Die vraag kun je wel stellen aan iedereen die een topic opent.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:58 schreef Barcaconia het volgende:
Wat wil je bereiken met dit topic?
Ik heb in mijn leven nog nooit iemand een klap gegeven, dus laat staan dat ik zou nadenken over moord.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:59 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
Even peilen of z'n plannetjes het gewenste effect bereiken
Nee want sindsdien is de onvrede ten aanzien van links gegroeid hence de populariteit van wilders. Ik zeg laat rechts nationalistisch bewijzen dat ze geen enkele verbetering zullen brengen, en dat zodoende evenwicht wordt teruggebracht in het politieke spectrum.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:00 schreef scanman1 het volgende:
Die vraag kun je wel stellen aan iedereen die een topic opent.
Een discussie op gang brengen. Bv, wat heeft de dood van Fortuyn ons gebracht? Als ik gewoon eerlijk antwoord dan is het een LPF-loos Nederland, want die partij is op sterven na dood. Vandaar mijn vraag dus. Zijn politieke moorden zinvol of juist niet.
Klopt, die vraag kun je altijd wel stellen. De reden dat ik het hier doe is dat ik het persoonlijk raar vind om bij elke prominente politieke figuur een hypothese te maken wat zijn/haar dood teweeg zou brengen. Alsof moord tegenwoordig "verwacht wordt" bij zo iemand. Het lijkt tegenwoordig normaal te zijn (zie Obama, Haider, Wilders...) maar ergens vind ik het toch vreemd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Een discussie op gang brengen. Bv, wat heeft de dood van Fortuyn ons gebracht? Als ik gewoon eerlijk antwoord dan is het een LPF-loos Nederland, want die partij is op sterven na dood. Vandaar mijn vraag dus. Zijn politieke moorden zinvol of juist niet.
Was ook niet serieus, maar je steekt je afgunst niet onder stoelen of banken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:01 schreef scanman1 het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit iemand een klap gegeven, dus laat staan dat ik zou nadenken over moord.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:03 schreef Kopkaas het volgende:
lekker bezig
Nee wilde een post editten maar drukte op quote. Iets dat jou niet vreemd is toch?quote:
Zoek een voorbeeld op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:16 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
Nee wilde een post editten maar drukte op quote. Iets dat jou niet vreemd is toch?
Een volgende politicus die probeert te scoren door een enorme groep mensen de schuld te geven van alle ellende in dit land.... puur en alleen om zo meer zetels te krijgen van de minder intelligente mens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:18 schreef MauriceMoss het volgende:
Who is Wilders?
Geen zin om het op te zoeken, maar laatst in een topic quote je jezelf, en je ging er op jouw wijze net zo recalcitrant tegeninquote:
Sterke manier van discussierenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:30 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
Geen zin om het op te zoeken, maar laatst in een topic quote je jezelf, en je ging er op jouw wijze net zo recalcitrant tegenin![]()
Dat is jouw missie, het met alles en iedereen oneens zijn, zelfs jezelfironisch is het niet, obstinaatje
Ik schets jouw karakter (op forumniveau uiteraard) zoals een buitenstaander het ziet. Misschien moet je daar eens rekening mee houden in plaats van je zo elitair op te stellen.quote:
Wij vroegen ons hier in de kamer echt af wie er daadwerkelijk op zoek zou gaan naar die ene foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:38 schreef popolon het volgende:
Dat was deze. Later snel aangepast helaas.
Jouw eigen partij!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:38 schreef popolon het volgende:
Dat was deze. Later snel aangepast helaas.
Jouw eigen partij!
Wat is dit nou voor flut topic. Afvragen of moord zinvol is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Behalve in Drenthe!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:03 schreef Ringo het volgende:
Zo, heb dit topic even doorgestuurd naar zekere instanties. Radicalisering begint altijd "onschuldig".
Nog als wolven in schaapskleren, maar ooit zien we daar de mens!quote:
Maar wel vermakelijke nieuwsbulletins!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:20 schreef DrDentz het volgende:
Het zou niet echt tof zijn. Beetje bananenrepubliek-achtig.
Dat wel, zo'n gezellig RTL - Extra sfeertje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:22 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar wel vermakelijke nieuwsbulletins!
Ja en dan op de achtergrond van die geile MILFs, die vast de systeemkasten beginnen af te stoffen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat wel, zo'n gezellig RTL - Extra sfeertje.
Waar was jij toen Wilders vermoord werd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:26 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja en dan op de achtergrond van die geile MILFs, die vast de systeemkasten beginnen af te stoffen.
Zeer waarschijnlijk aan het rukken op mijn bank, maar het zou ook kunnen dat ik alvast de pils koud aan het zetten was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar was jij toen Wilders vermoord werd?
Zou Geert niet eerder gecremeerd worden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:07 schreef Hyperdude het volgende:
Een grotere ramp dan de dood van Volkert wellicht?
graftopic trouwens.![]()
Die gast ligt al te lang naast het spoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:46 schreef Lyrebird het volgende:
TS, je bent wel een heel erg zielig hoopje mens.
En Wilders niet, wou je zeggen? Hij roept het zelf ook al.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:13 schreef Adfundum het volgende:
Ligt eraan wie de moord pleegt natuurlijk. Hoe dan ook, een politieke moord zal veel teweeg brengen maar het zal niet zo'n impact hebben als bij de moord op PF. Die werd als de redder van Nederland gezien, door velen zelfs als de nieuwe MP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |