quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed.Sommige mensen geloven ook echt alles wat ze hier lezen
En hopelijk gebeurt er gauw iets.Dan zijn we daar ook weer vanaf.
![]()
Oh tof! Wéér gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Geweldig, aangenomen bij een nieuwe stageplek, geweldige verjaardag gehadAwesome!
Good to hear! Gefeliciteerd dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Geweldig, aangenomen bij een nieuwe stageplek, geweldige verjaardag gehadAwesome!
quote:
Dankjewel.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:20 schreef heavenstar het volgende:
Goed....!!!! zo op weg naar mijn dinnetje....![]()
![]()
![]()
![]()
hier ook, hele verdrietige dromenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:38 schreef scrub_nurse het volgende:
slecht geslapen,heeeele enge dromen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ook, hele verdrietige dromen
geen biertje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef Underverse het volgende:
Even lekker hapje doen en dan even fitnessen... Volgens mij klinkt dat niet slecht!
en dat helpt tegen geil zijnquote:
Ja biertje daarna... Ik ben niet van mijn stoel gevallen hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:37 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
geen biertje?![]()
ot: pff opruiming doet goed
Komt wel goed skatjuhquote:Op zondag 14 maart 2010 10:43 schreef heavenstar het volgende:
wel ok...beetje zenuwachtig voor wat morgen gaat brengen....
Ik wil cd!!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Eindelijk de CD af. Nu verder met artwork e.d. dus verder gaat het geweldiggg
:D
Voel me goeeeddd![]()
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 08:18 schreef Houniet het volgende:
Wel goed, drukke dag vandaag.
tisserdan?quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:43 schreef heavenstar het volgende:
zo erg kut en moedeloos...dit wordt een heel duur geintje...![]()
Iets met perspectief... Hebben wel meer mensen hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 12:20 schreef Apotheose het volgende:
als het om anderen gaat kan ik altijd zo mooi advies geven en rationeel uit de hoek komen. Maar OW WEE als het mij overkomt dan ben ik een zielig hoopje mens...![]()
Unfortunately peanut butter. Ben zo gespannen als een idioot en m'n kop raastquote:Op maandag 15 maart 2010 12:58 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Iets met perspectief... Hebben wel meer mensen hoor
Ontopic: voelde me al het hele weekend gespannen zonder reden, alsof ik weer compleet in m'n oude patroon verval.
Heb me net een beetje herpakt met een flinke teug frisse lucht, kijken of het genoeg was om vandaag wat beter door te komen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:57 schreef heavenstar het volgende:
wat heb ik toch geweldige vrienden.....![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
Verdomme, weer ingebrokenNu durf ik echt niet meer thuis te slapen
Weer ingebroken? Dat is wel erg genaaidquote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
camerashizzle en alarm had ik al na de 1e x maar dat maakt geen flikker uit dusquote:Op maandag 15 maart 2010 23:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Weer ingebroken? Dat is wel erg genaaidMisschien toch tijd voor een driedubbel tralienetwerk + camerashizzle om je huis heen
dikke knuf!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
Dan wordt het tijd voor landmijnen of een hele grote afgerichte Duitse Herder.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
camerashizzle en alarm had ik al na de 1e x maar dat maakt geen flikker uit dus
tijd voor een baseball bat en peppersprayquote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb een voorhamer... Ik maak graag snel een einde aan problemenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:47 schreef laforest het volgende:
[..]
tijd voor een baseball bat en pepperspray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |