Circuit lengte: 6.299 km
Aantal Ronden: 49
Race afstand: 308,405
km
Ronde record: -
Datum | Tijd | Programma |
Za 13 maart | 11.55-13.10 uur | RTL GP: Formule 1 - Bahrein - Kwalificatie |
Zo 14 maart | 12.20-12.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Bahrein - Pre-show |
Zo 14 maart | 12.55-14.45 uur | RTL GP: Formule 1 - Bahrein - Race |
Zo 14 maart | 14.45-15.00 uur | RTL GP: Formule 1- Bahrein - Nabeschouwing |
Zo 14 maart | 18.00-19.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Bahrein - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 13 maart | 11.10-13.15 uur | BBC1: Formule 1 - Bahrein - Kwalificatie |
Zo 14 maart | 11.10-15.00 uur | BBC1: Formule 1 - Bahrein - Race |
Zo 14 maart | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - Bahrein - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 21 °C | 32 °C | 0 % | zonnig |
Zaterdag | 20 °C | 33 °C | 0 % | zonnig |
Zondag | 20 °C | 33 °C | 0 % | zonnig |
Oepsquote:
Schumacherquote:
Ik moet het opnemen helaas :-( moet zondags werkenquote:
dat is reeel. plaats 3 zondag denk ikquote:
Dat is alleen op Indianapolisquote:
Zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Met een top 6 moet ie al blij zijn, ik denk eerder top 10.quote:
Dat zou misschien wel teveel van het goede zijn, maar niets is onmogelijk, zeker niet met de rijskills van Shumiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Met een top 6 moet ie al blij zijn, ik denk eerder top 10.
Vorig jaar beviel het goedquote:foto Op vrijdag 12 maart 2010 00:06 schreef 3keernix het volgende:
Dit jaar maar eens kijken hoe de commentatoren van de BBC het doen
oke danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Vorig jaar beviel het goed![]()
Zeker als je een beetje Engels kunt, is het prima te volgen. En het commentaar van Eddie (Jordan) en David (Coulthard) snijdt altijd houtVerder hebben ze twee of drie pitreporters lopen, waaronder een 'feisty' dame die overal tussendoor glipt
Jullie vergeten Massa.quote:
Lekker onderbouwd ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Met een top 6 moet ie al blij zijn, ik denk eerder top 10.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:46 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd ook!
Zuig je bij je baas ook alles zo uit je duim?
Ik las gister dat Villeneuve commentaar op BBC radio gaat geven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Vorig jaar beviel het goed![]()
Zeker als je een beetje Engels kunt, is het prima te volgen. En het commentaar van Eddie (Jordan) en David (Coulthard) snijdt altijd houtVerder hebben ze twee of drie pitreporters lopen, waaronder een 'feisty' dame die overal tussendoor glipt
Ik wilde een inkoppertje maken, maar ik zit niet in ONZ en ik heb vandaag een PM van Snakey gehad of ik mn gemak een beetje wilde houden, maar anders had ik hem er zeker ingekopt (iets met pitjes)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Doet Olav nog mee dit jaar?
Je hoeft niet boos te wordenquote:foto Op vrijdag 12 maart 2010 01:46 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd ook!
Zuig je bij je baas ook alles zo uit je duim?
prima! zit op mijn werk dus kijke toch zonder geluidquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:40 schreef jrk1990 het volgende:
Deze is in het pools, maar die valt niet steeds uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop