En dan kan ik maar aan 1 persoon denken in Nederland:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Opkloter het volgende:
De beeldschone vrouw/ met klasse en stijl:
Dit is meestal een vrij onbereikbare groep en hebben sommige mannen het geluk hun leven met zo'n chick te delen. Ze hebben maar weinig make-up of andere aanpassingen nodig om er hemels uit te zien. Meestal zijn ze vrij inteligent en maken ze een diva'achtige indruk. Mannen die dit soort vrouwen aan de haak slaan mogen zich in de hemel prijzen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kus
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef smegmanus het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit, als het maar een kut heeft.
Levend of dood.
1e groep, want je trekt een gekke bek (fobo)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:09 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik vraag me af waar ik bij hoor dan.
dat is zo vervelend als je in ov zitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:36 schreef Furdinand het volgende:
De half geïntegreerde vrouw die zeer luid in een vreemde taal aan het telefoneren is.
Zegt:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef Opkloter het volgende:
[..]
1e groep, want je trekt een gekke bek (fobo)
HOAX! Kan nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
En als ik nou een beeldschone, intelligente buitenlandse gothic, met slechte taalbeheersing en te veel make-up ben?
Ik ben niet TS en ik vind de vrouwen die ik bij beeldschone vrouw met klasse en stijl gezet heb al erg mooi, en weet niet welke dames daar boven vallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
VeerEli
een klasse apart. Hoort bij de De beeldschone vrouw met klasse en stijl maar dan nog een treetje hoger op de ladder van perfectie
zet in de OP aub.
jij staat bij de opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben niet TS en ik vind de vrouwen die ik bij beeldschone vrouw met klasse en stijl gezet heb al erg mooi, en weet niet welke dames daar boven vallen
Waar reken jij je toe danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
kusjes voor ts
mag ik nu ook in de op
het was dan ook om te slijmenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben niet TS en ik vind de vrouwen die ik bij beeldschone vrouw met klasse en stijl gezet heb al erg mooi, en weet niet welke dames daar boven vallen
kan ik in je fobo niet herkennenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik hoor bij de beeldschone vrouw uiteraard.
Meisje bedoel je. no-offencequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik hoor bij de beeldschone vrouw uiteraard.
wolvendagen hoort in de categorie veer-eliquote:
jij staat nog boven veer-eli en wolvendagenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |