abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 21:19:06 #101
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79144992
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Jij kwam daar toch aardig bij in de buurt?
Beweer jij nou dat ik een nerd met onverzorgd baardje en bierbuik ben
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_79145212
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:02 schreef burnttoast het volgende:

[..]

Leuk voor tijdens het uitgaan of een 1 night stand.......maar dan houd het ook op (zie het breezer-topic)

Thanks.
Hoax.
Feyenoord Rotterdam
pi_79161301
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:02 schreef burnttoast het volgende:

[..]

Leuk voor tijdens het uitgaan of een 1 night stand.......maar dan houd het ook op (zie het breezer-topic)

Thanks.
Hahahaha, jij snapt het

ik ben geen internetheld
pi_79997957
dat dit topic even is kwijt geraakt hij blijf geniaal!
Redacted
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:36:41 #105
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_79998024
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Beweer jij nou dat ik een nerd met onverzorgd baardje en bierbuik ben
ja, maar dat ben ik ook.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_79998727
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
dat dit topic even is kwijt geraakt hij blijf geniaal!
ja eigenlijk wel ja
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:01:58 #107
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_79999095
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Opkloter het volgende:

De beeldschone vrouw/ met klasse en stijl:
Dit is meestal een vrij onbereikbare groep en hebben sommige mannen het geluk hun leven met zo'n chick te delen. Ze hebben maar weinig make-up of andere aanpassingen nodig om er hemels uit te zien. Meestal zijn ze vrij inteligent en maken ze een diva'achtige indruk. Mannen die dit soort vrouwen aan de haak slaan mogen zich in de hemel prijzen.

Doe ik
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80026312
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Doe ik
pics
pi_81392013
FF het topic redden

WAAROM LOOPT MIJN MEESTER-TOPIC NIET MEER???
pi_81403661
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Opkloter het volgende:
Ik ben een echte spoorknor en bevind me dagelijks zo'n 2 uur in het OV, en dan zie je veel mensen, vooral veel vrouwen aangezien er meer vrouwen dan mannen met het ov reizen (denk ik).

Ik ben een echte vrouwen-kijker en verdeel de vrouwen in deze 8 categorieen:

De Alto/ Gothick/ Hippie/ Emo/ feminist:
Meestal zijn deze vrouwen nogal stil en wekken ze bij mij weinig interesse, ze dragen naar mijn mening lelijke kleren en hebben vaak niet zoveel kennis van de maatschappij. Ze doen niets fout, maar ze vallen ook niet op want het is een vrij kleine groep mensen.
Die types lijken helemaal niet op elkaar.

De meest klachtwaardigen:

De wereldvreemde manga meisjes (yaoi fangirls)

De kringloopwinkel feminist met een obsessie voor de derde wereld:

De LARP/fantasy zeug:

Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_81406228
De 'Lekker Gek' Vrouw:

Iedereen kent in zijn naaste omgeving wel één of meerdere exemplaren van deze soort. Meestal behorend tot de Babyboomers. Doorgaans hebben deze soort vrouwen een rijpere leeftijd en zijn de 40 vlotjes gepasseerd, maar er zijn ook al jongere exemplaren gespot. De meesten zijn ofwel huismoeder of werken in één of ander duf kantoor. De partner heet meestal Kees, Henk, Ben, of een andere oer-Nederlandse naam en de kinderen zijn al wat ouder of zelfs het huis al uit.

Doordat de habitat van de vrouw zich beperkt tot het huis en de daarbijhorende omgeving, beseft de vrouw dat er 'iets' ontbreekt in haar leven, of dat ze ooit iets gemist heeft. Dat gaat ze compenseren door -naar haar gevoel- leuke dingen te doen. Voorbeelden zijn dakpannen beschilderen, macramé of een heksencursus. De vrouwen menen zelfbewust in het leven te staan en dat is te zien aan hun uiterlijk; vaak gaat deze versie gepaard met kleurige, kledij, een kort kapsel met piekjes dat vaak nog felrood of oranje is geverfd. De vrouwen omschrijven dit als een kort, vlot, pittig kapsel, maar op mensen die niet tot deze soort behoren heeft het een averechts effect. Een soort hedendaagse basilisk dus.

