quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed.Sommige mensen geloven ook echt alles wat ze hier lezen
En hopelijk gebeurt er gauw iets.Dan zijn we daar ook weer vanaf.
![]()
Oh tof! Wéér gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Geweldig, aangenomen bij een nieuwe stageplek, geweldige verjaardag gehadAwesome!
Good to hear! Gefeliciteerd dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Geweldig, aangenomen bij een nieuwe stageplek, geweldige verjaardag gehadAwesome!
quote:
Dankjewel.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:20 schreef heavenstar het volgende:
Goed....!!!! zo op weg naar mijn dinnetje....![]()
![]()
![]()
![]()
hier ook, hele verdrietige dromenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:38 schreef scrub_nurse het volgende:
slecht geslapen,heeeele enge dromen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ook, hele verdrietige dromen
geen biertje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef Underverse het volgende:
Even lekker hapje doen en dan even fitnessen... Volgens mij klinkt dat niet slecht!
en dat helpt tegen geil zijnquote:
Ja biertje daarna... Ik ben niet van mijn stoel gevallen hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:37 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
geen biertje?![]()
ot: pff opruiming doet goed
Komt wel goed skatjuhquote:Op zondag 14 maart 2010 10:43 schreef heavenstar het volgende:
wel ok...beetje zenuwachtig voor wat morgen gaat brengen....
Ik wil cd!!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Eindelijk de CD af. Nu verder met artwork e.d. dus verder gaat het geweldiggg
:D
Voel me goeeeddd![]()
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 08:18 schreef Houniet het volgende:
Wel goed, drukke dag vandaag.
tisserdan?quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:43 schreef heavenstar het volgende:
zo erg kut en moedeloos...dit wordt een heel duur geintje...![]()
Iets met perspectief... Hebben wel meer mensen hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 12:20 schreef Apotheose het volgende:
als het om anderen gaat kan ik altijd zo mooi advies geven en rationeel uit de hoek komen. Maar OW WEE als het mij overkomt dan ben ik een zielig hoopje mens...![]()
Unfortunately peanut butter. Ben zo gespannen als een idioot en m'n kop raastquote:Op maandag 15 maart 2010 12:58 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Iets met perspectief... Hebben wel meer mensen hoor
Ontopic: voelde me al het hele weekend gespannen zonder reden, alsof ik weer compleet in m'n oude patroon verval.
Heb me net een beetje herpakt met een flinke teug frisse lucht, kijken of het genoeg was om vandaag wat beter door te komen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:57 schreef heavenstar het volgende:
wat heb ik toch geweldige vrienden.....![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
Verdomme, weer ingebrokenNu durf ik echt niet meer thuis te slapen
Weer ingebroken? Dat is wel erg genaaidquote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
camerashizzle en alarm had ik al na de 1e x maar dat maakt geen flikker uit dusquote:Op maandag 15 maart 2010 23:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Weer ingebroken? Dat is wel erg genaaidMisschien toch tijd voor een driedubbel tralienetwerk + camerashizzle om je huis heen
dikke knuf!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
Dan wordt het tijd voor landmijnen of een hele grote afgerichte Duitse Herder.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
camerashizzle en alarm had ik al na de 1e x maar dat maakt geen flikker uit dus
tijd voor een baseball bat en peppersprayquote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb een voorhamer... Ik maak graag snel een einde aan problemenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:47 schreef laforest het volgende:
[..]
tijd voor een baseball bat en pepperspray
Oh blehquote:Op maandag 15 maart 2010 23:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
camerashizzle en alarm had ik al na de 1e x maar dat maakt geen flikker uit dus
Ja dat je zelf er na enkele seconden ook scheel van gaat zien!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:50 schreef zwartedoos het volgende:
Pepperspray heb ik ookmaar daar heb je zo weinig aan he
toch maar een paar van die andere beesten meenemen ipv zo;n schattig klein poesje_O-quote:Op maandag 15 maart 2010 23:50 schreef zwartedoos het volgende:
Pepperspray heb ik ookmaar daar heb je zo weinig aan he
Niet flauw.. Serieus!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:52 schreef candygirl het volgende:
[..]
toch maar een paar van die andere beesten meenemen ipv zo;n schattig klein poesje_O-
sorrie heel flauw![]()
En toen kwam de deurwaarderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:27 schreef Yuki het volgende:
Blij met m'n super (beste) vriendin
Daar wil ik best m'n belbundel voor laten sterven
Mooi kut voor je.quote:
Die heb je hier laten liggen.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef laforest het volgende:
OMG het kan volgens mij niet meer stuk vandaag
Een zeer befaamd componist en filmregisseur heeft vandaag een cadeau naar mij verzonden waarvoor de verpakking speciaal gemaakt moest worden. Ik weet nog niet wat het is en ben echt super ongeduldig en superblij.![]()
![]()
![]()
![]()
Viel bijna achterover toen ik het las.
Ik houd je op de hoogte zodra ik het binnen heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef heavenstar het volgende:
[..]
..dan maar nogmaals maar dan nu op het forum:
![]()
![]()
![]()
LAFOREST RULES
![]()
![]()
![]()
![]()
OT: erg gelukkig terwijl alles tegen zit....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik houd je op de hoogte zodra ik het binnen heb.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef Xanthas het volgende:
Zwaar klote. Iedereen schijnt iets met zijn/haar leven te doen behalve ik.
Ik wil deze gedachten niet.
I feel like I'm losing.quote:
Nog even wachten dametje!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
Eindelijk, lente!
Wandeling door Utrecht rond 23:00 is heerlijk
Het voelt wel als lente en dat is nu helemaal genoeg om blij van te wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Underverse het volgende:
[..]
Nog even wachten dametje!
20 maart 2010 18:32 is de officiële (atoom)tijd om te vieren!
Maarja, je hebt gelijk...Lekker boeiend... Als je maar kan genieten van het idee..
Ik ben liever verliefd op wat anders, maar het is jammer genoeg al een tijd geleden dat ik daar een kans voor zag...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het voelt wel als lente en dat is nu helemaal genoeg om blij van te worden
Bovendien ben ik vanavond weer verliefd geworden op mijn stad
Ik ben wat dat betreft ook niet monogaam hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik ben liever verliefd op wat anders, maar het is jammer genoeg al een tijd geleden dat ik daar een kans voor zag...(doe er verder ook geen mededelingen over
)
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef Sylvana het volgende:
Goed, want mn schatje en ik hebben gisteren besloten om te gaan samenwonen![]()
![]()
Thnxquote:
Wederom vanwege je knaagdier?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
AAAAWEEESOMEE!!!!. Heb plannen![]()
En beetje in de wolken
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
Lekker naar de kapper geweest
Nu wel weer moe, dus neem me oprecht voor om vanavond vóór middernacht in bed te liggen.
Zou het lukken?
Daar kom jij mee he! Ik zou niet durven... 2 cm eraf en verder weer lekker in laagjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]Een kort pittig kapsel?
![]()
OT: Ik word zo gelukkig van dit weer.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kom jij mee he! Ik zou niet durven... 2 cm eraf en verder weer lekker in laagjes.
Geen kort pittig kapsel voor mij
OT: Lente
Ik zit in hetzelfde schuitje...weet niet wat jij voor ontsteking jij hebt ? bij mij zit ie in mn kaak..ter hoogte van mn achterste kies..ik word para van de pijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef DeBassist het volgende:
kloteontsteking
wil na 3maanden wel weer eens door
Biertje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:39 schreef candygirl het volgende:
niet leuk om met dronken mensen om te gaan terwijl je zelf vrij nuchter bent
Ja? Heb je een afspraakje met diegene waar je op verliefd bent?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:
En het is weer nacht... Tijd voor m'n bed, dan gaat het aftellen sneller
Weltrusten!
Klinkt als een verkapte doodsverwensing....quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:58 schreef Underverse het volgende:
[..]
Adviesje.. Probeer de Hemel dan! Wolkjes, maagden en heel veel geluk!
Ik zag iets bij jouw username staan waarvan ik slechts kon vermoeden dat hier een kleine verandering, daar baat bij zou toedoen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klinkt als een verkapte doodsverwensing....
Verleden tijd schat, verleden tijd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:01 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zag iets bij jouw username staan waarvan ik slechts kon vermoeden dat hier een kleine verandering, daar baat bij zou toedoen...
Ja... Het is alweer enkele minuutjes geleden!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verleden tijd schat, verleden tijd.
Dat gaat je idd niks aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:46 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja? Heb je een afspraakje met diegene waar je op verliefd bent?...
Dacht ik al.. Gaat mij niks aan...![]()
Nou slaap lekker...
Het ging er in principe om dat je even graag wilde zeggen dat het mij niks aangaat..quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat gaat je idd niks aan
OT: Veel te weinig geslapen door intermezzo tussen 2 en 4
Nu dus weer haasten, want heb een afspraak op de uni.
Maar... Lente, nieuw haar, nieuwe kleren, ZON! Dus blij
Wat is er mis dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef zwartedoos het volgende:
Bah wat kan n mens zich toch klote voelen...wou dat alles weer goed was:'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |