Baan is een behoorlijk stuk langerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zijn de rondetijden niet verrot langzaam in vergelijking met vorige jaren? Heb nog geen volledige rondje gezien maar is de baan soms langer of de auto's zo ellendig veel trager doordat ze vol met benzine zitten?
Ja, ik zag het zojuist bij Vettel aan boord. Wel een stel lekkere bochten erbijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Baan is een behoorlijk stuk langer
Hebben nog niet gereden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:04 schreef Schunckelstar het volgende:
heeft HRT al gereden? en is het wat?
ik vind 't wel aandoenelijk die HRT met Sennaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
1 ronde en niet kapot. Kleine opsteker.
Ik gun het ze wel daarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:22 schreef Joene het volgende:
Benieuwd of Sutil bovenaan blijft of dat er nog iemand ff met een lege auto een tijd zet.
Iedereen een rondje in die wagen laten doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of Senna kan het niet, of die auto is een draak om te besturen.
Ik vlieg vanmiddag richting Bahrainquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Iedereen een rondje in die wagen laten doen.
Je kunt aan de stuurbewegingen zien dat het een draak is - zo zag het er jaren geleden ook uit bij een Minardiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of Senna kan het niet, of die auto is een draak om te besturen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef CAP. het volgende:
Formule 1 jeuk, laat die kwali en race maar komen
Kwali is pas zaterdagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
benieuwd of sutil dit door kan zetten. kwali niet gezien helaas. Hoe reed schumi?
training bedoel jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
benieuwd of sutil dit door kan zetten. kwali niet gezien helaas. Hoe reed schumi?
http://f1.gpupdate.net/nl(...)e-training-van-2010/quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:39 schreef franklop het volgende:
iemand die tyden heeft voor me? tussenstand enzo;)
Doet het niet bij mij helaas.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:40 schreef jrk1990 het volgende:
Deze is in het pools, maar die valt niet steeds uit
typfoutjequote:
Ze zijn er heusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las gister dat Villeneuve commentaar op BBC radio gaat geven.
Waarschijnlijk dat van ons niemand naar de radio van BBC luistert, maar op deze manier is JV er toch een beetje bij zegmaar
En een beetje engels kent elke klootviool toch wel vandaag de dag?
Ik spreek het vloeiend in ieder geval en ik ken eik niemand die het niet zonder problemen verstaat
Morgen na de kwali weten we pas hoe het echt zit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:58 schreef beantherio het volgende:
Sauber heeft tijdens de tests kennelijk toch de boel lopen bedonderen. Dit lijkt nergens op.
12:00-13:30 2e vrije trainingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |