Ze zijn al blij dat ze erbij zijn. Dat was volgens mij het enige doel voor dit weekend. Nu komt het erop aan de wagen aan te passen zodat ze de volgende races sneller zijn (door bijvoorbeeld het gewicht naar beneden te brengen door het de stalen onderdelen (zoals de remmen) te vervangen).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Radegast het volgende:
Koningsklasse van de autosport onwaardig.
11 seconden, holy fuck. Da's nog trager dan Lola destijds?
Ze hebben nog niets aan de setup gedaan alleen aan de betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zijn al blij dat ze erbij zijn. Dat was volgens mij het enige doel voor dit weekend. Nu komt het erop aan de wagen aan te passen zodat ze de volgende races sneller zijn (door bijvoorbeeld het gewicht naar beneden te brengen door het de stalen onderdelen (zoals de remmen) te vervangen).
Het interessante is dat de FIA kwalificatie "Qualifying Practice" noemt, dus ik neem aan zolang je maar in 1 van de 3 VT's of in de kwalificatie 1 rondje rijdt, je mee mag doen aan de race.quote:31.2 No driver may start in the race without taking part in at least one practice session.
Je wordt dus nog steeds gekwalificeerd als je de pits niet eens uitkomtquote:36.2 b) If more than one driver fails to set a time during Q1, Q2 or Q3 they will be arranged in the following
order :
i) any driver who attempted to set a qualifying time by startin
ii) any driver who failed to start a flying lap ;
iii) any driver who failed to leave the pits during the period.
quote:45.2 Cars having covered less than 90% of the number of laps covered by the winner (rounded down to the nearest whole number of laps), will not be classified.
Ben benieuwd of ze de race mogen startenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Radegast het volgende:
Nee, niet in tijd en helemaal niet in percentage.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Radegast het volgende:
Echt niet. Anders had vorig jaar Kamui Kobayashi wel gereden toen Timo Glock gecrasht was en een VT. Maar omdat Kamui niet op zaterdag VT3 had gereden, mocht hij niet instappen. Het was nl. eerst nog onduidelijk of Timo toch kon rijden, maar werd later die zaterdag duidelijk dat hij een gebroken rugwervel had en dus helemaal niet meer mocht rijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je zelfs nog met de race meedoen als je geen kwali hebt gereden.
dit is geen rijderswissel, vorig jaar wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Echt niet. Anders had vorig jaar Kamui Kobayashi wel gereden toen Timo Glock gecrasht was en een VT. Maar omdat Kamui niet op zaterdag VT3 had gereden, mocht hij niet instappen. Het was nl. eerst nog onduidelijk of Timo toch kon rijden, maar werd later die zaterdag duidelijk dat hij een gebroken rugwervel had en dus helemaal niet meer mocht rijden.
Ik verwacht inderdaad eerlijk gezegd de eerst komende 5 races nog niks van HRT... misschien dat ze daarna alles een beetje hebben kunnen aanpassen en afstemmen? Wie weetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:11 schreef Burnie88 het volgende:
Gaat echt niets worden met HRT de komende races... Pijnlijk voor een Senna lijkt me. Van Chandok had ik sowieso al geen hoge pet op.
Ik ben erg onder de indruk van Mercedes, Ferrari en McLaren. Was toch wel verwacht van tevoren. Ben benieuwd wie er morgen aan het langste eind trekt. Misschien een verrassing in de vorm van Sutil? Zou erg gaaf zijn!
Wat heerlijk dat het weer begonnen is
quote:senna told (weird to say this name again) on tv that they just make some laps in the car, and in terms of performance they can improve at least 5 seconds. that was not a hotlap. that was a shakedown
inderdaad - maar voor een F1 auto die nooit gereden heeft zal het wel zo aanvoelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef vosss het volgende:
Wat Timo deed was een shakedown van 3 ronden. 17 ronden rijden kan ik niet echt een shakedown noemen.
Maargoed, we zien het morgen wel
Bruno bedoel jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef vosss het volgende:
Wat Timo deed was een shakedown van 3 ronden. 17 ronden rijden kan ik niet echt een shakedown noemen.
Nee, wel Glock, maar vosss gaat uit van VT2. Als je VT1 zou tellen, heeft Glock er daar 8, en Senna 3.quote:
"Three laps this morning and seventeen this afternoon is a great start. Of course, we could not try the car at its limits.''quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef vosss het volgende:
Het is gewoon grappig hoeveel jij op Bruno's oom lijkt met die helm op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Het is gewoon eng hoe veel Bruno op z'n oom lijkt met z'n helm op.
En dan te bedenken dat Prost bij de Wedstrijdleiding zitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Het is gewoon eng hoe veel Bruno op z'n oom lijkt met z'n helm op.
Dat dus. Toch kijken of ik tijdens werk nog iets van kwali en race mee kan pikken dit weekend!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
Toch maar weer volgen, ben benieuwd wat Schumi kan natuurlijk.
met nog best goed beeld ook nogquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:02 schreef Kees80 het volgende:
http://www.hqtv.com.pl/newtv/
Hier staat een poolse
En ik maar denken dat je thuis was in je slavische talenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik hoor het verschil toch niet
Stuur hem de baan maar opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:08 schreef Schunckelstar het volgende:
hiet ziet er naar uit dat chandhok vandaag mag gaan rijden
hij zat in ieder geval al met helm op in de wagenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:12 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Stuur hem de baan maar op.. of zal hij alweer problemen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |