofddoek-dragende moslima bestaat er ook nog een andere groep, namelijk de moslimchickies. Deze meisjes doen er, in tegenstelling tot de in hoofddoek gehulde moslima's, alles aan om sexy voor de dag te komen. Make-up, vrouwelijke kleding, hoge hakken enz. Deze verspreiden zich over verschillende groepen, ze zijn vertegenwoordigd onder de HBO-ers, maar ook onder de kampers en plamuurmeisjes. Belangrijk om te weten is dat deze meisjes vaak bescherming genieten van hun broer, neef of vader, dus westerse kaasjongens kunnen niks meer dan kijken.

Het sletje/ Breezer/ plammuur/ kampster:
Te herkennen aan het sletterige gedrag, trekken weinig van anderen aan en hebben meestal een beperkt denk niveau (te horen aan wat er uit hun mond komt) Het hoogste percentage tienermoeders en ze hebben vaak al op vroege leeftijd geneukt of iets dergelijks. Over het algemeen krijgen deze vrouwen veel aandacht van mannen en hebben ze vaak conflicten met andere vrouwen. Meestal worden deze vrouwen bezet door de gekleurde medemens of Loverboys.
Leuk voor tijdens het uitgaan of een 1 night stand.......maar dan houd het ook op (zie het breezer-topic)

De beeldschone vrouw/ met klasse en stijl:
Dit is meestal een vrij onbereikbare groep en hebben sommige mannen het geluk hun leven met zo'n chick te delen. Ze hebben maar weinig make-up of andere aanpassingen nodig om er hemels uit te zien. Meestal zijn ze vrij inteligent en maken ze een diva'achtige indruk. Mannen die dit soort vrouwen aan de haak slaan mogen zich in de hemel prijzen.

Het bekende meisje
Het bekende meisje is een meisje wat je ooit een paar keer hebt gezien.
(dit kan zijn, in de bus.. Maar via een vriend / zus / broer / klasgenoot)
Meestal heeft ze wat aantrekkelijks, en meestal kijkt ze ook naar jou.
Het meisje zoekt je in de meeste gevallen na de bus rit op, Op hyves
of een ander dergelijk profielen website.
En zodra ze jou heeft gevonden ga je aan de praat en dan gebeurt er dit:
Je krijgt er een relatie mee van ongeveer 1 a 2 maanden.
Ook kan het gewoon blijven tussen het meisje waar je vort langs gaat zitten in de bus,
en leuke gesprekken mee gaat hebben.

VeerEli en Wolvendagen
een klasse apart. Hoort bij de De beeldschone vrouw met klasse en stijl maar dan nog een treetje hoger op de ladder van perfectie ik voel me schuldig

Ik ben benieuwd wat voor groepen de mannen nog meer kennen en hoe ze er over denken,,maar ik ben ook benieuwd wat de mening van de vrouwen hierover is.

Ik verwacht grammar-nazi's

Dit topic zit in het ONZ omdat er ook humor gebruikt mag worden.

Kus

[ Bericht 5% gewijzigd door Opkloter op 13-03-2010 18:24:29 ]
pi_79050291
Kus terug!
pi_79050335
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kus terug!

FOK!Babe vrijdag 12 maart 2010 @ 10:32:01 #4
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_79050365
Je vergeet de langerokdragende grefo-meisjes die hun bovenlip niet harsen.
pi_79050397
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Je vergeet de langerokdragende grefo-meisjes die hun bovenlip niet harsen.
die behoren tot de 1e groep
  FOK!Babe vrijdag 12 maart 2010 @ 10:33:53 #6
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_79050425
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef Opkloter het volgende:

[..]

die behoren tot de 1e groep
Echt niet
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 10:34:20 #7
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_79050437
Je vergeet unieke mensen. Te veel om op te noemen. Behandel ze allemaal als bitches met respect.
pi_79050528
De half geļntegreerde vrouw die zeer luid in een vreemde taal aan het telefoneren is.
pi_79050629
De dronken zwet etsbrouw Disney nietjes lipt te foor !!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_79050740
De huisvrouw
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:03:18 #11
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79051513
De allochtone vrouw mis ik.

Of moet je dat even aan je man vragen ?
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:05:26 #12
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_79051617
Groep 1
(╯°□°)╯︵ ”ʞoɟ
pi_79051979
Je vergeet:

De Moslimchickies
Naast de bekende hoofddoek-dragende moslima bestaat er ook nog een andere groep, namelijk de moslimchickies. Deze meisjes doen er, in tegenstelling tot de in hoofddoek gehulde moslima's, alles aan om sexy voor de dag te komen. Make-up, vrouwelijke kleding, hoge hakken enz. Deze verspreiden zich over verschillende groepen, ze zijn vertegenwoordigd onder de HBO-ers, maar ook onder de kampers en plamuurmeisjes. Belangrijk om te weten is dat deze meisjes vaak bescherming genieten van hun broer, neef of vader, dus westerse kaasjongens kunnen niks meer dan kijken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:12:49 #14
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_79052015
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergeet:

De Moslimchickies
(╯°□°)╯︵ ”ʞoɟ
pi_79053714
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergeet:

De Moslimchickies
Toegevoegd in de OP, bedankt voor uw bijdrage
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 11:54:13 #16
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79053974
Opkloter met zn vrouwentopics.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_79054212
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Opkloter met zn vrouwentopics.

ik hou gewoon van vrouwen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:10:27 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79054696
[q]Ik ben een echte vrouwen-kijker en verdeel de vrouwen in deze 4 categorieen:[q/]

Er staan 5 categorieėn.

OT: Je hebt ook nog de tomboy
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_79054762
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[q]Ik ben een echte vrouwen-kijker en verdeel de vrouwen in deze 4 categorieen:[q/]

Er staan 5 categorieėn.

OT: Je hebt ook nog de tomboy
verbeterd, wat is een tomboy dan.........

vrijdag 12 maart 2010 @ 12:56:25 #20
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79056628
je moet even bij de moslim chicks zetten dat ze een dikke neus hebben!
A man's got to do what a man's got to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')