Deze vrouw omschrijft haar gedrag als 'lekker gek'. Deze term dient bekeken te worden met de nodige korrels zout. Het gedrag is meestal beperkt tot met andere soortgenoten enkele glazen wijn te nuttigen en gezellig rummikub te spelen. Als men dit gedrag wilt vastleggen voor het nageslacht, begint het gezicht van de vrouw zich lichtjes spastisch te vervormen.
Enkele vrouwen zijn ver van hun eigen habitat gesignaleerd. Ze verplaatsen zich dan meestal in groep, vergezeld van andere wijfjes, niet vergezeld van hun partner. De verplaatsing geschiedt vaak per spoor, waar de vrouwen weinig of geen ervaring mee hebben. De meer wereldwijzere partner heeft opgezocht welke treinen genomen moeten worden, op welk uur, op welk spoor, in welk station etc. Deze planning dient minitueus gevolgd te worden, want bij de minste afwijking slaat de kudde in paniek. Deze verplaatsingen zijn vaak regelmatig en zijn te voorspellen aan de hand van de duur van de huishoudbeurs.

De soort is al langer bekend, maar wordt sinds kort pas echt onderzocht op dit forum. Er zijn op een zéér korte tijd al veel exemplaren vastgelegd en gedocumenteerd:
vrouwen die 'lekker gek' zijn, deel 4
pi_81410445
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 04:00 schreef pagadder het volgende:
De 'Lekker Gek' Vrouw:

Iedereen kent in zijn naaste omgeving wel één of meerdere exemplaren van deze soort. Meestal behorend tot de Babyboomers. Doorgaans hebben deze soort vrouwen een rijpere leeftijd en zijn de 40 vlotjes gepasseerd, maar er zijn ook al jongere exemplaren gespot. De meesten zijn ofwel huismoeder of werken in één of ander duf kantoor. De partner heet meestal Kees, Henk, Ben, of een andere oer-Nederlandse naam en de kinderen zijn al wat ouder of zelfs het huis al uit.

Doordat de habitat van de vrouw zich beperkt tot het huis en de daarbijhorende omgeving, beseft de vrouw dat er 'iets' ontbreekt in haar leven, of dat ze ooit iets gemist heeft. Dat gaat ze compenseren door -naar haar gevoel- leuke dingen te doen. Voorbeelden zijn dakpannen beschilderen, macramé of een heksencursus. De vrouwen menen zelfbewust in het leven te staan en dat is te zien aan hun uiterlijk; vaak gaat deze versie gepaard met kleurige, kledij, een kort kapsel met piekjes dat vaak nog felrood of oranje is geverfd. De vrouwen omschrijven dit als een kort, vlot, pittig kapsel, maar op mensen die niet tot deze soort behoren heeft het een averechts effect. Een soort hedendaagse basilisk dus.

Deze vrouw omschrijft haar gedrag als 'lekker gek'. Deze term dient bekeken te worden met de nodige korrels zout. Het gedrag is meestal beperkt tot met andere soortgenoten enkele glazen wijn te nuttigen en gezellig rummikub te spelen. Als men dit gedrag wilt vastleggen voor het nageslacht, begint het gezicht van de vrouw zich lichtjes spastisch te vervormen.
Enkele vrouwen zijn ver van hun eigen habitat gesignaleerd. Ze verplaatsen zich dan meestal in groep, vergezeld van andere wijfjes, niet vergezeld van hun partner. De verplaatsing geschiedt vaak per spoor, waar de vrouwen weinig of geen ervaring mee hebben. De meer wereldwijzere partner heeft opgezocht welke treinen genomen moeten worden, op welk uur, op welk spoor, in welk station etc. Deze planning dient minitueus gevolgd te worden, want bij de minste afwijking slaat de kudde in paniek. Deze verplaatsingen zijn vaak regelmatig en zijn te voorspellen aan de hand van de duur van de huishoudbeurs.

De soort is al langer bekend, maar wordt sinds kort pas echt onderzocht op dit forum. Er zijn op een zéér korte tijd al veel exemplaren vastgelegd en gedocumenteerd:
vrouwen die 'lekker gek' zijn, deel 4
Bazenpost
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Die types lijken helemaal niet op elkaar.

De meest klachtwaardigen:

De wereldvreemde manga meisjes (yaoi fangirls)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De kringloopwinkel feminist met een obsessie voor de derde wereld:
[ afbeelding ]

De LARP/fantasy zeug:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tx

wat heeft dat 2e fantasy meisje eigenlijk voor een vlekken op dr borst en armen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: