Investeren in inburgeringsprojecten. Niet bij de jongeren, want dat is zonde van het geld. Wij gaan de ouders aanpakken, want meestal zijn zij de reden waarom de kinderen bijvoorbeeld meer Turks of Marokkaans voelen dan dat zij hun Nederlanders vinden (terwijl het technisch gezien wel zo is).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:03 schreef PiRANiA het volgende:
MIjn stem heb je. Maar hoe ga je die gatdichting doen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:04 schreef Beach het volgende:
PVDB
Partij Voor De Burger
Geen files
Geen criminaliteit
Geen belasting
Geen begrotingstekorten
Geen staatsschuld
Geen domkoppen in de politiek
Geen slechte ideeën
Geen plannen om bovenstaande waar te maken
verlaging AOW leeftijd naar 23
Je bent gewoon een misselijkmakend mannetje met een kutkop. Sorry.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
- Verbod op Communistische tekens.
het zit je echt dwars hé?
quote:
oke sorry, maar hoezo dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je bent gewoon een misselijkmakend mannetje met een kutkop. Sorry.
sorry.quote:
Je hebt mijn stem!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:13 schreef mirved het volgende:
Partij voor de Emotionele Diversiteit en Openheid.
-Telekids moet terug op de buis
-Alle tekenfilms moeten gewoon engels gesproken worden met ondertiteling
-Herinvoering van winner-taco's, raketjes met een chocoladepunt en terugdraaien van de naamsverandering van Negerzoenen.
mascotte: [ afbeelding ]
Ik stel voor dat er ook een toets plaats gaat vinden op financiele haalbaarheid. Partijen dienen aan te geven hoe zij alle cadeautje gaan financieren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
Zullen we virtuele verkiezingen starten?
Elke partij moet z'n mening over 15 verschillende standpunten geven. Dan moeten de users stemmen. En wie wint krijgt een tag ofzo
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Precies, laat je privacy maar eens zien.
Dat ziet er wel aardig uit. M.u.v. dat een-na-laatste punt. Daarom moet jouw partij in een coalitie met de Volkspartij voor Weerbaarheid en Welvaart. De partij die zich sterk richt op het vergroten van de militaire macht van Nederland. Zeker voor de verdediging van Nederland, maar net zo veel voor buitenlandse inzet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Laat ik eens kijken of dit topic nog serieuze inslag kan krijgen.
Volkspartij voor een Kleine Overheid zomaar wat punten:
-knip-
Die partij sluit ik op voorhand uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef waht het volgende:
Dat ziet er wel aardig uit. M.u.v. dat laatste punt. Daarom moet jouw partij in een coalitie met de Volkspartij voor Weerbaarheid en Welvaart. De partij die zich sterk richt op het vergroten van de militaire macht van Nederland.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die partij sluit ik op voorhand uit.Voor een flinke teug mercantilisme duik je maar in de geschiedenisboeken.
Maar waarom ben je daar zo op gebrand? Al die interventies op buitenlands grondgebied leveren vaak alleen nog maar meer gedonder op. Zwitserland is wat mij betreft een goed voorbeeld van hoe het wel moet. Dus uit de NAVO stappen, niet meer mee doen aan VN vredesmissies en zich volledig richten op de bescherming van Nederland en Nederlanders in het buitenland (bijvoorbeeld de koopvaardij). Dan blijf je uit internationale conflicten, en dat vergroot de basis voor economische samenwerking.quote:
Het gaat me niet puur om die buitenlandse interventies. Dat is m.i. ook niet de rol die Nederland moet spelen op internationaal gebied. Laat dat maar over aan de grootmachten. Maar we kunnen anderzijds ook niet ontkennen dat die interventies niet louter op humanitaire gronden worden begonnen maar ook om belangen te beschermen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar waarom ben je daar zo op gebrand? Al die interventies op buitenlands grondgebied leveren vaak alleen nog maar meer gedonder op. Zwitserland is wat mij betreft een goed voorbeeld van hoe het wel moet. Dus uit de NAVO stappen, niet meer mee doen aan VN vredesmissies en zich volledig richten op de bescherming van Nederland en Nederlanders in het buitenland (bijvoorbeeld de koopvaardij). Dan blijf je uit internationale conflicten, en dat vergroot de basis voor economische samenwerking.
Tegen wie heb je het joh? Als je het tegen mij hebt, dan lul je in de ruimte. Je betaalt nu ook al belasting, dus wat zeik je nou? Ieder mens die van narigheid niet weet welke derde auto hij nou weer moet kopen, MOET helpen om de armoede in dit land tegen te gaan. Het is alsof jij tien appels hebt en je buurman geen enkele appel en dat je nog verdomd om te delen. Wil jij zo'n mens zijn? Zo ja, may you rot and burn in hell.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:Ik vind dit echt zo erg, blijf gewoon eens van andermans eigendommen af. Je doet alsof de hele wereld van jou is, maar met andermans centen.
Ik ben voor vergaande belastingverlagingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:43 schreef scanman1 het volgende:
Je betaalt nu ook al belasting, dus wat zeik je nou?
Waarom zou ik enkel via de overheid in staat zijn die appels te delen?quote:Ieder mens die van narigheid niet weet welke derde auto hij nou weer moet kopen, MOET helpen om de armoede in dit land tegen te gaan. Het is alsof jij tien appels hebt en je buurman geen enkele appel en dat je nog verdomd om te delen. Wil jij zo'n mens zijn? Zo ja, may you rot and burn in hell.
Helaas is dit een utopie. En onuitvoerbaar. Elk mens denk in de essentie aan het eigen belang. Delen hoort daar niet bij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:43 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het joh? Als je het tegen mij hebt, dan lul je in de ruimte. Je betaalt nu ook al belasting, dus wat zeik je nou? Ieder mens die van narigheid niet weet welke derde auto hij nou weer moet kopen, MOET helpen om de armoede in dit land tegen te gaan. Het is alsof jij tien appels hebt en je buurman geen enkele appel en dat je nog verdomd om te delen. Wil jij zo'n mens zijn? Zo ja, may you rot and burn in hell.
LOL.... met die laatste opmerking raak je echt meteen iedereen kwijt die het nog een beetje met je eens was.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben voor vergaande belastingverlagingen.![]()
[..]
Waarom zou ik enkel via de overheid in staat zijn die appels te delen?
Ja, dan gaat het nog slechter. Goed idee man!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:49 schreef Logical het volgende:
- de kosten door de immigrant zelf laten betalen
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:51 schreef scanman1 het volgende:
LOL.... met die laatste opmerking raak je echt meteen iedereen kwijt die het nog een beetje met je eens was.
Ik ga niet de last van de hele samenleving op mij nemen, ik help waar mogelijk maar ik beslis wie, wanneer, waar en hoe ik help met mijn eigen middelen.quote:Als jij letterlijk appels geeft aan je buurman helpt dat niet de mensen die een straat verder ook op sterven na dood zijn en zouden overleven met 1 van de vele overbodige appels die jij voor je hebt liggen.
Slecht idee, want dan treedt het Dagobert Duck syndroom in werking en kunnen de mensen die het enorm zwaar hebben het vergeten. Dus NEE, jij bepaalt niet wat je afdraagt, want dan gaat een enorme groep mensen er aan onderdoor. Aanpakken die mensen die van narigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen. Staat je deze verzorgingsstaat niet aan, dan rot je toch lekker op naar een ander land. In dit land helpen de rijken de armen. Zo hoort het en zo zou het altijd moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.Daarvoor krijg te veel positieve feedback op mijn ideeën.
[..]
Ik ga niet de last van de hele samenleving op mij nemen, ik help waar mogelijk maar ik beslis wie, wanneer, waar en hoe ik help met mijn eigen middelen.
Waarom altijd zo vijandig?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:59 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Slecht idee, want dan treedt het Dagobert Duck syndroom in werking en kunnen de mensen die het enorm zwaar hebben het vergeten. Dus NEE, jij bepaalt niet wat je afdraagt, want dan gaat een enorme groep mensen er aan onderdoor. Aanpakken die mensen die van narigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen. Staat je deze verzorgingsstaat niet aan, dan rot je toch lekker op naar een ander land. In dit land helpen de rijken de armen. Zo hoort het en zo zou het altijd moeten zijn.
Inburgeren? Wat is dat voor een flauwekul? Als je wilt verkassen zorg je zelf maar dat je er wat van maakt, niet iemand anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:53 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het nog slechter. Goed idee man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |