Ik ben zelf naar Nieuw-Zeeland geëmigreerd en wel degelijk betaal je om hier te komen zelf de kosten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:53 schreef scanman1 het volgende:
Ja, dan gaat het nog slechter. Goed idee man!
Vind je dat al vijandig? Dat vind ik meer van de talloze mensen die op de frontpage en op dit forum non stop roepen dat moslims slecht zijn en eigenlijk dood moeten.quote:
En wat wil je daarmee zeggen dan? Zelfde vraag geldt voor alle mensen die maar blijven zeuren over de situatie in moslim landen. Willen ze dat het hier net zo erg wordt dan, als wraak? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:02 schreef Logical het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar Nieuw-Zeeland geëmigreerd en wel degelijk betaal je om hier te komen zelf de kosten.
Geen goede opleiding of gebrekkig Engels, dan kom je er d'r gewoon niet in.
Hebben ze het vermoeden dat je met verkeerde intenties komt, maar kunnen ze het niet bewijzen, pech voor je, je komt er d'r gewoon niet in.
In NL kan dit helaas niet vanwege alle wetten en regels die de EU ons inmiddels heeft opgelegd. Het is dat we daar niet zomaar onderuit kunnen...
Het gaat in dit topic niet over moslims jij draaitol.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:03 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Vind je dat al vijandig? Dat vind ik meer van de talloze mensen die op de frontpage en op dit forum non stop roepen dat moslims slecht zijn en eigenlijk dood moeten.
Van rechtse balletjes ja... Daar barst het van op dit forumquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.Daarvoor krijg te veel positieve feedback op mijn ideeën.
[..]
Bij de ideeën die ik postte wel. Wel even erbij blijven hè. Als je het niet zo snel kunt volgen moet je gewoon even naar een ander topic gaan ofzo. Of anders gewoon niet reageren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Het gaat in dit topic niet over moslims jij draaitol.
Ga je nou je eigen quotes aanvallen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:07 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Bij de ideeën die ik postte wel. Wel even erbij blijven hè. Als je het niet zo snel kunt volgen moet je gewoon even naar een ander topic gaan ofzo. Of anders gewoon niet reageren.
Ga je nou jezelf quoten en het er nog steeds mee oneens zijn jij obstinaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:07 schreef scanman1 het volgende:
Bij de ideeën die ik postte wel. Wel even erbij blijven hè. Als je het niet zo snel kunt volgen moet je gewoon even naar een ander topic gaan ofzo. Of anders gewoon niet reageren.
Ga pitten kerel. 't Is voor je eigen bestwil.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
HUH? Wat lul je nou? Lees het anders nog eens analfabeet.
De PVV kan mn reet likken, jij bent simpelweg niet te baffenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:14 schreef scanman1 het volgende:
Nog meer scheldwoorden![]()
Je komt echt intelligent overMensen als jij zijn goud waard voor partijen als de PVV.
Je bent ook een ongelofelijke zuigert he. Iedere discussie met jou is lachen maar mogelijk? Neuh...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:20 schreef scanman1 het volgende:
Nog even ter herinnering voor eventuele moderators... Dit is dus de post die iedere normale discussie onmogelijk maakte.
LOL... wat is dat dan voor photoshop gelul? Kijk gewoon de post even na. je ziet eronder dat de post niet gewijzigd is naderhand, dus hou gewoon op met die photoshop shit om anderen in een kwaad daglicht te stellen. En verder: waar maak je je druk om. Ga gewoon in op het onderwerp, waar je al 100x onderuit bent gehaald.quote:
quote:
Misschien zijn we wel dezelfde mening toegedaan, echter zul je dit nooit zien. Wat betreft oogkleppen span jij de kroon jongequote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:33 schreef scanman1 het volgende:
En dat van iemand die zich 'kopkaas' noemt? Echt, zoek een leven ofzo. Je zakt steeds verder weg en er komt steeds meer off topic gelul uit je toetsenbord. Ga gewoon in op het onderwerp ipv andere users proberen af te zeiken. Iedereen heeft ideeën over een partij en ik ook. Ga niet meteen schelden als iemand een totaal andere mening dan jij heeft. Het staat zo veel sterker als je gewoon normaal reageert ipv als een tokkie.
Jonge?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:36 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel dezelfde mening toegedaan, echter zul je dit nooit zien. Wat betreft oogkleppen span jij de kroon jonge
Dit soort pareltjes kan je nog meer verwachten ben ik bang voor. Ik weet niet of het nou leuk of triest is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:34 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
En keihard ontkennen he, het is natuurlijk ook niet voor niets de scatman
Gelukkig is wel duidelijk waar jullie twee naieve mensjes vandaan komen. Wat hebben jullie met z'n tweeën weer laten zien dat het gemiddelde IQ van de Nederlander echt vrij laag ligt. Wel leuk voor het nageslacht om dit te lezen. Als ze ooit vragen waarom rechts zoveel stemmen kon krijgen, hoef ik ze alleen maar dit topic te laten zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit soort pareltjes kan je nog meer verwachten ben ik bang voor. Ik weet niet of het nou leuk of triest is.
Rancuneus verbitterd persoonlijkheidje dat je bentquote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:37 schreef scanman1 het volgende:
Jonge?Ga slapen, want je gaat nu ook al schrijffouten maken.
'Jonge'? Leer schrijven man. Ga terug naar school, echt! Ga slapen. Slaap die roes uit en morgen ben je weer nuchter. Bye bye. Rechts FOK heeft zich weer eens bewezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:41 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
Rancuneus verbitterd persoonlijkheidje dat je bent![]()
Heb je nog wel plezier in het leven jonge
Oh, nu stem ik ineens rechts?! Er kan veel gebeuren in tien minuten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:40 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Gelukkig is wel duidelijk waar jullie twee naieve mensjes vandaan komen. Wat hebben jullie met z'n tweeën weer laten zien dat het gemiddelde IQ van de Nederlander echt vrij laag ligt. Wel leuk voor het nageslacht om dit te lezen. Als ze ooit vragen waarom rechts zoveel stemmen kon krijgen, hoef ik ze alleen maar dit topic te laten zien
Nou, doe dat dan ook. Morgen baal je weer van je reacties.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:44 schreef Kopkaas het volgende:
Jonge ease up man
Ik zou ook gaan slapen zo moe zou ik van mezelf worden
Je hebt al wat ge-edit zie ik, held. Gelukkig hebben we de screens nog. 't Kan nu nog! Vlug vlug vlug!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:49 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nou, doe dat dan ook. Morgen baal je weer van je reacties.
De argumenten zijn vrij sterk: Je raaskalt en je loopt je posts te wijzigen. Sinds wanneer gingen we ontopic hier?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wat een sterk argument in de discussie. Echt helemaal top. Krachtig en on topic enzo. Ga toch eens op het onderwerp in ipv iemand persoonlijk aan te vallen. Want daar begon dit alles mee namelijk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:07 schreef GasTurbine het volgende:
Lijst GasTurbine
- Feodaal bestuur per regio
- Tactical nuke op Uruzgan, dan valt er niets meer te kiezen.
- Doorwerken tot 89ste.
- FOK! wordt gesubsidieerd.
- Bier en tieten.
- Verbod op Communistische tekens.
- Verbod op het wetboek van strafrecht.
- Na recentelijke gebeurtenissen wordt prins Carnaval voortaan benoemd door de Koningin
- Belasting op gebedshuizen
- IJsland wordt een kroonkolonie
- Het is Patat.
- We kopen Kreta van Griekenland
- Belasting voor mensen met bakfietsen, supermarktmanagers, pittige kapsels, slotjesroepers, dikzakken, remlof, lemminghouders of -fokkers, frietbakkers en Chatroulettewankers omhoog met 80 procentpunt.
- Belasting voor mooie meisjes omlaag met 60 procentpunt.
Je moet nog echt zooooo veel leren he jij? Ik laat je lekker doorbrallen als je het niet erg vindt. Hebben andere users er ook nog wat plezier van.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:06 schreef scanman1 het volgende:
voor rechts tuig, wat jullie overduidelijk zijn of je het nou zelf doorhebt of niet,
Mensen is geleerd om te denken aan het eigenbelang. In primitievere samenlevingen wordt juist gedeeld omdat het welzijn van het geheel, het individu uiteindelijk meer oplevert.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Helaas is dit een utopie. En onuitvoerbaar. Elk mens denk in de essentie aan het eigen belang. Delen hoort daar niet bij.
Dus daar gaat eentje de hele dag op die zetel(s) zitten en sudoku's oplossen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:53 schreef Antaresje het volgende:
Lijst Blanco
Voor degenen die hun blanco stem echt willen laten tellen. Ik beloof plechtig dat elke zetel de we verdienen de komende 4 jaar leeg blijft.
De bijbehorende salarissen gaan uiteraard naar de partij kas.
wacht even, altruisme?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben voor vergaande belastingverlagingen.![]()
[..]
Waarom zou ik enkel via de overheid in staat zijn die appels te delen?Er is ook nog altruisme.
Klopt niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef Christiaan het volgende:
- Meer geld naar zorg, politie en onderwijs
Onderwijs en cultuur
- Studiefinanciering afschaffen
Omdat de kwaliteit van het onderwijs niet wordt bepaald door wat een student aan geld heeft. Die twee spreken elkaar niet tegenquote:
Ah thanks voor verhelderingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:12 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit van het onderwijs niet wordt bepaald door wat een student aan geld heeft. Die twee spreken elkaar niet tegen. Waarom afschaffen? Ik vind dat men daar prima voor kan lenen.
Ik snap dat je daar geen zin in hebt. Hell, ik ben ook maar wat blij met mijn stufi. Maar ik zou het prima vinden als ik mijn opleiding zelf zou moeten betalen. Dat vind ik wel logisch, want je investeert in je eigen toekomst. Later verdien je geld en kun je dat terugbetalen. Ik denk dat het juist een stimulans is om echt te studeren en geen "eeuwige studenten te krijgen".quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ah thanks voor verheldering.
Maar studiefinanciëring is wel een stimulans voor mensen om te gaan studeren. In ieder geval wel voor mij.
En waarom lenen? Heel veel jongeren zitten nu al bijvoorbeeld in de schuldsanering of zitten in ieder geval in een soortgelijk traject. Ik heb bijvoorbeeld juist geen lening, omdat dat me straks behoorlijk veel geld gaat kosten en ik geen zin heb om na m'n studie terug te gaan betalen.
Vandaar mijn vraag.
Is de PVV niet iets voor je?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef lutser.com het volgende:
Vrijheids alliantie
-Verbod op stropdassen in de openbare ruimte
-Verbod op partijen met andere standpunten
-Verbod op criminaliteit
-Verbod op overlast
-Verbod op fraude
-Verbod op andere culturen dan de onze
-Verbod op andere talen dan het nederlands
-Verbod op mileuvervuiling
-Verbod op hoger beroep
|
Forum Opties | |