Dit, plus het feit dat een groot deel van de bevolking het dan nodig acht om als steun/respectbetuiging op de PVV te gaan stemmen. Dit betekent dan dat Nederland voor een periode geregeerd gaat worden door figuren als De Mos,Agema en Graus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja. Niet omdat we met Wilders nou een politicus van het formaat Drees, Lubbers, Van Mierlo of Van Agt verliezen, maar vanwege de reacties bij de hersenloze achterban.
Ach, die ene maand is niet zo'n ramp.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Dit betekent dan dat Nederland voor een periode geregeerd gaat worden door figuren als De Mos,Agema en Graus.
Als je nou eens de OP zou lezen voordat je je klep opentrekt, zou je zien dat TS juist voor precies het tegenovergestelde vreest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
TS denkt werkelijk dat als Wilders er niet meer is dat er een Utopia ontstaat waar blanken, zwarten, christenen, moslims en ander gevogelte hand in hand jubelend in de wei huppelen pais en vree zingend.
ik denk dat hij dat expres doet zodat hij nooit een coalitie zal kunnen vormen, dus nooit verantwoordelijkhied zal hoeven te dragen en niet zal worden afgerekens op zijn uitspraken. Hij kan dus blijven schreeuwen wat hij wil en zak hiermee blijvend een bepaald deel van de bevolking aanspreken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef petertje2 het volgende:
Zonder Wilders wat toe te wensen, het zou een zegen zijn als hij van het toneel verdwijnt. Hij verziekt de maatschappij en wat erger is, ik vermoed dat hij dat ook nog opzettelijk doet om de democratie te ondermijnen.
Als je nou eens je linkse blinde tunnelsyndroom beter gebruikt had, TS zijn posthistory kon en mijn gecharcheerd ironisch stukje er naar vertaald had, had je je klep gehouden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je nou eens de OP zou lezen voordat je je klep opentrekt, zou je zien dat TS juist voor precies het tegenovergestelde vreest.
Ontopic: ik denk dat het geen fluit uit zou maken. Net als met de moord op Fortuyn zou er even een piek zijn in het zetelaantal van de partij, waarna het volk erachter komt dat de partij niets voorstelt zonder haar leider en we met het volgende CDA/VVD-kabinet opgescheept zitten.
Je stukje was niet "gecharcheerd (sic) ironisch" maar een opeenstapeling van stromannen. De posthistory van TS ken ik en hij maakt zich volgens mij geen utopische illusies. Jouw posthistory ken ik ook: die kenmerkt zich vooral door blinde liefde voor de PVV en een totaal onbegrip voor het feit dat niet iedereen die tegen Wilders is automatisch een oslimknuffelende communist hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je nou eens je linkse blinde tunnelsyndroom beter gebruikt had, TS zijn posthistory kon en mijn gecharcheerd ironisch stukje er naar vertaald had, had je je klep gehouden.
Als jij niet ziet dat van mijn stukje de ironie met bakken afdruipt ligt dat toch aan jou of je interpretatievermogen. En nee, ik heb geen blinde liefde voor de PVV, ik stem zelfs niet eens. Wat ik wel zie is niet het gevaar van islamisering maar het veel gevaarlijkere fenomeen van zelfislamisering.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je stukje was niet "gecharcheerd (sic) ironisch" maar een opeenstapeling van stromannen. De posthistory van TS ken ik en hij maakt zich volgens mij geen utopische illusies. Jouw posthistory ken ik ook: die kenmerkt zich vooral door blinde liefde voor de PVV en een totaal onbegrip voor het feit dat niet iedereen die tegen Wilders is automatisch een oslimknuffelende communist hoeft te zijn.
Zelfislamisering? Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat ik wel zie is niet het gevaar van islamisering maar het veel gevaarlijkere fenomeen van zelfislamisering.
Zo zou ik ook reageren als ik niet wist wat het is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zelfislamisering? Het wordt steeds gekker
Van Dale weet het ook niet en ik zie het alleen online bij moslim bashers. Zal wel een verzinseltje zijn van het haat volkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zo zou ik ook reageren als ik niet wist wat het is.
Vraag het dan maar aan je schooljuf van je basisschool.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Van Dale weet het ook niet en ik zie het alleen online bij moslim bashers. Zal wel een verzinseltje zijn van het haat volk
Huup huup huup, barbatruuk. En we toveren zo weer een aantal nieuwe begrippen uit de hoge hoed. Ik mis polderislamisering eigenlijk nog = de islam wordt via goed overleg dominant in Nederland.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat ik wel zie is niet het gevaar van islamisering maar het veel gevaarlijkere fenomeen van zelfislamisering.
Die zal inmiddels wel met pensioen zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vraag het dan maar aan je schooljuf van je basisschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |